|
[Későbbi] [1424-1405] [1404-1385] [1384-1365] [1364-1345] [1344-1325] [1324-1305] [1304-1285] [1284-1265] [1264-1245] [1244-1225] [1224-1205] [1204-1185] [1184-1165] [1164-1145] [1144-1125] [1124-1105] [1104-1085] [1084-1065] [1064-1045] [1044-1025] [1024-1005] [1004-985] [984-965] [964-945] [944-925] [924-905] [904-885] [884-865] [864-845] [844-825] [824-805] [804-785] [784-765] [764-745] [744-725] [724-705] [704-685] [684-665] [664-645] [644-625] [624-605] [604-585] [584-565] [564-545] [544-525] [524-505] [504-485] [484-465] [Korábbi]
sziasztok starosok , én szlovakiabol vagyok nemrég rakrtam ossze egy sztart magamnak,ha lessz vagy valaki szervez sztaros találkozót megkérném értesítsen ,ha nem lessz tul messze akkor szivesen résztveszek én is,koszi elore is.
|
Ez tényleg szép sztori és le a kalappal a pajtásod elött is aki az 1000 cm3-t Starosan meg tudta zabolázni!!!! :D Az ötleted nem rossz csak szerintem szét vagyunk szórva az országban eléggé!!! Én veszprém megyében lakom töled nem annyira messze!
Viszont egy találkozót összedobni tényleg nagy buli lenne!!!!!
|
Zsoel
Szeretném veled megosztani első komolyabb utam eredményeit.Tegnap délután a kollegámmal elmentünk egy körturára,gondoltam ilyen jó időben kicsit jobban szeretném megmozgatni a gépsárkányt,ne csak munkába járjak vele.Meglehetősen izgalmasnak indult a túra mivel a kollegámnak egy 1000 cm3-s gépe van.Gondolhatod. :).Az utvonal a következő volt nagyvonalakban: Győr-Nyalka-Réde-Csesznek majd pedig a 82-esen vissza Győrbe.Elég sokat mentünk kötelékben(egymás mellett) többen jol meg is néztek. :)Majd dobok fényképeket is.A gépsárkányt tökéletesen teljesitette a távot mely végeredménye 106 km lett összesen.Háztol házig.MOndjuk volt 2 meglepetés az ut során igazábol olyan volt mintha csuklott volna egy pillanatra a gépezet.Nem tudom mi miatt volt,esetleg kosz került a karburátorba,vagy nem tudom.2-szer volt ilyen ,ettől függetlenül semmi probléma nem akadt.NAgy élmény volt el kell hogy mondjam.Lemértük a starom végsebességét 62-66 között volt.Átlagban 50-el mentem hol kicsit gyorsabban hol pedig lasabban.Nem akartam kihajtani a lelkét ugyhogy szép ráérössen mentem.A kollégám pedig néha elhuzott előre,rágyujtott mire elszivta a bagot mindig beértem. :)De nem sokszor hagyott ott aminek örültem is pedig tisztában voltam vele az én motorom nem az ő sulycsoporja.De legalább az enyém sem egy babetta.Szépen szelte a kilométereket nem lehetett rá panaszkodni.Itt-ott ittunk egy kávét,kaja stb.Időben az ut hát 13:40kor idultunk 15:20 körül értünk csesznekre visszafelé ugyan igy.Szerintem ez tök jó idő ugy hogy nem volt rohanás.Szerinted?
Ugyhogy most nagyon elégedett vagyok,nem is bezsélve arról,hogy sikerült hozzájutnom egy légszürőházhoz,köszönhető másik Zsolti barátunknak,ugyhogy mi kell ennél több? :)Szeretném attól függetlenül egyszer majd az életben ha össze tudnánk hozni egy közös STAR-os motorozást ahol mindenki a saját gépével jönne.
|
Szia!
Egyszer már kérdezted a fúvókákat, én pedig válaszoltam is rá, éppen három hete. Minek írsz be kérdést, ha utána meg sem nézed a válaszokat?
"Főfúvóka: 50
Tűsfúvóka: 215
Alapjárati fúvóka: 35
Indítófúvóka: 60
Ezeket az értékeket századmilliméterben kell érteni, tehát például az 50-es fővúvóka furatának átmérője pontosan fél milliméter. A számjelölések fel vannak tüntetve a fúvókák palást- vagy homlokfelületén."
Ezek a valódi méretek, más információkkal ne foglalkozz, és főleg ne rakj a porlasztóba nagyobb főfúvókát, mert értelme, az nincs.
Sajnos a többit illetően nem tudok garantált megoldást adni. Anak, hogy harmadikban nem húz, legvalószínűbb oka az egyenletes benzinellátás hiánya (túl szegény a keverék), tehát nézd végig alaposan a benzin útját. A tanksapka szellőzőnyílása tiszta-e? A tartály és a benzincsap tiszta-e, utóbbi minkét állásban átengedi-e a benzint? A benzinszint helyes értékre van-e állítva, a tűszelep átereszt-e? Jó helyen áll-e a síbertű, nem szív-e fals levegőt a motort valamelyik porlasztótömítésnél? A légszűrőház sértetlen-e, jól tömít-e? A légszűrő tiszta-e? Ja: és a hengert felfúrattad-e, a dugattyú új-e? Mert ha igen, akkor azt a motort először újra be kell(ett volna) járatni, különben nem fog kielégítő menetteljesítményeket nyújtani.
Ha mindezeket végignézted, utána lehet továbblépni a probléma felderítésében.
Kuplung: valóban négy dörzsbetétes tárcsa kell bele, tehát ezzel önmagában nincs gond. Viszont nem értem, mi az, hogy nem kapcsol szét? A kuplungkar laza, tehát egyáltalán nem érezni, hogy a kiemelőkar "ütközik" valamin, avagy a kar feszes, csak nem lehet behúzni, tehát olyan, mintha be lenne állva?
|
Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni S. Starom van ez az első simsonom teljesen fel lett újítva új henger ,főtengely stb stb . Elején nem volt semmi gond ment rendesen most viszont 1-2 kihúzatom utána 3.ba rakom és esik a fordulat karbit ki takarítottam ugyan az a helyzet ja és harmadikban nem mindig csinálja ezt . Volt aki azt mondta hogy nem biztos , hogy jók a fúvókák . Eredetileg milyen fúvókák kellenek bele ? Tegnap kuplungot cseréltem vagyis lamellákat mert az kimaradt mikor újítottam meg szerintem nem is volt jó 4 lamella volt benne én is négyet raktam bele és nem kapcsol szét miért ? akárhogy állítottam semmi kérlek segítsetek .
válaszokat előre is köszi !
|
Gabor82
képfeltoltes.hu és beilleszted ide a linket.Ezután bárki megtudja majd nézni.
2011.04.18 18:35 Gabor82 „
sziasztok :)
hol tudok képet felrakni a motoromrol?????
|
sziasztok :)
hol tudok képet felrakni a motoromrol?????
|
Nem kell megijedni. Némi csörgés néha előfordul, hogy jön a motorból, de amíg erősebbé és rendszeressé nem válik, ne aggódj. Egyelőre várj.
|
gülü
Köszi a tippet az olajszint megfelelő.Bár lehetett látni a szinjelzőnél némi kis jelet,de mikor utánna akartam önteni szinten volt.
Azon kezdtem el spekulálni nem-e a kinyomo csapágyam adja ezt a hangot.Mert csak üresbe csinája és akkor csak akkor mikor ráhuzom a gázt és felpörgetem.Csak akkor csörög.Egyenlőre még nem akarom szétbontani,mert ugyérzem ennek orvoslása egy összetett feladat lesz :)
|
Olaj szint megfelelő ? Mert velem is előfordult már ez a probléma kiderült hogy szerelésnél elcsöpögött az olaj és nem volt kenése így nem tudta tökéletesen kivenni a fogaskaerekeket üresbe. Utána öntöttem és mentem vele egy kört és utána már nem volt hangja.
2011.04.15 22:19 norok999 „
Zsoel
Ma reggel mikor elindultam egy érdekességre lettem figyelmes.Eddig sosem halottam vagy tünt fel ennyire(bár a multkor munkábol jövett hallottam valamit),a váltobol furcsa hangok jönnek ki. ?? Mikor elinditottam és alapjáraton ketyegett akkor nem,de mikor kicsit megmozgattam a gázt egyböl csörgö hang hallatszott a váltobol?Ez sok jot nem jelent,igaz?A furcsa az volt mikor elmentem egyet csavarogni és azaértem akkor már nem lehetett hallani.Késöbb mikor lehülte után ujrainditottam megint lehetett hallani de csak megint csak akkor mikor meghuztam a gázt(üresbe).Szerinted mi történhetett??Kissé aggodok.
|
Majd el felejetettem megkérdezni nagyából mikor tudnád majd küldeni,hogy tervezzek?
Tetszik a kipufogod szine . :)
|
Akkor rendben.Köszönöm.E-mail ben elküldtem az adatokat a többit meg leírtam,ha ez neked igy megfelelő.
2011.04.15 22:58 Beagle „
norok999
Hali!
Biztos,hogy Star légszűrőház és jónak kell lennie a tiedhez is!
Üdv;Zsolt
|
norok999
Hali!
Biztos,hogy Star légszűrőház és jónak kell lennie a tiedhez is!
Üdv;Zsolt
|
Zsoel
Ma reggel mikor elindultam egy érdekességre lettem figyelmes.Eddig sosem halottam vagy tünt fel ennyire(bár a multkor munkábol jövett hallottam valamit),a váltobol furcsa hangok jönnek ki. ?? Mikor elinditottam és alapjáraton ketyegett akkor nem,de mikor kicsit megmozgattam a gázt egyböl csörgö hang hallatszott a váltobol?Ez sok jot nem jelent,igaz?A furcsa az volt mikor elmentem egyet csavarogni és azaértem akkor már nem lehetett hallani.Késöbb mikor lehülte után ujrainditottam megint lehetett hallani de csak megint csak akkor mikor meghuztam a gázt(üresbe).Szerinted mi történhetett??Kissé aggodok.
|
Beagle
Köszi a képeket megkaptam,de fennakadtam a látványon.Nekem hasonlo légszürőházam van mint amilyet mutattál,de nem ennyire széles.Jobban kielemzve a képet nekem nagyo szélesnek tűnik és attól tartok nem fog beférni,vagy ha mégis az oldaltakarol lemezeket nem fogom tudni feltenni.Nagyon szélesnek tűnik.Biztosan stáron volt?
Azért köszi a lehetőséget. :(
2011.04.15 21:27 Beagle „
norok999
Elküldtem a képeket
Üdv;Zsolt
|
Üdv Zsoel, köszi szépen a tanácsodat, tényleg sokat segtettél ezzel!!Amúgy meg én kérek elnézést a helyesírási hiámért/hibáimért!!
|
norok999
Elküldtem a képeket
Üdv;Zsolt
|
Hali!
Igen, kettő kell belőle, és megegyezik az S50/51-ével. Viszont lehet, hogy a kormánycsészék, valamint az alsó futópályás gyűrű meg a felső szorítóanya is be van rágódva. Mielőtt megvennéd a golyóskosarakat, először inkább szereld szét az egészet, majd mosd le és nézd meg ezeket az alkatrészeket, mert ha ezek is odavannak, akkor szintén cserélni kell őket, ellenkező esetben szorulni, akadni, kattogni fog a kormány.
És engedj meg egy apró javítást: bár 10 emberből legalább 8 biztos így írná, de nem gallyra, hanem "gajra" megy valami, ha tönkremegy; ugyanis ez nem magyar szó, hanem valami jiddis kifejezésből származik. Bocs. :)
|
Üdv! Az lenne a kérdésem,hogy a starban a kormánygolyóskosár sztem gallyra ment,és holnap tervezem kicserélni! Na szóval a kérdés(kérdések),,hogy 1 pár kell ugye? A star 50/51-es kormánygolyóskosara megegyezik-e? Előre is köszi mindenkinek.
|
Star!
Zsoel köszi, akkor hagyom ahogy van!
Üdv,
|
[Későbbi] [1424-1405] [1404-1385] [1384-1365] [1364-1345] [1344-1325] [1324-1305] [1304-1285] [1284-1265] [1264-1245] [1244-1225] [1224-1205] [1204-1185] [1184-1165] [1164-1145] [1144-1125] [1124-1105] [1104-1085] [1084-1065] [1064-1045] [1044-1025] [1024-1005] [1004-985] [984-965] [964-945] [944-925] [924-905] [904-885] [884-865] [864-845] [844-825] [824-805] [804-785] [784-765] [764-745] [744-725] [724-705] [704-685] [684-665] [664-645] [644-625] [624-605] [604-585] [584-565] [564-545] [544-525] [524-505] [504-485] [484-465] [Korábbi]
| |