|
[Későbbi] [3344-3325] [3324-3305] [3304-3285] [3284-3265] [3264-3245] [3244-3225] [3224-3205] [3204-3185] [3184-3165] [3164-3145] [3144-3125] [3124-3105] [3104-3085] [3084-3065] [3064-3045] [3044-3025] [3024-3005] [3004-2985] [2984-2965] [2964-2945] [2944-2925] [2924-2905] [2904-2885] [2884-2865] [2864-2845] [2844-2825] [2824-2805] [2804-2785] [2784-2765] [2764-2745] [2744-2725] [2724-2705] [2704-2685] [2684-2665] [2664-2645] [2644-2625] [2624-2605] [2604-2585] [2584-2565] [2564-2545] [2544-2525] [2524-2505] [2504-2485] [2484-2465] [2464-2445] [2444-2425] [2424-2405] [2404-2385] [Korábbi]
velorexi
Elküldtem a freemail címedre az e-mailt,remélem most megkapod!
Üdv;Zsolt
|
Szia Zsole!
Szketo vagyok természetesen Simson Star és emelett Mz ts 250/1 rajongó és szintén birtokló.Szoaktlan kéréssel fordulnék hozzád? Szeretnélek megkérni ha lenne időd és megtisztelnél egy privált levéllel az Entonyz@gmail.com címre.Szerintem ismerhetjük egymást csak még nem tudom honnan??.Másrészről szertnék veled személyesen is konzultálni.
Elóre is megköszönöm szépen!
Üdv.szketo.
|
velorexi
Igen én látom mindenki e-mail címét!
Ezek szerint nem ment át,később megpróbálom másképp!
(nem vagyok egy számítógép zseni)
|
ZSOEL!
"Megvagyok, köszönöm, csak el vagyok havazódva kegyetlenül,"
Én is,de felénk már olvad!
Szerdán fújjuk a Pancsit!
Kű'dök majd képeket!
KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET MINDENKINEK!!!
|
SZIASZTOK KÉRDEZNÉM HOGY A MOTORROL HOGYAN LEHET FELTÖLTENI AZ OLDALRA?
|
Beagle
Néztem korábban is és az imént is az emilemet, de sajna nem jött motoros tartalmú, ill. semmi olyan, amiből rád következtethettem volna. Jól gondolom, hogy látod az emil címemet? Ettől függetlenül is köszönöm a segítségedet.
Egyébként az első nagymotorom (amin műszaki is volt) történetesen egy /1-es volt. Csak most kezdem megérteni, hogy milyen értéken lovagoltam annak idején. :-(
|
vami
A kuplungoldali blokkfélből nem kell kinyúlnia az érintkezőrúdnak. Van rajta egy furat, abba csatlakozik bele, szigetelve, de nem nyúlik túl a furat külső peremén.
Ha rövidebb az érintkezőrúd a kelleténél, ki kell cserélni. Más megoldás nincs, ha üresjárásjelzést akarsz.
|
Szia Zsoel,
nekem épp a plusz anyáni rész hiányzik, pedig a vége ki van munkálva mint a tiéd. Mondjuk sosem volt bekötve.... És a másik oldalon sem lóg ki a kuplung felé, nem értem, de már így veszett...
|
vami
Szia!
Azért írtam mindezt, mert így is van.
Ha úgy szereled be a rudat, ahogy mondtam, a perselyből még ekkora résznek kell kiállnia:
Amennyiben nálad nem így van, akkor nem eredeti méretű az érintkezőrúd, nagy valószínűséggel valaki levágott egy darabot a menetes részéből. Nézd meg a végét: ha eredeti gyári, akkor a menetes rész eleje kb. 3 mm hosszan le van munkálva kisebb átmérőjűre, ahogy az a képen is látható. Ha nincs, akkor valaki már megvagdosta a rudat, és ebben az esetben sajnos másikat kell szerezni, mert megtoldani vagy újat készíteni elég necces vállalkozás.
|
Szia Zsoel!
Elkezdtem összerakni a blokkot a leírásod alapján de akad egy kis probléma. Az üresjelző szerelésénél ezt írod:
Beszereljük az üresjárásjelző érintkező perselyét, majd a rudat, és rögzítjük. A menetes részre csavarjunk egy M4-es anyát ütközésig, erre tegyünk egy fém alátétet, így tegyük be a szintén ütközésig becsavart műanyag perselybe, majd a másik oldalon biztosítsuk szintén egy alátét és egy M4-es anya segítségével, majd óvatosan feszítsük meg a külső anyát úgy, hogy közben a pálcán lévő hajlítás lefelé mutasson. Ügyeljünk, hogy a pálca túlsó végén meglegyen a szigetelő csődarab.
Szóval ha rátekerek egy anyát koppanásig a pálcára, akkor a műanyag háznól nem ér ki a maradék menetes rész...Illetve ha nem tekerek rá, akkor meg annyira kilóg, hogy a szigetelt vége nem éri el a bal blokk felet...
Van ötleted mi lehet a baj?
Köszönöm!
|
Beagle
Természetesen - abból is a /1-es.
Megvagyok, köszönöm, csak el vagyok havazódva kegyetlenül, mindenféle munkával...
|
Velorexi!
Jut eszembe,megkaptad e-mail-edre a TS kezelési könyvet?
Én átküldtem,de nem tudom átment-e!?
|
Ha már MZ,akkor inkább TS250!
Igaz,Zsoel??
Mi a helyzet veled,eltűntél,mint Petőfi a ködben....
|
velorexi
Hasonló a stílusuk, de a Star mégis valahogy emberközelibb formájú, mint az MZ ES. :) Egy kis, 50 köbcentis motorocskához valahogy aranyos ez a forma, egy 125-ös "nagy" motorhoz már nem annyira passzol. Nem szeretném elvenni a kedved, de ami engem illet, szerintem a kis Trophyknál csak a 250-es Trophy rondább...
A szitálás valószínűleg a hibás lengéscsillapítók, esetleg kiverődött lengővilla-csapágyazás, kiegyensúlyozatlan kerekek vagy rossz gumik miatt lehetett - bár azt sem szabad elfelejteni, hogy az Earls-villás elsőkerék-felfüggesztés meglehetősen érzékeny a járművet érő oldalsó és hátsó megterhelésekre.
|
Zsoel
Ahogy én látom, a Star és a Trophy küllemre eléggé hasonlít egymáshoz, nekem ezért is tetszik mindkettő, és ezért szeretnék még egy Trophyt is. Bár a Trophy 125-ös, amin motoroztam, valami miatt csúnyán beszitált, ha az oldal-csomagtartójára felfogattam egy teli 10 literes benzinkannát. Legfeljebb ezt a mutatványt most kihagynám. :-)
|
velorexi
Az eredeti MZ-gyújtással sincs gond, csak karban kell tartani, meg persze ugye akkumulátor kell hozzá. Lehet még bőven eredeti Trophyt is találni., bár szerintem elég csúnyácska szegény, nekem ingyen sem kéne.
Sperbert sokkal nehezebb lesz találnod, mivel, ahogy mondtam, nem sok van az országban. Én még eddig csak Habichtot láttam eladót. Németországban lehetne, de nagyon drága: átlag 7-800 euróért kínálgatják, de láttam már 1500 euróért is. 400 € alatt viszont nem.
|
Gali_koma
Részemről szívesen olvasnám, hogy miket csinálsz, és hogyan haladsz, mit tapasztalsz a tesztelésnél. Valamint, hogy Babetta gyújtást fogsz-e használni? :-)
Zsoel
Érdeklődtem egy 125-ös Trophyról, és mikor kérdeztem, hogy akkor valóban eredeti, mint ahogy a hirdetésben szerepel, akkor az volt válasz, hogy az, persze, csak a gyújtását csinálta meg egy szaki a Babettáéra. Itt besokalltam, és elkezdtem álmodozni egy Sperber blokkról.
|
Gali_koma
Hát, te tudod. Én mindenesetre inkább eltenném magamnak azt a motort mint Magyarországon nehezen fellelhető ritkaságot. :)
|
Szia Zsoel!
Van sperber blokközepem is hozzá, így a furatok helye, mérete, kialakítás nem kérdéses. találtam még honlapot, ami sperber cuccokkal is foglalkozik. Persze, hogy az s51-es kijártabb ösvény, de szerintem nem feltétlen muszáj az árral úszni. Olcsóbb és mára tömegcikket képeznek a különböző tuninghengerek is. Én ezzel az árral szeretnék szembe úszni. Egy ideje már építgetek 1 motort, volt hozzá sok szimuláción alapuló fejlesztés (henger, hegnerfej, rezonátor), de ahogy kicsit hegyesebb cuccot faragtam a 3-as váltó megölte a dolgot. Így jött sperber váltó a képbe. Nagy probléma, hogy a szabadonfutó kis fogasa pl 1az1-ben alkalmatlan ilyen jelelgű felhasználásra...:( Ha nem is üzemszerű döntögetésre, de egy haladós motorozást azért összehozok vele. Az új henger már készülőben a rezóval együtt. Ahogy haladok a munkával tudunk beszélni, ha érdekel, vagy ha esetleg más embert érdekel innen.
Üdv.
|
[Későbbi] [3344-3325] [3324-3305] [3304-3285] [3284-3265] [3264-3245] [3244-3225] [3224-3205] [3204-3185] [3184-3165] [3164-3145] [3144-3125] [3124-3105] [3104-3085] [3084-3065] [3064-3045] [3044-3025] [3024-3005] [3004-2985] [2984-2965] [2964-2945] [2944-2925] [2924-2905] [2904-2885] [2884-2865] [2864-2845] [2844-2825] [2824-2805] [2804-2785] [2784-2765] [2764-2745] [2744-2725] [2724-2705] [2704-2685] [2684-2665] [2664-2645] [2644-2625] [2624-2605] [2604-2585] [2584-2565] [2564-2545] [2544-2525] [2524-2505] [2504-2485] [2484-2465] [2464-2445] [2444-2425] [2424-2405] [2404-2385] [Korábbi]
| |