|
[Későbbi] [1424-1405] [1404-1385] [1384-1365] [1364-1345] [1344-1325] [1324-1305] [1304-1285] [1284-1265] [1264-1245] [1244-1225] [1224-1205] [1204-1185] [1184-1165] [1164-1145] [1144-1125] [1124-1105] [1104-1085] [1084-1065] [1064-1045] [1044-1025] [1024-1005] [1004-985] [984-965] [964-945] [944-925] [924-905] [904-885] [884-865] [864-845] [844-825] [824-805] [804-785] [784-765] [764-745] [744-725] [724-705] [704-685] [684-665] [664-645] [644-625] [624-605] [604-585] [584-565] [564-545] [544-525] [524-505] [504-485] [484-465] [Korábbi]
Zsolti9014
b.gazda@gmail.com ide is jöhet :) előre is kössz !
Microsoft Office Word 2007
|
Zsoel
El is küldtem, remélem, azért nem lett nagyon rossz.
|
Zsolti9014
szilagyi.zsolt@freemail.hu -> ide jöhet, ne kímélj. :)
Microsoft Office Professional Plus 2010-et használok.
A Der Federstift im Nadelventil-t én hirtelen felindulásból "a tűszelep szárában található rugós csapocská"-nak fordítanám.
|
Zsoel
Elkészültem a karburátoros résszel, egy emailt kérnék, ahova küldhetem. Illetve, hogy milyen verziójú szövegszerkesztőt használsz? Mert akkor úgy mentem el, hogy meg tudd nyitni.
És még egy kérdés:
Zum Einstellen des Schwimmerniveaus wird der Vergaser ohne Unterteil so auf dem Kopf gehalten, daß die Blechnase am Schwimmer das Nadelventil schließt. Der Federstift im Nadelventil darf dabei nicht eingedrückt werden.
Az úszó beállításához a karburátort úszóház nélkül fejjel lefelé állítjuk, úgy, hogy a tűszelep elzárjon, de a Federstift ne nyomódjon be.
Itt a Federstiftet hogy kellene fordítanom?
Még egyszer átnézem én is a fordítást, hogy ne legyen benne égbekiáltó marhasá, és aztán vagy ma vagy holnap el is tudom küldeni. Aztán folytatom a gyújtással és társaival.
|
Zsolti9014
"Crossing the indul kar a kormányon merül fel, és a dugattyúk kezdeni, hogy bekapcsolja a karburátor." :)
|
gülü
Igen, azt. Mondjuk így google fordítóval elég érdekes dolgok születnének, ahogy látom. :)
|
Zsolti9014
De igenis, én számonkérem, mert alig várom, hogy lektorálhassam. :D
|
Üdv mindenkinek!
Mostanában én is el vagyok tűnve, keveset vagyok netközelben, ez szeptembertől méginkább így lesz.
A témához: Babettához nekem is sikerült belefutni zsír új lyukas úszóba.
Ja, és amit beígértem fordítást, azt elkezdtem csinálgatni. Tudom, hogy senki nem kéri számon, de azért jelzem, hogy belefogtam, csak sok volt a munka mostanában, vagyis hát nem csak volt. :)
|
Beagle
Kettesben nyugodtan kihúzathatod most már 40-ig, 3.-ban meg mehetsz vele 50-55 között huzamosan. Különben a dekni az normál körülmények között is eléggé felforrósodik ám, egyszerűen azért, mert ugye a motor aluöntvényből van, és jó a hővezetése. Innét tényleg nem nagyon tudok segíteni... lehet, hogy amit te forrónak gondolsz, az valójában tök normális. Ámbár a fúrás előtti állapottal kapcsolatban már lehettek tapasztalataid. Nem tudom, na. Járasd még egy kicsit, aztán majd meglátjuk.
A tűszelep alá amúgy nem muszáj tömítés... nehezebb vele belőni a benzinszintet, de elvileg kell oda. Próbálj meg szerezni, és úgy beállítani a szintet, aztán, ha nem megy, akkor muszáj lejjebb venni a szintet.
Amúgy azt nem nézted, hogy az úszód nem lyukas-e véletlenül? Rázogasd meg, hogy nem lötyög-e benne a benzind, aztán ha nem hallasz semmit, a biztonság kedvéért melegíts vizet (úgy 80-90 fokra), öntsd valami konzervdobozfélébe aztán egy villáskulccsal nyomd bele az úszót. Ha buborékozik valahol, akkor gond van. :) Az ne tévesszen meg, ha új az úszó, én például már jártam úgy, hogy gyárilag lyukasat (rosszul forrasztották meg) adtak a boltban. Szó, ami szó, sokszor elég töketlen kontárok szolgálnak ki a boltokban, akik nem tudnak megkülönböztetni egy dugattyút egy fogaskeréktől, bár a lyukas úszóról speciel nem tehet az eladó.
|
Zsoel!
A bejáratás eddigi szakaszán nem mentem még 50km/h-nál többet,de a gyorsításoknál,bizonyos szakaszokon(emelkedő),kénytelen voltam kihuzatni kettesbe 35 Km/h-ig,azért,hogy harmadikba ne erőlködjön annyit. Igazából nem tudom,hogy mekkora lehetett ekkor a fordulatszám,de úgy véltem,így okozom a legkevesebb kárt.
A tűszelep alá valóban nem tettem semmilyen tömítést,azon egyszerű oknál fogva,hogy nem tudtam róla és amikor előszőr szétszedtem,akkor sem találkoztam semmilyen tömítéssel,pedig az ilyen dolgokat kiterített papírtörlő felett szoktam szétszedni!
Remélem,a motoros boltban tudnak olyan tömítést adni,bár nem kimondottan értenek a simsonhoz,szinte mindent a net-ről keresnek ki,vagy mintát kérnek,de néha így is rosszat adtak már.(pl:berugó rugó)
|
Beagle
Hát igen... itt nehéz okosat mondani. 500 km-ig tart a bejáratási idő, úgyhogy elvileg normális lenne, ha gyári alkatrészekről lenne szó. Ámde nem így van.
Mindenesetre én a nagyobb méretű dugattyúmmal is csak úgy az első 150-200 km-ig tapasztaltam a komolyabb melegedést, azóta pedig (jelenleg 460-nál vagyok, és ha minden jól megy, ma meglesz az 500 ) egyáltalán nem veszek észre ilyesmit, nem melegszik jobban, mint a másik motorom.
De úgy gondolom, minden attól függ, milyen anyagminőségű a dugattyú, és persze milyen munkát végzett a felfúrást kivitelező... ugye... Az én hengerperselyemet hozzáértő szakember tükörsimára esztergálta, illetve köszörülte, te pedig magánleveledben már tájékoztattál arról, hogy belefutottál a kókler, gány munkába. Ezért aztán nem tudok mást tanácsolni, mint hogy folytasd a bejáratást, az időszak másik felére is tankolj 25-ös keveréket, és ne habozz lassan most már igénybe venni a magasabb fordulatszámokat is, már bírnia kell, ha egyszer-egyszer kigyorsítasz vele 60-ig. Pláne, ha, mint mondod, hűvösebb időben nincs gond vele. Túlságosan kímélni sem szabad azért a motort, mert akkor nem járatódik. Aztán majd kiderül.
A tűszelep jól meg van húzva, és raktál alá tömítést? Ha nem, ott lesz a gond, ha igen, akkor pedig, ha tetszik, ha nem, túl magas a benzinszint, vedd lejjebb egy kicsivel. Reméljük, a motor még nem fog megharagudni érte. :)
Közben írom ám a privát levelet is, csak kevés az időm mostanában, lassan készülök ezzel is, mint mindennel.
|
Na várjunk csak ebből két fajta van?? Nekem csak műanyag van!! De akkor a 73-asra gyanítom már a fém kell!! Na ezt megint honnét fogok felhajtani??
Végül is azt nem tudom hogy a műanyag végébe ahonnét szíjja a levegőt ott a két lyuknál van é valami??
|
Zsoel!
Kezd összekopni a motorom,egyre jobban megy,de van egy-két problémám is vele!
Az egyik az,hogy még mindíg túlzottan melegszik! Most 250km-nél tartok és reggel (amikor hűvösebb van),nincs vele semmi gond,viszont délután (37 C),mire hazaérek vele,olyan forró a kuplungdekni,hogy,ha ráköpnék,biztos sisteregne! Tudom,hogy a távolból nem tudsz igazán segíteni,de a tapasztalataid szerint ez normális?!
A másik gondom,hogy leállítás után a porlasztó túlfolyón ömlik a benzín,ha nem zárom el a csapot! A benzínszintet beállítottam (többször ellenőriztem már) és ma kicseréltem a tűszelepet is! A benzíncső csatlakozójánál szájjal fújva,fejre állítva elzárja az úszó,visszafordítva pedig kinyit! Tehát funkcionálisan tökéletes,de továbbra is folyik a túlfolyón a benzín! Szerinted mi lehet az oka,mert saját kút fejemből nincs több ötletem!?
Köszi;Zsolt
|
Csimpusz!
Akkor,ezek szerint a tied '66-'67-körüli évjárat?
Az enyém (az egyik) '69-es,azon,nekem műanyag burkolatos van! A másik '72-es,azon is műanyag az alsó burkolat,viszont a felső "vas cső"-ből van és bele van ütve az "ifa" logo és a "DDR" felirat. Igazából én nem tudom,hogy melyikre mi való gyárilag!
|
csimpusz
Mit értesz pontosan légszűrőház végén? Ezt?
|
Beagle!
Az enyémbe is ilyen telók vannak!!
|
Zsoel!
Köszi szépen az infót!!
Alakulgat!! Még a kormányra kell egy két cullang és szinte összeáll az egész!! Viszont a légszűrőház végéről csinálhatnál egy képet mert ott valami nem kerek!!
|
csimpusz
Na, alakul ez, már nagyon kíváncsi vagyok, mi sül ki belőle. :)
A 207-es Babettába gyárilag még nem ütöttek alvázszámot. Viszont a hozzánk behozott gépekbe hatóságilag sok helyen beütötték a motorszámot (gépszám), illetve hozzá egy CM49 jelölést. Ezt, ha van, a váz első, kb. függőlegesen álló csövén (váznyak) találod meg, a "kormánykiflik" által közrefogott részen. A váznyaktábla mellett van egy függőleges, meglapolt rész, ott van, ha van. Tehát például ha a motorszám 341428, akkor az alvázszám 341428CM49. De ha biztosításhoz kell, oda bediktálhatod a sima motorszámot is.
|
[Későbbi] [1424-1405] [1404-1385] [1384-1365] [1364-1345] [1344-1325] [1324-1305] [1304-1285] [1284-1265] [1264-1245] [1244-1225] [1224-1205] [1204-1185] [1184-1165] [1164-1145] [1144-1125] [1124-1105] [1104-1085] [1084-1065] [1064-1045] [1044-1025] [1024-1005] [1004-985] [984-965] [964-945] [944-925] [924-905] [904-885] [884-865] [864-845] [844-825] [824-805] [804-785] [784-765] [764-745] [744-725] [724-705] [704-685] [684-665] [664-645] [644-625] [624-605] [604-585] [584-565] [564-545] [544-525] [524-505] [504-485] [484-465] [Korábbi]
| |