|
[Későbbi] [1426-1407] [1406-1387] [1386-1367] [1366-1347] [1346-1327] [1326-1307] [1306-1287] [1286-1267] [1266-1247] [1246-1227] [1226-1207] [1206-1187] [1186-1167] [1166-1147] [1146-1127] [1126-1107] [1106-1087] [1086-1067] [1066-1047] [1046-1027] [1026-1007] [1006-987] [986-967] [966-947] [946-927] [926-907] [906-887] [886-867] [866-847] [846-827] [826-807] [806-787] [786-767] [766-747] [746-727] [726-707] [706-687] [686-667] [666-647] [646-627] [626-607] [606-587] [586-567] [566-547] [546-527] [526-507] [506-487] [486-467] [Korábbi]
Sziasztok srácok!!
Beagle-Zsoel!
Javaslom üzemeltessük hárman hétvégén átnézem mi mire való de szerintem változtatni nem nagyonkell semmit!! de ha úgy látjátok igen akkor megbeszéljük és javítunk a dolgon!!
|
Zsoel-csimpusz!
Sziasztok,társak!
Látom,ti is megkaptátok a kódokat,ennek igazán örülök,mert én nem igazán értek a honlap üzemeltetéshez(sem)!
Ha egyikőtök sem vállalja be egyedül,felőlem csinálhatjuk együtt is! Bár én (ahogy már írtam) nem szólnék bele az üzemeltetésbe!
Üdv;Zsolt
|
Seregély!
Köszönöm a kódokat!
|
Szintén gratulálok az uj tulajdonodoknak.(Egyébként egyenlőre semmi hír) :(
|
Nem tudja valaki hogy hol lehet kapni a motorba eredeti vagy strapabiró gyujtótekercset?
|
Nincs mit, remélem, megtalálod a hibát.
Hát az bizony nem jó... még a megfelelő 6 V-os izzó fénye is elég gyér például éjszaka, nemhogy egy 12 V-osé. :)
|
Köszi szépen!
Holnap neki állok és szétszedem .
Ja megnéztem ma és elöl 12 v os 15 wattos izzo van bent :S
|
Szia!
Hát persze, hogy van.
Négy lehetséges eset létezik:
- tönkrement a gyújtáskapcsoló (gyakorlatilag lehetetlen),vagy
- nem fejlesztenek áramot a világítótekercsek (kicsi az esélye), vagy
- érintkezési hiba/szakadás miatt nem jut el az áram a fogyasztókhoz (ez már sanszosabb, főleg, ha sokat állt motorról van szó, és eloxidálódtak az érintkezők), vagy
- kiégtek vagy hiányoznak az izzók (ez sem zárható ki), vagy
- hibás a vezetékek bekötése (ez elég valószínű, ha gyújtáskapcsoló nélkül indítható).
Itt oldalt a Menüben, a Segédletek pontban megtalálod a Star színes kapcsolási rajzát: nyomtasd ki, és ennek alapján próbáld meg felderíteni a hibát. Ehhez vedd le a fényszórókeretet, emeld ki a foncsort, sőt, ha rám hallgatsz, akkor még a foncsortartó keretet és a benzintankot is leszereled, így sokkal könnyebben befér a kezed a gyújtáskapcsoló környékére. Célszerű eszköz a multiméter (ennek érintkezésvizsgáló funkciójával könnyen fel lehet deríteni az érintkezési hibákat, szakadásokat), vagy ha ez nincs, 6 V-os tápfeszültségű próbalámpa, illetve stekklámpa vagy zseblámpa, hogy láss is valamit. Először vizsgáld át a rendszert, hogy minden vezeték a megfelelő helyre van-e bekötve, és megvan-e a fémes kapcsolat, illetőleg a foglalatoknál a testelés is. Tisztítsd meg a foglaltok érintkezőit is. Ha ennek ellenére sincs világítás, akkor továbblépünk a probléma vizsgálatában.
Izzók:
A Star elektromos rendszere 6 V-os névleges feszültségű, tehát MINDEN izzó ilyen feszültséghez való legyen.
Fényszóró: 15/15 W bilux
Féklámpa: 18 W
Hátsó helyzetjelző lámpa: 5 W
Kilométeróra-megvilágítás: 0,6 W Ba7s foglalattal, de 1,2 W-os is jó, ha csak azt lehet kapni (mellesleg csak ez az egy izzó van ott, nincs több, nem tudom, milyen "izzók"-ról beszélsz: ha esetleg magában a kilométerórában is van foglalat, akkor az nem Starhoz való óra, hanem későbbi kivitel)
Üresjárásjelző: 2 W Ba9s
Parkolólámpa : 2 W Ba9s
Jó munkát!
|
Üdvözletem az újdonsült tulajdonostárs uraknak is. :D
|
simsonstar-seregely
Köszi. Egész furcsa lett így az oldal arculata... :)
|
csimpusz, Zsoel, Beagle.
A mai napon megkaptátok mail-ben a honlaphoz a belépési kódokat is.
Mostantól a tulajdonosai is vagytok a honlapnak.
Gratulálok.
|
Sziasztok
Ma vettem egy Simson Start 1972 es.
A világitás egyáltalán nem megy és ami furcsa hogy gyujtás kapcsoló nélkül indul van valakinek valamilyen ötlete hogy merre keressem a hibát ..
Ja és még 1 kérdés a kilométeróránál milyen volt / watt os izzok vannak mert szeretnék újakat venni de csak a helyük van meg..
köszi
|
csimpusz, Zsoel, Ti is kaptatok adminisztrátori jogot.
Nézelődjetek a rendszerben:)
Üdv a mátrixban:)))
|
Hali!!
Bocsi hogy csak most irok de nem illetve kevesert voltam itthon!! Hétvégén utalok én is!! Hét elején már biztos fog látszani nálad!!!
|
Beagle: Köszönöm, az összeg megérkezett.
A mai napon adminisztrációs jogot kaptál.
|
csimpusznak, Zsoelnak, Beaglenek adok adminisztrációs jogot, illetve mindhármótoknak megadom a belépési kódot is, aztán majd eldöntitek.
Javaslom egy darabig ne változtassátok meg a jelszót, hogy segítség esetén én is be tudjak lépni, ha szükség lesz rám:)
Melyikőtök ért a legjobban ezekhez a dolgokhoz?
Higgyétek el nem bonyolult:)
|
Az hiszem, én, bokros teendőim miatt, sajnos kissé csúszni fogok vele, de azért iparkodom majd. :)
De akkor most tulajdonképpen ki is fogja átvenni? "Safrg" még nem jelentkezett, az átutalások megtörténtével pedig te leszel a főrészvényes. :P
|
norok999
Még mindig nagyon az eset hatása alatt vagyok én is. :( Annál is inkább, hiszen az én kezem munkája is benne volt abban a motorban, az ellopása gyakorlatilag semmissé tette azt, hogy fél április elsejét a felspécizésének szenteltük. A legőszintébben kívánom neked, hogy valahogy mégis megkerüljön, és a gyomorszájába térdelhess a tetves tolvajnak.
Ha pedig mégsem, akkor természetesen készséggel segítek, amiben tudok; ez eddig is így volt, ezután is így lesz.
|
[Későbbi] [1426-1407] [1406-1387] [1386-1367] [1366-1347] [1346-1327] [1326-1307] [1306-1287] [1286-1267] [1266-1247] [1246-1227] [1226-1207] [1206-1187] [1186-1167] [1166-1147] [1146-1127] [1126-1107] [1106-1087] [1086-1067] [1066-1047] [1046-1027] [1026-1007] [1006-987] [986-967] [966-947] [946-927] [926-907] [906-887] [886-867] [866-847] [846-827] [826-807] [806-787] [786-767] [766-747] [746-727] [726-707] [706-687] [686-667] [666-647] [646-627] [626-607] [606-587] [586-567] [566-547] [546-527] [526-507] [506-487] [486-467] [Korábbi]
| |