Simson Star veterán motor portál - klub, fórum, alkatrészek, felújítás, műszaki leírás, története
Alkatrész
     
Menü
     
Veterán apró Simson
     
Ajánló
     
Simson
     
Látogatók
Indulás: 2009-12-17
     
-
Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás
     
FÓRUM (csevegés, műszaki problémák, fényezés stb.)
[Későbbi] [3344-3325] [3324-3305] [3304-3285] [3284-3265] [3264-3245] [3244-3225] [3224-3205] [3204-3185] [3184-3165] [3164-3145] [3144-3125] [3124-3105] [3104-3085] [3084-3065] [3064-3045] [3044-3025] [3024-3005] [3004-2985] [2984-2965] [2964-2945] [2944-2925] [2924-2905] [2904-2885] [2884-2865] [2864-2845] [2844-2825] [2824-2805] [2804-2785] [2784-2765] [2764-2745] [2744-2725] [2724-2705] [2704-2685] [2684-2665] [2664-2645] [2644-2625] [2624-2605] [2604-2585] [2584-2565] [2564-2545] [2544-2525] [2524-2505] [2504-2485] [2484-2465] [2464-2445] [2444-2425] [2424-2405] [2404-2385] [Korábbi]

2013.01.13. 17:32 Idézet

willy0722

Elnézésed kérem,de elfelejtettem postázni a kulcsot,de holnap megteszem!


2013.01.13. 10:38 Idézet

Sziasztok!

Először is, most hirtelen visszaolvasva, továbbra is csak csodálni tudom Zsoel felkészültségét! :)

Dávid, neked meg sok sikert a restauráláshoz.

 

És akkor most magamról:

Sokat agyaltam azon, hogy végülis mi legyen az én SR4-2/1-esemmel. Felmerült nálam is a restaurálás, illetve az is, hogy csak a saját ízlésem szerint, de a restaurálás színvonalán újítom fel.

Végül rengeteg számolgatás után úgy döntöttem, hogy nem lesz restaurálás, csak egy felújítás. Ebben a hónapban beszerzem hozzá az alkatrészeket is. Ami fontos, hogy a nem működő, ronda és nem rávaló dolgokat letúrjam róla. Mivel nem restaurálásról van szó, így nem fogok nagyon kínosan ügyelni arra, hogy évjárat szerint is minden elem stimmeljen, bizonyos esetekben kénytelen leszek az olcsóbb megoldást választani.

Célom, hogy a jelenleg is szaladgálós, jó időben szinte napi használatú motorom láttán ne fogjon el a hányinger, legyen egy szép Starom, a gyárihoz hasonló színben, és a lehető legjobb működéssel.

A munkát tavasszal szeretném megkezdeni (és be is fejezni), hogy ezt ne odázhassam el, azért kezdem el beszerezni az alkatrészeket.

 

Végül néhány kérdés hozzátok, tehát KERESEK jó állapotú, bontott, nem túl drága:

- fék és kuplungkart

- a világítás kapcsolóját (boltban csak a házat találom, nekem a belseje törött, bár működik)

- első lámpa foncsort

- ülést, zárral

- esetleg csomagtartót

 

Akinek van valamelyik, és Ózd közelében átvehető, vagy postázható, kérem jelezzen, hátha meg tudunk egyezni árban. Írhattok itt is, mert attól, hogy nem szoktam írni valami gyakran, olvasni azért szoktam. De jöhetnek e-mailek is: zsolt.lendvai90@gmail.com

Előre is köszi!

Üdv: Zsolt


2013.01.12. 23:28 Idézet

Dávid

Szia!

Dicséretes elképzelés! :)

Nos, egy ilyen motoron alapvetően szinte minden fekete. Fekete a műbőr üléshuzat, feketék a csomagtartó gumialkatrészei. Fekete a kormánymarkolat (apró, négyzetrácsos recézéssel, mint a képen; NEM teszünk rá S51-re vagy TS MZ-re való markolatot!)

feketék és HOSSZANTI (tehát nem kereszt-!) irányú bordázással vannak ellátva a lábtartógumik, valamint a berúgó- és sebességváltókar-gumi is, valamint a lápaház tankvonalán végigfutó gumiszalag. Fekete a fényszóró homlokgyűrűje és a hátsó lámpa fémháza is. Az üléslemez olyan, mint amilyet pár napja vaminak mutattam (az orrán félköríves merevítőborda fut végig).

Szürkék a bovdenek és a kilométeróra-spirál, a kormányzárlyuk élén lévő gumikéder, többnyire zöldesszürke a lengéscsillapítók felső porvédő köpenye is (bár ekkor már előfordul a teljesen fekete burkolat is).  Szintén szürke (bézs színű) még az oldalburkolat-lemezek műanyag csillaganyája is. Szürkészöld (nem fekete), feliratos és tükörszárfurat nélküli(!!!) a kuplung- és fékkar tartókonzola, a burkolatlemez alá bézs színű élvédő gumiszalag való. Átlátszó (bár a gyári mára megsárgult) a karokra húzható bordázott hüvely is.

A kipufogó tompa végű, de egyébként klasszikus: a dobot és a végdarabot vékony, míves krómozott bilincs fogja össze, a kipufogót pedig villás, illetve csavaros végű fémszalag tartja a helyén. A motor jobboldali deknijén a szellőzőrács egybeöntött, hat vízszintes és egy középen végigfutó függőleges bordával. A porlasztó: BVF 16N1-6, sárga, háromrészes, műanyag légszűrőedénnyel.
A fékpedál a széles taposófelületű, újabb kivitel, a hátsó fékszerkezet külső fékkaros, így a bovden is külsős kell hogy legyen.
A tank alá nem érdemes bovdentakaró lemezt szerezni, mert egyrészt ezeken már gyárilag sem volt, másrészt utólag sem szerelhető föl, mert a motortartó nyúlványon hiányzik az ehhez szükséges ovális furat.

A járművet illik ellátni irányjelző-berendezéssel, rendszámtábla-tartóval, hátsó lábtartókkal és a nyergen fekete bőr kapaszkodószíjjal, valamint Star feliratú tankmatricával, hogy megjelenése autentikus legyen. Gumiabroncsként a Heidenau K30-at ajánlom, mert ez nemcsak kitűnő minőségű, de (a felirattól eltekintve) az eredeti Pneumant gumiabronccsal teljesen megegyező külsejű. Tükörként, ha nem sikerül eredeti négyszögletes szürke tükröt szerezni, tökéletesen megfelel az MZ TS-ek baloldali fekete visszapillantó-tükre is.

A színekre vonatkozóan sajnos nem tudok neked kódokat adni, mivel nincsenek, de javaslom, hogy próbálj eredeti színű mintadarabokkal bemenni egy autófesték-üzletbe, és ott kikeverik neked szemre. A bordópiros színnél általában a nyeregtartó bak, a zöldesszürke (ne ess tévedésbe, a Staroknak ez a színe alapjában nem világosszöld, ahogy sokan hiszik és mondják, hanem SZÜRKE) esetében többnyire a kormányburkolat embléma alatti része, esetleg maga a kormány lehet jó minta a keveréshez.

„Nagyon tetszik a világosabb bordó+fehér lámpakeret+fehér kéder stb kivitel lehtett -e ebben az évjáratban?” Nem.  A különféle fehér gumirészek csak a nagyon korai évjáratokra (1964-68) voltak jellemzőek. De az a lámpakeret igazából nem fehér, hanem bézs, és nekem is jobban tetszik, mint a fekete (azzal túl komoran „néz” a motor), ezért magam is bézs lámpakeretet és szürke lámpaházat alkalmaztam a ’74-es motoromon. Végül is olyan színösszeállítást készítesz, amilyen neked tetszik, csak nem lesz teljesen originál a kinézet.

Ennyit bírtam összeszedni így késő este. Ha esetleg valamit kihagytam volna, valamit nem értesz, vagy valamire még kíváncsi vagy, csak írj nyugodtan.


2013.01.11. 21:54 Idézet

Sziasztok! Lenne egy nagy kérdésem. Restaurálni szeretnék egy 1974 SR4-2/1 start.

Szeretnék megkérni egy professzort hogy írja le nekem részletesen mik voltak a jellegzetességei ennek az évjáratnak. Esetleg szín minta vagy kód is érdekelne...

Nagyon tetszik a világosabb bordó+fehér lámpakeret+fehér kéder stb kivitel lehtett -e ebben az évjáratban?

Köszönöm előre is!

Dávid


2013.01.10. 20:14 Idézet

willy0722

Szia! Hát... én azt javaslom, hogy kösd le a vezetéket, és csillagkulccsal óvatosan próbáld meg kicsavarni a műanyag perselyt. A persellyel együtt kijön az érintkezőrúd is. Ha kint van, mindenek előtt alaposan vizsgáld meg, hogy a rúd túlsó végén rendben van-e a szigetelés. (Egy műanyag csődarabnak kell ráhúzva lennie.) Ha bármi sérülést látsz rajta, cseréld ki a csövet, csak vigyázz, hogy sokkal vastagabbat ne húzz rá, mert akkor esetleg nem megy bele a baloldali blokkfélen lévő furatba. (Így fejből nem emlékszem rá, mekkora, de azt hiszem, kb. 1 mm-rel nagyobb az átmérője, mint az eredeti szigetelt rúdvégnek. Ha ez megvan, akkor a rúd menetes végébe reszelj vagy fűrészelj bele egy vékony kis bemetszést úgy, hogy ez a rúdon lévő kanyarulattal egybeessen. Ennek az a célja, hogy ha visszacsavartad a műanyag perselyt, és meglazítod az ellenanyát, akkor kívülről is lásd, hol van a kanyarulat legményebb pontja, így be tudod állítani a rudat úgy, hogy ez a pont a váltóműben is legalulra kerüljön. Ekkor húzd meg az anyát (vigyázz, a rúd ne mozduljon el), és nézd meg, mi a helyzet. Ha most bizonyos helyzetekben világít a lámpa, kapcsolgatáskor meg elalszik, akkor minden oké, már csak be kell lőnöd a rúd tengelyirányú helyzetét. Ezt a két anya (a rúd menetes részén belül, a persely túloldalán is van egy anya) ide-oda csavargatásával tudod elérni.

Ha ily módon nem sikerül beállítani a megfelelő testelést, akkor valószínű, hogy a kapcsolóvillán lévő sárgaréz érintkező nem áll megfelelően, és ezt sajnos csak a motor teljes szétszerelésével lehet orvosolni, kívülről nem hozzáférhető.


2013.01.10. 14:20 Idézet
Üdv Zsoel és Beagle!Tegnap este megpróbáltam a végére járni az üresjelző hibájának.Amikor elkezdtem körbeforgatni a rudat amin a vezeték van.A váltó üresben volt a lámpa kigyulladt,akkor sebességbe raktam nem aludt ki.Próbáltam úgy is hogy sebességben volt addig forgattam míg épp kialudt visszahúztam üresbe de nem gyulladt ki.Van esetleg ötletetek hogy mit próbálhatnék még?Egyenlőre hagytam szétszedve.Előre is köszi!Üdv:Gábor

2013.01.09. 16:05 Idézet

willy0722

Szívesen. Majd tájékoztass, milyen lett a spirál. :)


2013.01.09. 07:04 Idézet
Szia Zsoel!Megint tanultam vmit.A vaterán majd utána nézek,a km óra spirált amiről a múltkor szó volt,sikerült megrövidítenem,estére valószínű be is szerelem.Remélem most már nem fog akadni.Köszönöm a segítséget!

2013.01.08. 23:05 Idézet

vami

Nincs mit. Sok sikert!

Hengerfejből, azt javaslom, ha lehet, vegyél újat. Még kapható, érdemes ilyet beszerezni. Igaz, elég borsos áron van, de megéri (néha a Vaterán is szokott lenni, licittel olcsóbban is hozzá lehet jutni), mert azzal biztosan nem szívod meg. Használt hengerfejnél elég nagy a lutri, úgy a gyertyamenet, mint a tömítőfelület, a hűtőbordák, vagy épp az égéstér állapotát illetően, és vannak g*ci alakok, akik szemrebbenés nélkül hazudnak, csak hogy el tudják adni a kacatjukat, én is jártam már pórul. Utólag pedig már hiába reklamálsz. Szóval én mindenképpen az új hengerfej beszerzését ajánlom.
Ezenkívül még azt is tanácsolom, hogy ha felszereled, a tőcsavar anyáit mindig átlósan, váltakozva, óvatosan húzd meg, így nem deformálódik a tömítőfelület. Ugyanígy a gyújtógyertyát is mindig csak finoman, érzéssel húzd meg, sosem szabad durván megtépni, mert a hengerfej viszonylag puha, könnyűfém anyagból van, és a durva meghúzástól hamar elfárad a menet. Az új gyertya menetét egy kevés grafitporral vagy grafitos zsírral kend meg (ettől nem ragad úgy be, és kitekeréskor nem rongálja meg a menetet), majd kézzel tekerd be ütközésig, aztán gyertyakulccsal húzz utána kb. 1/6 fordulatnyit.

Ülés is szokott néha lenni a Vaterán, de most tényleg nincs. Mindegy, ez is jobb, mint a Schwalbék újabb fajta, szögletes orrú nyerge, amely rémesen mutat a Staron. (Ennek ellenére sokan teszik föl rá.)


2013.01.08. 19:42 Idézet
vami

Zsoel

 

Köszönöm a választ, német gyártmányt fogok keresni, a főtengely már a kezemben van, egyébként nincs vele baj, a menetek épek, egy hengerfelyet kellene még beszereznem, mert a mostani már perselyes...

Ülést sajnos nem találok, valószínűleg ezt fogom megvenni.

 


2013.01.08. 18:44 Idézet

vami

Szia!

Bevallom őszintén, hogy hajtórúdügyben nem tudom neked megmondani a tutit, mert én főtengely újra-hajtórudazásával még nem foglalkoztam, viszont egyéb irányú alkatrésztapasztalataim alapján azt mondom, érdemesebb a jóval drágább német hajtórudat választani. A ténylegesen Németországban készült alkatrészekkel én még sosem estem pofára (pedig vettem már egypár ilyet). Ezeket ugyanis többnyire a Simson alkatrész-ellátási jogait megszerző (így az alkatrész-utánpótlás szempontjából tulajdonképpen Simson-utód) MZA cég gyártja, eredeti tervek alapján, míg a távol-keleti alkatrészek (még ha épp japán gyártmányúak is) ritkán szokták kiállni a csereszavatosság, méretpontosság, sőt sokszor anyagminőség próbáját... Egy burkolatrögzítő csillagcsavarnál vagy díszítőelemnél ez persze nem nagy probléma, de a főtengely mégis csak a motor lelke, ott nem lehet spórolni. Tehát én a németet ajánlom. Azért a vásárlás előtt nézz körül, keress rá más webáruházakra is, hátha megtalálod ugyanezt a terméket olcsóbban is, vagy kevesebb kiszállítási díjért. A hajtórúd különben S50-hez való, mert a Starnal a hajtórúdkisfejben bronz siklócsapágy van tűgörgős kosár helyett, de amúgy nincs különbség köztük, tehát Starhoz is jó. (Sőt, jobb, mert a görgők kisebb súrlódási hőt termelnek, ami jobban kíméli a csapágyazást, később kezd el kiverődni. Azért az 1:33-as üzemanyag-keveréket ehhez is ajánlom.
Viszont mindenképpen azt javaslom neked, hogy a hajtókarkészlet beszerzése előtt feltétlenül szereld ki a most bent lévő főtengelyt, és alaposan vizsgáld (vagy vizsgáltasd) meg, mert előfordulhat, hogy a tengely el van deformálódva, meg van kopva, esetleg valamelyik menetet vagy retezfészket gyalázta meg a korábbi tulajdonos. Ha bármi ilyesmi van, célszerű inkább az egész főtengelyt kicserélni (természetesen drága, német minőségűre), mint hogy az legyen, hogy pénzt és energiát áldozol  a főtengely felújítására, aztán végül nem is lesz jó.

Az üléssel sincs gond, attól eltekintve, hogy ez szigorúan véve nem a te motorodra való, mert ezt a fenéklemezt (írja az eladó is) csak 1968-ig, tehát a típus modernizálásáig és az SR4-2/1 megjelenéséig gyártották. Utána áttértek erre:

Ezen az ülésen már nincsen díszcsík, sem Simson feliratú tábla, ellenben a fenéklemez orrán megjelenik egy félköríves, körbefutó merevítőborda, a pumpafelfogató körmöt pedig már nem különálló lemezbetétből, hanem a fenék anyagából alakítják ki. Ennyi a különbség; ha ez téged nem zavar, egyéb szempontokból a vaterás ülés is passzol a motorodra.


2013.01.08. 18:20 Idézet

willy0722

Nem, a Star eredeti izzókészlete olyan, amilyet én mutattam. Ami neked van, az valószínűleg S50/S51-é.

Ilyen kell tehát a Starhoz (NARVA feliratú doboz, belül habszivacs betét):

Ezt pedig az S50/S51-ekhez adták (ugyanolyan NARVA doboz, de belül más kialakítású és hungarocellből készült betét van):

Valószínűleg ilyen van neked is Staré helyett. Ebben nincs szofita izzó, hanem Ba15s foglalatú, 6 V 21 W-os izzóból van kettő, egy a féklámpához, egy az idexhez, illetve a fényszóróizzó helye is nagyobb, mert ezekhez a motorokhoz már más foglalatú és burájú biluxizzó való.

Én, ha neked volnék, lecsapnék erre a Vaterán kínált dobozra (már ha tényleg mindenképpen ragaszkodsz az eredetihez). Tényleg elég ritka. Sajnos, ezt az eladó is tudja, mert maguk az égők amúgy 1500 Ft-ot sem érnek. Gondold meg, mindenesetre a címet megadom, ha kell:

http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jarmu_alkatresz/alkatresz/egyeb/simson_star_schwalbe_gyari_izzokeszlet_narva_1692989258.html

Szofita izzó a Starok (és Schalbék) indexlámpáiba kellett. Ezeket Magyarországon a forgalomba helyezés előtt az irányjelző-berendezés többi alkatrészével egyetemben leszerelték, mert a korabeli KRESZ nem engedte meg, hogy a kormányszarv végein bármi túllogjon. De eredendően volt indexlámpa minden motoron, a tiéden is, így természetesen a bele való pótizzót is mellékelték a tartalékizzó-készletben.
Véleményem szerint az igényes felújító az irányjelző-berendezést is visszaszereli a motorra; ha te is így döntenél, nem olyan régen leírtam a menetét, hogy mi kell hozzá, és hogyan kell elvégezni.


2013.01.08. 09:18 Idézet
Üdv Zsoel!Köszi szépen a képet és részletes leírást.Az én készletemben fehér hungarocell van és a szofitának nincs hely kiképezve,a helyén 1 bajonettes foglalat méretű lyuk van.Ilyen lehetett gyárilag?Lehet hogy hülyeséget kérdezek,de a szofita izzó hova kell a motorra?Köszi:Gábor

2013.01.07. 19:34 Idézet
vami

Esetleg:http://www.futarmotorosbolt.hu/product_info.php?cPath=46_270&products_id=2260


2013.01.07. 19:02 Idézet
vami

Sziasztok,

1973-as Staromat újítom fel, apukám vette még \\\'86-ban és már én is sokat motoroztam vele, de most nagygenerált hajtok végre, mert megérdemli :). Nagyon jó ez a fórum, örülök, hogy rátaláltam, lenne is kérdésem.

Zsoel, milyen felújító készletet érdemes venni a főtengelyhez? És honnan? Az enyém már nagyon odavan, lóg, mindenképpen cserés. http://anzomotor.hu/simson/motor_es_alkatreszei/fotengely-p10825.html

Ez jó lehet?

Illetve ülésre is szükségem lesz, http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_motor_robogo_quad/karosszeria_kulso_elemek/ules/simson_star_ules_eredeti_1967_hasznalt_1694488052.html

Köszönöm szépen!


2013.01.06. 14:07 Idézet

Helló!

Ezen a linken elérhető (remélem), hogy melyik két gyertyát használtam a Starhoz. 


2013.01.05. 23:46 Idézet

willy0722

6 V 15/15 W Ba20d, 1 db (jobb felső sarok)

6 V 18 W Ba15s, 1 db (jobb alsó sarok)

6V 18 W szofita, 1 db (bal felső sarok)

6 V 5 W Ba15s, 1 db (bal alsó sarok; itt valamilyen más izzó van a helyén)

6 V 2 W Ba9s, 1 db (a sorban legfölül)

6 V 0,6 W Ba7s, 1db (a sorban középen)

4 A olvadóbiztosíték, 1 db (a sorban legalul)

szeleptű, 1 db (a szivacs legszélén; itt hiányzik)


2013.01.04. 21:29 Idézet

Majd elfelejtettem.Meg tudnátok írni,hogy a gyári izzókészlet pontosan milyen izzókat,biztosítékot tartalmaz?Azt is fel szeretném tölteni.

Előre is köszi!


2013.01.04. 21:26 Idézet

Üdv STAR Társak!

Boldog Újévet Kívánok Mindenkinek!!!

Itt mégegyszer meg szeretném köszönni Beagle-nek,hogy megkereste a gyújtáskulcsot és várom a borítékot.Korrekt márkatárs!!!!!!!!!!!!!!


2013.01.03. 14:32 Idézet

Nagyon boldog újévet kívánok mindenkinek!


[Későbbi] [3344-3325] [3324-3305] [3304-3285] [3284-3265] [3264-3245] [3244-3225] [3224-3205] [3204-3185] [3184-3165] [3164-3145] [3144-3125] [3124-3105] [3104-3085] [3084-3065] [3064-3045] [3044-3025] [3024-3005] [3004-2985] [2984-2965] [2964-2945] [2944-2925] [2924-2905] [2904-2885] [2884-2865] [2864-2845] [2844-2825] [2824-2805] [2804-2785] [2784-2765] [2764-2745] [2744-2725] [2724-2705] [2704-2685] [2684-2665] [2664-2645] [2644-2625] [2624-2605] [2604-2585] [2584-2565] [2564-2545] [2544-2525] [2524-2505] [2504-2485] [2484-2465] [2464-2445] [2444-2425] [2424-2405] [2404-2385] [Korábbi]

     
-

látogató van a honlapon.

     
Regisztráció

Jobb oldalon a honlap alján regisztrálj, így minden fontos információt (híreket, üzeneteket, aktualitásokat, rendezvényeket stb.) megkapsz e - mail üzenetben, a Simson Star portállal kapcsolatban.

     
Óra
     
Danuvia portál

     
Milyen messze mentél a Starral?
Távolsági használat
Mekkora volt a legnagyobb táv, amelyet egy túrán belül megtettél a Staroddal?

0-50 km
50-100 km
100-200 km
200-500 km
500 km-nél nagyobb
Ne röhögtess, a lakhelyemről is alig merek kimozdulni vele! :)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?