|
[Későbbi] [1424-1405] [1404-1385] [1384-1365] [1364-1345] [1344-1325] [1324-1305] [1304-1285] [1284-1265] [1264-1245] [1244-1225] [1224-1205] [1204-1185] [1184-1165] [1164-1145] [1144-1125] [1124-1105] [1104-1085] [1084-1065] [1064-1045] [1044-1025] [1024-1005] [1004-985] [984-965] [964-945] [944-925] [924-905] [904-885] [884-865] [864-845] [844-825] [824-805] [804-785] [784-765] [764-745] [744-725] [724-705] [704-685] [684-665] [664-645] [644-625] [624-605] [604-585] [584-565] [564-545] [544-525] [524-505] [504-485] [484-465] [Korábbi]
A másik lényeges dolog majdnem kimaradt.Köszönöm a skiccet,igen jó megoldás,nem is gondoltam rá.Ötletes,egyszerű és megvalósitható.Utánna is nézek a kellékeknek,de szerintem meglesz hozzá minden.A leírás is teljesen világos nagyon szépen köszönöm.De a széktaró megoldásomra még mindig nagyon büszke vagyok. :)Köszönöm a képeket,szerintem senkinek sem gond hogy fetöltöd a képeket,sőt nagyon tanulságos.Lehet belőle tanulni.Más beszélni róla és más véghezvinni azt.Sokan csak beszélnek erről-arról de aki meg is valósitja,az a nem semmi.Kezdek egyre inkább én is ihletet kapni a festésre.Először csimpusz aztán most a tied,lehet én sem hagyom annyiban a dolgot.Már a multkor is tettem róla említést de kezdek hozzá elég közel kerülni.
|
Zsoel
Erre a látványt egy szóval tudom kifejezni:mégpedgig azzal:GYönyörűű.Nekem nagyon tetszik,ugy elképzeltem milyen lesz mikor az egész összeáll.Szerintem te pályát tévesztettél,művészeti főiskolára kellett volna jelentkezned.Tuti befutottál volna. :)Köszönöm a meghívást a bemutatóra,biztos lehetsz benne hogy élni fogok a helyzettel, és szavadon foglak majd.Tuti ott leszek.Némeik képen látni még a kis homályt,gondolom ez az amit beszivtál rendesen,nem? :)Látom arra ügyeltél,hogy nehogy párát kapjon mivel az ablak ha jól látom a képen be van csukva.Nem veszélyes ez igy egy kicsit?Mégegyszer is engedj meg egy elismerést,nagyon szép lett.Tudom a fénykép nem adja vissza az eredeti látványt de ha képen ilyen jól néz ki biztosan a valóságban mégszebb.A festéssel kapcsolatban.Nem tudom mennyire emlékszel az enyémre,ugye matt feketére fujtam.Épp a multkor mentem estére dolgozni mikor az egyik stár-os kollége éppen menni készült.Felült a mocijára mondjuk kicsit furcsa volt elsőre,de nem fogod elhinni.Ő is átfujta matt feketére,a tankot és a bokalemezt pedig kékre.Rámnézet mosolygott egyet és elköszönt.Erre én visszaköszöntem és jokat mulattam a látványon.Hihetelen megfogta a kollégát a motorom látványa annyira,hogy ő is átfujta.Megadtam neki biztosan az ihletet. :)).Na ehhez mit szólsz?Nem semmi.
|
Zsoel gartulálok igy képről szépnek tünik!!!
De szerintem se adja vissza a kép a színárnyalatot mert nekem olyan színűnek tünik mint az enyém pedig az piros!!
|
norok999
Elfelejtettem mondani, hogy természetesen a fotók nem képesek visszaadni a valós színárnyalatot sem vakuval, sem anélkül, úgyhogy sok esetben csalóka a kép, de majd úgyis eljössz, és megtekinted személyesen is. :)
|
norok999
A fényezés... nos, mivel nem szeretném, hogy rólam szóljon ez a fórum, eredetileg úgy gondoltam, hogy minden, a felújítással kapcsolatos dokumentációt, képeket, esetleg videót stb. egy mappába gyűjtök össze, és a végén tömörítve feltöltöm valahová, ahonnét bárki, akit érdekel, szabadon letöltheti és végigböngészheti. Így nem áll fenn annak a veszélye, hogy állandó képfeltöltögetéssel, beszámolókkal szellemi önkielégítést folytassak itt, elnyomva ezzel mások ambícióit és önbizalmát. :)
De ha már így megkértél, ízelítőként felteszek néhány képet.
Itt szárad a bordó fényezés.
http://kepfeltoltes.hu/110602/SDC10042_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110602/SDC10054_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Itt a zöldesszürke.
http://kepfeltoltes.hu/110602/SDC10056_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110602/SDC10058_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Itt pedig a teljes arzenál, kiegészítve az üléslemezzel (az egyéb apró-cseprő színre fújt elemeket külön tárolom).
http://kepfeltoltes.hu/110602/SDC10015_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110602/SDC10026_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
|
norok999
Ugyan, nem tesz semmit, örömömre szolgál, ha segíthetek. A fényezést túléltem, most már úgy néz ki, hogy megmaradok. ;) Ámbár éppen ma elé vacak kedélyállapotban ébredtem (szédülés, hányinger, émelygés, enyhe hidegrázás stb.), de szerintem ez a festéstől független dolog, inkább valami egyéb nyavalya lehet. De most már talán múlik, lekopogom.
Szóval: megpróbáltam nagyjából felvázolni a horgászcsomagtartó kialakítását, hát remélem, közérthető lett. Ez lényegében egy 20×20-as zártszelvényből hegesztett U alakú keret, amely a nyitott végén a rugóstagok felső szeméhez van rögzítve, középtájon pedig rá van hegesztve egy szintén U alakú, fordított keret, amely függőlegesen a pecabotokat tartja. Ugyanitt a keret hozzá van erősítve egy kiherélt S50/S51-csomagtartóhoz, amelyről le van szedve a vízszintes és függőleges krómozott tartóvas, és a főtartó részéhez (amely hátul a vázhoz van csavarozva) hegesztették hozzá a keretet.
Itt van (itt csomagtartóidomnak nevezik).
http://kepfeltoltes.hu/110602/termekn75-csomagtarto_idom_hatso_simson_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez pedig a komplett szerkezet vázlata:
http://kepfeltoltes.hu/110602/img009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ismétlem ugyan, hogy itt S50-ről van szó, de ugyanezt Starral is meg lehetne oldani. A teleszkópok felső szeménél van hely laposvas fül felcsavarozására, és a csomagtartóhoz is hozzá lehetne rögzíteni bilincsekkel (hegeszteni ott nem célszerű, részint nagyon vékony falúak a csövek, részint krómozva vannak, részint pedig nem illik egy eredeti DDR-csomagtartót ilyesmivel hazavágni). Vagy le lehet venni mindenestől a csomagtartót, és a helyére egy olyan konzolt konstruálni, amely már eleve igazodik a csomagtartókosár kialakításához. Az eredeti csomagtartó 10 kg terhelhetőségű, tehát a hátsó sárhányó is kibír ennyit (sőt még többet is, bár nagyon túlterhelni semmiképpen sem szabad).
|
Zsoel
Előre is köszönöm szépen.Nem sürgős annyira.:)Az egészséged ennél fontosabb.Nem ám drogos leszel a sok higitóton.El tudom képzelni milyen amikor fáj tőle a fejed és nem irigyellek.Szóval csak óvatosan.
Majd el felejettettem,kivácsi vagyok milyen lett a festés.Dobsz róla majd egy képet?
|
kopelosboy
Ugyan már, igazán nincs mit, semmiség az egész. :) Azért van a fórum, hogy megbeszélhessük a dolgokat, én pedig örülök, hogyha segíthetek, ha tudok.
|
Zsoel!
Én meg hajolok ön előtt!!!!!!!!!!!!!! Annyi segítséget kaptam,hogy azt meghálálni nem lehet,de tényleg!!!!!!!!!!!! Akkor isolator be a szerszámosdobozba és akkor NGK,ésárnyékolt pipa lessz !!!!!!! Nagyon de nagyon köszönöm örök hálám a segítségéért!!!!!!!!!!!!!!!!!
Legnagyobb tisztelettel Kopelosboy!!!!!!!!!!!
2011.05.31 23:00 Zsoel „
Felejtsd el az Isolatort... Amilyen ideális volt a régi "szoc-ialista" Isolator a Starhoz, annyira sz@r hozzá az új BERU-féle gyártmány, gyakorlatilag pillanatok alatt kinyírja a motor. Az az "összevissza szikrázás" azért van, mert megrepedt a középelektróda szigetelőteste, és átüt. Azzal már nem, vagy csak nagyon szabálytalanul fog beindulni a motor. Én az NGK B8HS-t ajánlom a Starhoz.
A vételi zavarnak pedig semmi köze a kondenzátorhoz vagy a gyújtásbeállításhoz, azt a gyertyapipában lévő zavarszűrő ellenás hibája okozza, amely, mint a neve is mutatja, azt a célt szolgálja, hogy a nagyfeszültségű gyújtóáram rádió- és tévéadást zavaró hatásait kiküszöbölje. Régen ezt az ellenállást lehetett önmagában is cserélni; a mai gyertyapipákban már nem nagyon, azok ritkán szétszerelhetőek. Cseréld ki kompletten a gyertyapipát (legjobb a plusz fémköpennyel árnyékolt pipa; gyárilag ilyen volt a Staron).
|
A franc tudja, miért, de nem "veszi be" a hozzászólásomat ez a tökéletlen sz@r, ha szerepel benne az a szó, hogy "sz.oc.ialista". Már nem először tapasztalom...
|
Felejtsd el az Isolatort... Amilyen ideális volt a régi "szoc-ialista" Isolator a Starhoz, annyira sz@r hozzá az új BERU-féle gyártmány, gyakorlatilag pillanatok alatt kinyírja a motor. Az az "összevissza szikrázás" azért van, mert megrepedt a középelektróda szigetelőteste, és átüt. Azzal már nem, vagy csak nagyon szabálytalanul fog beindulni a motor. Én az NGK B8HS-t ajánlom a Starhoz.
A vételi zavarnak pedig semmi köze a kondenzátorhoz vagy a gyújtásbeállításhoz, azt a gyertyapipában lévő zavarszűrő ellenás hibája okozza, amely, mint a neve is mutatja, azt a célt szolgálja, hogy a nagyfeszültségű gyújtóáram rádió- és tévéadást zavaró hatásait kiküszöbölje. Régen ezt az ellenállást lehetett önmagában is cserélni; a mai gyertyapipákban már nem nagyon, azok ritkán szétszerelhetőek. Cseréld ki kompletten a gyertyapipát (legjobb a plusz fémköpennyel árnyékolt pipa; gyárilag ilyen volt a Staron).
|
norok999
A fogyasztásod teljesen jó. :)
A tartóról sajnos nem csináltam fotót, és egy ideig nem is fogok, elvégre bízom benne, hogy szakmailag kifogástalan munkát végeztem, és egy darabig nem fog újra hozzám kerülni az a gép. :D Legalábbis azokkal a problémákkal nem, amelyeket most kiküszöböltem, egy Simson pedig ritkán romlik el. De mivel gyakran látom közlekedni a bácsit az utcán (pár házzal odébb lakik), meg nagyjából emlékszem is rá, hamarosan felvázolom neked. Ma már, ha nem haragszol, nem, mert tegnap is, ma is annyi higítót és festékgőzt szívtam, hogy már a köpésemmel is le tudnék festeni egy motort. :D Meglehetősen fáj a fejem-szemem, hiába voltam beöltözve, mint a vegyvédelmisek... De legalább készen van a festés, és úgy gondolom, elég istenes lett. :) Persze nem olyan, mintha autófényező kivitelezte volna, de ha úgy meg tudnám csinálni, akkor én is autófényező volnék. :) Holnap még soron van egypár apró-cseprő alkatrész megfújása, de a munka 90%-a kész.
Szóval holnap igyekszem valami skiccet csinálni neked.
|
kopelosboy
A TV zavarás problémádra,ajánlom figyelmedbe:
http://kepfeltoltes.hu/110531/30231118_123459_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Üdv;Zsolt
|
Hello! Elsősorban az lenne a kérdésem,hogy zsír új Isolator gyertyát tegnap bele raktam ment vele a motor sokáig, és ma megint beindítottam volna és meglepve tapasztaltam,hogy nem ott szikrázik ahol kéne hanem összevissza és a porcelánon! Ez miért van és nem csak ennél az egy gyertyánál? Másodsorban pedig az.hogy tegnap is meg ma is azt vettük észre,a TV becsíkozódik ha jár a Star,na és ez mitől lehet mert régen nem csinált ilyet a tv miközben járt a Star,lehet az új kondi miatt van ez az egész vagy a gyújtás/alaplap lett rosszul beállítva? Nem tudom, de ez egy kicsit zavaró,hogy becsíkozódik és ha húzgálom neki annál jobban! Na ez mitől?
Előre is köszi mindenkinek!!!!
Kopelosboy!
|
Zsoel
Bevallom őszintén nagyon bevált mint horgászmotor,csak vannak még csiszolnivalók.Lehet meg is kérnélek,ha még friss az emlék,nem-e tudnál egy skiccet dobni a bácsi tartójáról.Éppen azon agyalok én is hogyan lehetne alkalmasabbá tenni a csomagtartót erre a célra.Nem igazán van egyenlőre sok elképzelésem,de nagyon töröm rajta a fejem.Amire igazán büszke vagyok,szintén egy elképzelés kapcsán született az ötlet,nem fogod elhinni,de tudom magammal vinni a nagy kempingszékemet ,amiben ráadásul gumirózótt szivacsot varrattam az asszonnyal,és ez egy számomra már nélkülözhetettlen kelléké vált.Nagyon szeretem ezt a széket,mert eszméletlenül kényelmes.Még ha ugy alakul durmulni is lehet benne. :) .A szálitási megoldása ugy találodott ki,hogy a jobb lábtartó a támasz,gumipok 2 helyen x-be lett rögzitve,és egyál talán nem zavar a vezetésben sem,sem a fékezésben.Igaz kicsit meg kell emelni a lában miatta,de 4-5cm -röl beszélek.Ennyi nem jelenthet problémát ha a kényelemről van szó. :) De a tartóval nagyon felkeltetted az érdeklődésemet.Nem is említettem a lényeget.Persze a teljeses felszerelés ugy nézett ki:csomagrartón hátibatyu benne mindennel ami szükséges és bottartó zsák a hátamon.Kérlek szépen igy motoroztam épp a multkor 90-km-t.Tuléltem bár vannak finomítani valok. :).Ásványrárón voltam az ártéren,ott is majdnem teljesen az ut végén.Igaz terepen akadtak kisebb problémák,mert te is tudod ezt a mocit nem éppen arra tervezték,hogy teljes hadifelszereléssel erdőben ,meg kavicsos utakon haladjon vele az ember.De ovatosan,finoman simán átlehetett kelni az akadályokon.Nevetni fogsz de még eszembe is jutottál.Gondoltam magamban ha ezt látnád,nem gondolnál teljesen normálisnak. :)) Akartam is csinálni egy képet a turamotorról,de miért is ne lemerült a gépem.Mérgemben majdnem vizbe is dobtam mert a tartalék elemek meg bezzeg otthon maradtak. ÁÁÁÁ.Grr.Hát szóval vannak még csiszolnivalók.Ha még nem felejtödött el az emlék ,nem tudnál skiccet(vázlatot) dobni a tartoról.Vagy esetleg,említetted szoktál találkozni a bácsival.Mindenesetre továbbra is gondolkodom az ügyön.
Amit meajnem elfelejtettem a fogyasztásom ugy fest 2 l körül megáll.Tökéletes,remélem igy is marad.Persze hozzátenném nem üveghangon közlekedem az átlag km*h-ám 40-50 között van.Szerintem nem is kell ennél gyorsabb tempo.Tudod mint az öregek,széen nyugodtan ráérössen :)
|
Mikulás
Nem értelek: az első hozzászólásodban azt írtad, a szikra akkora, hogy a lovat is agyonüti, most meg mégsem vagy benne biztos, hogy elég nagy? :)
A gyertyapipát nem mondtad. Azt is cserélted? Van benne egy zavarszűrő ellenállást, ha az meghibásodik, produkál ilyen tüneteket. Gyújtásbeállítás, megszakítóhézag pontosak? A gyertyahézag eredendően 0,4 mm; nem célszerű elállítani, mert a Star érzékeny erre (még arra is, hogy a közép- és a testelektróda párhuzamosak legyenek).
Lehet még az is, hogy gyárilag hibás kondenzátort adtak a boltban. Néha előfordul. Ebben az esetben is elgyengül a szikra.
Ezen kívül már csak egy esetet tudok elképzelni, hogy a lendkerék mágnesszegmenseinek mágnesess ereje nagyon lecsökkent az idők folyamán, és delejeztetni kellene - de ez a Simsonokra nem annyira jellemző.
Ha új dugattyút és gyűrűket szereltél be, a henger precízen fel lett fúrva, és a henger és hengerfej csatlakozási felületei megfelelően tömítenek, akkor a sűrítéssel nem lehet semmiféle probléma, attól indulnia kellene a motornak. (Én még nem találkoztam olyan SImson-gépkönyvvel, ahol sűrítési végnyomást adnának meg. Lehet, hogy van ilyen, de szerintem annak jóval 10 bar fölött kéne lennie. Nem a sűrítési viszonnyal keverted össze? Kompresszióviszony: 1:9,5; ez egy olyan viszonyszám, amely azt mutatja meg, hogy a dugattyú az alsó holtpontban fennálló teljes lökettérfogat+égéstérnyi űrt a felső holtpontban hányad részre nyomja össze, vagyis: (lökettérfogat+égéstér)/égéstér).)
Szóval a kompresszióhiányt nem gondolom kizáró tényezőnek. A Star, ha egyébként minden gömbölyű rajta, még akkor is rögtön beindul, ha orrán-száján dől a kompresszió nyomása (pl. csak félig van becsavarva a gyertya). Inkább valami összeszerelési hiányosságra gyanakszom. Síkba csiszoltad a motorblokkfeleket, mielőtt összeszerelted volna őket? Új, sértetlen tömítést tettél be, és használtál elég tömítőpasztát? Azonkívül: mikor a főtengelyszimeringeket a helyükre tetted, hogyan szerelted be őket, melyik felük nézett a csapágy felé?
|
Persze, persze... el is felejtettem, hogy te horgászol. :) Akkor igazán nem csoda, hogy mostanában ebben a szép időben inkább a botot markolod, mint hogy a billentyűzetet koptasd. :) Hogy válik be a Star mint horgászmotor? Nemrég javítottam egy S50-est, amelyiknek a csomagtartója helyére egy komplett horgászfelszerelés rögzítésére alkalmas, egyedi készítésű tartó volt felerősíve, kosarak, állványok meg minden. :D Alig tudtam miatta lavírozni a motorral a pincében. :) Azóta már aktívan használja a bácsi, akié, mindig látom, amikor nagy büszkén bekanyarodik az utcánkba (itt lakik nem messze).
A "baleseted" elég durva lehetett, tényleg hálát adhatsz az égnek, hogy nem történt komolyabb baj (mert történhetett volna), és "csak" a motor bánta az esetet. Sajnos vannak ilyen tapló, s...fej vezetők, akik fütyülnek a másikra. Velem is rendszeresen előfordul, ha sötétben közlekedem, igaz, nem annyira szemből (bár olyan is van), mint inkább hátulról. Ugyanis néhány ámokfutó nem tanulta meg a fizikát, és nem jut eszébe a hülyéjének, hogy ha valakit utolér reflektorral, akkor azt a visszapillantó tükrön keresztül ugyanúgy elvakítja, mint ha neki szemből jönne. És ha esetleg mögém szorul, nem ám tompítottra kapcsolna, hanem fényszórózik tovább, amíg csak ki nem fér mögülem. Már én is jártam úgy, hogy ilyenek miatt kezdtem csillagokat látni, és félre kellett állnom, mert bizonytalanná vált a továbbhaladás biztonsága, meg kellett várnom, amíg a szemem újra hozzászokik a sötétséghez. Úgyhogy abszolúte el tudom képzelni, amiről beszélsz. Mondom, szerencse, hogy csak a motor sínylette meg. Bár fogalmam sincs róla, mitől állhatott le, meg arról sem, mi lehet a fémes hang a lengéscsillapítókban. Nincs ötletem. De remélem, semmi komoly, és amíg megy a gép, kár is bántani, én azt mondom.
Köszönöm kérdésed, lassan, de biztosan azért én is alakulgatok. :) Úgy néz ki, hogy most már minden fő alkatrész megvan, amit terveztem, még a hengerem meg a dugattyúm van átalakítás alatt, továbbá néhány apró alkatrész (lengéscsillapító-részek, kis hézagolótárcsák, csőszegecs) legyártása van folyamatban. Ma pedig előkészítettem hátul a műhelyt a fényezéshez: minden ki van takarítva, lefóliázva, az alkatrészek fémtiszták és zsírtalanítva vannak, és úgy tervezem, hogy holnap reggel kezdődik is az alapozás. Úgyhogy holnap nagy nap lesz. :) Hát remélem, jól sikerül, bízom benne.
Üdv!
|
Sziasztok!
Végre megtaláltam a gyári útmutatóban a henger kompressziójának adatát. Úgy tűnik, hogy csak egy picit szúrták el a Zichy utcai boltban. A fúrás után 7,75 bar-t mértünk, a gyári adat szerint 9,1 bar-nak kellene lenni. lehet, hogy nem csoda, ha nem indul be a moci?
Üdv:
Mikulás
|
Szia Zsoel!
Az a helyzet, hogy ma is egész nap a mocit bütyköltem. Mint írtam, ami kicserélhető volt, azt kicseréltem. Felfúrt henger, dugóval, új gyújtótekercs, kondi, gyújtókábel, és gyertya került a járgányba. Ennek ellenére nem sikerült beröffenteni. Ma addig eljutottam, hogy a gyertya hézagot nagyon kicsire vettem, és így már beindul a régi hengerrel. Viszont ereje nincs, és egyenletes alapjáratot sem sikerült beállítani. Attól tartok, hogy valamiért nem elég nagy a szikra, és lövésem sincs, mi lehet a baj. Ha lenne valami ötletetek, szívesen venném.
Üdv:
Mikulás
2011.05.28 20:01 Zsoel „
Mikulás
Szia!
Tehát azt mondod, a gyertya alsó része benzinessé válik pár rúgás után, ellenőrizve a szikra is átugrik a gyertyahézagon, ennek ellenére a motor még csak egy röffenést sem hajlandó adni?
|
Zsoel
Én is régen jártam itt arany barátom.Szelem a kilométereket meg aprítom a halakat. :) Beindult a pecaszezon és mostanában elég késön érek haza,nem mindig van időm gép elé ülni,és ha mégis akkor is egtöbbször elovasom az itteni fejleményeket ,és irány az ágy.Szerencsére elég jól esznek a halak :) ugyhogy most hajtom őket keményen.Fogtam már süllöt,csukát,keszegeket stb..Pláne ebben a viharos és változatos időben nagyon érdeklődnek a csalim iránt.
A moci is nagyon szépen köszöni jól van,ugyan ugy megy mint mikor beállítottuk,ugyhogy ezt is a te kezed munkája meg persze az enyém dicséri. :)Igaz történt egy kisebb baleset,de szerencsére sem a motornak,sem pedig nekem nem lett bajunk.Röviden elmesélem,mert már most is kacsingatok az ágyam felé,ráadásul holnap,vasárnap reggel 6-ra megyek melozni. :( Mint ahogyan a szokás is tartja kinn voltam áztatni este 10-ig és mikor jöttem hazafelé,beérve Győrbe,ugy döntöttem réfalu felé veszem az irányt.Már közeledett a kerszteződés ahol el akartam kanyarodni mikor egyszer csak valami köcsög(már elnézést a kifejezésért)jött velem szembe reflektorral.ÁÁÁÁ Teljesen elvakított,épp hogy csak láttam az ut szélét nehogy kifussak.Elértem a kereszteződéshez,fordulni akartam amikor egyszer csak egy hatalmas csattanás,durranás ,a motor elsötétült teljesen leállt én meg probáltam magamat egyensulyba tartatni nehogy elvágodjak és igy gurultam tovább.Megáltam,moci sztender és hosszas anyázás követte az eseményeket.Visszasétáltam megnézni mi a mano volt az amibe belementem.Kérlek szépen egy kb 20-25 cm mély gödröt kaptam telibe.Majdnem szivinfartust kaptam mikor utánna ránéztem az elsötétült mocira .Visszatértem és elkezdtem a teljeskörü átvizsgálást.Hatalmas sohajtásal másztam ki a motor alol mikor láttam,hogy nem szakadt le semmi róla.Gondolom el tudod képzelni mit élhettem át abban a pillanatban.Berugokart ovatosan lenyomtam,kompresszio volt.Nyujtáskapcsolo nem hullott szét.Probainditás.A motor pöcre indult.Kiprobáltam rajta mindent,duda ,fényszorok fékek stb. minden stimmelt.Volt ám hála a jó égnek.Nem tudom mitől álhatott le,de szerintem amekkora ütést kapott nem is csodálom.Még bennem is megállt az ütő.Az első teleszkoptól mondjuk furcsa hangok jönnek ki mikor berugozik,ugyhogy ott valami szerintem nem gömbölyű,de érdekes mert csak néha.Nem olyan veszélyes a hang,de akkor sem tetszik.Majd meglesem.Olyan mintha valami lemez elszabadult volna valahol.Lemezhang jön ki de nem lötyög,nem mozog semmi.Még nem tudom.Hát igy történt a nagy eset.
Borzalmas ugyhogy nagyon vigyázzatok este ha szembejön veletek egy autos refivel.Igen nagy meglepetéseket okozhat.Össze teszem a két kezem hogy ennyivel megusztam.
És veled mi a helyzet arany barátom?Építgeted a másik csodát?Meló megy?
Na lépek mert már kezdenek összefolyni a betük.Jó éjt mindnekinek !!!
|
[Későbbi] [1424-1405] [1404-1385] [1384-1365] [1364-1345] [1344-1325] [1324-1305] [1304-1285] [1284-1265] [1264-1245] [1244-1225] [1224-1205] [1204-1185] [1184-1165] [1164-1145] [1144-1125] [1124-1105] [1104-1085] [1084-1065] [1064-1045] [1044-1025] [1024-1005] [1004-985] [984-965] [964-945] [944-925] [924-905] [904-885] [884-865] [864-845] [844-825] [824-805] [804-785] [784-765] [764-745] [744-725] [724-705] [704-685] [684-665] [664-645] [644-625] [624-605] [604-585] [584-565] [564-545] [544-525] [524-505] [504-485] [484-465] [Korábbi]
| |