|
[Későbbi] [2384-2365] [2364-2345] [2344-2325] [2324-2305] [2304-2285] [2284-2265] [2264-2245] [2244-2225] [2224-2205] [2204-2185] [2184-2165] [2164-2145] [2144-2125] [2124-2105] [2104-2085] [2084-2065] [2064-2045] [2044-2025] [2024-2005] [2004-1985] [1984-1965] [1964-1945] [1944-1925] [1924-1905] [1904-1885] [1884-1865] [1864-1845] [1844-1825] [1824-1805] [1804-1785] [1784-1765] [1764-1745] [1744-1725] [1724-1705] [1704-1685] [1684-1665] [1664-1645] [1644-1625] [1624-1605] [1604-1585] [1584-1565] [1564-1545] [1544-1525] [1524-1505] [1504-1485] [1484-1465] [1464-1445] [1444-1425] [Korábbi]
Holnap lefotózom, (asszem kettő is van) és elküldöm az e-mail-edre!
Üdv;Zsolt
|
Ha nagyon nem megy, akkor a címem:
szilagyi.zsolt@freemail.hu
|
Halitomi52
Először föl kell tölteni a képeket a számítógépedről, pl. a kepfeltoltes.hu-ra.
Aztán a négy linket egyenként be kell másolni a Kép ikonnal. Múltkor már ment, a fogaskeréknél, most is mennie kell. :)
|
Zsoel
Nem mennek a képek valamiért. Ha érdekel, láthattad az elérhetőségmet, küldd el a tiedet, és küldök 4 képet. Ma már nem bénázok ai ide való feltöltéssel.
És köszönöm a segítséget rendszámtartó ügyben is.
Csao
|
Lehagyta a képeket!
megpróbálom még egyszer!
|
Zsoel
Hellóka!
Ígértem képeket ez EGYEDI CSOMAGTARTÓRÓL, amelyeket most megkerestem a Vaterán, a megvásárolt motor képei között.
Elrettentő példa képpen felteszem mind a négy képet, a vásárláskori állapotról.
NA ILYET NEM SZABAD VENNI, FŐLEG MEKKMESTEREKTŐL!!!!
De már kezd kialakulni a dolog, már a dukkózáshoz is megtaláltam a megfelelő garázst.
|
Halitomi52
Beagle Gyömrőn lakik, és Pesten dolgozik, azért mondtam, hogy valószínűleg örülni fogsz annak, hogy neki van rendszámtáblatartója. :)
|
Akkor rossz gyertyahőérték és piszkos gyertya kilőve, de pl. porcelánrepedés még előfordulhat. Viszont így, hogy azt mondod, magasabb fordulatszámon meg működik, a kipufogót sem tartom valószínűnek, inkább gyújtás- vagy porlasztóbeállítási nyavalya lesz ez.
"Simsonmezőtúr" nevű valóban szokott írni ide... nem tudtam, honnét olyan ismerős a Mezőtúr településnév. :D Viszont sajnos elérhetőségét nem tudom. Ha a nevére kattintva nem jelenik meg az e-mail címe, akkor nem adta meg, ebben az esetben pedig kénytelen leszel megvárni, míg újfent fölbukkan itt.
|
Beagle
Helló!
Én kerestem a rendszámtábla tartót!
Megköszönném, ha tennél felképet, és küldenél árat is róla (postaköltséggel együtt, Budapestre, ileltve ha nem túl messze laksz, esetleg elmennék érte).
Ha nem akarod nyilvánosan, akkor elérhatőségem:
ht_tamas@totalcar.hu
Fáradozásodat előre is köszönöm!
Halász Tamás
|
Zsoel!
Köszi az infót, hát őszintén nem is gondoltam volna hogy ennyi minden befolyásolhatja ezt a durrogást :)
Egyébként nem csak üzemmeleg motornál jön elő ez a gond, hanem rögtön indítás után, és elég vegyesen csinálja, van hogy semmi gond vele, másik pillanatban meg már alig tudok menni vele, magasabb fordulaton kb ~2500-tól nincs ez a jelenség, ha sikerül kipörgetni odáig.
Holnap megpróbálkozok gyertyacserével, és egy kis kipufogó takarítással, hátha segít.
Most hogy olvasgattam a fórumot, van itt egy felhasználó, mégpedig: simsonmezotur néven. Esetleg ha valaki tudná az elérhetőségét, az megköszönném!
Üdv: Zsolt
|
Beagle
Semmi gond. Azok után, hogy én fél évig nem bírtam megírni neked egy rohadt levelet, igazán nincs okod mentegetőzésre. :D
Mindig örülünk, ha megjelensz, és jelenléteddel tartalmasabbá teszed a fórumon zajló életet, akár ritkábban, akár gyakrabban van lehetőséged erre. :)
Halitomi52 nevű "kollégánk" kereste a rendszámtáblatartót, vele beszéld meg. Biztos nagyon fog örülni neki.
Amit tőlem kaptál, azt feltetted a kék Starodra, ha jól emlékszem, ugye? Vagy azon volt eredetileg?
|
Szia!
Ha tényleg gyújtásgond, akkor azt elsősorban a pontatlan gyújtási időpont, illetve gyertya- vagy kondenzátorhiba okozza. (Piszkos vagy túl alacsony hőértékű, és emiatt túlhevülő gyertyánál tipikus jelenség a durrogás - persze ez csak a már üzemmeleg motornál jön elő.)
De lehet eltömődött kipufogó is ám. Ugyanilyen tüneteket tud produkálni, ha egy-egy zsírosabb kokszdarab eltömi a kipufogódob kilépőfuratát.
Porlasztó is csinálhat ilyet, hogyha túl kevés tüzelőanyagot kap a motor. Eltömődött benzincsap, tűszelep, alacsony benzinszint, eltömődött fő- vagy alapjárati fúvóka, túl mélyre engedett részterheléstű is állhat a jelenség mögött.
Mezőtúr nekem nagyon messze van, úgyhogy személyes segítségemet sajnos nem tudom felajánlani. :)
|
Sziasztok!
Úgy látszik,a mai nap az "előkerülés" napja,ugyanis én is itt vagyok!
Sajnos sokkal kevesebbet tudok itt lenni,mint amennyit szeretnék! :-(
Én is örömmel látom,hogy zajlik az élet (köszönhető elsősorban Zsoelnek)!
Zsoel!
Készül a leveled is és a motorom is,remélem holnap mindkettő elkészül! :-))
Egy régebbi bejegyzésben olvastam,hogy valaki keres rendszámtartót,nos nekem van egy felesleges!
Üdv;Zsolt
|
Üdvözlet!
1974-es Simson Star
Olyan gondom van vele, hogy alacsony fordulaton nem mindíg akar felpörögni, és durrog is, szerintem gyújtásgondja lehet, de igazán annyira nem vágom a gyújtását.
Most esett át egy kisebb fajta felújításon, meg lett fúrva a henger is, új dugattyú gyűrű-k. Most járatni kéne, de ilyen gyújtással nem igazán tartom úgy hogy rendesen be lehetne járatni. Szétszedés előtt is volt ez gondja, de akkor ritkábban csinálta, most már sűrűbben.
Hogyan lehetne ezt orvosolni?
Mezőtúri vagyok, esetleg valaki hozzáértő a közelben? Mert már lassan feladom :(
|
csimpusz
Hali! :D Azt jól teszed, mert ezer éve nem láttunk. :) Mi újság?
|
Üdv az Úraknak!!
Kis időt kihagytam az oldalon mert sok minden történt időközben!!
De mostmár újra itt vok és örömmel látom hogy az oldal nem hogy él de fejlődik is!!
Köszönet ezért a tulajtársaimnak!!!!!!
Most már igyekszem fenn lenni többet!!
|
velorexi
Sajnos még nem jártam Zschopauban, de ha elkészül MZ TS 250/1-es motorkerékpárom jelenleg zajló felújítása, lehet, hogy egyszer elmotorozom oda, mintegy zarándoklatképpen. :) Persze akkor már jó lenne átugrani Suhl-ba is. ;)
Csak összeszedtem és elolvastam minden, a régebbi motorkerékpárok javításáról fellelhető szakirodalmat (különös tekintettel a Simson Starra, meg persze a TS MZ-kre, másik nagy kedvenceimre), illetve rengeteget képeztem én saját magam is, a gyakorlatszerzés révén. Míg kortársaim bulikba jártak széttáncolni és hullarészegre inni magukat, addig én a műhelyben töltöttem az időmet, és motort szereltem. :)
"Nagyon részletes, precíz és érthető az útmutatód. Köszönöm én is." Köszönöm, igyekeztem, hogy az legyen, egyébként pedig nagyon szívesen. Remélem, sokak segítségére lesz, ha valahol megakadnának.
"Megint beláttam, hogy nem értek a motorszereléshez sem, csak szeretem. Éppen ezért hagytam abba vagy 10 évvel ezelőtt" Ugyan már, csak gyakorlat kérdése a dolog, nem szabad ezt ilyen könnyen leírni. De megkérdezhetem, hány éves vagy tulajdonképpen, hogy már tíz éves motorszerelés-mentes történelmet tudsz a hátad mögött?
|
Zsoel
Te a nyaraidat mind Zshopauban töltötted, és képezted az ottani konstruktőröket? :-) Időutazás nálad alap! :-)
Nagyon részletes, precíz és érthető az útmutatód. Köszönöm én is.
Megint beláttam, hogy nem értek a motorszereléshez sem, csak szeretem. Éppen ezért hagytam abba vagy 10 évvel ezelőtt, de most az egyre "feltörekvő" árak szinte kényszerítettek motorozni.
|
[Későbbi] [2384-2365] [2364-2345] [2344-2325] [2324-2305] [2304-2285] [2284-2265] [2264-2245] [2244-2225] [2224-2205] [2204-2185] [2184-2165] [2164-2145] [2144-2125] [2124-2105] [2104-2085] [2084-2065] [2064-2045] [2044-2025] [2024-2005] [2004-1985] [1984-1965] [1964-1945] [1944-1925] [1924-1905] [1904-1885] [1884-1865] [1864-1845] [1844-1825] [1824-1805] [1804-1785] [1784-1765] [1764-1745] [1744-1725] [1724-1705] [1704-1685] [1684-1665] [1664-1645] [1644-1625] [1624-1605] [1604-1585] [1584-1565] [1564-1545] [1544-1525] [1524-1505] [1504-1485] [1484-1465] [1464-1445] [1444-1425] [Korábbi]
| |