|
[Későbbi] [466-447] [446-427] [426-407] [406-387] [386-367] [366-347] [346-327] [326-307] [306-287] [286-267] [266-247] [246-227] [226-207] [206-187] [186-167] [166-147] [146-127] [126-107] [106-87] [86-67] [66-47] [46-27] [26-7] [6-1]
nemtom mi van ezzel az oldallal de mindig úgy van: ha valaki feltesz egy kérdést előtte való napon pont ugyanaz a dolog történik velem  fuuura!!!!!
nekem a gyertya "detonált el,, nálad (ha a benzint kizárjuk) esetlegesen rossz hőértékű lehet a gyertya vagy rossz a gyertyahézag vagy rossz helyen adja a szikrát a gyertya alján (úgy értem a pöcök meg a kerek izénél ) vagy a megszakító vagy a holtponthoz viszonyítva rosszul adja a szikrát.
de a karbi is lehet attól hogy pár napja jó volt attól még most lehet rossz....XĐ |
Üdv!A kérdésem csak az,hogy ha a star-t alacsony fordulaton tartom akkor a motor leáll de viszont ha magas fordulaton akkor meg megy. Ma is alacsony fordulaton mentem vele , és egyszerűen lehörgött ,ennyi.Gyertyát cseréltem, és még vártam is vele hadd hüljön.Kb. 15 perc mulva próbálkozok vele ismét semmi.Haza toltam és azóta alig akar beindulni.Nem lehet,hogy valami elektromos baja van pl megszakító? Igen, és benzint félig meddig kizártam mert tegnap kb.12 km-t mentem vele gond nélkül.Mi lehet a baja?Valaki segítsen, mert már 3 hónapja ezzel bajlódok.Előre is köszi! |
Üdv! Van egy tuning hengerem 20mm es torokkal és van egy törött karbim amit megcsináltam szóval most jó, és fel let esztergálva a karbi is 20mm-esre de az alapjárati fúvókának a nyílása felbővült és olyan sokat kapott hogy a legegyszerűbb megoldás az volt hogy fúvóka helyére egy sima csavart tekertem be szóval most nincs alapjárati fúvóka alapjárata kicsit magas és túl sok levegőt kap(gondolom ez a 20mm-es toroknak is köszönhető) A levegő állító csavarját teljesen becsavartam a súbert felemetem a legmagasabb álásba de még így is sok levegőt kap ... gondolom nincs más megoldás mint egy nagyobb fúvóka most 72-es van de van itthon egy 80-as is és csak azt szeretném megkérdezni hogy most kevesebbet fogyaszt mivel nincs benne alapjárati f. ? És ha beleteszem a 80-ast akkor kb akkora lesz a fogyasztása mint az alapjárati fúvókával ? |
Simson star eredeti alapméretes henger, alig használt,frissen hónolt,semmi kopás rajta,menetek jók!
új dugó,gyűrűvel
5000Ft.
70-530-5174 |
Sziasztok!
Az első lánckerék mekkora a Staron?? Z13-14??
Üdv: Zsolt |
Star!
Küldtem a képeket!
Ahogy elnézem az enyémmel lesznek gondok, remélem lesz egy-két jó ötleted!
Üdv,
zsozsi
2010.10.25 20:11 simsonstar-seregely „Szia!
star.simson@freemail.hu


<<< lábtartó felfogatás.
(még jó, hogy aláfényképeztem, most nézhetem meg honnan van ott olaj )
A fékfedélről küldj képet! Csak nézzük meg, hogy külső, vagy belső fékkaros! 
” |
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a biztosíték-tartóban 2 biztosítéknak van hely, de ezek egyformák-e? Úgy értem nekem 1 volt benne, mikor szétszettem a motort és van rajta egy 4-es jelzés. Kell-e bele másik és ha igen, akkor ugyanolyan-e?
jjzoli |
Szia!
star.simson@freemail.hu


<<< lábtartó felfogatás.
(még jó, hogy aláfényképeztem, most nézhetem meg honnan van ott olaj )
A fékfedélről küldj képet! Csak nézzük meg, hogy külső, vagy belső fékkaros! 
|
Star!
A hátsó fékfedelet is hozzá adták, nem feltétlen ehhez volt, nagyon romosan vettem.
De biztosan kaphatok ilyet valahol. A másik kérdésemre is tudnál válaszolni, mégpedig milyen is az eredeti lábtartó, mert az enyémre valaki 25 pálcával felhegesztette.
Ja, mi is a freemail-ed, hol találom?
Üdv,
zsozsi
2010.10.25 12:27 simsonstar-seregely „Zsozsi!
A freemail-re küldd, az oldalnak ott van az e-mail címe!
Nem rosszindulatból kérdezem, de nem véletlenül belső fékkaros hátsóféked van neked? Csak kellene az a fénykép!” |
Zsozsi!
A freemail-re küldd, az oldalnak ott van az e-mail címe!
Nem rosszindulatból kérdezem, de nem véletlenül belső fékkaros hátsóféked van neked? Csak kellene az a fénykép! |
Köszi a képeket, sokat segítettél!
A gmail címedre visszaküldtem bejelölve, nekem mi hiányzik. A fékfedelemet cserélni kell, mert ezen nincs az a beakasztó, ahová a bowden burkolata megütközik, valamint a fékpedálnál is az a kis elem.
Igyekszem ilyeneket beszerezni valahol, remélem börzéken még lehet, mert boltban már nemigen (talán a fékfedél még menne).
Üdv,
zsozsi
2010.10.23 16:30 simsonstar-seregely „


Kb ez lenne a külső fékkaros rendszer.
2010.10.16 11:49 zsozsi „ Star!
Lenne még valami, nem tudom hogyan kell a hátsó fékbowdent beszerelni. Nekem csak a bowden és a fékkar van a mociban, a fékkar végén lévő furaba meg egy behegesztett kb. egy cm-es stift. Kell még valamilyen elem ide, vagy a bowden végét kell ehhez a stifthez eszkábálni? Lenne valakinek egy jó képe hogy lássam milyen alkatrészekből áll az egész.
Köszi,
zsozsi” |
Kerékfűzés 3 mm-es küllőkkel alufelnibe, 105 kg-ra! 

|
Szia!
Igazából a 6 V-os rendszer sem rossz, ha eredeti NDK-s cuccokból van. Az afrikai túrát is annak idején azzal tették meg. Biztos nem szerelték át 12 V-osra emiatt. Ha meg ott jó volt ....
2010.10.18 18:35 Ormossy „Köszönöm a válaszodat!
Valóban igen komoly átalakítás lenne, és persze komoly pénz! - a 12 V-ra való átállás...
Még törpölök rajta egy kicsit.
2010.10.12 20:18 István Dani „Ha új alkatrészeket akarsz beszerelni,kb 30.000 forintba fog fájni.(2-4000 ft a trafó,12-16000 a gyújtás,új akkutöltő 10.000 + még az égők, szóval ha mindenképp 12 voltos rendszert szeretnél,inkább keress egy bontható Simsont vagy bontott alkatrészeket,azok jóval olcsóbbak (sztem 10 ezerből is kijöhet az egész)
Amúgy találtam "Gyújtás szettet " ami izzó készletet, alaplapot , gyertyapipát , trafót, akkut stb stb is tartalmaz, de ez TÖBB,MINT 100.000 FORINT!!!! Itt a link,remélem nem minősül reklámnak:
http://simson.boltaneten.hu/kinalat/8_gyujtas_es_alkatreszei-3/
Sajnois eléggé elszabadultak az árak.....” |
Szia!
Nekem anno a Babettámon volt. Nem azért, de szerintem pontosabb mint a gyári Simson óra. (másik megoldás a GPS-es mobil , igaz többe kerül, mint egy átlagos Star )
2010.10.21 21:12 KISHETYE „ örömmel közlöm hogy sikeresen felraktam a starra a biciklim km-óráját és nagyon jól működik !!!” |
Szia!
A biztosíték nélküli elekromos rendszer csak gányolás. Rendes, rajz szerinti bekötést csak azzal tudsz csinálni. A felsorolt dolgokhoz kell az aksi. A km óra a gyújtáskapcsolón lévő izzóról kap fényt (amennyiben az eredeti rendszerű, oldalablakos Star km óra van benne)

Az üresjárati lámpa a gyújtáskapcsolóról kap áramot (nem túl egyszerű egy régi kopott kapcsolót jól belőni) és a blokkban lévő kapcsoló működteti. Kell hozzá akku.
2010.10.22 16:21 jjzoli „Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a biztosítékokra akkor is szükség van ha nincs a motorban akkumulátor? És akksi nélkül mi működik és mi nem? Úgy tudom, hogy anélkül se duda, se index, se helyzetjelző lámpa.
A kilóméteróra hogy világít? És az üresjárat jelző lámpa? Ezekhez kell akksi?
Segítségeteket előre is köszi! Üdv.: jjzoli” |
Szia!
Csak az NDK-s mérnökökre hallgass. Biztos nem ok nélkül adták gyári adatnak az 1:33-at. Azon a literenként + 5 ml olajon a 40-es keverékhez képest nem múlik semmi. Ahogy mondani szokás: Ártani nem használ!
2010.10.17 18:42
jjzoli
„És a keverék-arány valóban1:33? Vagy 1:55?”
|



Kb ez lenne a külső fékkaros rendszer.
2010.10.16 11:49 zsozsi „ Star!
Lenne még valami, nem tudom hogyan kell a hátsó fékbowdent beszerelni. Nekem csak a bowden és a fékkar van a mociban, a fékkar végén lévő furaba meg egy behegesztett kb. egy cm-es stift. Kell még valamilyen elem ide, vagy a bowden végét kell ehhez a stifthez eszkábálni? Lenne valakinek egy jó képe hogy lássam milyen alkatrészekből áll az egész.
Köszi,
zsozsi” |
oké holnap elkészítem és ha feltöltöm Youtube-ra akkor az oldalfelelős fel tudná ide tölteni????? |
KISHETYE
Az a videó engem is érdekelne. El tudod küldeni nekem is?
Üdv.: jjzoli |
[Későbbi] [466-447] [446-427] [426-407] [406-387] [386-367] [366-347] [346-327] [326-307] [306-287] [286-267] [266-247] [246-227] [226-207] [206-187] [186-167] [166-147] [146-127] [126-107] [106-87] [86-67] [66-47] [46-27] [26-7] [6-1]
| |