|
[Későbbi] [1426-1407] [1406-1387] [1386-1367] [1366-1347] [1346-1327] [1326-1307] [1306-1287] [1286-1267] [1266-1247] [1246-1227] [1226-1207] [1206-1187] [1186-1167] [1166-1147] [1146-1127] [1126-1107] [1106-1087] [1086-1067] [1066-1047] [1046-1027] [1026-1007] [1006-987] [986-967] [966-947] [946-927] [926-907] [906-887] [886-867] [866-847] [846-827] [826-807] [806-787] [786-767] [766-747] [746-727] [726-707] [706-687] [686-667] [666-647] [646-627] [626-607] [606-587] [586-567] [566-547] [546-527] [526-507] [506-487] [486-467] [Korábbi]
kiss tibor:
Neked is nincs mit. :) Különben a Star dudája egyébként sem szól ám úgy, mint egy hajókürt, szóval csodát ne várj tőle: akkumulátorral is elég érdekes, recsegős, nyöszörgős hangja van.
Igen, a hátsó lámpa elalszik, ha a féklámpa kigyullad. Ez azért van, mert közös tekercs, a féklámpa- (másként töltő-) tekercs látja el őket. Ez 18 W-os teljesítményű, és bekapcsolt világítás esetén ez a tekercs látja el (a töltőberendezésben elhelyezett fojtótekercs közbeiktatásával) az 5 W-os hátsó helyzetjelző izzót, valamint a kis kilométeróra-megvilágító izzót is. Azonban a féklámpaizzó teljesítményfelvétele éppen 18 W, tehát amikor a fékpedálra rálépsz, és kigyullad, a másik két izzó számára ekkor már egyszerűen "nem marad áram", mert a féklámpa a közös tekercsük által termelt összes áramot felemészti. Ilyenkor tehát ezek - előírásszerűen - átmenetileg kialszanak.
|
mdavid
Nincs mit, nagyon szívesen.
|
zsoel .
sziasztok igazad volt zsoel kicseréltem a bisztosítékot és megint mukodik a kurt igaz nyoszorogve de mukodik , lemértem a toltést ojan 2 ampert ad ,nagyon orulok neki mert uj kabelezést kapott a gép és nemvoltam benne bisztos hogy minden mukodni fog ahogy kell,remélem joideig nem lessz vele bajom .Most még berakok egy aksit. Még egy kérdés a féklámpa ha mukodik vagyis fékelsz akkor a hejzetjelzonek el kell aludnia? én ugy tudom iigen mert nekem igy mukodik ha bevan kapocsolva a világítás akkor a hátsó lámpa elalszik ha a fékláppa felgyullad.
telitankot mi denkinek.
|
Zsoel
ok köszi a válaszokat :)
|
david
Nem. Mondtam, hogy jó rá. Azért nem bírod a tömlőket a burkolatra felhúzni, mert marha nehéz. :) Az egyik legnehezebb szerelési feladat a Simsonon, mert a friss gumi nehezen tágul a kellő méretre, ráadásul baromi nagy a súrlódási együttható közte és a műanyag között. Kend meg vékonyan a láncbura körmeit szilikonolajjal, -zsírral, vagy ha az nincs, egy kis vizes-szappanos oldattal vagy sima sertészsírral, mindjárt könnyebb lesz. Kőolaj alapanyagú sima kenőolaj vagy zísr nem jó, mert az megtámadja a gumit, és föl fog repedni a burkolatnál a tömlő.
|
Heló!
Vettem egy S51-es láncvédő búrkolatot és 2db Star gumitömlőt, és nem birom a láncvédő kőrmeihez csatlakoztatni a gumi tömlőket. Lehet azért, mert a búrkolat S51-es a gumitömlő meg Star?
|
Na a hétvégére végzek a drótkorongozással!!! Kap egy kis homokszórást az elérhetetlen sarkokba és már megy is a festő barátomhoz!!!!
|
Robi
Igen, a lemez bal alsó sarka valóban meg van hajtva, de az gyári hajtás, olyannak kell lennie, mindegyik így néz ki. A többi hajlítás, ív is olyan, amilyennek lennie kell (még van két másik hűtőköpenyem összehasonlítási alapnak, egyik a jelenleg is használt motoromon, a másik azon, amelyet éppen felújítok). Lyukak, karcolások nincsenek rajta, csak festékfoltok: azok a fekete izék, amelyeket lyukaknak néztél, azok is valami festékcseppek. Éppígy nincs hegesztve sem.
Viszont sajnos az az "érdekes kis elváltozás" repedés: legnagyobb sajnálatomra a süllyesztés körül körben kb. 20 mm hosszan el van repedve, és a repedés egy vékony, visszafelé kanyarodó karcban folytatódik. De mindez olyan rafináltan, hogy alig lehet észrevenni. Amikor fényképezéskor nagyjából átforgattam a köpenyt, fel sem tűnt, most is csak úgy láttam meg, hogy lámpafényhez egészen közel tarva, alaposan átnézve forgattam körbe, és akkor megcsillant a törésvonal. Ne haragudj, igazán nem vettem észre eddig, jóhiszeműen ajánlottam megvételre a lemezt. Még jó, hogy neked szemet szúrt ez a hiba (szerencsére vakutól megvilágítva, felnagyítva sokkal szembetűnőbb, ellenőriztem), lesült volna a képemről a bőr, ha utólag derül ki. Persze visszavásároltam volna, mert senkit sem szeretnék megkárosítani, de akkor is nagyon kellemetlenül éreztem volna magam.
Az eladási szándékomat természetesen visszavonom.
|
Robi
Ugyan már, teljesen jogos dolog a "körbeérdeklődés", én is így szoktam, ha látatlanban veszek valamit. Az ember értelemszerűen tudni szeretné, mit kap a pénzéért.
Nos, megmondom őszintén, én különösebben nem nézegettem ezt a légterelőt. Még március elején vettem ezt az alkatrészhalmazt http://www.vatera.hu/simson_star_es_schwalbe_alkatreszek_1445215596.html , mint látod, ebben volt benne. Nekem csak a kilométeróra kellett, amiatt vettem meg, a többi alkatrészre mostanáig rá sem néztem, a hűtőköpenyre sem: csináltam neked azt a három képet róla, aztán annyi. De nemsokára hazaérek, és akkor rögtön megnézem, jó?
|
Zsoel!
Lenne pár kérdésem a légelterelővel kapcsolatban:
-repedés vagy esetleg meghajlás van-e rajta mert az első képen a lemez bal alsó sarka mintha meglenne hajtva
-nagyon mély ami már javíthatatlan karcolás vagy esetleg lukak, mély horpadások mert a harmadik képen a lemez tetelyén láttam érdekes fekete foltokat mintha lukak lennének
-vagy otthon végzett hegesztés illetve az utolsó képen láttam a furatnál a süllyesztés mentén egy érdekes kis elváltozást
Bár tudom hogy ez az egész elég kriminálisan, tolakodóan hangzik (ezért elnézést kérek ha te is így vetted észre) emellett nemhogy örülnék hogy 1 veterán motorra alkatrészt találok de azért kiváncsi vagyok hogy mit veszek meg
válaszod előre is köszönöm!
|
Zsoel!
Lenne pár kérdésem a légelterelővel kapcsolatban:
-repedés vagy esetleg meghajlás van-e rajta mert az első képen a lemez bal alsó sarka mintha meglenne hajtva
-nagyon mély ami már javíthatatlan karcolás vagy esetleg lukak, mély horpadások mert a harmadik képen a lemez tetelyén láttam érdekes fekete foltokat mintha lukak lennének
-vagy otthon végzett hegesztés illetve az utolsó képen láttam a furatnál a süllyesztés mentén egy érdekes kis elváltozást
Bár tudom hogy ez az egész elég kriminálisan, tolakodóan hangzik (ezért elnézést kérek ha te is így vetted észre) emellett nemhogy örülnék hogy 1 veterán motorra alkatrészt találok de azért kiváncsi vagyok hogy mit veszek meg
válaszod előre is köszönöm!
|
Akarom mondani veled vagyunk !!!
|
Hajrá !!!Veled vaygunk !! :)
2011.05.04 20:52 csimpusz „
Hajrá !!! Remélem sikerül!!!!
|
Hajrá !!! Remélem sikerül!!!!
|
Helló :)
Lehet egy másik star is a tulajdonomba fog kerülni.... :) Van baja bőven.... de nem ördöngös..... remélem a srác meggondolja magát és mellettem fog dönteni..... :) Tessék szurkolni nekem :)))))))))))
|
Nincs mit, azért vagyunk, hogy segítsünk egymásnak.
De mivel felújított blokkról van szó (efölött előbb átsiklott a figyelmem), hogyha jól rakták össze, akkor csak a beállítási probléma maradhat. Még az is elképzelhető, hogy a nyomótányérban a már említett állítócsavar túl rövid, esetleg a két kinyomórúd közé való golyót kihagyták összeszereléskor, ezért a kiemelőkar nem tudja teljesen szabaddá tenni a lamellákat.
|
Legvalószínűbb, hogy csak az, hogy sokáig állt a motorban a kenőolaj. Annak ugyanis van egy olyan tulajdonsága, hogy bizonyos idő után előregszik, és undorító, sárgásbarna, kemény, ragaccsal réteggel vonja be az alkatrészeket. Ez alól a kuplung sem kivétel, lényegében összeragadnak a lamellák, valamint a tengelyben a kiemelőrúd is nehezen mozog emiatt. Egy szétszerelés és az említett alkatrészek alapos letisztogatása feltehetőleg orvosolná a problémát.
|
[Későbbi] [1426-1407] [1406-1387] [1386-1367] [1366-1347] [1346-1327] [1326-1307] [1306-1287] [1286-1267] [1266-1247] [1246-1227] [1226-1207] [1206-1187] [1186-1167] [1166-1147] [1146-1127] [1126-1107] [1106-1087] [1086-1067] [1066-1047] [1046-1027] [1026-1007] [1006-987] [986-967] [966-947] [946-927] [926-907] [906-887] [886-867] [866-847] [846-827] [826-807] [806-787] [786-767] [766-747] [746-727] [726-707] [706-687] [686-667] [666-647] [646-627] [626-607] [606-587] [586-567] [566-547] [546-527] [526-507] [506-487] [486-467] [Korábbi]
| |