|
[Későbbi] [1424-1405] [1404-1385] [1384-1365] [1364-1345] [1344-1325] [1324-1305] [1304-1285] [1284-1265] [1264-1245] [1244-1225] [1224-1205] [1204-1185] [1184-1165] [1164-1145] [1144-1125] [1124-1105] [1104-1085] [1084-1065] [1064-1045] [1044-1025] [1024-1005] [1004-985] [984-965] [964-945] [944-925] [924-905] [904-885] [884-865] [864-845] [844-825] [824-805] [804-785] [784-765] [764-745] [744-725] [724-705] [704-685] [684-665] [664-645] [644-625] [624-605] [604-585] [584-565] [564-545] [544-525] [524-505] [504-485] [484-465] [Korábbi]
Na jó meggyőztén legyen üditő. :) A meglátásod helytáló.Szigethy Attila uton lakom.Ha a fehérvári uton szoktál átrobogni teljesen jó mert egyáltalán nincs messze tölünk.Munkába menet vagy munkából jövet szoktál erre robogni?
Azt tervezem a héten haza akarom hozni a gépsárkányt,mert most még apáméknál van(Abdán ott van garázs ahol nyugodtan lehetett bütykölni)kell még biztositás rá,már folyamatban van csak még meg kell találnom hol éri meg a legjobban,aztán már robogok én is.Elsősorban melobejárni szeretném én is használni ha mindnen összejön.Még kicsit aggódok mert még hátra van a melegen valo beállítás de bizom magamba,ugyhogy nagyon remélem nem lesz gond.Ha még is akkor már ugy terveztem legyen itthon és a fehérvári körforgalomba majd elkaplak. :D és addig nem engedlek el ameddig nem lesz tökéletes. :) (Csak vicc volt)
Aztán ha minden happy arra gondoltam lehet meglátogatnálak egy dumálásra.Abban teljesen igazad van,hogy leírni a teljes storyt is fotokkal,lehet nem sokan örülnének neki,hagyjuk meg személyes alkalomra.Mit szólsz?
2011.03.18 23:35 Zsoel „
Előzőt természetesen "Beagle" hozzászólására szántam válaszul.
Hát akkor már inkább valami üdítőben szedném, mert motoron is, biciklin is, de még gyalog is meglehetősen antialkoholista vagyok, csak nagyon ritkán, inkább alkalomszerűen (névnapi, születésnapi köszöntések, szilveszter stb.) iszom. :)
Adyváros, ha jól tudom, az a Szigethy Attila utca környéke, ugye? Mert ha igen, az teljesen jó, ugyanis ott mellette, a Fehérvári úton szoktam elrobogni, és aztán a Tatai úton megyek ki a városból, úgyhogy abszolút útba esik. Mindenesetre akárhol lakik az ember, nem árt vigyáznia a motorjára: éppen az elmúlt hetekben olvastam egy statisztikát arról, hogy milyen kedvelt még mindig a Simson a motortolvajok körében... Éppen azért féltem nagyon az "apai" járgányt, mert megőrülnék, ha valaki ellopná ezt a szívemnek nagyon kedves emléket, és biztos letépném a tökeit az illetőnek, ha a kezembe kerülne. Igyekszem is nagyon most már ezzel a másikkal, hogy mielőbb elkészüljön (de természetesen mindebből nem következik az, hogy ezt a tolvajoknak szánnám).
Bízom benne, hogy ez is jól sikerül, mint általában a felújításaim (lekopogom), mert szó, ami szó, gyakorlati tapasztalatból már jutott ki nekem. :)
Szívesen mesélnék az eddigi motorfelújítási projektjeimről (a legtöbbről képem is van), de részint marha álmos vagyok már, részint kevés itt a hely hozzá, részint meg hülyét kapnának az emberek, ha mindet végig kellene olvasniuk. :P
|
Zsoel
Hello!
Ismét lenne egy kérdésem! Most a porlasztó beállításával szórakozom,igazából 20 évvel ezelőtt csináltam már az ETZ-men,de úgy veszem észre,hogy az én star-omnál nem jön be!
Szóval,a subertü beállításában nem vagyok biztos.Én középre állítottam,a benzín-levegő csavart teljesen be,majd kettőt kitekerve beindítottam.Nagyon füstölt és fulladt,ezért tekertem még kifelé a b-levegő csavaron elég sokat,(persze fokozatosan) de nem az igazi.Igazából lehetne még szórakozni vele,de nincs már türelmem,ezért kérlek,hogy írd meg a tapasztalataidat,vagy hogy te melyik szintre tetted a subertűt.
A benzínt úgy kevertem,hogy öt literhez 1.5 dl olajat tettem.Szerintem ez jó arány,de neked lehet,hogy más a véleményed?
A kipufogó kiégetésén már túl vagyok.
Előre is köszi;Zsolt
|
Részemről nincs mit, rülök, hogy sikerült kiküszöbölnöd a hibát.
A kérdéseket pedig nem kell szégyellni, akármilyenek, hiszen arra való a fórum, hogy tapasztalatokat cseréljen az ember; nemcsak kezdők, de haladók is tudhatnak meg olyasmit a többiektől, amit addig nem tudtak. Jó pap is holtig tanul. :)
Én biztosan nem fogok egyetlen kérdést sem bugyutának tekinteni, ha tudok, szívesen válaszolok mindegyikre.
|
Hello!
Köszönöm a kimerítő választ,valóban minden úgy volt,ahogy írtad!! (rozsdás lendkerék tengely,nagy megszakítóhézag)
Mindent úgy csináltam,ahogy írtad és láss csodát,jó lett! :) A gyertyát kell még kicserélni,mert BRISK van benne és a második indításnál meg is szivatott.
Sajnos nekem nincs nagy tapasztalatom a motor szerelésben,mert én karosszérialakatos vagyok és eddíg csak autókkal foglalkoztam,de annyira beleszerettem ebbe a motorba,hogy teszek egy kis kitérőt,az autó restaurálásból a motor restaurálásába. Íly módon lehet,hogy lesz még,számotokra bugyutának tünhető kérdésem. :) Mindenesetre köszönöm,hogy segítettetek!
Üdv;Zsot
2011.03.18 23:22 Zsoel „
Hali!
Norbert kolléga már leírta a lényeget. A gyújtási időponról szerzett információd helytálló, de azt nem írtad, hogy a megszakítóérintkezők hézaga megfelelő-e. Nekem nagyon gyanús ez a kétmillis előgyújtás az alaplap véghelyzetében, rendellenesnek tartom, viszont a megszakító kopásával az előgyújtás nem nő, hanem csökken, tehát biztos, hogy nem kopásból ered a dolog.
Valószínűbbnek tartom, hogy egyszerűen túl nagy a megszakító hézaga, és azért nyílik korábban a szerencsétlen, mint kellene. Ha már úgyis újat veszel, akkor először hézagmérővel majd szép pontosan állítsd be annak a hézagát a leírtak szerint, és csak utána állítsd be a gyújtási időpontot.
De mindenek előtt alaposan vizsgáld meg a lendkerékmágnes tengelyét a megszakítócserekor, mert az , ha sokat állt a motor, előfordulhat, hogy berozsdásodott, vagy behúzások, berágódásnyomok vannak rajta, és úgy részint nem lesz majd jó a gyújtásbeállítás, részint pedig hamar tönkre fogja tenni a megszakítókalapács emelőbütykét. Ha csúnya, feltétlenül tisztítsd meg, mielőtt a helyére szerelnéd. Ehhez finom csiszolóvászonnal dörzsöld át a tengelyt, mosóbenzinnel tisztítsd le az egész mágnest, majd a megcsiszolt felületet kend be VÉKONYAN valami nem túl sűrű olajjal.
|
Hello!
Láttam kerestél adattáblát star-ra nem tom megoldódott-e? Ha nem akkor itt van egy vatta új: http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jarmu_alkatresz/alkatresz/egyeb/uj_simson_star_adattabla_1446529545.html
Geri
2011.03.14 16:00 mdavid „
Helló!
Van egy olyan problémám, hogy most felujítunk egy STAR-t és nincs meg az adattábla. Ilyenkor mit lehet tenni? Ha lehet csinálni egyet akkor hogy? Vagy hol lehet beszerzni?
Előre is kösz
|
Előzőt természetesen "Beagle" hozzászólására szántam válaszul.
Hát akkor már inkább valami üdítőben szedném, mert motoron is, biciklin is, de még gyalog is meglehetősen antialkoholista vagyok, csak nagyon ritkán, inkább alkalomszerűen (névnapi, születésnapi köszöntések, szilveszter stb.) iszom. :)
Adyváros, ha jól tudom, az a Szigethy Attila utca környéke, ugye? Mert ha igen, az teljesen jó, ugyanis ott mellette, a Fehérvári úton szoktam elrobogni, és aztán a Tatai úton megyek ki a városból, úgyhogy abszolút útba esik. Mindenesetre akárhol lakik az ember, nem árt vigyáznia a motorjára: éppen az elmúlt hetekben olvastam egy statisztikát arról, hogy milyen kedvelt még mindig a Simson a motortolvajok körében... Éppen azért féltem nagyon az "apai" járgányt, mert megőrülnék, ha valaki ellopná ezt a szívemnek nagyon kedves emléket, és biztos letépném a tökeit az illetőnek, ha a kezembe kerülne. Igyekszem is nagyon most már ezzel a másikkal, hogy mielőbb elkészüljön (de természetesen mindebből nem következik az, hogy ezt a tolvajoknak szánnám).
Bízom benne, hogy ez is jól sikerül, mint általában a felújításaim (lekopogom), mert szó, ami szó, gyakorlati tapasztalatból már jutott ki nekem. :)
Szívesen mesélnék az eddigi motorfelújítási projektjeimről (a legtöbbről képem is van), de részint marha álmos vagyok már, részint kevés itt a hely hozzá, részint meg hülyét kapnának az emberek, ha mindet végig kellene olvasniuk. :P
|
Hali!
Norbert kolléga már leírta a lényeget. A gyújtási időponról szerzett információd helytálló, de azt nem írtad, hogy a megszakítóérintkezők hézaga megfelelő-e. Nekem nagyon gyanús ez a kétmillis előgyújtás az alaplap véghelyzetében, rendellenesnek tartom, viszont a megszakító kopásával az előgyújtás nem nő, hanem csökken, tehát biztos, hogy nem kopásból ered a dolog.
Valószínűbbnek tartom, hogy egyszerűen túl nagy a megszakító hézaga, és azért nyílik korábban a szerencsétlen, mint kellene. Ha már úgyis újat veszel, akkor először hézagmérővel majd szép pontosan állítsd be annak a hézagát a leírtak szerint, és csak utána állítsd be a gyújtási időpontot.
De mindenek előtt alaposan vizsgáld meg a lendkerékmágnes tengelyét a megszakítócserekor, mert az , ha sokat állt a motor, előfordulhat, hogy berozsdásodott, vagy behúzások, berágódásnyomok vannak rajta, és úgy részint nem lesz majd jó a gyújtásbeállítás, részint pedig hamar tönkre fogja tenni a megszakítókalapács emelőbütykét. Ha csúnya, feltétlenül tisztítsd meg, mielőtt a helyére szerelnéd. Ehhez finom csiszolóvászonnal dörzsöld át a tengelyt, mosóbenzinnel tisztítsd le az egész mágnest, majd a megcsiszolt felületet kend be VÉKONYAN valami nem túl sűrű olajjal.
|
Ha mégis jogdijjat szeretnél szedni :) sörrel fizetek ha megfelelő. Persze akkor csak biciklizünk :)
Győr Adyvárosban lakom,nem tudom ez mond-e valamit.Jó kis környék meg vagyok vele elégedve.Remélem majd ha itt fog állni a mocim az ablak előtt nem fog megtetszeni senkinek sem,mivel nem sok garázslehetőség van a környékünkön.
Szerintem biztosan sikerülni fog a második motorod is,mivel gondolom elég nagy gyakorlatod van már a témában.De gondolom te is tudod mindig az első az ami a legjobban sikerül,aminek nincs párja..Nem?
2011.03.18 23:02 Zsoel „
norok999
Nyugodtan idézd vagy másold, amit írtam, az mind szabad felhasználású anyag, nem szedek jogdíjat érte. :D
Én is bízom benne, hogy most már lassan megjön az igazi motorozós jó idő. Ámbár - alaposan beöltözve - télen is használom a gépet, azért csak az az igazi, ha 20 fok fölött van a hőmérséklet. Unom már nagyon a nagykabátos motorozást. Meg abban is bízom, hogy tavasz végére elkészül a kettes számú gépem, és én is kipróbálatom majd.
Te amúgy Győr melyik részén laksz?
|
norok999
Nyugodtan idézd vagy másold, amit írtam, az mind szabad felhasználású anyag, nem szedek jogdíjat érte. :D
Én is bízom benne, hogy most már lassan megjön az igazi motorozós jó idő. Ámbár - alaposan beöltözve - télen is használom a gépet, azért csak az az igazi, ha 20 fok fölött van a hőmérséklet. Unom már nagyon a nagykabátos motorozást. Meg abban is bízom, hogy tavasz végére elkészül a kettes számú gépem, és én is kipróbálatom majd.
Te amúgy Győr melyik részén laksz?
|
Zsoel engedd meg,hogy idézzelek :
A gyújtást így állítsd be (miután az új alkatrészeket beszerelted):
- a megszakítóhézag 0,4 mm (+-0,1 mm)
- a gyújtásidőpont FHE 1,5 (-0,1) mm
- gyertyának magas hőértékű NGK-t javasolok, 0,4 mm-es elektródhézaggal
nálam bevált
üdv Norbert
2011.03.18 22:15 Beagle „
Üdv!
Nekem a gyujtásbeállítás nem igazán sikerül! Ebben kérnék segítséget,nekem azt mondta egy barátom,hogy felső holtpont előtt 1.5mm-el kell elkezdeni nyitni a megszakítónak.
Mielőtt bármihez is hozzányúltam volna,megnéztem,hogy hová állította az előttem hozzá nyúló szaki és holtpont előtt 3mm-el nyitott a megszakító.
Ja,a lényeget még nem írtam,hogy most vettem a motort,hagyatékból,jó régóta állhatott ki sem tudtam próbálni és miután mindent kitisztogattam,felbowdeneztem,sikeresen beindítottam,menet közben beledurrogott a légszűrőházba és erőtlen is!
Na innen kezdődött a gyujtásállítási próbálkozásom.A 3mm-ből próbáltam visszavenni(alaplapot forgásirányba tekerni),de már teljesen a végén van és így is 2mm-el a holtpont előtt nyit a megszakító.
Nem tudom,hogy a Star-nal is 1.5mm-el kell előbb nyitnia a megszakítónak a holtpontnál,ha valaki 100%-ban tudja a helyes értéket,írja meg legyen szíves!
Holnap még veszek egy megszakítót is,hátha az újjal más lesz az előgyujtás mértéke.
Üdv mindenkinek;Zsolt
2011.03.14 23:59 Zsoel „
Egy Star három ok miatt nem megy:
- rosszul beállított gyújtás
- rosszul beállított porlasztó
- mechanikai hiányosságok (hamislevegő-szívástól kezdve törött dugattyúgyűrűn és kifújó tömítésen át az eltömődött kipufogóig).
Sajnos látatlanban nem tudok egyebet mondani, mint hogy módszeresen végig kell próbálgatni a lehetséges hibalehetőségeket. Ehhez persze nem árt némi módszeresség. Például amikor lehörög, húzd rá egy pillanatra a szívatótorkot. (Ha javul a helyzet, akkor keveset kap a motorod, ha még rosszabb lesz, értelemszerűen sokat.) De az lenne a legjobb, ha először is szépen kipucolnád előbb a benzin útját: benzintartály, benzincsap kitakarítása, porlasztó kifúvatása, valamint kimosnád a légszűrőt is. Utána belőnéd a gyújtást az általam korábban említettek szerint. Ha ezek sem segítenek, akkor más gond lesz, például elkokszosodás a kipufogórendszerben, tömítetlen forgattyúház stb.
Gázbovdent meg simán lehet kapni bármelyik Simson-alkatrészeket árusító boltban 4-500 forintért, de ha másképp nem megy, akkor rendelj. Vagy ha ez sem járható út, akkor szólj nekem. Itt a közelemben van motorosbolt, veszek neked egyet és elküldöm postai úton, szerintem egy ezresből ki is jönne.
|
Üdv!
Nekem a gyujtásbeállítás nem igazán sikerül! Ebben kérnék segítséget,nekem azt mondta egy barátom,hogy felső holtpont előtt 1.5mm-el kell elkezdeni nyitni a megszakítónak.
Mielőtt bármihez is hozzányúltam volna,megnéztem,hogy hová állította az előttem hozzá nyúló szaki és holtpont előtt 3mm-el nyitott a megszakító.
Ja,a lényeget még nem írtam,hogy most vettem a motort,hagyatékból,jó régóta állhatott ki sem tudtam próbálni és miután mindent kitisztogattam,felbowdeneztem,sikeresen beindítottam,menet közben beledurrogott a légszűrőházba és erőtlen is!
Na innen kezdődött a gyujtásállítási próbálkozásom.A 3mm-ből próbáltam visszavenni(alaplapot forgásirányba tekerni),de már teljesen a végén van és így is 2mm-el a holtpont előtt nyit a megszakító.
Nem tudom,hogy a Star-nal is 1.5mm-el kell előbb nyitnia a megszakítónak a holtpontnál,ha valaki 100%-ban tudja a helyes értéket,írja meg legyen szíves!
Holnap még veszek egy megszakítót is,hátha az újjal más lesz az előgyujtás mértéke.
Üdv mindenkinek;Zsolt
2011.03.14 23:59 Zsoel „
Egy Star három ok miatt nem megy:
- rosszul beállított gyújtás
- rosszul beállított porlasztó
- mechanikai hiányosságok (hamislevegő-szívástól kezdve törött dugattyúgyűrűn és kifújó tömítésen át az eltömődött kipufogóig).
Sajnos látatlanban nem tudok egyebet mondani, mint hogy módszeresen végig kell próbálgatni a lehetséges hibalehetőségeket. Ehhez persze nem árt némi módszeresség. Például amikor lehörög, húzd rá egy pillanatra a szívatótorkot. (Ha javul a helyzet, akkor keveset kap a motorod, ha még rosszabb lesz, értelemszerűen sokat.) De az lenne a legjobb, ha először is szépen kipucolnád előbb a benzin útját: benzintartály, benzincsap kitakarítása, porlasztó kifúvatása, valamint kimosnád a légszűrőt is. Utána belőnéd a gyújtást az általam korábban említettek szerint. Ha ezek sem segítenek, akkor más gond lesz, például elkokszosodás a kipufogórendszerben, tömítetlen forgattyúház stb.
Gázbovdent meg simán lehet kapni bármelyik Simson-alkatrészeket árusító boltban 4-500 forintért, de ha másképp nem megy, akkor rendelj. Vagy ha ez sem járható út, akkor szólj nekem. Itt a közelemben van motorosbolt, veszek neked egyet és elküldöm postai úton, szerintem egy ezresből ki is jönne.
|
Azt hiszem akkor megbeszéltük.Remélem most már beüt a jóidő és végre elmehetek egy probakörre.Eszméletlenül kiváncsi vagyok mi fog kisült(gyertya vagy kolbász) :) .Tegnap sikeresen összeállt a csodagépsárkány,el is idult szépen,szivatot is ki tudtam probálni(volt ám izgalom) de úgy döntöttem ha már első utról van szó várok még vele mert még ha rövid is nem pont a legnagyobb sárban szeretném kezdeni :) Így nagyobb az izgalom :) A végleges beállításokat csak melegen tudom majd elvégezni ezt pedig álló helyzetben szerintem képtelenség(mármint ha egyhelyben melegítem).
|
Amugy Tolna megyei van itt rajtam kivül? :))))
|
Szép estét :)
Ma találtam a csúszkás gázkaromhoz bowdent :)))))))) Már csak össze kell hozzam,mert bár egyszer sikerült.... de most sajna nem jóóóóó..... De holnap napközben tuti összerakom :)))))
|
Norok999
Nyugodtan fordulj csak hozzám. Mint mondtam, ha tudok, én bárkinek szívesen segítek; a szavak nem kerülnek semmibe, az alapelvem pedig az, hogy mi, Simson Starosok, tartsunk össze, úgyis elég kevesen vagyunk, sajnos. :)
Persze, nyilván nem vagyok tévedhetetlen, de mivel életem 28 évéből úgy 25-öt egészen biztosan Star-központúságban töltöttem el, ennek felét pedig aktív motorozással is gazdagítottam, meglehetősen széles körű tapasztalatokra tettem már szert vele kapcsolatban. Ugyanis örülbelül hároméves korom óta tudom, mi az a "Simson", ami persze nekem sokáig kizárólag a Start jelentette, hiszen egy '72-es Star tulajdonosa vagyok, amely egy nagyon megbecsült apai örökség (majd szeretném teljesen gyári állapotúra restaurálni, és "vitrinbe tenni", és hogy továbbra is Starral motorozhassak, tavaly ősszel beszereztem egy '74-es másik darabot, amelynek felújítása nálam is most van folyamatban). Éppen azért, mert én is úgy vagyok vele, hogy egyetlen motor nem lehet egyszerre kiállítási és használati tárgy is, úgyhogy a szívemnek kedvesebb, örökség és emlék motort szép muzeális jellegűre megcsinálom, a másikat meg majd "gyepálom", de persze csak érzéssel (meg amennyire anyagi lehetőségeim engedik, azért igyekszem azt is szépre elkészíteni).
Az apai Star amúgy sokáig a pincénkben állt, és 14 éves koromban hozta össze nekem apukám, hogy újra működjön, 16 éves koromban pedig jó részt saját kezűleg már fel is újítottam egyszer, persze csak az akkori tudásomhoz és pénzemhez mérten (bár, ahogy írtam, a gyújtását azóta sem babráltam, úgyhogy akkori meglehetősen zöldfülű gyerekember létemre a felújítás elég jól sikerült).
Én egyébként Halászin élek; azt hiszem, ez nincs olyan egetverően messze Győrtől. :) A szigetközi főúton haladva, ha jól emlékszem, pont 35 km, míg tőlünk elérem a Galántai utat. Múlt hétvégén különben éppen Győrön mentem keresztül, amikor is azt az említett 90+90 km-es túrát tettem (a barátnőmhöz utaztam motorral). 1 és háromnegyed, max. 2 óra alatt kényelmesen megvan, most, hogy jönnek a jobb idők, motorral fogok menni a továbbiakban is, úgyhogy részemről semmi akadálya, hogy egyszer összefussunk.
|
Erre én is kíváncsi vagyok hogy akad ezen az oldalon is olyan aki próbálta vagy így jár vele.
Amúgy keresgettem és találkoztam etanolod schwalbe-val is.
http://www.etanolblog.hu/2010/01/simson-schwalbe-e85-tel_2213.html
Ez mind szép és jó de ha már tudjuk hogy mindent ki kell takarítani és a benzincsövet beáztatni de még mindig nem tudjuk hogy hogy keverjük az etanolt olajjal? És találtam etanolos mz-vel is : http://www.etanolblog.hu/2009/09/alkoholos-etz_320.html
Itt szépen leír mindent hogy ő mit tapasztalt és a lényeg hogy kiderül hogy nem minden olaj jó mert trutyi vál ki ez megfogására egy vízzsákos csap is elég de rendszeresen tisztítani kell.
Remélem segítettem ! :)
Én még nem próbáltam de tervezem habár most időm nincs rá de lassan én is át akarok állni etanolra vagyis kipróbálni.
2011.03.16 22:54 Ati „
e85 tel kapcsolatos tapasztalatokrol szeretnék érdeklödni tudom régeben volt rolla szo.szerintetek megéri?meg milyen alkatrészeket kellcserélni gondolok pl szimeringekre. tisztánvagy megy bele vagy bizonyos százalékbabenzinel.olajosabra kell keverni mint a benzint?pozitiv tapasztalatok ?negativ tapasztalatok?válaszokat elöre is köszönöm.
|
e85 tel kapcsolatos tapasztalatokrol szeretnék érdeklödni tudom régeben volt rolla szo.szerintetek megéri?meg milyen alkatrészeket kellcserélni gondolok pl szimeringekre. tisztánvagy megy bele vagy bizonyos százalékbabenzinel.olajosabra kell keverni mint a benzint?pozitiv tapasztalatok ?negativ tapasztalatok?válaszokat elöre is köszönöm.
|
Engedj meg egy kérdést.Hová valósi vagy?Mivel igy összejöttek a szakmai tapasztalatok tömkelege,szivesen kikérném egy személyes találkozó folyamán a véleményedet,persze ha nem 3000 km a távolság.Győrtöl számolok.
Ma sikerült lefestenem a gépsárkányomat,nagyon meg vagyok vele elégedve.Mivel matt feketére gondoltam,kicsit tartottam töle mert sokan leszólták,de olyan jópofa lett a járgány,hogy szerintem még lehet a csodájára fognak járni.Nagyon kivikszolni nem akarom,mert nem mutogatni szeretném,hanem használni.Meloba,pecázni stb.Holnap következnek a kerekek,kipufogó(felfüggesztés,beállítások)stb ugyhogy lassan menetkész lesz.Már alig várom.
Persze a gondok mindig követik egymást de ezt már természetesnek veszem.Már semmin nem lepödök meg. :)Könnyen előfordulhat ,hogy fordulok majd még hozzád tanácsért.Előre is köszönöm.
|
Nem szabad feladni,pláne ilyen hamar.Vagy te most eladni szeretnéd? Ha van egy megbizhtó simsonod hosszu távon könnyen a lelki társaddá válhat. :) Meghálálja
2011.03.15 18:30 Gabor82 „
Zsoel
Köszönöm a válaszodat..... ezeket mind meg is csináltam...... a kipufogót azt nem égettem ki..... :) De most annyira elegem lett a motorbol..... hétvégéig hanyagolom is... :)))))) Igaz a munka miatt nem is tudnám csinálni.... de a pár nap alatt erőt gyüjtők.... és folytatom a szerelgetést..... :) Jaaaaa ma jött egy vevő..... 35ezer sok volt neki :))))))) Majd ,ég jelentkezem..... :)
|
Pedig pont az eltömődött kipufogó igen sok disznóság forrása lehet. Tud okozni olyan tüneteket, mintha porlasztó- (sokat kap a motor) vagy gyújtásprobléma (pontatlan gyújtási időpont) lenne a háttérben, engem már szívatott meg ilyen.
|
[Későbbi] [1424-1405] [1404-1385] [1384-1365] [1364-1345] [1344-1325] [1324-1305] [1304-1285] [1284-1265] [1264-1245] [1244-1225] [1224-1205] [1204-1185] [1184-1165] [1164-1145] [1144-1125] [1124-1105] [1104-1085] [1084-1065] [1064-1045] [1044-1025] [1024-1005] [1004-985] [984-965] [964-945] [944-925] [924-905] [904-885] [884-865] [864-845] [844-825] [824-805] [804-785] [784-765] [764-745] [744-725] [724-705] [704-685] [684-665] [664-645] [644-625] [624-605] [604-585] [584-565] [564-545] [544-525] [524-505] [504-485] [484-465] [Korábbi]
| |