|
[Későbbi] [1424-1405] [1404-1385] [1384-1365] [1364-1345] [1344-1325] [1324-1305] [1304-1285] [1284-1265] [1264-1245] [1244-1225] [1224-1205] [1204-1185] [1184-1165] [1164-1145] [1144-1125] [1124-1105] [1104-1085] [1084-1065] [1064-1045] [1044-1025] [1024-1005] [1004-985] [984-965] [964-945] [944-925] [924-905] [904-885] [884-865] [864-845] [844-825] [824-805] [804-785] [784-765] [764-745] [744-725] [724-705] [704-685] [684-665] [664-645] [644-625] [624-605] [604-585] [584-565] [564-545] [544-525] [524-505] [504-485] [484-465] [Korábbi]
Naaa Csimpusz,várjuk a képeket ...,aztán nem ám elfelejted !!! :D
2011.05.12 21:02 csimpusz „
Hali!!
Na elkészült a festés!!
Holnap teszek fel képet!!!
Ezért tüntem el egy kis időre!!!
|
Hali!!
Na elkészült a festés!!
Holnap teszek fel képet!!!
Ezért tüntem el egy kis időre!!!
|
Hali!!
Na elkészült a festés!!
Holnap teszek fel képet!!!
Ezért tüntem el egy kis időre!!!
|
Hali!!
Na elkészült a festés!!
Holnap teszek fel képet!!!
Ezért tüntem el egy kis időre!!!
|
gülü
Nincs mit. Sajnos látatlanban nehéz megmondani a tutit, igazából csak a találgatásra tudok hagyatkozni.
|
Köszönöm a válaszokat !
Kicseréltem a fúvókákat de nagyon leszegényedett a benzin indulni is nehezen szivatóval és ha leveszem róla egyből leáll . A benzin szintet beállítottam . Viszont a nemrég cserélt tűszelep ereszt ... kipróbálom az eredetivel annak még jónak kell lenni .
|
Kíváncsiságból ma kipróbáltam: a 2. és 3. fokozat közti "üresből" nemcsak a "rendes" üresbe, de még egyesbe is minden további nélkül át lehet kapcsolni, szóval ne aggódj.
|
2 napja írtam: "A benzinszintet úgy kell beállítani, hogy miután az úszóház feltelt, és óvatosan leveszed (a tömítés legyen a helyén), a szint az úszóház hátsó falán lévő felöntés (amely az úszócsapszeget tartja a helyén) tetejéig érjen. Azonkívül arra kell még figyelni, hogy az úszótestek párhuzamosak és egy szintben legyenek, illetőleg záráskor, a rugós csapocskát is benyomva a zárónyelv teljesen merőleges legyen a tűszelep szárára."
Ezek a legfontosabbak. A tűszelepen nincs mit állítani, legföljebb az lehet vele a gond, hogy átereszt, nem tömít, ebben az esetben cseréld ki. (Ugyan "hivatalosan" úgy kéne szabályozni a benzinszintet, hogy a tűszelep alá különböző vastagságú alátéteket tesz az ember, de ezt a gyakorlatban nyugodtan el lehet felejteni...) A boltban kapható tömítésekre ne bazírozz, inkább vágj max. 2 mm vastagságú klingeritanyagból úszóháztömítést, sokkal használhatóbb. De különben némi benzin a leggondosabb benzinszintállítás és a legkitűnőbb tömítés alkalmazása mellett is szivárogni fog a porlasztóból; ez ilyen, együtt kell vele élni. Törölgesd gyakran a karburátor környékét.
|
Sziasztok!
Karburátor hibával küzködök. Valahol a tűszelepnél lehet a gond sztem csak nem tudom hogy lehetne beállítani mert ha sokat kap akkor hiába van a tömítés és enged az úszóháznál és ha pedig nem folyik akkor meg egyáltalán nem is kap üzemanyagot a rendszer. A segítségeteket kérem, hogyan lehetne beállítani!Előre is köszi!Laci
|
norok999
De igen, helyes a meglátásod, csak azért írtam a fals levegő lehetőségét is, mert ha már egyszer nézegeti a szívórendszert, nem árt ezt is megvizsgálni. A Star érzékeny rá, mennyi levegőt kap,magad is láthattad.
A váltóddal sajnos el nem tudom képzelni, mi lehet, mivel eléggé túlméretezett, egyszerű, robusztus szerkezet, ritkán szokott bármi is eltörni, tönkremenni benne (ámbár előfordulhat). Lehet, hogy elállítódtak a kapcsolószerkezet ütközőcsavarjai (a motor tetején egy-egy tőcsavar, egymással V alakot zárnak be, és ellenanya biztosítja őket), de az sincs kizárva, hogy elfolyt a hajtóműolajod, és "szárazon" nem akar előírásszerűen működni a váltó. Különben az hellyel-közzel normális, hogy a 2.-3. közti "üresből" be tudod kapcsolni a "rendes" ürest.
|
Zsoel
Majdnem elfelejtettem,képzeld a paripa azóta is tökéletesen siklik az utakon :) (kopp-kopp-kopp),ami nagy örömmel tölt el.A válto mostanában igaz kicsit elkezdett rendetlenkedni,nem tudom miért,de majd utánna nézek.Össze-vissza rakja a sebességeket,nem tudom miért.Például a 2-3-as kötötti üresből,simán betudom tenni alsó 1-es fölötte lévő kettes közé üresbe.Az utobbi napokban kezdödött ez a rendetlemkedés,például ha 3-ba haladok szépen egyenletesen és vissza akarom tenni kettesbe(adott helyzetben)egyszerüen kész csoda ha sikerül.(5-ből 4-szer nem)A fene sem érti ezt.Elképzelhető,hohy valami megadta magát a váltoba?
Ja ,és a multkori 2 fokban is pöcre indult,csak az utas(én)fagytam le a lóról :DNem semmi,sosem gondoltam volna még a hideg sem kottyanik meg neki.Mindenesetre hihetetlen,a babettám nem indult így,pedig szépen beállítottam azt is,tudom durva a hasonloság. :)
|
Zsoel
Azt szeretném tőled megkérdezni ha gülü-nek gonja lenne a levegőszürőházzal inkább erőtlen lenne mint korábban volt nálam,nem?
Gülü
Nekem a kezdetek kezdetén volt hasonlo jellegü problémám,hogy hörgött,de miután beállítottam a benzinszintet rendbejött.Viszont nálam fuvoka méretbeli gondok egészitették késöbb ki a problémát,de mondjuk az a hiba másképpen jelentkezett.Állandóan fuldoklott,hiába zártam el a csapot és össze-vissza járt tőle a motor is..
|
Jó kérdés, mivel ha a benzinszint magas, a csap elzárása (ezzel együtt a benzinszint süllyedésnek indulása) után is tisztulni kezd a motor járása, illetőleg ha sokat kap a motor, vagyis dús a keverék, akkor is, hiszen logikusan a kisebb benzinszint esetében kisebb a benzimennyiség -> kisebb hidrosztatikus nyomás működik közre a fővúkónál -> nehezebben tudja a porlasztócsövön áthúzó légáramlat felrántani a benzint -> szegényedik, vagyis a normálishoz (1:16) közelebb kerül a benzin-keverék arány. (Természetesen mindez csak egy bizonyos pontig igaz, mivel utána rohamosan szegényedésnek indul a keverék, amitől felpörög a motor.)
Úgyhogy azt javaslom, mindkét beállítást ellenőrizd. A benzinszintet úgy kell beállítani, hogy miután az úszóház feltelt, és óvatosan leveszed (a tömítés legyen a helyén), a szint az úszóház hátsó falán lévő felöntés (amely az úszócsapszeget tartja a helyén) tetejéig érjen. Azonkívül arra kell még figyelni, hogy az úszótestek párhuzamosak és egy szintben legyenek, illetőleg záráskor, a rugós csapocskát is benyomva a zárónyelv teljesen merőleges legyen a tűszelep szárára.
A porlasztó pedig úgy legyen beállítva, hogy a főfúvóka 50-es legyen, a 04 jelű kúpostű tartólemezének alsó lapja felülről a 3. rovátkában álljon, az indítóporlasztó tökéletesen zárva legyen, az alapjárati fúvóka 35, alapjárati levegőcsavar kb. 1,5 fordulattal nyitva legyen, légszűrő kifogástalanul tiszta legyen, és a motor fals levegőt sehol ne szívhasson (porlasztófelfogatás, légszűrőház stb.)
|
üdv. Ha nagyon lomhán veszi a gázadás, hörböl és ha elzárom a csapot akkor felpörög míg ki nem ürül a kaarbi akkor sokat kap vagy magas a benzinszint ? hogy tudok rajta segíteni ?
|
Nem volt vele semmi különösebb szándékom, csak nem szeretnék senkinek sem hibás alkatrészt eladni. Meg elég égő, hogy nem vettem észre magamtól is ezt a repedést, mielőtt könnyelműen eladásra kínáltam, ciki, hogy te figyelmeztettél rá.
Persze, ha ennek ellenére igényt tartasz rá, akkor a lehetőség továbbra is nyitott. Amennyiben nem találsz jobbat, a postaköltségem megtérítése ellenében a tiéd.
|
Zsoel!
Nem tudom mi a szándékod azzal a hűtőköpennyel de ha kérhetem ne dobd el illetve ne semmisítsd meg.
Még 1-2 hétig próbálkozok hátha találok de eddig semmi eredmény és ha nem lesz más igényt tartanék a tiedre
|
Sziasztok légyszives segítsetek hogy hogy kell beállitani a simson karbiját, merre kell csavarni a benzin levegő arányát állitó csavart ahoz hogy több levegőt kapjon a motor? válaszotokat elöre is köszönöm
|
kiss tibor:
Neked is nincs mit. :) Különben a Star dudája egyébként sem szól ám úgy, mint egy hajókürt, szóval csodát ne várj tőle: akkumulátorral is elég érdekes, recsegős, nyöszörgős hangja van.
Igen, a hátsó lámpa elalszik, ha a féklámpa kigyullad. Ez azért van, mert közös tekercs, a féklámpa- (másként töltő-) tekercs látja el őket. Ez 18 W-os teljesítményű, és bekapcsolt világítás esetén ez a tekercs látja el (a töltőberendezésben elhelyezett fojtótekercs közbeiktatásával) az 5 W-os hátsó helyzetjelző izzót, valamint a kis kilométeróra-megvilágító izzót is. Azonban a féklámpaizzó teljesítményfelvétele éppen 18 W, tehát amikor a fékpedálra rálépsz, és kigyullad, a másik két izzó számára ekkor már egyszerűen "nem marad áram", mert a féklámpa a közös tekercsük által termelt összes áramot felemészti. Ilyenkor tehát ezek - előírásszerűen - átmenetileg kialszanak.
|
mdavid
Nincs mit, nagyon szívesen.
|
[Későbbi] [1424-1405] [1404-1385] [1384-1365] [1364-1345] [1344-1325] [1324-1305] [1304-1285] [1284-1265] [1264-1245] [1244-1225] [1224-1205] [1204-1185] [1184-1165] [1164-1145] [1144-1125] [1124-1105] [1104-1085] [1084-1065] [1064-1045] [1044-1025] [1024-1005] [1004-985] [984-965] [964-945] [944-925] [924-905] [904-885] [884-865] [864-845] [844-825] [824-805] [804-785] [784-765] [764-745] [744-725] [724-705] [704-685] [684-665] [664-645] [644-625] [624-605] [604-585] [584-565] [564-545] [544-525] [524-505] [504-485] [484-465] [Korábbi]
| |