|
[Későbbi] [464-445] [444-425] [424-405] [404-385] [384-365] [364-345] [344-325] [324-305] [304-285] [284-265] [264-245] [244-225] [224-205] [204-185] [184-165] [164-145] [144-125] [124-105] [104-85] [84-65] [64-45] [44-25] [24-5] [4-1]
A gyertya az jó, próbáltam babettán. A pipa és a kábel is jó.Amit kipróbáltam még, kikötöttem a kondit, és akkor is durván akkorát csap rajtam, mintha mikor be van kötve. De majd kiderül holnap már hétfő .... veszek bele 1 kondit és remélem megjavul^^
Köszi a segítséget:)
2010.09.26 13:11 KISHETYE „lehet hogy a gyertya nem jó vagy megtört a réz a gyújtókábelben vagy a gyertyapipába nem megy jól a kábel vagy a gyertyapipába van valami retek
2010.09.25 18:27 Laci27 „ Hali!
Az a problémám, hogy a gyújtógyertyán nincs szikra:( Ha megfogom a gyújtókábelt és forgatom a lenkereket, akkor viszont ráz... de a gyertyával már semmi.... mi lehet a baj? A kondenzátor hibásodhatott meg?
Köszönöm előre is a választ:)
Üdv.: Laci” |
lehet hogy a gyertya nem jó vagy megtört a réz a gyújtókábelben vagy a gyertyapipába nem megy jól a kábel vagy a gyertyapipába van valami retek
2010.09.25 18:27 Laci27 „ Hali!
Az a problémám, hogy a gyújtógyertyán nincs szikra:( Ha megfogom a gyújtókábelt és forgatom a lenkereket, akkor viszont ráz... de a gyertyával már semmi.... mi lehet a baj? A kondenzátor hibásodhatott meg?
Köszönöm előre is a választ:)
Üdv.: Laci” |
Hali!
Az a problémám, hogy a gyújtógyertyán nincs szikra:( Ha megfogom a gyújtókábelt és forgatom a lenkereket, akkor viszont ráz... de a gyertyával már semmi.... mi lehet a baj? A kondenzátor hibásodhatott meg?
Köszönöm előre is a választ:)
Üdv.: Laci |
Szia!
Ha hidegen szívató nélkül simán indul akkor sok a benzin. Engedd tele a benzincsapot, majd zárd el és indítsd be! Ha kis idő múlva, ahogy kezd belőle kifogyni a benzin felpörög, akkor tuti, hogy az a baj. A súberlemezt ha a bowden felé tesszük odébb, akkor vesszük el a kaját ( meg ott van még a levegő csavar is ) Kicsit kísérletezz vele, ne rögtön a pénzt költsd! Egyébként karbit csak akkor kell cserélni, ha eltört vagy olyan kopott,hogy lötyög benne a súber.
2010.09.20 19:03 kopelosboy „ Üdv! Aza problémám,hogy a motor ahogy bemelegszik nem megy,tehát elkezd töhögni pöfögni,gyertya csre után sem jobb a helyzet.Eleinte azt hittem a keverék, az is a baja volt. A súber lemezen állítottam a mai napon, és erre be sem indul!!! Mi a baja? Esetleg a karburátort ha lecserélném akkor jobb lenne a helyzet?” |
Üdv! Aza problémám,hogy a motor ahogy bemelegszik nem megy,tehát elkezd töhögni pöfögni,gyertya csre után sem jobb a helyzet.Eleinte azt hittem a keverék, az is a baja volt. A súber lemezen állítottam a mai napon, és erre be sem indul!!! Mi a baja? Esetleg a karburátort ha lecserélném akkor jobb lenne a helyzet? |
Szia!
Nézd meg Ogre április 13-i írását a színkódokról az Általános fórumban!
2010.09.19 11:06 Nagy László „Cső.Nekem olyan kérésem lenne ha valaki tudja a simson star eredeti szinkódját az küldje el.kösz” |
Cső.Nekem olyan kérésem lenne ha valaki tudja a simson star eredeti szinkódját az küldje el.kösz |
a tűszelepnél a menet szélén engedi át köszike ha holnap az eső ellenére is el tudunk menni túrázni akkor majd csinálok képet és felteszem
2010.09.17 19:45 simsonstar-seregely „A tűszelep és az úszóház tömítését is nézted?” |
A tűszelep és az úszóház tömítését is nézted? |
megnéztem kiválóan zár!!!!a benzinszint jó és mikor megnyitom feltöltődik az egész karbi és folyik ahol csak tud!!!!
2010.09.17 19:26 simsonstar-seregely „Szia!
Ha már a túlfolyón jön, akkor csak magas az a szint valamiért. Szedd ki a tűszelepet és fúvasd ki levegővel, mert lehet, hogy belejutott valami szutyok és nem tud teljesen visszazárni! Szerintem inkább az, mint a rossz úszóbeállítás. Más meg nemigen határoz a benzinszintben.
2010.09.17 17:20 KISHETYE „ egy kérdésem lenne!!!olyan problemóm van hogy a karbimból folyamatosan folyik a benzin a túlfolyón pedig az úszószintem és a tűszelepem is jó!!!!!!segítsetek lécci mert holnap mennék túrára és így nem tudok!!!!” |
Szia!
Ha már a túlfolyón jön, akkor csak magas az a szint valamiért. Szedd ki a tűszelepet és fúvasd ki levegővel, mert lehet, hogy belejutott valami szutyok és nem tud teljesen visszazárni! Szerintem inkább az, mint a rossz úszóbeállítás. Más meg nemigen határoz a benzinszintben.
2010.09.17 17:20 KISHETYE „ egy kérdésem lenne!!!olyan problemóm van hogy a karbimból folyamatosan folyik a benzin a túlfolyón pedig az úszószintem és a tűszelepem is jó!!!!!!segítsetek lécci mert holnap mennék túrára és így nem tudok!!!!” |
egy kérdésem lenne!!!olyan problemóm van hogy a karbimból folyamatosan folyik a benzin a túlfolyón pedig az úszószintem és a tűszelepem is jó!!!!!!segítsetek lécci mert holnap mennék túrára és így nem tudok!!!! |
Köszönöm!
Akkor most böngészek egyet. A képet megígérem ;)
2010.09.15 07:10 simsonstar-seregely „Szia!
A Staron hivatalosan 16N1-6-os van, a Schwalbén 16N1-5-ös, de különbség köztük csak a benzin befolyó cső állása. Egyébként tökmindegy melyiket rakod fel, menni fog vele. Az enyémre már eleve 16N3-ast vettem újonnan. Igaz egy kicsit szívás volt beállítani, de most már oké. Ja, a 16N1-es a "nagysúberes" a 16N3-as pedig a "kissúberes".Az előbbi kopottan kevésbé hajlamos a csörgésre.(Ha bontottra szánod mégis magad, az a probléma az eredeti NDK , régi karbikkal, hogy szinte mindnek kopott a súberház-része, tehát valamennyire mind csörög, hiába teszel bele új súbert,viszont az új tajwanihoz képest sokkal könnyebb beállítani.)
Ha egyben lesz a gép, tessék feltenni képet róla!
2010.09.15 00:08
Tom
„Sziasztok!
Kamasz koromban égnek állt a hajam, ha láttam egy Pannónia blokkot kertikapában, vagy ilyesmiben... Hát most valószínűleg a tietek fog: Mini Riga vázban Simson blokk :)
Az a problémám vele, hogy nincs rajta karburátor. Nem akarok összekukázni egy végül beállíthatatlant, ezért elkezdtem keresgélni a neten. Találtam mindenfélét ilyen-olyan webáruházakban, csak nem igazodom el rajtuk. A blokk turbóhűtéses, de nem tudom, hogy Star, Scwalbe, vagy mifene. Azt sem tudom, hogy ez nem tök mindegy-e... Honnan tudhatnám meg, hogy milyen jelzésű karbi kell hozzá? Melyik gyártóét érdemes megvenni? 16n akármi jelek tömkelegével találkoztam. Találtam több számot is pl. a Schwalbe-hoz. Ezek mind jók rá, csak az állítási lehetőségek mások? Ha igen, akkor miben? Én eddig azt hittem van 50-es, meg 51-es Szimó, oszt kész... Ha van valakinek jó tanácsa, megköszönöm.”
|
Szia!
A Staron hivatalosan 16N1-6-os van, a Schwalbén 16N1-5-ös, de különbség köztük csak a benzin befolyó cső állása. Egyébként tökmindegy melyiket rakod fel, menni fog vele. Az enyémre már eleve 16N3-ast vettem újonnan. Igaz egy kicsit szívás volt beállítani, de most már oké. Ja, a 16N1-es a "nagysúberes" a 16N3-as pedig a "kissúberes".Az előbbi kopottan kevésbé hajlamos a csörgésre.(Ha bontottra szánod mégis magad, az a probléma az eredeti NDK , régi karbikkal, hogy szinte mindnek kopott a súberház-része, tehát valamennyire mind csörög, hiába teszel bele új súbert,viszont az új tajwanihoz képest sokkal könnyebb beállítani.)
Ha egyben lesz a gép, tessék feltenni képet róla!
2010.09.15 00:08
Tom
„Sziasztok!
Kamasz koromban égnek állt a hajam, ha láttam egy Pannónia blokkot kertikapában, vagy ilyesmiben... Hát most valószínűleg a tietek fog: Mini Riga vázban Simson blokk :)
Az a problémám vele, hogy nincs rajta karburátor. Nem akarok összekukázni egy végül beállíthatatlant, ezért elkezdtem keresgélni a neten. Találtam mindenfélét ilyen-olyan webáruházakban, csak nem igazodom el rajtuk. A blokk turbóhűtéses, de nem tudom, hogy Star, Scwalbe, vagy mifene. Azt sem tudom, hogy ez nem tök mindegy-e... Honnan tudhatnám meg, hogy milyen jelzésű karbi kell hozzá? Melyik gyártóét érdemes megvenni? 16n akármi jelek tömkelegével találkoztam. Találtam több számot is pl. a Schwalbe-hoz. Ezek mind jók rá, csak az állítási lehetőségek mások? Ha igen, akkor miben? Én eddig azt hittem van 50-es, meg 51-es Szimó, oszt kész... Ha van valakinek jó tanácsa, megköszönöm.”
|
Sziasztok!
Kamasz koromban égnek állt a hajam, ha láttam egy Pannónia blokkot kertikapában, vagy ilyesmiben... Hát most valószínűleg a tietek fog: Mini Riga vázban Simson blokk :)
Az a problémám vele, hogy nincs rajta karburátor. Nem akarok összekukázni egy végül beállíthatatlant, ezért elkezdtem keresgélni a neten. Találtam mindenfélét ilyen-olyan webáruházakban, csak nem igazodom el rajtuk. A blokk turbóhűtéses, de nem tudom, hogy Star, Scwalbe, vagy mifene. Azt sem tudom, hogy ez nem tök mindegy-e... Honnan tudhatnám meg, hogy milyen jelzésű karbi kell hozzá? Melyik gyártóét érdemes megvenni? 16n akármi jelek tömkelegével találkoztam. Találtam több számot is pl. a Schwalbe-hoz. Ezek mind jók rá, csak az állítási lehetőségek mások? Ha igen, akkor miben? Én eddig azt hittem van 50-es, meg 51-es Szimó, oszt kész... Ha van valakinek jó tanácsa, megköszönöm. |
Ma jöttem rá,hogy kell átállítani.
2010.09.09 20:51 KISHETYE „ jó ez a dizájnváltás” |
jó ez a dizájnváltás |
Köszönöm a segítséget, így remélem már teljes lesz az elektromos rendszere a Staromnak. A következő hónapokra tervezem a teljes felújítását, talán tavaszra kész lesz. |
Hali!
Főtengely szimmeringnek szigorúan vitonosnak kell lennie! Ebből adódóan jóval drágább, mint a hagyományos!
2010.09.06 20:31 gülü „Feldobok egy témát :) Az miért van hogy a gyújtáselektonika alatt a tengelynél már csak csöpög az olaj pedig volt szimeringcsere is ? ötlet ? tömítés lassan egy éve lett cserélve de nincs baja .” |
Szia!
A turbós blokkos Schwalbe kábelkötege jó a Star-hoz.
Nem akarok beleszólni a dolgodba, de szerintem nem érdemes 4-5 ezret kiadni néhány méter vezetékért. A kapcsolási rajz szerint fogj bele bátran, simán meg tudod csinálni ( nekem pl. elsőre sikerült az egész átvezetékelés saru :12 Ft / db, vezeték: 60 Ft / m) Ha pedig egyben van a régi köteged, még egyszerűbb a dolog, mert amelyik szálat leveszed, azt azonnal pótolod ( nincs tévedési lehetőség). Akár egyszínű vezetékből is lehet, csak akkor cimkézni kell. Bocs a késői válaszért, remélem még hasznát tudod venni!
2010.08.25 01:01 Oláh János |
[Későbbi] [464-445] [444-425] [424-405] [404-385] [384-365] [364-345] [344-325] [324-305] [304-285] [284-265] [264-245] [244-225] [224-205] [204-185] [184-165] [164-145] [144-125] [124-105] [104-85] [84-65] [64-45] [44-25] [24-5] [4-1]
| |