|
[Későbbi] [3344-3325] [3324-3305] [3304-3285] [3284-3265] [3264-3245] [3244-3225] [3224-3205] [3204-3185] [3184-3165] [3164-3145] [3144-3125] [3124-3105] [3104-3085] [3084-3065] [3064-3045] [3044-3025] [3024-3005] [3004-2985] [2984-2965] [2964-2945] [2944-2925] [2924-2905] [2904-2885] [2884-2865] [2864-2845] [2844-2825] [2824-2805] [2804-2785] [2784-2765] [2764-2745] [2744-2725] [2724-2705] [2704-2685] [2684-2665] [2664-2645] [2644-2625] [2624-2605] [2604-2585] [2584-2565] [2564-2545] [2544-2525] [2524-2505] [2504-2485] [2484-2465] [2464-2445] [2444-2425] [2424-2405] [2404-2385] [Korábbi]
Jani
Lehet, hogy el van dugulva a légszűrőd. Tud okozni ilyen tréfákat. Amit mondasz, az alapján 99,9 %, hogy túl sokat kap a motor. Ha már hidegen is csak szívató nélkül hajlandó indulni, akkor a fene megette. Nézd át alaposan.
Egyébként ha a karburátoron nincs semmi jelzés, akkor honnét tudod (illetve honnét tudta az eladó), hogy az egy 16N1-6-os?
|
gcsanyi
Helló!
Szerintem sok üzemanyagot kaphat az a motor. Nekem is ezt csinálta egy időben, bár még most sem jó teljesen. Milyen porlasztót tettél rá? A Starhoz 16N1-6 való, másfajtával lehetetlen beállítani. Ha alapjáraton szépen megy akkor a gyújtás az jó lehet.
|
Az Üzemanyagot és a levegöt is hozzá állitottad az új porlasztóhoz??
Probáld meg nekem ez jött be egyszer ilyen panaszokra.
|
Sziasztok
Most készültem el egy star felújításával,de van egy kis gondom...
A motor első rúgásra indul,de nem veszi fel a fordulatot gázadásra.Max gázon is csak hörögve kínlódik,majd lefullad. Alapjáraton,gyönyörűen megy.
Mit próbáltam eddig:
-koplett porlasztó csere
-kondi csere
--gyujtás,előgyujtás állítás
Van Valakinek ötlete???
Üdv
|
Sziasztok!
Átrágtam az egész fórumot, tanultam is egy-két új dolgot. Már értem miért példálózott norok999 blokkjával Zsoel a tömítetlen forgattyúsház eseténél:)
Ma megérkezett a múlthéten megrendelt porlasztóm. Érdekes darab, nincs rajta a pontos típusszám, a kötőjel után nincs beütve semmi. Ő volna az: http://aprod.hu/hirdetes/simson-karburator-16n1-ID1ee67.html
62-es főfúvóka volt benne és 40-es alapjárati fúvóka. Ezeket mérethelyesre cseréltem plusz beletettem a hiányzó dolgokat. Beindult vele a motor, de szerintem sokat kap megint. Benzinszint a helyén. Légszűrő rajta van. Szivatóval nem, csak anélkül indult be. Ha minden jól megy holnap kipróbálom az utcában is, és majd megírom a fejleményeket. Viszont most megyek videót szerelni, jó éjszakát!
|
Beagle
Hát, a milliomossá válás veszélye egyelőre nem fenyeget, de azért csurrangat-cseppenget...
|
Ime a Motorom amit igértem még felújitás elött
|
Zsoel!
Örülök,hogy jól vagy és ha a behavazódás pénzzel is jár,akkor nem olyan nagy baj....
|
1nagyur!
Én is üdvözöllek az oldalon,örülök,hogy idetaláltál!
Remélem aktív tagja leszel kis közösségünknek! Fotóidat,természetesen szivesen várjuk,bár ide feltölteni nem tudod,viszont,ha feltöltöd a "képfeltöltés.hu"-ra,akkor onnan ide tudod másolni!
Üdv;Zsolt
|
Sziasztok
Most találtam ezt az oldalt és nagyon örülök hogy létezik ilyen.Nagyon jó dolog
Rólam csak annyit hogy 46 éves vagyok és van egy 1971-es kiadású Simson Stár motorom ami több mint 20 éve van a birtokomba és nagyon a szivemhez nöt, semmi pénzért nem válnék meg töle. Söt az utobbi idökben még vásároltam hozzá 2 darabot hogy alkatrész is biztositva legyen hozzá. Nem sokára állok neki egy kis felújitásnak mert ráfér egy kicsit. Ha tudok akkor teszek fel róla képet ahogy most kinéz.
Üdv mindenkinek
1nagyur
|
Beagle
Örülök, hogy ésszerűnek találod. Azért csináltam, mert így legalább csak egyfelé kell figyelni, és ily módon egyetlen hozzászólás sem kerüli el a figyelmünket.
Amúgy megvagyok, köszönöm, csak kicsit elhavazódva; sok a lótás-futás. Nem felejtettelek el, nyugi, már megint kész van egy leveled 3/4-ig, ezt most már reményeim szerint tényleg be is fejezem, mielőtt véget érne a nyár...
|
Zsoel!
Ismét vagyogatok....
Látom,kissé átalakítottad a Menüt. Sokkal jobb így,jó ötlet volt!!
Hogy vagy mostanság,rég' hallottam felőled!!??
|
sanyi4012
Ha lötyög a belseje, akkor valószínűleg a középső, pontosabban a középponthoz közelebb lévő, nagyobb méretű csavar hiányzik, amelyik az elektromágnes vasmagját szorítja a kürtházhoz (a másik, kisebb méretű, ellenanyával és festékpöttyel biztosított csavar a membrán előfeszítésére és ezáltal a kürt hangmagasságának állítására szolgál, de ha a kürt "bele" elmozdult a helyéről, akkor azzal úgysem mész semmire). Meg kell próbálni visszaügyeskedni a rögzítőcsavart a helyére, mert addig a kürt garantáltan nem lesz jó. Ez valószínűleg csak úgy fog menni, ha a gumiágyat leveszed, elöl a krómrácsozatú burkolat peremezését körben óvatosan felfeszegeted, és a kürtöt szétbontod.
Ha nem boldogulsz vele, vagy nem mersz nekiállni, küldd el nekem, megjavítom.
|
Fr3ed0m
A Star gyári első lánckereke 14 fogas, nem 13 (ez a Habichté); olyat tegyél rá.
Éppenséggel 15 fogút is lehet rá tenni, de sok értelme nincs. Gyorsabb nem lesz, csak lomhább, és jobban fog erőlködni a motor az egyes sebességfokozatokban, meg a kilométeróra is csalni fog.
|
Proteus
Ezzel a gázmarkolattal nem tudsz mit csinálni, ugyanis ez szándékosan ilyen "szorulós". Kialakításából (a gázcsőre belül spirálisan felhegesztett lemezcsík mozgat egy, a kormányszarv csövének hasítéka által megvezetett csuszkát, amely a bovdent húzza) következik, hogy nem tud és nem is fog a markolat soha olyan könnyedén visszaugrani alaphelyzetbe, mint a későbbi TS-eknél, ahol a huzal a markolatcsőre mint dobra csévélődik fel. Sőt, még kis állítócsavar is van a markolatházon, hogy még feszesebbre lehessen állítani a markolat forgását. Ez tulajdonképpen jó dolog, én legalábbis szeretem, mivel így el tudom engedni a jobb kormányvéget úgy is, hogy ne csökkenjen a gép sebessége, hiszen nem megy vissza magától alaphelyzetbe a markolat.
Lényeg a lényeg: kár erőlködnöd a dologgal. Jó alaposan zsírozd vagy olajozd meg az összes alkatrészt, hogy könnyen járjanak, és ennyi; mást úgysem tudsz csinálni vele.
|
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a Staromon a kürt nem működik, csak kattogást hallok. Van rajta egy csavar ami valósínűleg a hangmagasságot állítja, és van egy másik lyuk amibe neten megnéztem,és abból hiányzik valami,valószínűleg onnan is egy csavar. A belseje lötyög össze-vissza, ha éppen jól ráütök valamelyik oldalrol lesz hangja, de nem sokáig. Mit csináljak vele?
Segítséget előre is köszönöm!
|
köszönöm a segítséget
szerintetek kényelmesen elbirná a simson star gyári blokja a z 15 ös első lánckereket?
z 13 as van rajta de nagyon elpörgi magát
|
Üdv!
Egy MZ ES125/1-et újítok fel aminek a gázmarkolatával akadt problémám. Mivel megegyezik a Staron használttal, remélem tudtok segíteni. A probléma az lenne, hogy bármit is csinálok vele szoros és nem ugrik vissza magától. A bovden új, minden hézagoló és egyéb alkatrész a helyén, a markolat részei és a súber is külön-külön lazán járnak.
|
Fr3ed0m
A láncbura kicseréléshez először ki kell szerelni a hátsó kereket.
Ehhez felbakoljuk a járművet, lehúzzuk a féklámpa testkábelét a féklámpakapcsolóról, kicsavarjuk és kihúzzuk a hátsó kerék tengelyét, majd jobb oldalra billentve a motorkerékpárt, féktányérostul kiemeljük a kereket.
Ezután leszereljük a jobboldali kis motorfedelet, levesszük a hűtőventilátort, és a nagy motorfedelet is. Így hozzáférünk a hajtólánchoz, amelynek patentszeméről lepattintjuk kombinált fogóval a biztosítólemezt, és kivesszük a patentszemet. A motor irányába kihúzzuk a láncot.
Utána kipattintjuk a műanyag láncburából a két gumi záródugót (ha van), kiemeljük a kerék felőli takarógyűrűt. Lecsavarjuk a lánckeréktengely biztosítóanyáját, és a lánckereket burástól-láncvédő gumistul levesszük a lengővilláról. A lánckereket kibuktatjuk a burából, a gumi láncvédő tömlőket lehúzzuk róla.
Visszaszerelés fordított sorrendben. A láncot fel kell tenni a hátsó lánckerékre, a lánckereket tengelyestül betenni a burába, két láncágat elöl kilógatva, majd a tengelyre fel kell csavarozni az anyát, és vékony dróttal be kell húzni a láncot a tömlőkbe. A patentszem visszahelyezéséhez teljesen fel kell lazítani a láncfeszítőket, és előrenyomni a kereket.
A láncból szemet egy megfelelő acéltüske és kalapács segítségével lehet kivenni. Az eltávolítani kívánt láncszem csapját célszerű megköszörülni, majd satun vagy valami hasonló támasztékon (pl. csavaranyán) feltámasztva, a csapot kalapáccsal ki kell ütni.
|
Köszönöm a segítséget
még 1 kérdésem lenn vagyis 2.
hogyan kell lecserélni a léncvédő hátsó bakelitet?és hogy tudok a láncból szemet kivenni?
köszönöm szépen a sok segítséget.
|
[Későbbi] [3344-3325] [3324-3305] [3304-3285] [3284-3265] [3264-3245] [3244-3225] [3224-3205] [3204-3185] [3184-3165] [3164-3145] [3144-3125] [3124-3105] [3104-3085] [3084-3065] [3064-3045] [3044-3025] [3024-3005] [3004-2985] [2984-2965] [2964-2945] [2944-2925] [2924-2905] [2904-2885] [2884-2865] [2864-2845] [2844-2825] [2824-2805] [2804-2785] [2784-2765] [2764-2745] [2744-2725] [2724-2705] [2704-2685] [2684-2665] [2664-2645] [2644-2625] [2624-2605] [2604-2585] [2584-2565] [2564-2545] [2544-2525] [2524-2505] [2504-2485] [2484-2465] [2464-2445] [2444-2425] [2424-2405] [2404-2385] [Korábbi]
| |