|
[Későbbi] [2384-2365] [2364-2345] [2344-2325] [2324-2305] [2304-2285] [2284-2265] [2264-2245] [2244-2225] [2224-2205] [2204-2185] [2184-2165] [2164-2145] [2144-2125] [2124-2105] [2104-2085] [2084-2065] [2064-2045] [2044-2025] [2024-2005] [2004-1985] [1984-1965] [1964-1945] [1944-1925] [1924-1905] [1904-1885] [1884-1865] [1864-1845] [1844-1825] [1824-1805] [1804-1785] [1784-1765] [1764-1745] [1744-1725] [1724-1705] [1704-1685] [1684-1665] [1664-1645] [1644-1625] [1624-1605] [1604-1585] [1584-1565] [1564-1545] [1544-1525] [1524-1505] [1504-1485] [1484-1465] [1464-1445] [1444-1425] [Korábbi]
Hali!
Zsoel amúgy megpróbálkoztam a fékfedlapokból a stifteket kivenni és az 5 ből eddig 3-at sikerült kivennem.Amúgy ezek sztem csak szilárd illesztéssel vannak benne.Egyik már annyira megindult,hogy egy keményfával kisebb ütésekkel szépen megindult aztán kiütöttem.A másik kettőnél pedig a fára ütöttem kalapáccsal persze meg megsprayztem.a másik kettő eléggé bele lehet rozsdásodva majd beáztatom még vmibe.Amúgy nem volna vmelyikőtöknek a jobb oldali,gyújtás fedlap?A rácsos,mert egy kis rács valamikor kitörött belölle.Meg az oldalfedő lemezburkolatokba valók ilyen nagyon kis gumipárnák,mindegyikbe 4db való.Olyant lehet még boltban kapni hozzá?Meg egy légszűrőház fedél lefogató rugós lemez is kellene.köszi.üdv.
|
Bocsánatot kérek a sok hibáért,probáljátok meg kikövetkeztetni a 1-2 szot melyet elirtam de már alig látok sokat hibázok,de mindenképpen meg szerettem volna veletek osztani ezt a kegyetlen élményt.Sajnálom.
De a lényeg a moci tt van melettem,és egy ujabb killodásra vár,hogy életre kelljen.Megéri ? :)
Ennek már tényleg elvágták a torkát Zsoel igazad volt.
|
folyt.. :
Dunaszegen szétkaptam gondoltam még egyet megprobálom visszatettem a feljavitt karbit.Inditottam már az alapjárat is elhallt a légszüröt mikor levettem szo szerint fujta kifelé a benzinpárát mint régen.Ugyan ugy viselkesett mint mielött szét lett szedve.Gondoltam eltolom Győrzámolyig,kollégámhoz betolom azt kocsival haza.Toltam tovább.Mire Dunaszeget elhagytam kb volt 0:45 kezdett tudasulni bennem ezzel nem jutok haza,egyszerüen nem birtam tolni tovább.Ja reggel 6-ra mentem melozni.Gondolhatjátok.Az ideg szétvetett hogyan jutok haza,mert ilyen kor már 0 segitség.Nem fogjátok elhini de belöktem az árokba(képletesen)Gondoltam ha ez igy megy tovább talán reggel 5-re hazaérek.Elrejetettem egy bokor mögött majd valami lesz vele és séta tovább.Lényegesen könyebben ment a séta de még mindig lassunak bizonyult.Nagyábolt 2:00 körül értem el zámolyt,és már leszakadtam a lábaim.Stoppolni probáltam volna ha lett volna auto.Volt egy kenyeres kocsi,le sem szart.Jöttek rendöők le sem szartak.Értitek.Sétál Győr felé egy srác felöltözbe hátizsákkal és egy motorssisakkal a kezében,mire gondolnál.Aztán egyszer jött egy bmw-s intettem neki ugy el huzott mint állat.Na szép,gondoltam.Egyszer csak látom fordul meg jön vissza.Megált kérni Győrbe megyek-e mert akkor elvisz.Akkor kö esett le a szivemről,el sem hiszitek.Azzal már nem is foglalkoztam hogy a srác egy kb 2-3 éves bmw-vel volt és 23 éves volt.Ugy voltam vele csak valahogy érjek haza.Beszélgettünk,kiderült,hogy nem akart felenni kezdetben csak majnem elütött. . ??? .Azért suhant el olyan közel.Remek.Ennyit a stopposokrol. :).Gondolom megsajnált talán azért.Mind1.NAgy negy nehezen hazaértem 2:45 körül,zuhany stb,majd ágy.Reggel ébresztöre fel sem ébredet asszony rázott fel.Azt sem tudtam holvagyok.Az Audit ugy kellet megkeresnem. :)MAjd kemény 12 óra fizikai munka de sikerült intéznem autot,hogy visszamenjünk érte.Melo után haza,majd vissza.Képzeljétek megvolt még a moci,el sem hiszem.Látjátok senkinek nem kell. :)
Ugyhogy igy jártam képzeltjétek,kicsit bántam hogy nem hozattam haza magamat a mocit meg hagytam volna valaho ott még amikor időben voltam,de én is ugy voltam vele mint ti:mindent el akartam követni hogy a mocit ne kelljen ott hagynom,akkor is haza viszem.Nem sikerült. :((
|
Sziasztok Urak !
Azt hiszem motors pályafutásom kicsit pihentetem,mert nagyon kegyetlenül végzödtek a tegnap dolgok.Zsoel,neked irtam sms-ben,hivni akartalak de sajnos nem tudom tudtál-e volna segiteni ezért inkább üzentem.
Tegnap mikor a feljavitott karburátorral elindultam hazafelé,valoban szépen ment vele(Az volt a gond vele hogy rossz fuvoka volt benne és részben ezért fuldoklott,rézben pedig a toldat nem volt sikba (meg volt huzatva)Beagle .
Darnozseli és Ásványráro között egyszer csak elment az ereje,ismeretlen okok miatt.Nem tudom mi történhetett mert addig nem volt semmi probléma.Lefulladt és elhalt teljesen.Szinte egyáltalán nem pörgött.Hmm.Egyszer elindult kis pihentetés után de akkor is csak 1-2 kmt tudtam menni,majd teljesen vége.Szikra volt,üzemanyag volt de 0.Sötétben telovilágitás mellett karbicsere(amivel kimentem hozzád Zsoel),na azon meg orrán száján ömlött a benzin.Hmm.Érdekes mert addig nem volt semmi probléma vele.Meglesem megigazitottam az uszotartot,mert kicsit elcsuszott majd a hibajelenség megszünt.Pöcre indult majd mikor elindultam volna elhallt ez is.Itt már sejtettem valami nem koser a motorban.Ásványráron már ugy mentem végig hogy 1-esbe közép fordulaton.Jot tesz a frissen furt hengernek az tuti.Kiértem Ásványrárorol kb 3-4 km után ennek is vége lett teljesen.Halál.Na kezdetét vette a séte.Ekkor kb 21:00-21:30 körül lehetett.Azt hittem sosem jutok el Dunaszegig mert irdatlan messze volt pláne igy tolva.Kb 1 óra.Itt már aggodott az egést család.Mondták hagyam a mocit eljönnek értem.
|
Szia!
A főtengely kiszereléséhez elvileg szétsajtoló készülékeket kéne használni, de a gyakorlatban két fakalpáccsal ki lehet venni. Csak az a fontos, hogy felváltva kocogtasd finoman a főtengely jobb és bal csapját, illetőleg a sebességváltó be- és kihajtó tengelyét, akkor szétjön a két blokkfél, és ki tudod ütni a főtengelyt. Vigyázni kell az APRÓ, de határozott kocogtatásokra, hogy a tengelyek párhuzamosak maradjanak, így nem tudnak megsérülni sem azok, sem a csapágyfészkek. Ha esetleg rajta marad a csapágy, akkor a főtengely (puhafém betétekkel) satuba fogásával, és két laposvágóval, esetleg a belső csapágygyűrű mérsékelt körbemelegítésével tudod óvatosan lefeszíteni (mivel csapágylehúzó szerszámod ehhez sincs).
Csapágy- és szimeringbeállítás alatt nem tudom, mit értesz. A csapágyak tengelyirányú kihézagolását?
|
norok999
Oké, semmi probléma. Miattam jöhetsz bármikor délután, én csak amiatt aggódom, hogy részint rád sötétedik (és így november elején azért már elég hideg van motorozni olyankor is, amikor fent van a nap, hát még ha lemegy), részint pedig egy kismotorral elég nehéz sárvédőt cipelni, na. Szóval kár azért a kocsiért. Elég nagy szívás, hogy pont most... ilyenkor már fél 5 tájban sötétedik, és nem hiszem, hogy 4-negyed 5-nél hamarabb ideérsz. Remélem, legalább a világításod még jó.
|
Zsoel
:( .Az elöző beirásomat nem tudom olvastad-e de tekintsd semmisnek.Elöbb hivott a kollégám lerohadt az autoja(se töle-se hozz),ugyhogy a holnapi autozás almás lett.Tartom magamat az eredeti verziohoz melyet irtam,hogy marad a moci,annyi különbséggel hogy a gyerköcvigyázás miatt csak 3-kor tudok elindulni,sajnos. :( A defektavitott kereket ma néztem ugy látom sikerült,mert nem ereszt,remélem nem lesz semmi zür holnap.
Ugy néz ki lehet megint sötétben fogok motorozni,csak ne essen.Bár viszek esőkabátot is ha elered akor is megyek.Mert már ugy vagyok vele,hogy hihetettlen hogy nem tudok eljutni hozzád.
Ha meg megadja magát a motor MEGYEK BICIKLIVEL :) ha pedig az MEGYEK GYALOG :)
|
Zsoel
Azért irok mert modosultak a dolgok.Ugy néz ki kocsival fogok menni,mert egyik kollégámnak is felétek van dolga(Héderváron)és kérdezte nem-e megyünk el együtt.Én rábolintottam,amugy is kérdezted hogyan tudnék elvinni 3 sárvédőt.Kocsival könyebb lesz.A karbis kérdést meg akkor megvitatjuk máskor mert igy eben az esetben csak percekre tudok maradni.Időpont igy 1600-1630 körülre változna,remélem még beleférek az idődbe.
Nálunk itthon a gyerköcvigyázás is bekevert mert asszonynak is melozni kell igy én maradtam a babysitter. :) .,ugyhogy ennek a lehetőségnek kicsit örülök is,bár azt sajnálom hogy nem tudjuk kivesézni a karburátort.
|
tunátok segiteni főtegely kiszerelésében és szimerigek csapágyak beálitásában mekorára kell állitanom kőszőnőm botos péter motor tipusa simson star 1974 év akksis botoscicus3
|
norok!
Ha sikerül a Zsoel barátunknak rájönni,hogy mi a porlaszó baja,légyszives osszátok meg velem is!!
Jó Pap holtig tanul,nemkülönben,nagyon kíváncsi vagyok rá!
Köszi;Zsolt
|
Zsoel
Okés rendben,ebéd után gondoltam menni.Sikerült megjavítanom délelött a defektet,nyakba volt szétrepedve a gumi.Öregség jelei.Ugyhogy vasárnap kontroll és ha bevált mocival megyek.
Ne tudjátok meg milyen nehéz gumit cserélni...Vagy csak nekem??Killodtam vele annyit mint állat mire sikerült.Valahogy a külső nem akart engedelmeskedni.
Megmonom öszintén kettőt szeretnék elhozni a két jobbikat ha nem gond.Azért is mert tudom milyen nehezek,igazad van.Kivigyem magammal a meglepetésporlasztomat?Meglesed?Mérgembe már tolomérővel állitottam be de uyanugy semmi.Szerintem valamelyik belső furatában lehet a turpisság vagy el sem tudom képzelni.
2011.11.03 23:20 Zsoel „
norok999
Oké, de szerintem minél korábban gyere, ha tudsz, mert már korán sötétedik... nehogy megint lerohadj a sötétben.
De hát hogyan tudsz elvinni három sárhányót motorral? Nehéz ám az, meg elég nagy is.
|
norok999
Oké, de szerintem minél korábban gyere, ha tudsz, mert már korán sötétedik... nehogy megint lerohadj a sötétben.
De hát hogyan tudsz elvinni három sárhányót motorral? Nehéz ám az, meg elég nagy is.
|
Szia !
Akor kedden déutánra megigérem,és ha lesz időm megragasztani a gumit lehet mocival megyek.Ugy is szerettem volna egy tesztutat menni vele.Mit szolsz?
2011.11.03 22:25 Zsoel „
norok999
Szerintem akkor valamit eltoltatok a beállítással. Ha 16N3-as porlasztóval megy, akkor a gyárival is kéne mennie.
Bocsi, de a telefonomat lent felejtettem a kabátzsebemben, a fogason, most néztem csak meg.
Kedden ráérek egész nap, legalábbis egyelőre úgy néz ki.
|
norok999
Szerintem akkor valamit eltoltatok a beállítással. Ha 16N3-as porlasztóval megy, akkor a gyárival is kéne mennie.
Bocsi, de a telefonomat lent felejtettem a kabátzsebemben, a fogason, most néztem csak meg.
Kedden ráérek egész nap, legalábbis egyelőre úgy néz ki.
|
A bal oldali a fontosabbik, úgyhogy akkor 99%, hogy megvan az említett hibajelenség oka.
Amúgy ugyanaz az alátét kell mindkét oldalra, tehát teljesen egyformák.
|
Sziasztok Urak !
Hosszas killodás után megoldodott a rejtély.A karburátor amit vettem a neten azzal volt a gond.16 N1-6 .Hiába tettünk bele gyári fuvokákat egyszerüen ha felkerült a levegőszürő rendszeresen megfolytotta.Idő közben sikerült szereznem egy jobb állapotu levegőszürőt,és igy is ugyan azt a problémát generálta.Végül az lett a nota vége,hogy felkerült egy kissuberes karburátor (ha jol tudom 87-után szereltek vele fel mocikat)javítsatok ki ha nem igy van.Pöcc-röff szépen idult,az ereje visszajött,öröm volt vele menni.Felkerült mellé az ujnak mondhato levegőszürő is és lám csoda történt.Nem folytotta meg.Ugyhogy most szépen menne,persze ha nem kaptam volna defektet.Grrrrr.
Zsoel
irtam sms-t nem tudom olvastad-e hétfőn vagy kedden délután ki tudnék ugrani a sárvédökért.Esetleg ha megint kinn dolgozol nem tudjuk valahogy megoldani,hogy átvehessem.Persze jobb lenne ha ott lennél.
|
Zsoel! A berugótengely új tehát nem lehet baja, a fogaskerekek is jó ám de nagyban is átnéztem a robbantott ábrát és a berugótengelyen ( a rajzon balra a rugótól)az egyik hézagoló hiányzik!Akkor ez csinálja a bajt és ha igen ugyanakkora amint a másik hézagoló vagy sem? ELőre is köszi
|
kopelosboy
Heveskedéssel és erőszakkal biztosan nem jutsz semmire.
Egy kérdés: a berúgótengelyre felszerelted a két távtartó tárcsát? Mert ha nem, akkor máris kezdheted újra szétszedni a blokkot. (Az a helyzet, hogy azt és a sebességváltót is összeszerelés előtt rendesen ki kell ám hézagolni, és meg kell vizsgálni, hogy a fogaskerekek teljes szélességükben kapcsolódnak-e a párjukhoz.) Ezt tartom a legvalószínűbb oknak.
Egyébként a fizikailag a következők okok lehetségesek, ha nem lehet berúgni a motort:
- elkopott a berúgókar agyában vagy a berúgótengelyen a ricnizés (ez kívülről is felismerhető)
- eltörött a berúgótengely, illetve elengedett a tengely és a fogasív közti hegesztés
- hiányoznak a már említett távtartó tárcsák, így a fogasív tengelyirányban el tud mozdulni, és nem csatlakozik az indítókerékhez (főleg, ha a fogazáson a fejkör felülete ívesre kopott már)
- hiányzik, gyönge, törött vagy nem odavaló az indítókereket a harmadik fokozat hajtott fogaskerekéhez (ezeknek a homlokfelülete van racsninak kiképezve) szorító rugó, illetve hiányzik a leszorító alátéte
- hiányzik az indítókerék csúszóperselye (a kerék és a tengely közül)
- kopott a racsni
- valamelyik fogaskerékből több fog ki van törve egymás mellett
Több nem jut eszembe, szemezgessél belőlük.
|
Üdv! VAn 1 blokk berugótengely,berugóracsni és az ellenkerék +még aza rugó a végén,ezek ki lettek cserélve és a probléma az lenne összerakom ELŐÍRÁSSZERÜEN!!!!!!!!! Berugnám és azt csinálja,hogy semmit tehát rugnám és recseg nem kap bele a berugóracsni az ellenkerékbe! nincsenek elkopva csak annyi kopás van a berugó racsnin és az ellenkereken ami elfogadható (mivel használt blokk ból valóak! A kérdés, miért nem adja át a forgást azaz elb*szott berugóracsni?????Mert legszivessebben földhözba**nám!!! Előre is kössz
|
[Későbbi] [2384-2365] [2364-2345] [2344-2325] [2324-2305] [2304-2285] [2284-2265] [2264-2245] [2244-2225] [2224-2205] [2204-2185] [2184-2165] [2164-2145] [2144-2125] [2124-2105] [2104-2085] [2084-2065] [2064-2045] [2044-2025] [2024-2005] [2004-1985] [1984-1965] [1964-1945] [1944-1925] [1924-1905] [1904-1885] [1884-1865] [1864-1845] [1844-1825] [1824-1805] [1804-1785] [1784-1765] [1764-1745] [1744-1725] [1724-1705] [1704-1685] [1684-1665] [1664-1645] [1644-1625] [1624-1605] [1604-1585] [1584-1565] [1564-1545] [1544-1525] [1524-1505] [1504-1485] [1484-1465] [1464-1445] [1444-1425] [Korábbi]
| |