|
[Későbbi] [464-445] [444-425] [424-405] [404-385] [384-365] [364-345] [344-325] [324-305] [304-285] [284-265] [264-245] [244-225] [224-205] [204-185] [184-165] [164-145] [144-125] [124-105] [104-85] [84-65] [64-45] [44-25] [24-5] [4-1]
Ha estleg még is rászánom magam az akksira, akkor jó-e hozzá a MOFAKER honlapján kapható 6V 12AH jelzésű szemben az itt megtalálható kacsolási rajzban szereplő 6V 4,5AH jelzésűvel? Gondolom az AH az az amper-órát jelenti, de nem tudom hogy ez jó-e?
http://www.mofaker.hu/?termek_id=210110
Üdv.: jjzoli |
Szia, KISHETYE!
Elfelejtettem még megköszönni a lánc behúzásához nyújtott segítséget. Sikerült. Két szemet ki is kellett venni, mert hosszúnak bizonyult a lánc.
Köszönöm mégegyszer!!
Üdv.: jjzoli
2010.11.26 21:07 KISHETYE „ először is a bakelitot úgy teszed fel hogy rajta a lánc mert ha nem felgyűrődik és eltörik a bakelit (tapasztalat :S) aztán a láncot egy merev drótra akasztod és áthúzod a gumikon és a kis fogaskerékre felfűzöd (ha kell lazítsd ki a hátsó kereket és told legelőre) majd ha felfűzted a láncszemet összeteszed és ne felejtsd ki a biztosítót! ” |
Szia!
Ez a rajz van meg nekem is csak index, indexrelé és index-kapcsoló nélkül. Tehát elvileg az én rajzom még egyszerűbb volna? Az akksit és a róla működő dolgokat (parkírlámpa, duda stb) csak egyszerően kihagytad?
Üdv.: jjzoli |
Sziasztok!
Amikor újítottam a staromat, vettem új kábelköteget hozzá, és ehhez kaptam a rajzot!
Viszont van róla fényképem amin elég jól látszik. Addig is írjátok ki a emailcímeket és elküldöm nektek.
Üdv: Zsolt
|
ez az egyszerűbb kapcsolási rajz engem is érdekelne !! |
Szia!
Meglett a link. Tényleg tuti (már csak index hiányozna rá és full-fullos volna)
Eltudnád küldeni, vagy fel tudnád tölteni azt a kapcsolási rajzot, ami alapján bekötötted a Tiédet? Hátha azzal boldogulnék.
Előre is köszi!
Üdv.: jjzoli
2010.12.01 21:14 exiles „Szia!
A link tényleg lemaradt :p
http://sportmotor.hu/motoros_videok/veteran/simson-star-fullos-elektronikaval-39218
Nekem is aksi nélkül van bekötve, de benne van a körben a biztosíték meg az aksi töltő is. Én is 4-szer kezdtem el csinálni mert 10 perc alatt kiakadtam, aztán végül szereztem egy olyan bekötési rajzot amin el tudtam igazodni. Egyszerre mindig csak egy vezetéket kötöttem be a rajz alapján és előbb utóbb a végére értem, ami meglepő, hogy még működik is! :D
Üdv: Zsolt
2010.12.01 16:18 jjzoli „Szia! Köszi a segítséget!
Tudom, hogy így kellene működnie, ahogy a Te Star-od és a bátyám S50-ese is és az én S51-esem is, csak nem boldogolunk a bekötéssel. Olyan mintha a gyujtáskapcsoló el volna csúszva vagy nem tudom mi lehet. De egy biztos: olyanra szeretném bekötni, mint a Tiéd. Nem tudom, hogy az akkutöltőre és a biztosítékokra szükség van-e. A rajz is lehet, hogy rossz vagy legalábbis nem mindenhol egyértelmű. Vannak pontok, ahol bemegy egy vezeték, de ki nem jön, meg hasonlók.
Szóval nem tudom, hogy egy olyan bekötésre, mint a Tiéd, van-e kapcsolási rajz (index, akku meg ilyenek nélkül). Csak egy egyszerű alap bekötést szeretnék világítással, de nem tudom mi kell hozzá és mi nem.
Mégegyszer köszi: jjzoli
(A linket majd ezután teszed föl? Csak mert nem találtam.)” |
Szia!
A link tényleg lemaradt :p
http://sportmotor.hu/motoros_videok/veteran/simson-star-fullos-elektronikaval-39218
Nekem is aksi nélkül van bekötve, de benne van a körben a biztosíték meg az aksi töltő is. Én is 4-szer kezdtem el csinálni mert 10 perc alatt kiakadtam, aztán végül szereztem egy olyan bekötési rajzot amin el tudtam igazodni. Egyszerre mindig csak egy vezetéket kötöttem be a rajz alapján és előbb utóbb a végére értem, ami meglepő, hogy még működik is! :D
Üdv: Zsolt
2010.12.01 16:18 jjzoli „Szia! Köszi a segítséget!
Tudom, hogy így kellene működnie, ahogy a Te Star-od és a bátyám S50-ese is és az én S51-esem is, csak nem boldogolunk a bekötéssel. Olyan mintha a gyujtáskapcsoló el volna csúszva vagy nem tudom mi lehet. De egy biztos: olyanra szeretném bekötni, mint a Tiéd. Nem tudom, hogy az akkutöltőre és a biztosítékokra szükség van-e. A rajz is lehet, hogy rossz vagy legalábbis nem mindenhol egyértelmű. Vannak pontok, ahol bemegy egy vezeték, de ki nem jön, meg hasonlók.
Szóval nem tudom, hogy egy olyan bekötésre, mint a Tiéd, van-e kapcsolási rajz (index, akku meg ilyenek nélkül). Csak egy egyszerű alap bekötést szeretnék világítással, de nem tudom mi kell hozzá és mi nem.
Mégegyszer köszi: jjzoli
(A linket majd ezután teszed föl? Csak mert nem találtam.)” |
Szia! Köszi a segítséget!
Tudom, hogy így kellene működnie, ahogy a Te Star-od és a bátyám S50-ese is és az én S51-esem is, csak nem boldogolunk a bekötéssel. Olyan mintha a gyujtáskapcsoló el volna csúszva vagy nem tudom mi lehet. De egy biztos: olyanra szeretném bekötni, mint a Tiéd. Nem tudom, hogy az akkutöltőre és a biztosítékokra szükség van-e. A rajz is lehet, hogy rossz vagy legalábbis nem mindenhol egyértelmű. Vannak pontok, ahol bemegy egy vezeték, de ki nem jön, meg hasonlók.
Szóval nem tudom, hogy egy olyan bekötésre, mint a Tiéd, van-e kapcsolási rajz (index, akku meg ilyenek nélkül). Csak egy egyszerű alap bekötést szeretnék világítással, de nem tudom mi kell hozzá és mi nem.
Mégegyszer köszi: jjzoli
(A linket majd ezután teszed föl? Csak mert nem találtam.) |
Szia!
Azt mondom el hogy az enyém milyen!
Tehát:
0 állás: Nincs gyújtás
1 állás: Motor indul, nincs világítás (üresjárati jelző van)
2 állás: Világítás működik
3 állás: Parkir, motor áll, ha lenne aksi akkor világítana a parkir lámpa
Na az enyém ilyen.
De linkelek egy videót nézd meg ezt a Simsont, mert azt írja fullos az elektronikája, de ez aksival van!
Üdv: Zsolt
2010.11.30 18:26 jjzoli „Üdv Mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni Star vezetékeléséhez. Tudom, hogy van fent rajz, de nekem olyan kellene, ami akksi, index stb nélküli.
Tehát lényeg a lényeg: 0 állásban ne induljon el ( nem úgy mint most)
1-es állásban induljon és csak a féklámpa működjön
(jelenleg az sem jó)
2-es állásban legyen világítás elöl-hátul,és féklámpa
(A második állásban jelenleg nincs világításom, csak a
parkírlámpám ég, vagy éppen villog, mert ilyenkor csökken a
teljesítmény, de megy tovább)
3-as állásban álljon le (ne úgy, mint most, hogy megy tovább,
mint az 1-es állásban)
Nem tudom, hogy egy ilyen kapcsolásnál ,ahol nincsen akku, kell-e a töltő és a biztosíték. Én mondtam bátyámnak, hogy ami a rajzon van és a motoron nincs azt egyszerűen ne kössük be és szigeteljük le, de azt mondta hogy az nem olyan egyszerű. Pedig ha valaki, akkor ő tudja hogy miket beszél. Ja és még mindig rejtély számomra a kilóméteróra-világítás és az üresjárat-visszajelző lámpa. Elvileg akkor akku nélkül ezek nem is kéne hogy működjenek?? Már arra is gondoltunk, hogy a bátyám S50-esének a bekötését lemásoljuk (S50-es gyujtáskapcsolóval). Jelenleg tanácstalanok vagyunk.
A segítséget előre is köszönöm!!
Üdv Mindenkinek: jjzoli” |
Üdv Mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni Star vezetékeléséhez. Tudom, hogy van fent rajz, de nekem olyan kellene, ami akksi, index stb nélküli.
Tehát lényeg a lényeg: 0 állásban ne induljon el ( nem úgy mint most)
1-es állásban induljon és csak a féklámpa működjön
(jelenleg az sem jó)
2-es állásban legyen világítás elöl-hátul,és féklámpa
(A második állásban jelenleg nincs világításom, csak a
parkírlámpám ég, vagy éppen villog, mert ilyenkor csökken a
teljesítmény, de megy tovább)
3-as állásban álljon le (ne úgy, mint most, hogy megy tovább,
mint az 1-es állásban)
Nem tudom, hogy egy ilyen kapcsolásnál ,ahol nincsen akku, kell-e a töltő és a biztosíték. Én mondtam bátyámnak, hogy ami a rajzon van és a motoron nincs azt egyszerűen ne kössük be és szigeteljük le, de azt mondta hogy az nem olyan egyszerű. Pedig ha valaki, akkor ő tudja hogy miket beszél. Ja és még mindig rejtély számomra a kilóméteróra-világítás és az üresjárat-visszajelző lámpa. Elvileg akkor akku nélkül ezek nem is kéne hogy működjenek?? Már arra is gondoltunk, hogy a bátyám S50-esének a bekötését lemásoljuk (S50-es gyujtáskapcsolóval). Jelenleg tanácstalanok vagyunk.
A segítséget előre is köszönöm!!
Üdv Mindenkinek: jjzoli |
egy ilyen zárat szeretnék vásárolni valakitől az ülésre csavarozott lemezzel együtt (alsó kép) (jah és börzékre nem igazán járok mert nincs rá lehetőségem úgyhogy ez kilőve)
2010.11.25 14:51 István Dani „
Itt vannak a képek. A Starok ülészára úgy tudom,hogy megegyezik az S50/51-esek deklizárával,de a lemez fül rajta különböző.” |
először is a bakelitot úgy teszed fel hogy rajta a lánc mert ha nem felgyűrődik és eltörik a bakelit (tapasztalat :S) aztán a láncot egy merev drótra akasztod és áthúzod a gumikon és a kis fogaskerékre felfűzöd (ha kell lazítsd ki a hátsó kereket és told legelőre) majd ha felfűzted a láncszemet összeteszed és ne felejtsd ki a biztosítót! |
Tudna valaki lánc-behúzáshoz segítséget nyújtani? Nem igazán tudom, hogy merről is fogjak hozzá. A blokk a vázban, a hátsó kerék bent van (rajta a bakelit résszel) és megvannak a láncvédő gumik is.
A segítséget előre is köszönöm!
|
Köszi a képeket!
Üdv.: jjzoli |
Itt vannak a képek. A Starok ülészára úgy tudom,hogy megegyezik az S50/51-esek deklizárával,de a lemez fül rajta különböző. |
Üdv, István Dani!
A Star ülés-zárról tudnál feltenni képeket? Előre is köszi!
Üdv.:jjzoli |
A Starok és a régi Schwalbek ülése teljesen megegyezik,csak a gumibakok a Schwalben a szélső lyukakban vannak.A zsanér is egyforma,4 darab 6-os lyuk van az alsó részén,ezek közül a 2 külsőbe kell a csavar a Starokon. Az ülészár lemeze nem egyezik meg, a Staroké kampós-visszahajlós-háromszög alapú, a Schwalbe-é pedig négyszög alapú és nem kampós hanem lyuk van benne.A Star,Schwalbe ülészár sem egyezik meg ,nem is hasonlít.Remélem érthető,ha nem akkor teszek fel képet. |
Star!
Igen, a gumikat lehet cserélgetni, a zsanért meg még megnézem, de úgy rémlik nincsen több furat (azt meg lehet készíteni), eredeti ülést meg nem tudom lehet-e még találni valahol (lemez, szivacs, huzat)!
Üdv,
zsozsi
2010.11.22 16:58 KISHETYE „ elvileg sok lyuk van rajta amiben tudod cserélgetni a kis gumikat és a zsanérnál pedig a 10-es csavart kell csak beljebb rakni és kész esetleg az ülészár lemezét megfordítani de szerintem a schwalbe ülés hosszú és széles a starokra.” |
elvileg sok lyuk van rajta amiben tudod cserélgetni a kis gumikat és a zsanérnál pedig a 10-es csavart kell csak beljebb rakni és kész esetleg az ülészár lemezét megfordítani de szerintem a schwalbe ülés hosszú és széles a starokra. |
[Későbbi] [464-445] [444-425] [424-405] [404-385] [384-365] [364-345] [344-325] [324-305] [304-285] [284-265] [264-245] [244-225] [224-205] [204-185] [184-165] [164-145] [144-125] [124-105] [104-85] [84-65] [64-45] [44-25] [24-5] [4-1]
| |