Simson Star veterán motor portál - klub, fórum, alkatrészek, felújítás, műszaki leírás, története
Alkatrész
     
Menü
     
Veterán apró Simson
     
Ajánló
     
Simson
     
Látogatók
Indulás: 2009-12-17
     
-
Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás
     
FÓRUM (csevegés, műszaki problémák, fényezés stb.)
[Későbbi] [2384-2365] [2364-2345] [2344-2325] [2324-2305] [2304-2285] [2284-2265] [2264-2245] [2244-2225] [2224-2205] [2204-2185] [2184-2165] [2164-2145] [2144-2125] [2124-2105] [2104-2085] [2084-2065] [2064-2045] [2044-2025] [2024-2005] [2004-1985] [1984-1965] [1964-1945] [1944-1925] [1924-1905] [1904-1885] [1884-1865] [1864-1845] [1844-1825] [1824-1805] [1804-1785] [1784-1765] [1764-1745] [1744-1725] [1724-1705] [1704-1685] [1684-1665] [1664-1645] [1644-1625] [1624-1605] [1604-1585] [1584-1565] [1564-1545] [1544-1525] [1524-1505] [1504-1485] [1484-1465] [1464-1445] [1444-1425] [Korábbi]

2012.06.18. 23:39 Idézet

Beagle

Nincs mit, neked bármikor bármit. ;) Különben igaza volt az öregnek, mert méregdrága csapágy tényleg nem kell a Simsonba, olyan viszont igen, amelyiknek a gyűrűjében nem kezd kotyogni a főtengely 500 km után. Én is jártam ám már így... és nemhogy 1400, de alig 800 km-rel! Úgyhogy csak nyugodtan néz(es)d meg azt a főtengelycsapágyat. Ha a ventilátor is zajos, ez tovább valószínűsíti az elképzelést. 

Blokk: lefutott hengerbe új gyűrűt tenni a legnagyobb marhaságok egyike, amelyeket motorszerelő elkövethet. A henger ekkor már (akármilyen kis mértékben, de) oválisra van kopva: ebbe beleteszi az ürge a körkörös új dugattyúgyűrűt. Az nem tömít, mert ugye nem együtt koptak össze, a hengerfal és a gyűrű között megengedhetetlen hézag van. Itt az égő gázok átfújnak, ettől a dugattyúpalást kitágul, megnő az átmérője, és megszorul a hengerben menet közben... dugattyúberágódás, behúzások a hengeren... jó esetben hengerfúrás, rosszabb esetben kuka. Új vagy fúrt hengerbe legföljebb 2000 km-ig szabad új gyűrűt beszerelni, ezután már a következő túlméretre kell köszörülni a hengerperselyt.
Hajtórudat (nem hajtókart! ugyanis a hajtókar egyenes vonalú erőhatást alakít forgó mozgássá és forgatónyomatékká, hajlításra van igénybe véve, mert nyomatékot visz át, mint pl. a húsdaráló karja vagy a biciklipedál, míg a hajtórúd lengő mozgást alakít forgó mozgássá, nyomásra és a húzásra van igénybe véve, és kihajlásra, illetve szakításra méretezik: nem szabad összekeverni, szóljatok rám, ha én is elcseszném véletlenül) derékszögelni csak abban az esetben kell, ha valami csúnya erőhatás érte a motort. Normál üzemben, ha nem hagyták nagyon elkopni a forgattyúcsapágyat, normálisan közlekedtek a géppel, nem volt utógyújtása meg ilyenek, akkor fölösleges foglalkozni a kérdéssel, mert nagy valószínűséggel semmi baj a hajtórúdnak. Így látatlanban nem tudok mondani semmit, de annyira biztos nem lehet elgörbülva, hogy komolyabb kárt okozzon, pláne ilyen rövid idő alatt, tehát tedd rá nyugodtan a hengert. Egy kísérletet mindenképpen megér, legalább akkor végre tisztán láthatnád, mi a hézag.


2012.06.18. 23:26 Idézet

Zsolti9014

Nekem ugyan semmi bajom nincs a Huberrel sem, de amúgy csapágyat és szimeringet nem célszerű noname motorosboltokban venni, hanem inkább rendes csapágyszaküzletben. A nagy csapágygyártó vállalatok többnyire szimeringeket is készítenek, és ezekben nyugodtan megbízhatsz. Tehát ha pl. SKF csapágyakat veszel, kérjél egy füst alatt SKF szimeringeket is, mert azok biztosan jók. Szerintem amúgy a blokkcsavarkészletet is jobb csavarboltban beszerezni, mert olcsóbban kijössz.

A papír tömítésgarnitúrával az égvilágon semmi gond nincs, fölösleges klingeritet venni. Síkold meg a tömítőfelületeket, kend be tömítőpasztával is, és örökös lesz (amíg szét nem szeded újra). Az olaj úgysem ott fog csöpögni, hanem a főtengelynél, a lánckeréktengelynél, meg az olajleeresztő csavarnál.

Webáruházakban sajnos nem tudok segíteni, de szerintem úgyis mind egyforma: ugyanazt a gagyi utángyártott kacatot adja mindegyik, ami meg tényleg német (vagy egyéb jó minőségű) gyártmány, az atomdrága, nem bírod megfizetni. Igazi gyári cuccok csak német üzletekben vannak, azok kaparintották meg egykor a felszámolásból megmaradt készleteket.

 


2012.06.18. 22:13 Idézet

Zsoel

Még egy dologban kérném a tanácsod!

Gyüjtögető életmódomnak köszönhetően van három komplett Star blokkom. :-)

Ezek közül az egyiket felújítottként vettem (még tavaly) és elég megbízhatónak tűnt az eladó. Bevallotta,hogy a henger fúrása elmaradt,mert nem ítélte kopottnak,ezért csak meggyűrűzte. A csapágyakat viszont SKF-re cserélte és minőségi szimmering van benne. A kérdésem az lenne,hogy rárakhatom-e az én 60 ccm-re furatott hengerem,dugattyúval és hengerfejjel együtt?? Kétségek azért merülnek fel bennem,mert nem tudom,hogy kell-e újra derékszögelni a hajtókart,mert arra én nem vagyok képes! :-) Arra gondoltam,hogy miután megmutattam az öregnek a motort,betenném ezt a tartalék blokkot,minden gyujtás alkatrészt átszerelnék bele ebből  és ha nem produkálja a gyujtás kimaradást,akkor kétséget kizáróan a főtengely csapágy a ludas!


2012.06.18. 21:18 Idézet

Zsoel

Köszi a tippeket,igazán elgondolkoztató! :-)

Ugyanis! Amikor bemelegszik a motor üzemmelegre,akkor elég furcsa hang jön a ventillátor lapát környékéről (konkrétan főtengely csapágyra gondolok),ami megmagyarázná a főtengely lógásos elméleted! Mérges is voltam miatta,mert felújítás óta 1400 km van benne és,mint tudod,egy szakképzett nyugdíjas motorszerelő csinálta,aki nem mellesleg azt mondta nekem,hogy felesleges bele a méregdrága csapágy jó az olcsóbb is. Amúgy is vissza akartam már vinni emiatt,de ha a gyujtás kimaradásomnak is ez az oka,akkor nem teszi zsebre,amit tőlem kap,tisztelet ide,vagy oda.

A lendkerekem,szerintem nem lehet ok,mert három is van és mindhárommal kipróbáltam már,de persze,amióta Murphy "megszületett",azóta semmi sem biztos! :-)

Úgy vélem,a következő kőr az öreg motorszerelőhöz fog vinni,mert kíváncsi vagyok az ő diagnózisára is,persze első körön a "hátulról mellbe" szisztémát fogom alkalmazni. :-)


2012.06.18. 16:44 Idézet

bocsesz, közben mégis meglett a tömítésszett :D


2012.06.18. 16:41 Idézet

Sziasztok!

Ma hozzáláttam a Starom rendbetételének. Első körben a blokk kerül terítékre, a többi része az majd a későbbiek során, egyelőre erre van keret, úgy "döntöttem". :)

Nos, a kérdésem az lenne, hogy miféle szimeringet tudnátok nyugodt szívvel ajánlani? Simson.hu fórumának a beszélgetését dobta ki nekem a google, ott kifejezetten ellenjavallották pl. a Hubert meg a TCK-t, viszont ezeken kívül a motorosboltokban nem sok semmi van.

 

Igazából megrendelném magamnak a szimeringeket (2db 17x28x7; 1db 20x30x7 és 2db 22x47x7), ezen kívül a két főtengelycsapágyat (6303 C3), ebből SKF-et fogok, az jó minőségű, illetve egy komplett tömítésgarnitúrát a blokkhoz, de nem a leggagyibb papírt, hanem klingeritre gondoltam. Emellett még egy szett blokkcsavart rendelnék így netről. Van valami tippetek, hogy ezeket az alkatrészeket honnan tudom JÓ MINŐSÉGben egyszerre megrendelni? :)

 

Végigtúrtam itt az alaktrészboltokat, webshopokat, de ez a szimeringes kérdés megfogott, meg jó minőségű tömítéskészletet se találok nagyon, pedig a múlt héten biztos vagyok benne, hogy a futár motorosboltban volt még.


2012.06.17. 13:42 Idézet

Zsoel

Köszönöm!


2012.06.17. 12:10 Idézet

Beagle

A melegedés lehet véletlen egybeesés is, mert ha tényleg úgy lenne, akkor szinte csak és kizárólag a gyertyában lehetne keresni az okot.

Én inkább azt mondom, ellenőrizd a jobboldali főtengelycsapot, nincs-e túlzott tengely-, de főleg sugárirányú játéka. Előfordulhat, hogy kotyog, még akkor is, ha most építettél be új csapágyakat (ugyanis azok is bizonyos tűréshatáron belül készülnek, és hát ott is becsúszhat egy hibás darab), továbbá próbálj meg feltenni egy másik lendkereket, mert lehet, hogy üt, és a magasabb fordulatszám hatására beleng, amitől elmászik a gyújtási időpont. Az sincs kizárva, hogy sokáig tárolták "szabadon" (nem volt benne az állórész), és így vesztett a mágnesességéből.

Csak nyugalom és higgadtság, előbb-utóbb megtaláljuk a hibát. :)


2012.06.17. 12:05 Idézet

Halitomi52

Ha megnézed a gyújtáskapcsoló alját, a fenéklemezen láthatsz egy olyan jelölést is, hogy oben
                                      ------
                                      unten

Oben annyit tesz, mint fölül, unten pedig alul. A vonást képzeld el úgy, hogy egy teljes körívként végigfut az egész lemezen, és képzeletben elválasztja egymástól az egymás fölött lévő számokat. Ekkor a vonás fölött (tehát kívülről) lévő számok mindig a felső kapocssorhoz, a vonás alattiak (belsők) pedig az alsóhoz tartoznak. Következésképpen a 86-os és az 56-os kapocs a felső, a 30 és az 57a pedig az alsó sorban van. A hármas kés pedig csomópontként szolgál a 18 W-os féklámpatekercs szürke-piros, a féklámpa fekete-piros, és a hátsó lámpa fojtótekercsének egyik szürke-fekete vezetékéhez.

 


2012.06.17. 05:46 Idézet
Halitomi52

Zsoel

Köszönömszépen a választ, szerintem rendben lesz a vezetékelés.

A Te képed sokkal jobb, mint amit a kábelköteghez kaptam, jobb a színezése.

Csak egy kérdés még:

A gyújtáskapcsolón az egymás alatt lévő számozásoknál melyik az alsó érintkező száma,és melyeik a felsőé?

Például: 30/86 vagy 56/57a

Ez első számok a felső soron elhelyezkedők?

További szép napot, és köszi!


2012.06.16. 23:58 Idézet

Zsoel

Még annyi,hogy alaplap csere után precíz akartam lenni és kölcsön kértem egy indikátor órát,ezzel állítottam be a gyújtást,íly módon század milliméter pontosan 1,5mm-el a felső holtpont előtt kezd el nyitni a vadi új megszakító!

Információim és tudásom növelése érdekében beszereztem H.Kadner KISMOTORKERÉKPÁROK SR 4-2 Star , KR 51/1 Schwalbe , S50 B , S50 N-H  című könyvét,melyet többször is behatóan tanulmányoztam,de semmi utalás nincs az ilyen jellegű probléma megoldására!

Úgy látszik,nem csak a motorom külleme egyedi,hanem a hibája is! :-)


2012.06.16. 23:36 Idézet

Zsoel

A gyujtáskapcsolóról már próbáltam lehúzni a 2-es (barna/fehér) vezetéket,de akkor is produkálta a hibát! A kondenzátorról még nem kötöttem le.

Az a legrosszabb ebben a hiba jelenségben,hogy nem elég bemelegíteni a morort,hanem meg kell hajtani ahhoz,hogy előjöjjön a gyujtáskimaradás. Ha beindítom,képes egész nap alapjáraton pötyögni,anélkül,hogy leállna,de ha megyek vele egy kört 65km/h-val,akkor egyből kihagy és alapjáraton is le-leáll! Legfőképpen világításon! Ha leáll,világítás állásban be sem indul,csak,ha leveszem gyujtás állásra,de akkor is többször meg kell rugni.

Egyébként jól érted,egy teljesen más alaplap van rajta,tekercsekkel,kábelekkel,pipával együtt (komplett,a '69-es Staromról) A gyujtáskapcsolót is kicseréltem,mert az 59-es pólusok lötyögtek a másikon,tehát (vélhetően) nem volt jó kontakt!


2012.06.16. 23:05 Idézet

Beagle

Üdv a fedélzeten! :)

Ne gyújtsd fel, mert annál azért szebb. :) Inkább szépen átgondoljuk, mi lehet a gond.

Tehát akkor, ha jól értettem, most feltettél rá egy tök más alaplapot, mágnest, gyertyát, gyertyapipát, kábelt, mindent, és mégsem jó? (A gyújtáskapcsolót iktasd ki ilyenkor: húzd le a 2-es vezetéket a gyújtáskapcsolóról, és átmenetileg szigeteld le, de még jobb, ha lekötöd a kondenzátorról a barna-fehér vezetéket.)


2012.06.16. 23:03 Idézet

Halitomi52

Ebbe így már szerintem nem fog belekötni a rendőrség, így már messze nem annyira megtévesztő. :)

Kérdéseidre a válaszok:

1. Az a fül az irányjelzőrelé tokozásának a tartója. Ezt a magyarországi forgalmazó az irányjelző-berendezés többi részével együtt leszerelte. Ez egy lemezből készített henger, rajta egy füllel, amelynek révén az általad említett tartóra lehet csavarozni. Ha érdekel, tudok róla képet is mutatni, hogy kell kinéznie, de ha visszakeresed a fórumban, tettem már föl róla képet.

2. Az 1.-ből következően ott semmiféle kürtnek nincs helye, az biztosan házilagos kókányolás. A kürt gyárilag a fényszóró alatti lyukban van elhelyezve.

3. Azt a furatot csak a gyártástechnológia miatt helyezték el ott, a későbbi modelleken már nem volt szerepe. Eredetileg azért volt ott, mivel a Star első gyártási éveiben a csomagtartó felső részére még nem szerelték rá azt a szimmetrikus fogantyút, amely az állványra húzásra, illetve az arról való leemelésre szolgál. Ott nem volt semmi, hanem ehelyett (ugyanerre a célra) az ülés alatt volt egy aszimmetrikus fogantyú elhelyezve, melynek egyik furata a bal oldali hátsó lengéscsillapító felső szeméhez, a másik pedig az általad kérdezett furathoz volt csavarozva. Mikor aztán a fogantyút megváltoztatták, és átkerült a csomagtartó felső végére, a furatnak nem volt többé szerepe, de azért a gyártó gépeken nem változtattak, tehát a furat továbbra is elkészült minden egyes példányon, és a későbbi (durván a '68 utáni) darabokon egyszerűen bedugózták egy szürke színű, domború tetejű műanyag dugóval. Ha ez a tieden nem volt meg, akkor bizony nem lesz könnyű szerezni.

4. A töltőtekercs lényegében egy kéttekercses fojtóberendezés; az egyik vasmagos tekercs a hátsó lámpa számára korlátozza le a féklámpaketercs áramerősségét, a másik pedig, egy közbeiktatott egyenirányító dióda révén kétfokozatú töltőberendezésként funkcionál az akkumulátor javára. Van rajta egy piros vezeték, ezt a biztosítéktábla alsó biztosítékának (4 A) egyik oldalára kell kötni, a másik két vezeték (az egyik zöld, a másik zöld-piros) közül pedig valamelyiket a fölső biztosítékhoz (1 A-es üvegbiztosíték) kell csatlakoztatni, amelynek túlsó oldalán a lendkerékmágnestől jövő piros-sárga vezeték van, a másiknak a végét pedig le kell szigetelni.
A vezetékeket a jármű üzemeltetési körülményeitől függően kell bekötni.
Ha a zöld vezetéket kötöd be, ez jobban lefojtja a töltőáramot: olyankor használatos, ha pl. hegyvidéken vagy szeles területen laksz, és emiatt gyakran közlekedsz magas fordulaton; avagy ha ritkán használod az akkumulátort igénylő elektromos részeket (index, duda, parklámpa).
A zöld-piros vezeték bekötése esetén a korlátozás kisebb, az akkumulátor nagyobb erősségű töltőáramot kap: ez értelemszerűen akkor célszerű, ha a fordulatszám-tartomány inkább közepes, illetőleg a fent említett elektromos részeket sűrűn használod, vagyis az akkumulátor nagyobb töltést igényel.
http://users3.ml.mindenkilapja.hu/users/simsongarage/uploads/star_2.JPG

Itt van a színes ábra, szerintem ennek alapján világosnak kell lennie mindennek. Ha mégsem az, akkor csak szólj nyugodtan, és holnap majd leírom részletesebben, de most már fáradt vagyok.


2012.06.16. 20:17 Idézet

Zsoel

Ismét itt vagyok,melynek oka,ismét a segítség kérés!

Elkeseredésem nem tudom szavakba önteni,már csak benned bízom!

A történet még mindíg ugyan az,történetesen a gyujtás kimaradás! Úgy véltem,hogy a gyujtókábel helyes csatlakoztatása és rögzítése megoldotta a problémát,de nem!! :-(

Ma (hosszú idő után) ismét elővettem a motort és mentem néhány kőrt. Ismét kimaradozik a gyujtás. Konkrétan az a jelenség,hogy "öreguras" motorozás mellett semmi gond nincs vele,de ahogy meghajtom egyből jelentkezik a probléma! Még azt vettem észre,hogy első sorban,világításon,tehát a gyujtáskapcsoló világítás állásán,de néha kikapcsolt világításnál is jelentkezik. Ma reggeltől,mostanáig szereltem,illetve róttam a próbaköröket és semmi változás! Amit kicseréltem: gyujtáskapcsoló-komplett alaplap,tekercsekkel,kábelekkel-gyertya-gyertyapipa-megszakító-kondi,egyszóval mindent,amit csak lehetett (legalább is véleményem szerint). Szerintem valaki elátkozta ezt a motort,mindenesetre,már ott tartok,hogy egy kanna benzin és egy gyufa oldaná meg a gondomat! :-(

Ha lenne esetleg valami használható ötleted,akkor őszintén hálás lennék,mert én már tanácstalan vagyok.

Előre is köszi;Zsolt


2012.06.16. 13:58 Idézet

Zsoel

Hallgattam Rád, nem akarok kikezdeni hazánk szigorú őreivel. Sokmindent nem tettem, csináltattam UV álló matricát, és ráragasztottam a zászlóra és a H-ra. Nem100% Star, de Simson. A SHUL tankmatricája, sötét háttérrel . Ilyen lett! Mi a véleményed?

(450.2 KB)


2012.06.16. 12:11 Idézet

Sziasztok!

Lenne 4 kérdésem:

1. Szeretném megkérdezni, hogy a tank alatt lévő kis fülecskére mi kerül "gyárilag"?

2. Én onnét egy kürtöt szereltem le, mert a sajátja nem szólt, és valaki oda szerelt fel egy valamilyet.

3. Valamint a bal oldalon az ülés eleje alatt is vany egy furat, amihez nem tudom, hogy mi tartozik.

4. Teljes vezetékcserét kell végeznem, mert az előző tulaj úgy gondolta, hogy ami nem működik, vagy amit Ő nem használ, azt egyszerűen kicsípi és kész. Ezáltam a lámpafejben található kéttekercses töltésvezérlő(?) rendes bekötéséről nem tudok semmit. Bár a kábelkötegen rajta van, hogy mit melyik számmal ellátott pólusra kell kötni, de ezen nem találok számozást. Ha lenne valakinek egy egyszerű rajza magyarázattal, nagyon hálás lennék érte, ha feltenné.

A segítséget előre is köszönöm!


2012.06.15. 23:39 Idézet

feketeangyalkx

Szia! Nem is olyan régen írtam a témáról, keresd vissza. Nem feltétlenül a váltókar-beállítással van a gond, de ha igen, akkor a baloldali blokkfél felső részén lévő két ellenanyás ütközőcsavar közül a henger felőlit kell egy kicsit kijjebb csavarni.


2012.06.15. 23:37 Idézet

Endlos

Tisztelettel megkérlek, hogy az itt kialakult gyakorlathoz alkalmazkodva ne használd az "Idézés" gombot, mert fölösleges tartalommal nyomja tele a fórumot. Mindenki tud olvasni, vissza tudja keresni, mit írt az, akinek válaszoltunk. Ezért egyszerűen csak beírja az ember az első sorba annak a felhasználónak a nevét, akinek a mondanivalóját címezi, és kész. Sajnos, mivel a gportal.hu nem bír egy nyomorult, normális válaszgombot kreálni, kénytelenek vagyunk ezt a módszert alkalmazni. Köszi.

Különben pedig a tankbeöntő nyílás köré való filcnek az a szerepe, hogy ne dzsuvázzuk össze a tartályt, mert ugye a Star keverékkel működik, és a melléfolyt benzin elpárolog ugyan, de a benne lévő olaj nem, hanem gusztustalan, hosszú csíkokat rajzol a tartály falára, amelyekbe beleragad a por. Így, bár eredetetileg nem volt rajta, célszerű és hasznos dolog ellátni egy ilyen filckoronggal a tankot. Németországban készen lehet kapni, de házilag is könnyen ki lehet vágni, ha van hozzá anyag.


2012.06.15. 20:37 Idézet

hali!

starom sürüen kidobálja a hármast hogyan tudok rajt álitani hogy ne szorja ki?


[Későbbi] [2384-2365] [2364-2345] [2344-2325] [2324-2305] [2304-2285] [2284-2265] [2264-2245] [2244-2225] [2224-2205] [2204-2185] [2184-2165] [2164-2145] [2144-2125] [2124-2105] [2104-2085] [2084-2065] [2064-2045] [2044-2025] [2024-2005] [2004-1985] [1984-1965] [1964-1945] [1944-1925] [1924-1905] [1904-1885] [1884-1865] [1864-1845] [1844-1825] [1824-1805] [1804-1785] [1784-1765] [1764-1745] [1744-1725] [1724-1705] [1704-1685] [1684-1665] [1664-1645] [1644-1625] [1624-1605] [1604-1585] [1584-1565] [1564-1545] [1544-1525] [1524-1505] [1504-1485] [1484-1465] [1464-1445] [1444-1425] [Korábbi]

     
-

látogató van a honlapon.

     
Regisztráció

Jobb oldalon a honlap alján regisztrálj, így minden fontos információt (híreket, üzeneteket, aktualitásokat, rendezvényeket stb.) megkapsz e - mail üzenetben, a Simson Star portállal kapcsolatban.

     
Óra
     
Danuvia portál

     
Milyen messze mentél a Starral?
Távolsági használat
Mekkora volt a legnagyobb táv, amelyet egy túrán belül megtettél a Staroddal?

0-50 km
50-100 km
100-200 km
200-500 km
500 km-nél nagyobb
Ne röhögtess, a lakhelyemről is alig merek kimozdulni vele! :)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?