|
[Későbbi] [464-445] [444-425] [424-405] [404-385] [384-365] [364-345] [344-325] [324-305] [304-285] [284-265] [264-245] [244-225] [224-205] [204-185] [184-165] [164-145] [144-125] [124-105] [104-85] [84-65] [64-45] [44-25] [24-5] [4-1]
Üdv! Van egy tuning hengerem 20mm es torokkal és van egy törött karbim amit megcsináltam szóval most jó, és fel let esztergálva a karbi is 20mm-esre de az alapjárati fúvókának a nyílása felbővült és olyan sokat kapott hogy a legegyszerűbb megoldás az volt hogy fúvóka helyére egy sima csavart tekertem be szóval most nincs alapjárati fúvóka alapjárata kicsit magas és túl sok levegőt kap(gondolom ez a 20mm-es toroknak is köszönhető) A levegő állító csavarját teljesen becsavartam a súbert felemetem a legmagasabb álásba de még így is sok levegőt kap ... gondolom nincs más megoldás mint egy nagyobb fúvóka most 72-es van de van itthon egy 80-as is és csak azt szeretném megkérdezni hogy most kevesebbet fogyaszt mivel nincs benne alapjárati f. ? És ha beleteszem a 80-ast akkor kb akkora lesz a fogyasztása mint az alapjárati fúvókával ? |
Simson star eredeti alapméretes henger, alig használt,frissen hónolt,semmi kopás rajta,menetek jók!
új dugó,gyűrűvel
5000Ft.
70-530-5174 |
Sziasztok!
Az első lánckerék mekkora a Staron?? Z13-14??
Üdv: Zsolt |
Star!
Küldtem a képeket!
Ahogy elnézem az enyémmel lesznek gondok, remélem lesz egy-két jó ötleted!
Üdv,
zsozsi
2010.10.25 20:11 simsonstar-seregely „Szia!
star.simson@freemail.hu
<<< lábtartó felfogatás.
(még jó, hogy aláfényképeztem, most nézhetem meg honnan van ott olaj )
A fékfedélről küldj képet! Csak nézzük meg, hogy külső, vagy belső fékkaros!
” |
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a biztosíték-tartóban 2 biztosítéknak van hely, de ezek egyformák-e? Úgy értem nekem 1 volt benne, mikor szétszettem a motort és van rajta egy 4-es jelzés. Kell-e bele másik és ha igen, akkor ugyanolyan-e?
jjzoli |
Szia!
star.simson@freemail.hu
<<< lábtartó felfogatás.
(még jó, hogy aláfényképeztem, most nézhetem meg honnan van ott olaj )
A fékfedélről küldj képet! Csak nézzük meg, hogy külső, vagy belső fékkaros!
|
Star!
A hátsó fékfedelet is hozzá adták, nem feltétlen ehhez volt, nagyon romosan vettem.
De biztosan kaphatok ilyet valahol. A másik kérdésemre is tudnál válaszolni, mégpedig milyen is az eredeti lábtartó, mert az enyémre valaki 25 pálcával felhegesztette.
Ja, mi is a freemail-ed, hol találom?
Üdv,
zsozsi
2010.10.25 12:27 simsonstar-seregely „Zsozsi!
A freemail-re küldd, az oldalnak ott van az e-mail címe!
Nem rosszindulatból kérdezem, de nem véletlenül belső fékkaros hátsóféked van neked? Csak kellene az a fénykép!” |
Zsozsi!
A freemail-re küldd, az oldalnak ott van az e-mail címe!
Nem rosszindulatból kérdezem, de nem véletlenül belső fékkaros hátsóféked van neked? Csak kellene az a fénykép! |
Köszi a képeket, sokat segítettél!
A gmail címedre visszaküldtem bejelölve, nekem mi hiányzik. A fékfedelemet cserélni kell, mert ezen nincs az a beakasztó, ahová a bowden burkolata megütközik, valamint a fékpedálnál is az a kis elem.
Igyekszem ilyeneket beszerezni valahol, remélem börzéken még lehet, mert boltban már nemigen (talán a fékfedél még menne).
Üdv,
zsozsi
2010.10.23 16:30 simsonstar-seregely „
Kb ez lenne a külső fékkaros rendszer.
2010.10.16 11:49 zsozsi „ Star!
Lenne még valami, nem tudom hogyan kell a hátsó fékbowdent beszerelni. Nekem csak a bowden és a fékkar van a mociban, a fékkar végén lévő furaba meg egy behegesztett kb. egy cm-es stift. Kell még valamilyen elem ide, vagy a bowden végét kell ehhez a stifthez eszkábálni? Lenne valakinek egy jó képe hogy lássam milyen alkatrészekből áll az egész.
Köszi,
zsozsi” |
Kerékfűzés 3 mm-es küllőkkel alufelnibe, 105 kg-ra!
|
Szia!
Igazából a 6 V-os rendszer sem rossz, ha eredeti NDK-s cuccokból van. Az afrikai túrát is annak idején azzal tették meg. Biztos nem szerelték át 12 V-osra emiatt. Ha meg ott jó volt ....
2010.10.18 18:35 Ormossy „Köszönöm a válaszodat!
Valóban igen komoly átalakítás lenne, és persze komoly pénz! - a 12 V-ra való átállás...
Még törpölök rajta egy kicsit.
2010.10.12 20:18 István Dani „Ha új alkatrészeket akarsz beszerelni,kb 30.000 forintba fog fájni.(2-4000 ft a trafó,12-16000 a gyújtás,új akkutöltő 10.000 + még az égők, szóval ha mindenképp 12 voltos rendszert szeretnél,inkább keress egy bontható Simsont vagy bontott alkatrészeket,azok jóval olcsóbbak (sztem 10 ezerből is kijöhet az egész)
Amúgy találtam "Gyújtás szettet " ami izzó készletet, alaplapot , gyertyapipát , trafót, akkut stb stb is tartalmaz, de ez TÖBB,MINT 100.000 FORINT!!!! Itt a link,remélem nem minősül reklámnak:
http://simson.boltaneten.hu/kinalat/8_gyujtas_es_alkatreszei-3/
Sajnois eléggé elszabadultak az árak.....” |
Szia!
Nekem anno a Babettámon volt. Nem azért, de szerintem pontosabb mint a gyári Simson óra. (másik megoldás a GPS-es mobil , igaz többe kerül, mint egy átlagos Star )
2010.10.21 21:12 KISHETYE „ örömmel közlöm hogy sikeresen felraktam a starra a biciklim km-órájátés nagyon jól működik !!!” |
Szia!
A biztosíték nélküli elekromos rendszer csak gányolás. Rendes, rajz szerinti bekötést csak azzal tudsz csinálni. A felsorolt dolgokhoz kell az aksi. A km óra a gyújtáskapcsolón lévő izzóról kap fényt (amennyiben az eredeti rendszerű, oldalablakos Star km óra van benne)
Az üresjárati lámpa a gyújtáskapcsolóról kap áramot (nem túl egyszerű egy régi kopott kapcsolót jól belőni) és a blokkban lévő kapcsoló működteti. Kell hozzá akku.
2010.10.22 16:21 jjzoli „Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a biztosítékokra akkor is szükség van ha nincs a motorban akkumulátor? És akksi nélkül mi működik és mi nem? Úgy tudom, hogy anélkül se duda, se index, se helyzetjelző lámpa.
A kilóméteróra hogy világít? És az üresjárat jelző lámpa? Ezekhez kell akksi?
Segítségeteket előre is köszi! Üdv.: jjzoli” |
Szia!
Csak az NDK-s mérnökökre hallgass. Biztos nem ok nélkül adták gyári adatnak az 1:33-at. Azon a literenként + 5 ml olajon a 40-es keverékhez képest nem múlik semmi. Ahogy mondani szokás: Ártani nem használ!
2010.10.17 18:42
jjzoli
„És a keverék-arány valóban1:33? Vagy 1:55?”
|
Kb ez lenne a külső fékkaros rendszer.
2010.10.16 11:49 zsozsi „ Star!
Lenne még valami, nem tudom hogyan kell a hátsó fékbowdent beszerelni. Nekem csak a bowden és a fékkar van a mociban, a fékkar végén lévő furaba meg egy behegesztett kb. egy cm-es stift. Kell még valamilyen elem ide, vagy a bowden végét kell ehhez a stifthez eszkábálni? Lenne valakinek egy jó képe hogy lássam milyen alkatrészekből áll az egész.
Köszi,
zsozsi” |
oké holnap elkészítem és ha feltöltöm Youtube-ra akkor az oldalfelelős fel tudná ide tölteni????? |
KISHETYE
Az a videó engem is érdekelne. El tudod küldeni nekem is?
Üdv.: jjzoli |
amiket felsoroltál mindenhez kell aksi de szerintem rakjál bele biztosítékot ki tudja mi van rákötve. nemtart semeddig belerakni egyet .lehet hogy a világítás van rákötve akkor viszont kell nehogy elszálljon kihúzatásnál a világítás.
2010.10.22 16:21 jjzoli „Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a biztosítékokra akkor is szükség van ha nincs a motorban akkumulátor? És akksi nélkül mi működik és mi nem? Úgy tudom, hogy anélkül se duda, se index, se helyzetjelző lámpa.
A kilóméteróra hogy világít? És az üresjárat jelző lámpa? Ezekhez kell akksi?
Segítségeteket előre is köszi! Üdv.: jjzoli” |
a gázbovdent (ami elvileg kis vékony végű bovden nem a kerek s51-é) fogóval kihúzod majd beleakasztod a kis csúszkába ami elvileg belecsúszik a kormányon lévő vájatba .(ha a csúszkán nincs a lyuk mellet a sík végénél egy kis behasítás akkor vágj neki mert az én után gyártottamon nem volt.ha nem megy akkor szétszedem az enyémet és küldök róla videót.
2010.10.22 17:53 Nagy István „Hello!
Lecseréltem a gázbowdent és gázkarcsuszka az istennek sem megy a helyére, van valami "stratégia" esetleg?” |
[Későbbi] [464-445] [444-425] [424-405] [404-385] [384-365] [364-345] [344-325] [324-305] [304-285] [284-265] [264-245] [244-225] [224-205] [204-185] [184-165] [164-145] [144-125] [124-105] [104-85] [84-65] [64-45] [44-25] [24-5] [4-1]
| |