|
[Későbbi] [464-445] [444-425] [424-405] [404-385] [384-365] [364-345] [344-325] [324-305] [304-285] [284-265] [264-245] [244-225] [224-205] [204-185] [184-165] [164-145] [144-125] [124-105] [104-85] [84-65] [64-45] [44-25] [24-5] [4-1]
exiles:
Ilyet tudtam:
|
Sziasztok!
Éppen szeretném felújítani a Starom. Szeretném megkérdezni, hogy esetleg valaki tudna-e készíteni képet a lábtartójáról és a standeréről?! Mert sajnos mindkettő agyon van hegesztve meg nem is egyformán áll, és érdekelne hogy is van ez eredetileg! Jah és a 1974- évjáraton már a hátsó lámpa előtti műanyag nem színre fújt?
Köszönöm
Zsolt |
hogyérted ?másik sebességbe ugrik vagy mi? |
Az miért van hogy a harmadik szebességből ki szokott ugrani és hogy tudom ezt megcsinálni ? |
Igen.
2010.04.22 15:25 KISHETYE „ még annyit hogy én a kapcsolási rajzból úgy vttem ki hogy a 30-asra egyből rá van kötve egy vezetékkel a pozitívra!!! az úgy jó?” |
még annyit hogy én a kapcsolási rajzból úgy vttem ki hogy a 30-asra egyből rá van kötve egy vezetékkel a pozitívra!!! az úgy jó? |
köszi |
Szia!
Az akku + rácsatlakozik a gyújtáskapcsoló 30-as jelű sarujára és ha minden más vezeték a helyén van,lesz töltésed.A segédletekben már ott van a tényleges szín szerinti vezetékelés is.
2010.04.21 18:47 KISHETYE „ az lenne a kérdésem hogy házilag csináltam vezetékezést és nemtudom hogy kötelező e a tekercsről töltést adni az akumlátornak mert ahhoz egyenlőre nem értek!??! (a főbb cuccokba nem piszkáltam a vezetékezésnél mint pl.: az első ,hátsó lámpa ,gyujtás)” |
az lenne a kérdésem hogy házilag csináltam vezetékezést és nemtudom hogy kötelező e a tekercsről töltést adni az akumlátornak mert ahhoz egyenlőre nem értek!??! (a főbb cuccokba nem piszkáltam a vezetékezésnél mint pl.: az első ,hátsó lámpa ,gyujtás) |
Köszönöm a segítséget BugaJoska! |
Köszönöm szépen a tanácsát!!!! Most már sokkal, de sokkal jobb. |
Üdv!
Az a gumi,a szívatódugattyú alkatrésze.Visszatolt karnál az zárja el a benzin útját.Mikor nem volt a helyén,olyan volt mintha állandóan szívatóval mentél volna.Gondolom az alapjárat és keverékszabályozás is ehhez az állapothoz volt állítva.Utána mikor a helyére került,zárta a szívató felöl a benzint és rögtön nem volt elég a főfúvóka felöl jövő anyag.(csak azt nem igazán értem,miért megy még fél percig)Ha ez a gondja,elvileg a két állítócsavarral be lehet lőni a karburátort.
2010.04.15 21:18 Kopelosboy „ Hello mindenki. Azt szeretném megkérdezni, hogy a motoromnak van 1 kis baja (nekem nagy probléma) a szivatónak állandóan rajta kell lennie , ha menni akarok vele. Ha meg visszatolom a szivatót akkor meg 30 mp és leáll ez mért van? Lehet hogy azért mert a szivató végében lévő gumi akadályozza? Ezt csak azért írom mert előtte jó ideig gumi nélkül futott. Előre is köszi a segítségeteket. Üdvözletem mindenkinek.” |
hát szerintem ez a karbi hibája ,nem kap elég anyaot. nekem is ez volt a gond !pucold ki a karbit és nézd meg hogy úgy jó e ,ha nem akkor szerintem az úszót tartó kis "pöcök" a nemjó (mert nekem az volt a gondja) (kezdő motorguru vagyok úgyhogy,ha hülységet mondtam akkor bocsi) |
Hello mindenki. Azt szeretném megkérdezni, hogy a motoromnak van 1 kis baja (nekem nagy probléma) a szivatónak állandóan rajta kell lennie , ha menni akarok vele. Ha meg visszatolom a szivatót akkor meg 30 mp és leáll ez mért van? Lehet hogy azért mert a szivató végében lévő gumi akadályozza? Ezt csak azért írom mert előtte jó ideig gumi nélkül futott. Előre is köszi a segítségeteket. Üdvözletem mindenkinek. |
Helló!
Zöld(63) : sehová (leszigetelni), piros/zöld(51) : kétcsatlakozós biztosítékhoz, piros(51) : négycsatlakozós biztosítékhoz, szürke/fekete(59b) : gyújtáskapcsolóhoz,az 59-hez és 59b-hez.(Szerintem felcserélhetők,de ha biztosra akarsz menni,szétbontod óvatosan a kötegelést és megnézed,melyik hová vezet.A töltő vaslamez borítása alól jobbról kilátszó bakeliten vannak a számok,vagyis látszik,hogy a tekercs melyik végéről indul a vezeték.)Jó szerelést!
A kapcsolási rajzot figyeld szerelés közben!
Ha valami nem tiszta kérdezz!
2010.04.15 07:51 dmtom „Sziasztok!Segítséget szeretnék ismét kérni.Nem tudom visszakötni az akkumulátor töltő tekercset,mert nem találtam olyan kapcsolási rajzot amin a vezetékek színei meg lennének adva.Egy 76-os S-50 motoron volt a tekercs.Remélem jó hozzá.Hálás lennék ha megnéznétek,hogy az az öt vezeték hová megy.Van egy zöld-piros,kettő szürke-fekete,zöld és egy piros.Nagyon köszönöm.” |
Sziasztok!Segítséget szeretnék ismét kérni.Nem tudom visszakötni az akkumulátor töltő tekercset,mert nem találtam olyan kapcsolási rajzot amin a vezetékek színei meg lennének adva.Egy 76-os S-50 motoron volt a tekercs.Remélem jó hozzá.Hálás lennék ha megnéznétek,hogy az az öt vezeték hová megy.Van egy zöld-piros,kettő szürke-fekete,zöld és egy piros.Nagyon köszönöm. |
Vagy túl szivattad, és azért nem indul. Én a múltkor jártam így vele. |
Helló!
Lehet,hogy furcsán hangzik,de lehet,hogy nem kap benzint.Attól,hogy benzines a gyertya,nem biztos,hogy eleget kap.(A tizedik rúgás után persze,hogy lesz rajta.) Ha szívatóval nem indul(nekem is volt így) van egy egyszerű módszer : fecskendővel nyomjál a hengerbe 2 ml benzint és szívató nélkül kis gázzal rúgd be!Ha beindul,a szívató rossz(legtöbbször csak a gumikorong esik ki a dugattyújából).Ha nem,majd még agyalunk rajta.
2010.04.14 21:58 hibilaci „sziasztok a segitségeteket szeretném kérni.Egy picit el akadtam a starom beinditásánál,benzines a gyujtógyertya van szikra és halvány jelét sem adja annak,hogy beinduljon.Tudna valaki segiteni,hogy mi lehet a hiba és hogyan tudnám orvosolni??előre is köszönöm szépen” |
sziasztok a segitségeteket szeretném kérni.Egy picit el akadtam a starom beinditásánál,benzines a gyujtógyertya van szikra és halvány jelét sem adja annak,hogy beinduljon.Tudna valaki segiteni,hogy mi lehet a hiba és hogyan tudnám orvosolni??előre is köszönöm szépen |
súbertű tartó lemez ben is van furat a bovdenek mert ojat kaptam ahol nics és nem emléxem a régire kérlek válaszolyatok |
[Későbbi] [464-445] [444-425] [424-405] [404-385] [384-365] [364-345] [344-325] [324-305] [304-285] [284-265] [264-245] [244-225] [224-205] [204-185] [184-165] [164-145] [144-125] [124-105] [104-85] [84-65] [64-45] [44-25] [24-5] [4-1]
| |