Szilágyi Zsolt Imre, Halászi
Simson Star SR4-2/1 (1974)
2010. augusztusában döntöttem úgy, hogy szeretnék még egy Simson Start a meglévő mellé, és szeptember elején sikerült is szereznem egyet.
Nem volt egy szépség:
erről az oldaláról sem:
sőt látszott, hogy jó néhány alkatrész, mint például a kormány:
cserére szorul majd, na de hát én éppen ilyet kerestem. Arra volt ugyanis szükségem, hogy relatíve olcsón egy viszonylag épen maradt (tehát nem szétvagdosott, átalakítgatott, hiányos) darabot szerezve, azt saját kezűleg, teljes körűen, szépen rendbe tegyem.
A munka idén február elején kezdődött, melynek során először is darabjaira szereltem a gépet, majd módszeresen felújítottam, vagyis letisztítottam, ellenőriztem, illetve megjavítottam az ismételt beépítésre szánt alkatrészeket, a cserére szorulók helyett pedig használt, de jó állapotúakat, illetve - elsősorban Németországból - újakat szereztem be.
Minden leheséges munkát (beleértve a teljes fényezést, kerekek újraküllőzését, ülés újrahúzását stb.) magam végeztem el, kizárólag a henger átalakíttatását, felfúratását, néhány esztergált alkatrész legyártatását, krómoztatást, valamint egy elektronikus relé és egy bőr kapaszkodószíj elkészítését bíztam másra.
Végül aztán 5 és fél hónapnyi várakozás, munka, és persze nem kevés pénz árán elkészült a nagy mű:
Akit érdekel, a teljes dokumentáció (képek, videók, leírás) letölthető
itt: http://www.2shared.com/file/nZCaFGRh/Simson_Star__1974__feljtsa_201.html
itt: http://www.2shared.com/file/zdunyX-v/Simson_Star__1974__feljtsa_201.html
és itt: http://www.2shared.com/file/EgSve3WW/Simson_Star__1974__feljtsa_201.html
|
Szia!
azt szerteném megkérdezni hogy megtudod mondanni nekem a festékek kódjait amivel lefesteted a motorot,? köszi!