|
[Későbbi] [1426-1407] [1406-1387] [1386-1367] [1366-1347] [1346-1327] [1326-1307] [1306-1287] [1286-1267] [1266-1247] [1246-1227] [1226-1207] [1206-1187] [1186-1167] [1166-1147] [1146-1127] [1126-1107] [1106-1087] [1086-1067] [1066-1047] [1046-1027] [1026-1007] [1006-987] [986-967] [966-947] [946-927] [926-907] [906-887] [886-867] [866-847] [846-827] [826-807] [806-787] [786-767] [766-747] [746-727] [726-707] [706-687] [686-667] [666-647] [646-627] [626-607] [606-587] [586-567] [566-547] [546-527] [526-507] [506-487] [486-467] [Korábbi]
Star!
Ha a star belső fékkulcsos első fékbowdene megegyezik a Schwalbe-val, akkor mi célt szolgál a kifelé vékonyodó gumiharang és az előtte lévő gumihenger a bowden műanyag burkolatán?
Köszi
|
Zsoel
Köszi a probát,nem fogok most aggodni.:)Számomra leginkább az a furcsa,hogy a napokban olyan szépen 3-ból át tudom tenni kettesbe,hogy majdenem zavarba is jövök.Most a 2-es 3-as közötti üresen ugrik át.Az olaj szintet megnéztetem,renben van,minimális hiányzott.Gondolom amennyi meglátszott a válto környékén.Mondjuk kedvezöbb ez az állás,hogy nem kell szorakoznom azzal,hogy keresem a sebességeket hanem egyből oda kapcsol ahova szereném. :)
|
Naaa Csimpusz,várjuk a képeket ...,aztán nem ám elfelejted !!! :D
2011.05.12 21:02 csimpusz „
Hali!!
Na elkészült a festés!!
Holnap teszek fel képet!!!
Ezért tüntem el egy kis időre!!!
|
Hali!!
Na elkészült a festés!!
Holnap teszek fel képet!!!
Ezért tüntem el egy kis időre!!!
|
Hali!!
Na elkészült a festés!!
Holnap teszek fel képet!!!
Ezért tüntem el egy kis időre!!!
|
Hali!!
Na elkészült a festés!!
Holnap teszek fel képet!!!
Ezért tüntem el egy kis időre!!!
|
gülü
Nincs mit. Sajnos látatlanban nehéz megmondani a tutit, igazából csak a találgatásra tudok hagyatkozni.
|
Köszönöm a válaszokat !
Kicseréltem a fúvókákat de nagyon leszegényedett a benzin indulni is nehezen szivatóval és ha leveszem róla egyből leáll . A benzin szintet beállítottam . Viszont a nemrég cserélt tűszelep ereszt ... kipróbálom az eredetivel annak még jónak kell lenni .
|
Kíváncsiságból ma kipróbáltam: a 2. és 3. fokozat közti "üresből" nemcsak a "rendes" üresbe, de még egyesbe is minden további nélkül át lehet kapcsolni, szóval ne aggódj.
|
2 napja írtam: "A benzinszintet úgy kell beállítani, hogy miután az úszóház feltelt, és óvatosan leveszed (a tömítés legyen a helyén), a szint az úszóház hátsó falán lévő felöntés (amely az úszócsapszeget tartja a helyén) tetejéig érjen. Azonkívül arra kell még figyelni, hogy az úszótestek párhuzamosak és egy szintben legyenek, illetőleg záráskor, a rugós csapocskát is benyomva a zárónyelv teljesen merőleges legyen a tűszelep szárára."
Ezek a legfontosabbak. A tűszelepen nincs mit állítani, legföljebb az lehet vele a gond, hogy átereszt, nem tömít, ebben az esetben cseréld ki. (Ugyan "hivatalosan" úgy kéne szabályozni a benzinszintet, hogy a tűszelep alá különböző vastagságú alátéteket tesz az ember, de ezt a gyakorlatban nyugodtan el lehet felejteni...) A boltban kapható tömítésekre ne bazírozz, inkább vágj max. 2 mm vastagságú klingeritanyagból úszóháztömítést, sokkal használhatóbb. De különben némi benzin a leggondosabb benzinszintállítás és a legkitűnőbb tömítés alkalmazása mellett is szivárogni fog a porlasztóból; ez ilyen, együtt kell vele élni. Törölgesd gyakran a karburátor környékét.
|
Sziasztok!
Karburátor hibával küzködök. Valahol a tűszelepnél lehet a gond sztem csak nem tudom hogy lehetne beállítani mert ha sokat kap akkor hiába van a tömítés és enged az úszóháznál és ha pedig nem folyik akkor meg egyáltalán nem is kap üzemanyagot a rendszer. A segítségeteket kérem, hogyan lehetne beállítani!Előre is köszi!Laci
|
norok999
De igen, helyes a meglátásod, csak azért írtam a fals levegő lehetőségét is, mert ha már egyszer nézegeti a szívórendszert, nem árt ezt is megvizsgálni. A Star érzékeny rá, mennyi levegőt kap,magad is láthattad.
A váltóddal sajnos el nem tudom képzelni, mi lehet, mivel eléggé túlméretezett, egyszerű, robusztus szerkezet, ritkán szokott bármi is eltörni, tönkremenni benne (ámbár előfordulhat). Lehet, hogy elállítódtak a kapcsolószerkezet ütközőcsavarjai (a motor tetején egy-egy tőcsavar, egymással V alakot zárnak be, és ellenanya biztosítja őket), de az sincs kizárva, hogy elfolyt a hajtóműolajod, és "szárazon" nem akar előírásszerűen működni a váltó. Különben az hellyel-közzel normális, hogy a 2.-3. közti "üresből" be tudod kapcsolni a "rendes" ürest.
|
Zsoel
Majdnem elfelejtettem,képzeld a paripa azóta is tökéletesen siklik az utakon :) (kopp-kopp-kopp),ami nagy örömmel tölt el.A válto mostanában igaz kicsit elkezdett rendetlenkedni,nem tudom miért,de majd utánna nézek.Össze-vissza rakja a sebességeket,nem tudom miért.Például a 2-3-as kötötti üresből,simán betudom tenni alsó 1-es fölötte lévő kettes közé üresbe.Az utobbi napokban kezdödött ez a rendetlemkedés,például ha 3-ba haladok szépen egyenletesen és vissza akarom tenni kettesbe(adott helyzetben)egyszerüen kész csoda ha sikerül.(5-ből 4-szer nem)A fene sem érti ezt.Elképzelhető,hohy valami megadta magát a váltoba?
Ja ,és a multkori 2 fokban is pöcre indult,csak az utas(én)fagytam le a lóról :DNem semmi,sosem gondoltam volna még a hideg sem kottyanik meg neki.Mindenesetre hihetetlen,a babettám nem indult így,pedig szépen beállítottam azt is,tudom durva a hasonloság. :)
|
Zsoel
Azt szeretném tőled megkérdezni ha gülü-nek gonja lenne a levegőszürőházzal inkább erőtlen lenne mint korábban volt nálam,nem?
Gülü
Nekem a kezdetek kezdetén volt hasonlo jellegü problémám,hogy hörgött,de miután beállítottam a benzinszintet rendbejött.Viszont nálam fuvoka méretbeli gondok egészitették késöbb ki a problémát,de mondjuk az a hiba másképpen jelentkezett.Állandóan fuldoklott,hiába zártam el a csapot és össze-vissza járt tőle a motor is..
|
Jó kérdés, mivel ha a benzinszint magas, a csap elzárása (ezzel együtt a benzinszint süllyedésnek indulása) után is tisztulni kezd a motor járása, illetőleg ha sokat kap a motor, vagyis dús a keverék, akkor is, hiszen logikusan a kisebb benzinszint esetében kisebb a benzimennyiség -> kisebb hidrosztatikus nyomás működik közre a fővúkónál -> nehezebben tudja a porlasztócsövön áthúzó légáramlat felrántani a benzint -> szegényedik, vagyis a normálishoz (1:16) közelebb kerül a benzin-keverék arány. (Természetesen mindez csak egy bizonyos pontig igaz, mivel utána rohamosan szegényedésnek indul a keverék, amitől felpörög a motor.)
Úgyhogy azt javaslom, mindkét beállítást ellenőrizd. A benzinszintet úgy kell beállítani, hogy miután az úszóház feltelt, és óvatosan leveszed (a tömítés legyen a helyén), a szint az úszóház hátsó falán lévő felöntés (amely az úszócsapszeget tartja a helyén) tetejéig érjen. Azonkívül arra kell még figyelni, hogy az úszótestek párhuzamosak és egy szintben legyenek, illetőleg záráskor, a rugós csapocskát is benyomva a zárónyelv teljesen merőleges legyen a tűszelep szárára.
A porlasztó pedig úgy legyen beállítva, hogy a főfúvóka 50-es legyen, a 04 jelű kúpostű tartólemezének alsó lapja felülről a 3. rovátkában álljon, az indítóporlasztó tökéletesen zárva legyen, az alapjárati fúvóka 35, alapjárati levegőcsavar kb. 1,5 fordulattal nyitva legyen, légszűrő kifogástalanul tiszta legyen, és a motor fals levegőt sehol ne szívhasson (porlasztófelfogatás, légszűrőház stb.)
|
üdv. Ha nagyon lomhán veszi a gázadás, hörböl és ha elzárom a csapot akkor felpörög míg ki nem ürül a kaarbi akkor sokat kap vagy magas a benzinszint ? hogy tudok rajta segíteni ?
|
Nem volt vele semmi különösebb szándékom, csak nem szeretnék senkinek sem hibás alkatrészt eladni. Meg elég égő, hogy nem vettem észre magamtól is ezt a repedést, mielőtt könnyelműen eladásra kínáltam, ciki, hogy te figyelmeztettél rá.
Persze, ha ennek ellenére igényt tartasz rá, akkor a lehetőség továbbra is nyitott. Amennyiben nem találsz jobbat, a postaköltségem megtérítése ellenében a tiéd.
|
Zsoel!
Nem tudom mi a szándékod azzal a hűtőköpennyel de ha kérhetem ne dobd el illetve ne semmisítsd meg.
Még 1-2 hétig próbálkozok hátha találok de eddig semmi eredmény és ha nem lesz más igényt tartanék a tiedre
|
Sziasztok légyszives segítsetek hogy hogy kell beállitani a simson karbiját, merre kell csavarni a benzin levegő arányát állitó csavart ahoz hogy több levegőt kapjon a motor? válaszotokat elöre is köszönöm
|
[Későbbi] [1426-1407] [1406-1387] [1386-1367] [1366-1347] [1346-1327] [1326-1307] [1306-1287] [1286-1267] [1266-1247] [1246-1227] [1226-1207] [1206-1187] [1186-1167] [1166-1147] [1146-1127] [1126-1107] [1106-1087] [1086-1067] [1066-1047] [1046-1027] [1026-1007] [1006-987] [986-967] [966-947] [946-927] [926-907] [906-887] [886-867] [866-847] [846-827] [826-807] [806-787] [786-767] [766-747] [746-727] [726-707] [706-687] [686-667] [666-647] [646-627] [626-607] [606-587] [586-567] [566-547] [546-527] [526-507] [506-487] [486-467] [Korábbi]
| |