|
[Későbbi] [3344-3325] [3324-3305] [3304-3285] [3284-3265] [3264-3245] [3244-3225] [3224-3205] [3204-3185] [3184-3165] [3164-3145] [3144-3125] [3124-3105] [3104-3085] [3084-3065] [3064-3045] [3044-3025] [3024-3005] [3004-2985] [2984-2965] [2964-2945] [2944-2925] [2924-2905] [2904-2885] [2884-2865] [2864-2845] [2844-2825] [2824-2805] [2804-2785] [2784-2765] [2764-2745] [2744-2725] [2724-2705] [2704-2685] [2684-2665] [2664-2645] [2644-2625] [2624-2605] [2604-2585] [2584-2565] [2564-2545] [2544-2525] [2524-2505] [2504-2485] [2484-2465] [2464-2445] [2444-2425] [2424-2405] [2404-2385] [Korábbi]
Simson stáromon minden müködik, a problémám , hogy az üres járatot jelző lámpa
mindig ég, ha a blokk jobboldalán levő jeladót állitom akkor nem ég a lámpa sem üresben sem egyik sebességben sem. Talán a motor öszerakásakor a sebesség
váltóban lett valami / pöcök / rosszul elhelyezve ??
Tisztelettel várom segitségeteket : üdv misi papa
|
csupafej
Szerintem karburálási gondod lesz, hidegen jó a motornak a dús keverék, ekkor megy vele. Melegen már nem. Próbáld meg levenni a levegőszűrőt amikor bemelegszik és leáll, ha úgy jó akkor ez a baja. A motor múgy fel van újítva, szimmeringek jók?
Üdv: starex
|
Hali,
ellenörizd a karburátorban a benzin szintet és állitsad utána a levegöt is nézd meg a gyertyát a gyújtást is ha ezek jók akkor menni kell neki.
|
Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem. Van egy olyan problém hogy a motor hidegen pöcre indul és megy, de amint bemelegszik nem akarja felvenni a fordulatot és ha leállítom utána már nem akar beindulni.
Mi lehet a gond szerintetek?? Előre is köszi
|
Zsoel
Rendben van, ezekkel az eltűnt képekkel és nem működő linkekkel elég elhagyatottnak tűnik az oldal. Már az első belépésem óta kíváncsi vagyok arra a videóra úgyis, hátha szerencsénk lesz:).
|
starex
Oké, akkor majd ha lesz időm, fölteszem a régi képeket és cuccokat, illetve megpróbálok beszélni a "Kishetye" művésznevű felhasználóval, hogy lépjen valamit a videója előkerítése ügyében. :)
|
Zsoel
Hát akkor nincs mese, majd nézek börzén egy jó állapotú eredeti tartókonzolt.
Motorozni idén már úgysem akartam nagyon, nemcsak a gumi miatt. Majd lefényképezem okulásul hogy ilyen gumival nem szabad már menni:).
Együttértek sanyival, tényleg jó lenne ha meglennének a képek a felújításoknál, habár a tiednál látszik minden kép, csak az alsó 3 link nem jó már. A főoldalon kishetye motorjáról sem lehet megnézni a videót sajnos, azt nem lehetne kiváltani egy másik videóval mondjuk? Vagy felvenni vele a kapcsolatot, hátha neki megvan még.
|
mazda
Tökmindegy, hogy a tiédnek mije kék: eredeti Simson Starokon soha semmi nem volt kék színű, maximum a csík a 86-os vezetéken. :)
|
szia köszönöm a segitséget de a lámpa háza is és a korrmány takaró is kék
|
mazda
Szia! A bordó váz akár lehet még eredeti színű is, de a másik fényezési terület (tehát a tartály, oldallemezek, kormányburkolat és - 1972-es kiadású járműnél - a hátsólámpa-ház is) garantáltan nem az. Ezek a vázelemek soha nem voltak kék színűre festve.
|
sziasztok azután szeretnék érdeklődni,hogy van egy 1972-es starom bordó a váz és kék a tank meg motor takaró eben a szinben volt-e
|
sanyi4012
Nincs mit.
A felújításos cikkek közül az első kettővel sajnos nem tudok mit csinálni, mert azokat még az előző üzemeltető (és alapító) szerkesztette oda; azóta a képek forrásai megszűntek, és fogalma sincs, honnét szedte őket. Legfeljebb az utolsót tudnám frissíteni, mivel az az egyik saját motorkerékpárom felújításának történetét foglalja magába. Észrevettem, hogy sajnos ott sem elérhetők már egy ideje a képek, mivel úgy látszik, a képfeltöltés.hu törölte őket. Eddig nem érkezett rá igény, hogy visszategyem, de ha óhajtod, szívesen megcsinálom majd.
Más: ismételten megkérnélek, hogy NE használd a gportal.hu "Idézet" gombját, mert ez, bemásolva egy már meglévő bejegyzés tartalmát, fölösleges adathalmazt generál. Elég, ha a bal felső sarokba beírsz egy nevet, esetleg egy időpontot, hogy kinek mikori hozzászólására reagálsz - szerencsére nincs itt akkora forgalom, hogy ne lehetne könnyedén kibogozni, ki a címzett.
|
Köszi,mostmár minden rendben van a fejemben!:D Most úgylátom már menni fog:D Egyébként ha már a képeknél tartunk,vannak itt az oldalon ilyen felújításokról szóló cikkek, ott nem lehet megnézni már a képeket egy ideje,azzal nem lehet valamit csinálni?:s
|
sanyi4012
A baloldali bekarikázott rész a benzintartály tartóbakja: azt elöl két, csapra húzott gumigyűrű, hátul pedig a tartály két fülén és ezen a bakon átdugott M6-os csavar.
A jobboldali bekarikázott rész is egy tartó: oda kell felszerelni az irányjelző-berendezés reléjének a tokozását (ez egy füllel ellátott lemezhenger, amelybe két szivacsbetéttel kell belenyomni a henger formájú relét, kapcsokkal lefelé). A Magyarországon forgalomba hozott Starokon ne keresd: ez és a teljes irányjelző-berendezés is hiányzik róluk, mivel a forgalomba kerülés előtt KRESZ-okokból ezeket le kellett szerelni minden kormányindexes Simsonról, így az importőr eltávolította.
A gyermekülést az üléslemez felhajltott elején lévő három hasítékba helyzett csavarokkal kellett rögzíteni, a merev vázzal nem volt kapcsolata.
Továbbra sem értem, miért nem tudsz képet feltölteni. Biztos, hogy valamit még nem jól csinálsz, mivel a képelhelyezés egyébként működik.
|
starex
Az nem lenne valami típushű. :) Oda rögzíthető tükröket csak később, a Schwalbén használtak, és azoknál már módosított öntőformában, e célra szolgáló felöntéssel készítették a fék- és kuplungkartartókat.
Ha kezd szétszakadni valamelyik külsőd, akkor most már ne erőltesd tovább a motorozást; tedd el a gépet, és majd amikor közeledik a "szezonnyitás", akkor vegyél friss, új gumiabroncsokat. A téli leállásra nem sok értelme lenne föltenni őket.
|
Zsoel
Nekem se lett volna rossz ha előbb megjavult volna, csak hát a dolgok máshogy alakultak. Például a blokk sem volt beépítve még nemrégiben:).
Az a nagy lyuk nekem sem a szívem csücske, gondoltam rá hogy eltüntetem, mondjuk betömöm egy tükör szárával. Gumit mindenképpen cserélni akarom, a kis túrám után vettem észre, hogy elkezdett szakadni....
Az idővel kapcsolatban pedig, ha ilyen lesz a tavasz is mint az ősz akkor hamar tudom folytatni a bejáratást.
|
starex
Hát, énmiattam hozhattad volna korábban is. :)
De gyorsan eltelik az a 4-5 hónap, aztán ha szerencséje van az embernek, és napos, meleg lesz az idő, március második felében már lehet hasítani az aszfalton.
Ha sikerül, szerezz rá egy új kuplungkartartót is, mert nagyon csúnya így, barbár módon kifúrva. Ja, és persze ne feledkezzél el a következő szezonra az új külső gumikról sem, mivel ilyen imbolygó úttartással kész életveszély a géped.
|
Zsoel
Ma is sikerül mennem egy kis karikát a motorral, ha már van benne üzemanyag hadd menjen alapon. Meg el akarom felejtetni magammal hogyan ment még a múlt héten. 7 fokban nem volt éppenséggel kellemes motorozni, de kárpótolt a hidegért a motor a dinamikusabb haladásával. Már így is kettő nadrágban motorozom. Csak azt sajnálom, hogy hamarosan vége a motoros szezonnak és nem tudom kihasználni hogy jó végre a Starom.
Halásziról hazafelé jövet a kilométerszámláló túllépte a 10000-res számot. Innentől számolom a bejáratást.
Megfogadom a tanácsod mert tapasztaltam hogy te tényleg értesz ezekhez a motorokhoz. Így műanyaghüvelyek nélkül amúgy is kicsit bicikli karnak tűnik a kuplung és a fékkar. Csak éppen fémből. Van itthon egy törött elsőfék kar amin rajta van a gyári hüvely, de nincsen meg a párja, így marad az utángyártott új. A gyárit meghagyom a helyén, az úgy is egy családi ereklye:).
|
[Későbbi] [3344-3325] [3324-3305] [3304-3285] [3284-3265] [3264-3245] [3244-3225] [3224-3205] [3204-3185] [3184-3165] [3164-3145] [3144-3125] [3124-3105] [3104-3085] [3084-3065] [3064-3045] [3044-3025] [3024-3005] [3004-2985] [2984-2965] [2964-2945] [2944-2925] [2924-2905] [2904-2885] [2884-2865] [2864-2845] [2844-2825] [2824-2805] [2804-2785] [2784-2765] [2764-2745] [2744-2725] [2724-2705] [2704-2685] [2684-2665] [2664-2645] [2644-2625] [2624-2605] [2604-2585] [2584-2565] [2564-2545] [2544-2525] [2524-2505] [2504-2485] [2484-2465] [2464-2445] [2444-2425] [2424-2405] [2404-2385] [Korábbi]
| |