|
[Későbbi] [3344-3325] [3324-3305] [3304-3285] [3284-3265] [3264-3245] [3244-3225] [3224-3205] [3204-3185] [3184-3165] [3164-3145] [3144-3125] [3124-3105] [3104-3085] [3084-3065] [3064-3045] [3044-3025] [3024-3005] [3004-2985] [2984-2965] [2964-2945] [2944-2925] [2924-2905] [2904-2885] [2884-2865] [2864-2845] [2844-2825] [2824-2805] [2804-2785] [2784-2765] [2764-2745] [2744-2725] [2724-2705] [2704-2685] [2684-2665] [2664-2645] [2644-2625] [2624-2605] [2604-2585] [2584-2565] [2564-2545] [2544-2525] [2524-2505] [2504-2485] [2484-2465] [2464-2445] [2444-2425] [2424-2405] [2404-2385] [Korábbi]
Lacy
Így látatlanban fogalmam sincs, még nem találkoztam ilyen esettel, mindenesetre elég nagy disznóságot sejtet. Ha még nem volt szétszerelve a motor, akkor épp itt az ideje.
|
Lacy
Így látatlanban fogalmam sincs, még nem találkoztam ilyen esettel, mindenesetre elég nagy disznóságot sejtet. Ha még nem volt szétszerelve a motor, akkor épp itt az ideje.
|
Sziasztok,épen teljes felújitás allat van 1 simson star,egyben mestere is vagyok énmagam készitem
a salyát mühejemben 8éves szakmai tapasztalattal .amibe tudok segitek bárkinek,
rengeteg ujj alkatrészt betudok szerezni alacsony áron,minden beszerezhető a tol z ig,
Sos,segitségre van szükségetek bátran hivjatok bármikor elérhető vagyok,ha épen kivagyok kapcsolva akkor dolgom van.
20-3477012
Egyébként,1 ,1976-os évjáratot,ujitok fel jelenleg teljesen,kap,ujdolgok=komplet pufó,láncvédő gumiharangok,lánckerekek,lánc,karburátor,kormány,üléslemez,ülészsanér,gyújtáskapcsolótakaró,
markolatok,tükrök,szivatókomplet,parklámpa,gumik elöl hátul,ülészár,kormányzár,taposógumik,
berugó-váltó-gumik,gázházkomp,kódos piros iletve krém szin.töbit majd még irom
|
Sanyi4012
Köszönöm a megtisztelő, rám is kiterjesztett bizalmat, de csak Beagle ajánlotta föl a beszerzést, én nem, tekintve, hogy én sajnos 180 kilométerre élek Pesttől. :)
Készletről nem tudok, de darabjaiban szinte mindent be lehet szerezni Magyarországon is (noha nem két filléres kiadásról van szó: az akkumulátor, kapcsoló, relétartó, relé, villogólámpák, vezeték együtt bőven 15 ezer forint felett van). Németországban sem hinném, hogy kifejezetten e célra összeállított gyári készletet árulnának, hiszen ott nem szerelték le az irányjelző-berendezést egyik motorról sem, és mindegyik azzal készült, tehát fölösleges, hogy komplett szettet áruljanak - inkább csak jórészt gyári eredeti darabokból összeszedett készlet lehet az is. '71-es Starra már a vastagabbik keretű villogólámpa való:
|
Beagle
Ez igazán rendes tőled, Zsolti! :) Reméljük, lesz, akinek segíteni tudsz!
|
starex
Nem tudom, azóta nem jelentkezett nálam, de remélem, hogy igen.
|
Zsoel,Beagle
Köszönöm a segítőkészségeteket, majd ha kell valami, valamelyikőtöket értesítem!
Továbbá kérdésem lenne,hogy komplett kormány index készletet lehet-e kapni utángyártva, vagy csak darabonként az alkatrészeket? Láttam a neten képet eredeti, még használatlan index készletről, de nyílván az ritka, ha van is, csak németből lehet szerezni és jó drágán. Tehát van-e utángyártott készlet, és pontosan milyen formájú búra az eredeti? Hogy lehet az egész index dolgot a legolcsóbban megoldani, de úgy,hogy természetesen típushű (71-es star) legyen?
|
Tisztelt Kollégák!
Úgy látom felmerült egy probléma,amire tudok megoldást!
Ha bárkinek szüksége lenne a MO-FA-KER-től valamire,de ötezer alatti áron van,akkor írjon nekem egy e-mailt (sanzso@gmail.com),szívesen megveszem és postázom bárkinek! (ugyanis naponta 2x elmegyek előtte)
Lehet utalni a számlámra,vagy borítékba ajánlva feladni a pénzt,egy a lényeg: NE VÁGJATOK ÁT!
Üdv;Zsolt
|
Zsoel
Oké.
Az alkatrészjegyzék hasznos volt a Staros kollégának? Tudta használni?
|
starex
Egyelőre rá, persze; ha esetleg mégis szükségem lenne rá időközben, akkor majd jelzem.
|
Zsoel
Hát még én, már nyár óta keresek egy normális porlasztót. Ez valószínület egy alkatrészes láda alján volt, mert egyik oldala elég ütött-kopott de legalább a belseje szép, nem volt fúrkálva.
Az előző hozzászólásomat pontosítanám, a porlasztódat tavasz elején vinném vissza, természetesen a Starral:). Remélem ráér neked addig.
|
Tibor90
Az nem valószínű, hogy ha van adattábla és alvázszám is a motoron, akkor azok különböznének, viszont ha akár a tábla, akár az alvázszám hiányzik, illetőleg bármelyik súlyosan sérült vagy kiolvashatatlan, akkor én a helyedben hagynám a francba az ilyen járművet. Az ilyesmiből a későbbiekben akár még kellemetlenséged is támadhat; célszerű inkább olyan kismotorkerékpárt megvásárolni, amelynek a műbizonylati adatai teljesen sértetlenek.
|
starex
Szuper, örülök a jó hírnek. :)
|
Zsoel
Sikerült szert tennem egy 16N1-6-os porlasztóra, már csak tavasszal fogom beszerelni. Cserélni kell a főfúvókát 50-esre, és síkba kell csiszolni a henger csatlakozásnál, de elég jónak tűnik ránézésre. Szóval nemsokára visszaviszem a karburátorodat.
Ittvan pár kép róla:
sanyi4012
Ugye a mofaker honlapján találtad ezeket az alkatrészeket? Ha igen és még aktuális a dolog az öcsém a műszaki egyetemre jár, Budapestre. Ha szépen megkérem átbuszozik a városon abba a boltba és hozathatok neked markolatokat és lábtartó gumikat is vele.
Tibor90
A star vázszáma az adattáblától balra, a lengéscsillapító felfogatásának túloldalán van. Egy magasságban a táblával.
|
segítséget szeretnék kérni
szeretnék venni egy start de nemtudom sajnos, hogy hová ütötték a vázszámot, mert szeretném egyeztetni az adattáblával
választ is előre köszönöm
|
Valakinek nincsen véletlenül olcsón markolata és lábtartó gumija?:) Találtam egy boltot a neten ahol 205ft a lábtartó a markolat meg 220 de 5000ft alatti értékben nem lehet rendelni:/
|
Zsoel
Köszi, akkor ilyet veszek.
|
Szia Zsoel!
Szeretnék a Staromhoz venni kormányzárat, csak nem tudom milyen kell hozzá. Van kétféle ahogy tudom, ez a fajta jó lenne egy 70-es évjáratú Starba: http://mlt.boltaneten.hu/kinalat/18_simson_star_alkatreszek-2/381_simson_star_kormanyzar/ ?
|
misipapa
Az érintkezőrúd menetes végén (amennyiben az még gyári eredeti) van egy lapolás; ennek lefelé kell néznie, mert akkor fog a rúdon lévő hajlítás is pontosan lefelé nézni. Ennek a "kanyarnak" a legalsó pontjához ér hozzá üres fokozatban a léptetővillán lévő érintkezőnyelv, amely így az egész rudat testeli (hiszen az egyébként műanyag persellyel és gumicső hüvellyel van elszigetelve a motor testétől).
Azon kell tehát igyekezni, hogy részint az ív alsó állású pozícióját eltaláljuk, részint pedig maga az ív hosszirányban megfelelő helyen legyen (vagyis amikor a léptetővilla üres fokozatban áll, az érintkezőnyelvnek pontosan az ív középpontjához kell hozzányomódnia). Az ilyesmit célszerű inkább a motor szétszerelt állapotában beállítani, és utána már egyáltalán nem babrálni, de ha ez elmaradt volna, úgy természetesen összeszerelt állapotban sem kivitelezhetetlen a beállítás - annál is kevésbé, mivel a műanyag perselyt ki lehet szerelni a motorblokkból. Ez azonban kifejezett türelemjáték, amellyel jó ideig el lehet "szórakozni", mire megfelelő lesz.
|
[Későbbi] [3344-3325] [3324-3305] [3304-3285] [3284-3265] [3264-3245] [3244-3225] [3224-3205] [3204-3185] [3184-3165] [3164-3145] [3144-3125] [3124-3105] [3104-3085] [3084-3065] [3064-3045] [3044-3025] [3024-3005] [3004-2985] [2984-2965] [2964-2945] [2944-2925] [2924-2905] [2904-2885] [2884-2865] [2864-2845] [2844-2825] [2824-2805] [2804-2785] [2784-2765] [2764-2745] [2744-2725] [2724-2705] [2704-2685] [2684-2665] [2664-2645] [2644-2625] [2624-2605] [2604-2585] [2584-2565] [2564-2545] [2544-2525] [2524-2505] [2504-2485] [2484-2465] [2464-2445] [2444-2425] [2424-2405] [2404-2385] [Korábbi]
| |