|
[Későbbi] [464-445] [444-425] [424-405] [404-385] [384-365] [364-345] [344-325] [324-305] [304-285] [284-265] [264-245] [244-225] [224-205] [204-185] [184-165] [164-145] [144-125] [124-105] [104-85] [84-65] [64-45] [44-25] [24-5] [4-1]
oké köszönöm a tanácsokat megnézem hogy mozog e a főtengely ha igyen akkor majd kerítek időt megycsinálni ... |
Szerintem is a főtengely csapágyak vannak oda....... legealább is az egyik havernak is ez volt a "tünete" és ez volt a baj nála is |
rakjál a karbihoz vastagabb tömitést úgy jó lesz!!! és szerintem ha csak nagyobb gáznál hallod akkkor a főtengely csapágyak lehetnek nem???? |
Üdv ! nekem kettő kissebb problémám van az egyik hogy melegszik nagyon a karburátor és ezt hogy lehetne csillapítani,Vastagabb tömítéssel ? A másik meg hogy valami csörög a blokkban vagy legalábbis onnan hallom de alapjáraton nem ,csak nagyobb gáznál.A csavarokat átnéztem, egyébb ötlet ? Egy kicsit olyan a hang mintha dörzsölődne is bár nem biztos, lehet csak túl komolyan vesztem. Még annyit hogy milyen tünetekből leghet utalni hogy rosszak-e a (főtengely)szimeringek ? |
Hát, ha kopp felújítást kapott (fúrva, új dugó, gyűrű stb.) az elején ne is várj a géptől hasító tempót, hisz minden alkatrész nyers. Mennyi idő után kezd gyengülni?
Fúrás után megfelelő dugót, gyűrűt kaptál hozzá? Milyen keverékkel használod? Ez a jelenség egyértelműen utal arra, hogy bemelegedve el kezd szorulni a moci. A csutkázás egy bejáratós gépnél szigorúan tilos!!! Megfelelő keverékkel, pár száz km után már lesz ereje. Szép fokozatosan fog erősödni. Ezer km-en belül a csutka gázt meg felejtsd el!!!
2010.06.12 06:58 Dombi Lajos „Sziasztok! Olyan problémám volna hogy van egy s50-es Simsonom és alapjárat van de viszont alig akar felpörögni a motor! Szépen pöccre indul de..........És amikor megyek vele olyan mintha elveszne az erő! Egy idő után elkezd lassulni aztán meg teljesen lelassul! Kiveszem üresbe akkor meg alig akar ugyancsak felpörögni ,hiába csutkázom nem pörög fel! A blokkot felújitottuk teljesen meg most cseréltem karburátort is! Mert azt gondoltuk hogy a karburátor miatt van ez! Most egy nagysiberes karbi van rajta! Légyszives SEGÍTSETEK!!! Ha lehet minél hamarabb!” |
A gyújtás biztos jól van beállítva?? Szikra elég nagy stb. stb.
2010.06.13 15:06 Dombi Lajos „Áh a kipufogó tiszta! De az egész blokk fel van újitva és már egykis szembeszél is megfogja!És szinte alapjáraton ketyeg!
” |
Áh a kipufogó tiszta! De az egész blokk fel van újitva és már egykis szembeszél is megfogja!És szinte alapjáraton ketyeg!
|
Szia!
Nekem volt már ilyen problémám! A megoldás az volt, hogy beállítottuk a gyújtást és kitakarítottuk a kipufogót. Mivel felújítottátok a blokkot kétlem, hogy szimeringes vagy hengerfejes lenne, ha van kompressziód akkor szerintem csak ezek lehetnek. A karbid is új úgyhogy, gondolom benzint is kap rendesen.
Üdv: Zsolt
2010.06.12 06:58 Dombi Lajos „Sziasztok! Olyan problémám volna hogy van egy s50-es Simsonom és alapjárat van de viszont alig akar felpörögni a motor! Szépen pöccre indul de..........És amikor megyek vele olyan mintha elveszne az erő! Egy idő után elkezd lassulni aztán meg teljesen lelassul! Kiveszem üresbe akkor meg alig akar ugyancsak felpörögni ,hiába csutkázom nem pörög fel! A blokkot felújitottuk teljesen meg most cseréltem karburátort is! Mert azt gondoltuk hogy a karburátor miatt van ez! Most egy nagysiberes karbi van rajta! Légyszives SEGÍTSETEK!!! Ha lehet minél hamarabb!” |
Sziasztok! Olyan problémám volna hogy van egy s50-es Simsonom és alapjárat van de viszont alig akar felpörögni a motor! Szépen pöccre indul de..........És amikor megyek vele olyan mintha elveszne az erő! Egy idő után elkezd lassulni aztán meg teljesen lelassul! Kiveszem üresbe akkor meg alig akar ugyancsak felpörögni ,hiába csutkázom nem pörög fel! A blokkot felújitottuk teljesen meg most cseréltem karburátort is! Mert azt gondoltuk hogy a karburátor miatt van ez! Most egy nagysiberes karbi van rajta! Légyszives SEGÍTSETEK!!! Ha lehet minél hamarabb! |
Sziasztok!
Elküdtem a képeket, megérkeztek?
Üdv: Zsolt |
Szia!
Küldd el e-mailben az oldal címére,majd felrakom! (star.simson@freemail.hu)
Vagy a fórumba képfeltöltéssel.
2010.06.07 19:05 exiles „Sziasztok!
Én éppen újítok mint tudjátok, rengeteg képem van róla! Ha valaki megmondja hova töltsem fel ,és hogyan, szívesen felrakom! Hátha jönne rá néhány hozzászólás! Na meg persze, szívesen elfogadok tanácsot, és segítséget is.
Üdv: Zsolt
” |
Sziasztok!
Én éppen újítok mint tudjátok, rengeteg képem van róla! Ha valaki megmondja hova töltsem fel ,és hogyan, szívesen felrakom! Hátha jönne rá néhány hozzászólás! Na meg persze, szívesen elfogadok tanácsot, és segítséget is.
Üdv: Zsolt
|
Én is feljárok majdnem minden nap,de tényleg nem sok minden történik...pedig nem olyan rossz oldal ,kár lenne ha a schwalbe-klub sorsára jutna....nem ártana pár cikket írni vagy tanácsokat adni a szerelésben,felújításban vagy valami hasonlót,hogy feldobjuk az oldalt... |
Ki haltunk csak én járok fell egyedül? én is át vegyem az oldalt mert nem nagyon foglakoztok vele |
Star henger alapméretes,frissen hónolva szép állapotban. |
Simson Star, S50, S51, S70 tuning:
-utcai henger tuning (3000Ft)
-4 felömlős gyorsasági pályatunig henger készítés(6000Ft)
-4 felömlő kialakítás 50,51,70-es hengeren(6000Ft)
-51-es blokk átalakítás 70ccm-re: -blokk marás(2500Ft)
-70 henger(új) (8500Ft)
-hengerfej hozzáalakítás (1500Ft)
-70-es főtengely (gyári 13000Ft)
- főtengely felújítás minőségi olasz (nem kínai,és török) alkatrésszel (10000Ft)
- henger fúrás:
- S50,star 60ccm -ig
- S51 65ccm -ig
- S70 78ccm- ig
Tel: 70-530-51-74
|
Szia!
A szerelőm javaslatára (ez most tök úgy hangzik mint a "barátnőmjavaslatárakipróbáltamazújinteligensmosóport") a romos állapotú üléslemezem rétegelt lemezzel(1 cm vastag) fogom kicserélni.Dekopír fűrésszel ki kell vágni,közé kicsit összenyomva a szivacs (azért összenyomva,hogy megfeszüljön mikor felengedjük) az aljára pedig belövős tűzőgéppel rögzítjük a huzatot. Nem kerül 5-6 ezerbe mint a bolti,ráadásul alakra pont olyan mint a Star-é,egyébként meg úgysem látszik.A rögzítő gumikat a lemezbe fúrt lyukakba bele kell ragasztani.Kb ennyi.Ja,meg a huzat tűzése előtt a zsanért csavarozzuk rá .(Amikor csinálom teszek fel képeket.)
2010.05.29 01:53 exiles „Sziasztok!
Az ülés kérdésben szerintem azt fogom csinálni, hogy amikor megyek a boltba megvenni, magammal viszem az enyémet és hozzánézem, úgy tuti nem lehet elrontani.
Na de a héten végre megcsináltam a felniket és mivel találkoztam?!Képzeljétek el az első felnimbe nem volt jó a 144mm-es küllő! A hátsóba viszont igen, pedig a felni mérete egyezett. Egy kis idő után vettem észre, hogy nem ugyan úgy van befűzve a két felni :D Kicsit meglepődtem, de aztán sikerült mind a kettőt ugyan úgy megcsinálni. Hát elégé idegtépő munka ez a küllő fűzés, de csak összejött :D Érdekes, hogy kétféle küllő méret is van.
Üdv: Zsolt |
Sziasztok!
Az ülés kérdésben szerintem azt fogom csinálni, hogy amikor megyek a boltba megvenni, magammal viszem az enyémet és hozzánézem, úgy tuti nem lehet elrontani.
Na de a héten végre megcsináltam a felniket és mivel találkoztam?!Képzeljétek el az első felnimbe nem volt jó a 144mm-es küllő! A hátsóba viszont igen, pedig a felni mérete egyezett. Egy kis idő után vettem észre, hogy nem ugyan úgy van befűzve a két felni :D Kicsit meglepődtem, de aztán sikerült mind a kettőt ugyan úgy megcsinálni. Hát elégé idegtépő munka ez a küllő fűzés, de csak összejött :D Érdekes, hogy kétféle küllő méret is van.
Üdv: Zsolt |
Sziasztok!
Az ülés-kérdésben annyit tudok segíteni,hogy 2 fajta üléssel gyártották a Starokat: a régebbi rövidebb fajtával szerelték kb 1974 ig,utána áttértek az újabbra,ami hosszabb és szögletesebb.Mindkét típusút rakták Starokra és Schwalbekra is,csak a gumibakok vannak más lyukakban.Mindkét fajta lemez szürke volt eredetileg,az utángyártott már sárgára horganyzott. Régi fajta üléslemezt (1.kép)már nem lehet újonnan venni,csak a másik fajtát.Már pár hsz-el ezelőtt írtam a régebbi ülésekről Az Általános fórumban,most teszek fel 2 képet a tisztánlátás végett:
Ez a régebi üléslemez (bocs a nyúl miatt,ilyen képem volt)
És ez az újabb lemez.
Remélem segítettem. |
Bocs a kép törléséért, de szétcsúszott az oldal.
Légyszi egymás alá helyezd a képeket, vagy külön posztként. |
[Későbbi] [464-445] [444-425] [424-405] [404-385] [384-365] [364-345] [344-325] [324-305] [304-285] [284-265] [264-245] [244-225] [224-205] [204-185] [184-165] [164-145] [144-125] [124-105] [104-85] [84-65] [64-45] [44-25] [24-5] [4-1]
| |