|
[Későbbi] [3344-3325] [3324-3305] [3304-3285] [3284-3265] [3264-3245] [3244-3225] [3224-3205] [3204-3185] [3184-3165] [3164-3145] [3144-3125] [3124-3105] [3104-3085] [3084-3065] [3064-3045] [3044-3025] [3024-3005] [3004-2985] [2984-2965] [2964-2945] [2944-2925] [2924-2905] [2904-2885] [2884-2865] [2864-2845] [2844-2825] [2824-2805] [2804-2785] [2784-2765] [2764-2745] [2744-2725] [2724-2705] [2704-2685] [2684-2665] [2664-2645] [2644-2625] [2624-2605] [2604-2585] [2584-2565] [2564-2545] [2544-2525] [2524-2505] [2504-2485] [2484-2465] [2464-2445] [2444-2425] [2424-2405] [2404-2385] [Korábbi]
Török Máté
1 mm-t jön kijjebb a csavar egy fordulatonként, tehát eddig úgy 5 mm-t tekerhetted kijjebb. Ha ennyitől nem jött rendbe a dolog, akkor sajnos kizárhatjuk, hogy a túlságosan előre határolt kapcsolószerkezet lenne a hibaok, és nagyon valószínű, hogy belül lesz a gond, és bele kell nézni a blokkba.
|
Zsoel
Köszönöm a segítséget!
Sok időm még nem volt, de a hernyócsavaron álítottam. Jócskán tekertem rajta kifelé, szerintem közel vagyok a legkülső lehetőséghez. A dolog sokat javult, de még mindíg előfordul, hogy kiesik hármasból. Eddig, gyakorlatilag amint beraktam ki is esett, most pár 100 méter után esik ki, viszont könnyen visszatehető ( eddig nem is nagyon engedte visszarakni hármasba ha kieset)
kuplungdekni alat kopás, törés, repedés nincs.
Kérdésem, hogy ezt érdemes tovább állítgatni, megpróbálni szinte teljessen kitekerni, finomállítani, vagy nekiáljak a komolyabb probléma megtalálásának? Ezek a csavarok mennyire finomálíthatók? Most gyakorlatilag vagy 5 teljes fordulattal kijebb tekertem. Itt elvileg fél fordulatok is érezhetőváltozást okoznak?
Köszönöm
|
Török Máté
Szia! Először is tekerd ki a henger felőli sebváltókar-ütközőcsavart (a bal oldali blokkfél hátsó részén van egymással szemben két hernyócsavar, ellenanyával biztosítva; ezek közül az elöl lévőt). Lehetséges, hogy túlságosan "benti" állásba állították, így a kapcsolószerkezet nem tudja precízen a hármas fokozat rögzített helyére húzni a léptetővillát. Ha nincs javulás, le kell szedni a bal oldali motorfedelet, és megnézni a külső váltószerkezetet: kopás, törés (leginkább a léptetővillát mozgató lemezkar tud eltörni). Ha itt sincs semmi szemet szúró, akkor sajnos nagy valószínűséggel mechanikai probléma (leginkább fent, a léptetővilla-mozgatásnál, például fordítva felrakott kilincskerék, kifelejtett zégergyűrű) áll a háttérben, amelynek javítása csak a blokk szétbontásával lehetséges. Csakis abban a motorban szabad száz százalékig megbízni, amelyet a saját kezeddel raktál össze.
|
Beagle
Üdv a klubban, rég láttunk! :) Remélem, jól alakulnak a dolgaid! :))
Hát, igyekszem tartani a frontot egyedül is, de nagyon változó az érdeklődés: van, mikor sokan írnak egyszerre, máskor meg napokig senki sem néz errefelé (már olyan értelemben véve, hogy a fórumba nem írnak).
Köszönöm, a szemem teljesen rendbejött azóta! :) Egy hete délután történt, az öcsém MZ-jén javítottam az oldallamez tartóját (kikopott a menet egy M6-os menetes furatból, azt hegesztettem be és fúrtam ki újra), amikor a kellemetlen eset történt: salakoláskor a még forró salakból egy szilánk a bal szemembe pattant, pedig volt rajtam szemüveg. (Őszintén szólva, én sem mindig teszek föl, lustaságból, sietségből stb., de most volt rajtam, és mégis... valahogy elpattant mellette. Sajnos meglehetősen vacak szemüveg: gondolkozni is kezdtem rajta, hogy beszerzek egy gumírozott szélű, cserélhető lencsés profi védőszemüveget.) Ugyanilyen eset történt velem majdnem pontosan 3 éve, decemberben, csak akkor szombaton, és köszörülésből származó szikra volt a "tettes", de ott is beleállt a szaruhártyámba a "meteor" - az sokkal rosszabb volt, másnap már alig bírtam nyitva tartani a szemem, úgy fájt. Ez "csak" kellemetlenül bökött... de aztán kedden a doktor úr hamar kivarázsolta: 15 percig érzéstelenített, 10 másodperc alatt kikapta az idegen testet, majd újabb két percig csöpögtetett valami fertőtlenítővel, amitől még szerda este is kétszer akkora volt a bal pupillám, mint a jobb. :D Meg javasolt egyfajta szemkenőcsöt, azzal kezeltem aznap, másnap, és csütörtökön, aztán csütörtök estére el is múlt minden kellemetlen érzés és tünet, hála istennek. Szóval így jártam - vigyázni kell, na. :)
Jó éjszakát, aztán majd várom a levelet! :) De gyere gyakrabban a fórumra is. :D
|
Halitomi52
Tényleg, ezt el is felejtettem! Beagle-nél találhatsz rendszámtáblatartót, olcsóbban és könnyebben szerzed be nála, mint ha nekiállnál vadászni ilyenre, mert annyira azért nem gyakori, hogy minden héten számítani lehessen a felbukkanására. (És mikor az utolsót láttam, azt is 4000-ért kínálgatták, ami ugye nem 2000.)
Ezeket a tartókat gyári minta alapján saját kezűleg készítette, és én a képei alapján úgy gondolom, hogy ha nem lenne az a középső, speciális peremes furat (amelynek amúgy semmi szerepe, mert úgysem látszik a benne lévő csavartól és alátéttől, vagy pláne a "rendszámtól"), senki meg nem mondaná róluk, hogy nem gyáriak. Zsolti barátom nem sz@rral gurigázik, gyönyörű, igényes munkát végzett, ezt el kell ismerni - nem azért mondom, mert jóban vagyunk, hanem mert tény.
|
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. Egy felújított turbós blokk került hozzám, amit beépítettem a mocimba. Gyönyörüen fut, elente úgy tűnt minden rendbe vele,de amint ráültem kijött egy probléma. Harmadikba kapcsolva rövid időn belül kidobja a sebességet magától üresbe. Csak harmadiknál, de szinte azonnal. Mi lehet ennek az oka? Mivel orvosolható?
Bízom benne hogy a blokkot nem kell széthúzni. Nagy segítség lenne egykét tanács, vagy esetleg ha valakinek volt ilyen probémája, vagy tudja az okát nagy segítség lenne ha megírná.
Nem tudom merre induljak, hol lehet a hiba.
Előre is köszönöm
|
Sziasztok Urak!
Rég jártam itt,de hát sok a dolok mifelénk... :-)
Halitomi52
Látom elkészült a motorod (szép lett) és máris vettél egy másikat!? :-)
Elkapott a gépszíly,mi!? Hiába,na egy Star nem Star! :-)
Rendszámtartóm van,ha kell! http://veteranapro.hu/egyeb-vazalkatreszek/19700-simson-star-schwalbe-rendszamtarto
Zsoel!
Bocs',hogy eltűntem,látom azért nélkülem is zajlik az élet itt a fórumon. :-P
Olvasom,hogy jártál a szemeddel! :-( Meg kell mondjam,én is sokszor "látogattam"már a szemészetet hasonló okból és a mai napig előfordul,hogy nem veszek fel szemüveget/pajzsot. Gondolom azóta már kivették a nem odaillő darabot a szemedből,remélem nem sérült a retinád!
Nemsokára megírom a privát levelet is... :-)
|
Zsoel
Köszönöm a válaszokat.
|
Halitomi52
Köszönöm, mostanra teljesen rendbejött a szemem, hál'istennek. :)
Meglepődtem, hogy elkezdték gyártani a kétszínű hátsólámpa-burát, pár éve még nem lehetett újan beszerezni, és nagy kincsnek számított a használt is. Persze, mivel német, meg is kérik az árát, háromszor annyiba kerül, mint a távol-keleti utángyártott piros. De nem is annyira az ára a gond vele, csak nem tudom, hogy mit szólna hozzá a rendőrség, ha kimennél egy ilyen burával a közútra. Ugyanis 1967-68 táján ezeket éppen azért kellett lecserélni, mert a korabeli KRESZ-módosítás előírta, hogy onnantól csak piros fényt bocsáthat ki a féklámpa. Lehet, hogy egy ilyen kismotornál csak legyintenének rá a rendőrök, lehet, nem is foglalkoznának vele, észre sem vennék, hogy borostyánsárga a féklámpa, de az is lehet, hogy megbüntetnének, vagy legalábbis megtiltanák, hogy tovább közlekedj vele. Sajnos erről fogalmam sincs, és nem is tudok neked semmi okos tanácsot mondani, úgyhogy jobban járnál, ha megvétel előtt írnál egy levelet a közlekedésrendészetnek, hogy használhatsz-e egyáltalán ilyen lámpát.
A lemezbetétes ventilátorfedélért nem kell olyan messzire menni, mert az Magyarországon is előfordul. Vaterán nemegyszer láttam már komplettet is, üreset is, meg lemezrácsot is.
Itt is van egy például:
http://pcbonto.hu/portal/static/upload_apro/2011-12-08/265491_orig0.jpg
A benzincsap MINDEN Simson Staron ilyen, ez nem változott a gyártás 11 éve alatt:
Ez már utángyártott, de ugyanúgy néz ki, mint az eredeti, mivel az eredeti gyártó cég jogutódja készíti még mindig. Ilyet nyugodtan vehetsz mind a két motorodra.
A lámpaüveg pedig így kell hogy kinézzen:
Szerintem a tié is ilyen, erre gondolsz, ugye?
A berúgókarra és a váltókarra ilyen hosszbordázott gumi kell:
Az akkumulátor a jelzőkürt, az üresjárásjelző lámpa, az irányjelző-berendezés és a parkírozólámpa működtetéséhez szükséges.
|
Zsoel
Elolvastam, köszi. A jövő héten fényképezgetek egy párat. Sikerült szereznem eredeti kulcsot is, és megjavítottam mindkét motoron a benzincsapot. A 74-esen olyan van, amit rugólemez tart össze, és "kis" gumi való bele, a 66-oson pedig az, amit a képen láttál, kis vízzsákos, két csavarral, és nagy gumi kell bele. Az eBay-en is találtam ilyet STAR-hoz, valamint láttam 1 db fehér bordázott gumis csomagtartót is. A benzincsap valami utángyártott lehet? A 66-os első lámpaüvegében ha jól emlékszem egy villámra emlékezetető "S" betű van középen. Az lehe eredeti? Mert ha nem, vam másik eredeti és jó állapotú DDR-es fényszóróm, akkor azt fogom majd beletenni. Fehér markolatokat már vettem, akkor fogok rá venni német formájú fekete berúgókar és váltókar gumit. Ebben sincs akkumulátor. Az elvileg csak a parkolólámpához kell?
Ha a szemed engedi, csak akkor válaszoljál, ráér!
Köszönettel:
Halitomi52
|
Halitomi52
Igen, köszönöm, helyrehozták a szemem tegnap, de egész nap nagyon érzékeny volt emiatt (sőt, még most sem 100%-os), úgyhogy este nem is interneteztem, inkább pihentettem a szemem, meg hamar le is feküdtem aludni.
A leírásért nincs mit, ez a legkevesebb, amit megtehetek.
A "lenti" fehér gumikat felejtsd el! Simson Staron gyárilag sohasem volt sem fehér berúgó- és váltó, sem fehér lábtartógumi! Csak valamelyik alkatrész-utángyártó cég találta ki, hogy készít ilyeneket is. Staron kizárólag a markolatgumik (illetve később a hozzátartozó gázmarkolat-távtartógyűrű, mert először alumíniumból csinálták), valamint a csomagtartó bordázott gumijai voltak egykor fehérek, sőt ez a szín eredendően nem is igazán fehér, inkább elefáncsontszín, amely az idő múlásával besárgult. A lámpakeret valójában nem fehér, bár néhányan így hivatkoznak rá, hanem bézs (vagy vajszínű, ahogy te mondod), az üléshuzat pedig világosszürke. A gyártás időszaka alatt legelőször a markolatgumit változtatták feketére (az kevésbé koszolódik), majd a nyereghuzatot, végül a lámpakeret is fekete lett, a hátsólámpa-házzal egyidőben, de őszintén szólva, szerintem a fekete lámpakeret túl "morcossá", gonosszá teszi a motor "nézését", tehát nekem nem tetszik. De ez már csak az utolsó két gyártási évben történt. Azt hiszem, néhány 1975-ös példányra már a lengéscsillapítók is fekete színű felső műanyag köpenyt kaptak, mert akkortájt vezették be, és onnantól a még tovább gyártott alapkivitelű Schwalbékra is olyan került.
Az 1974-es Starra igazából már tompa végű kipufogó-végdarab kell, de pl. felújításkor én is kúposat tettem a saját Staromra, amely szintén '74-es (van egy 1972-es is, de hát azon gyárilag is szivarvégű kipufogó van). Egyszerűen, mert az jobban mutat rajta. Ennyiben "csaltam" a felújításkor, na meg abban, hogy én is világos (nem bézs, hanem szürkés, mert épp ilyet lehetett csak szerezni, de nem feltűnő) lámpakeretet szereltem fel, illetve a tankkal megegyező színre festettem a hátsólámpa-házat, fekete ehlyett. Tehát rajtad múlik, hogy szivarvégűsíted-e a '74-es gép kipufogóját. :)
Az ülésről egyelőre nem tudok mondani semmit, jó lenne, ha felnyitnád, és lefényképeznéd a fenéklemezt, illetve úgy általában is körbefényképezhetnéd a motort, hátha találok még rajta olyan jellemvonásokat, amelyekről többet tudnék mondani. Valószínű egyébként, hogy ez Starra való ülés, de amúgy 1977 előtt a Schwalbékon is volt olyan, mint a Starokon.
Egész pontosan a KR 51/1 és a KR 51/1 F modellekre szereltek 1977 előtt a Staréval megegyező nyerget (azért van a fenéklemezen alul olyan sok "üres" lyuk, mert ha az ülést Schwalbéra szerelték föl, ott azokba kellett tenni a kis gumibakokat, ugyanis a Schwalbénál máshol kell lenniük, ráadásul ott a két hátsó gumi nem is kúpos, hanem tompa). A "hosszú" ülés először 1968-ban a KR51/1 S, majd 1974-től a KR51/1 S modelleken jelent meg, aztán 1977-től kezdve az összes Schwalbe-modellre az került - csak míg a Schwalbén kimondottan jól áll, a Staron igen ocsmányul mutat, és a csomagtartó-fogantyú miatt el sem fér igazán.
Vigyázz azonban arra, hogy az 1974-es Starokon már fekete volt az üléshuzat! Tehát ha kétszínű huzatot készíttetsz rá, az sem lesz típushű.
Gratula az új K30 gumihoz, meglátod, ha elöl-hátul ilyen van, egészen más dimenziókat nyit meg a Star úttartása. :D Klasszisokkal jobb vezetni úgy, mint egyéb gumikkal. Majd fényképezd le így is a járgányt!
|
Zsoel
Először is sajnálom, hogy így jártál a szemeddel, de remélem, már rendbehozta egy doki.
Másodszor köszönöm szépen a leírást, elgondolkodom rajta, hogy mi legyen vele, túl sokat nem akarok költeni rá, akkor inkább megtartom donornak, illetve a 74-esre átrakom, ami ahhoz jó lenne, például a kúpos kipufogóvéget (persze rendbehozva), ezt meg csak összerakom szaladgálni. A fehér gumikon már töprengtem, cserés lenne a váltógumi, a berúgókar gumi és a markolatok is, akkor viszont vehetnék rájuk egyből fehéret is. Lámpakeretem van vaj színű. Az ülést is inkább a 74-esre tenném át, mert ez kisebb, remélem ez STAR ülés, nem SCHWALBE. Egyenlőre azt is csak áthúznám, aztán a későbbiekben lehet hogy készítek rá kétszínű huzatot, pánttal. Lényeg az, hogy túl sokat nem költenék rá, amit lehet felújítok, polÍrozok, festek.
Egyébként ma megvásároltam a 74-esre a hátsó gumit HEIDENAU K30 típus.
Még egyszer köszönök mindent, és jobbulást a szemednek.
Halitomi52
|
Halitomi52
Most csak ennyire futotta, mert nagyon fáj a szemem, tegnap belepattant egy darabka hegesztősalak, holnap el kell mennem vele a szemészetre, mert alig bírom nyitva tartani.
Ha van még kérdésed, nyugodtan tedd föl, vagy ha úgy gondolod, hogy valamire nem válaszoltam elég részletesen, netán valamiről, amit mondtam, képet szeretnél. Akkor majd még utánanézek a dolognak.
|
Halitomi52
Hűha! Elkapott a gépszíj? :)) Te aztán nagyüzembe kezdtél, hallod!
De ebből a Starból sajnos nem sok eredetiség maradt meg, egyetlen pozitívumként talán a tank alatti bovden- és vezetéktakaró vázelem meglétét tudom kiemelni. De minden más sajnos gányolás, ráadásul ezen (ahogy mondtam) a vízzsákos benzincsap miatt ki is vágtak egy jó darabot a baloldali oldallemezből - hogy száradna le csuklóból a keze az ilyennek!
1966-os modellekre a következők igazak.
Kezdjük ott, hogy ennek a motornak az eredet teleszkópjai ma már nagyon ritka, lényegében beszerezhetetlen elefántcsontszín műanyag-alumínium köpenyesek voltak. Ez a tiszta fekete műanyag, ami rajta van, jóval későbbi.
A markolatok, a lámpakeret, ta ankgumi fehér. Régi kivitelű, fehér gumis a csomagtartó is, viszont a jármű állványra emelésére szolgáló fogantyút már oda szerelték, nem oldalra, ez talán a legelső módosítások egyike volt.
A hátsó lámpa nagyon ritka, kétszínű burával van felszerelve (a féklámparész borostyánszínű, amit ma már el sem fogad a KRESZ), a fém lámpaház pedig a tankkal megegyező szürkére van fényezve.
A nyereg kétszínű (felül sötétebb színű műbőrhuzattal), az alsó részén fém díszcsíkokkal, hátul kis "Simson" feliratú táblácskával. (Az ülésváz a legrégebbi kivitel, a pumparögzítés számára lemezből készült betéttel.)
A hengerre még úgy van rácsavarozva a szívócson, nem egybeöntötték, a kipufogócsonk pedig még rövidebb, mint a későbbi forma, így másfajta (kisebb sugarú görbületű) könyök kell rá. (De ló legyek, hogyha a tiéden az van...) A porlasztó még a BVF 16N1-1-es, és gumiból készült légszűrőház van rajta. A jobboldali alufedél a legrégebbi kivitel: ezen még csak egy egyszerű lyuk van, amelybe úgy pattintották bele a lemezből készült, kör alakú szívórácsot. Ritka!
Az oldallemezek anyája nem műanyag, hanem fémből van. A karokra ekkor még nem húztak műanyag hüvelyt, a karok még rövidebbek és jobban íveltek a későbbieknél, tartóik pedig még a régi, felirat nélküli kivitelűek. Az összes bovden szigorúan szürke burkolatú!
A tankmatrica még a régi, embléma nélküli "Star" feliratú, a tartály alatt lemezburkolat van a bovdenek és vezetékek takarására. Tükör csak a baloldalon van, éspedig a régi, vese formájú (nierenform) visszapillantó.
Indexszel felszerelték, mint minden Start (az csak minálunk volt "divat", hogy a rendeletek értelmében le kellett szerelni): a berendezés ugyanaz volt a gyártás 11 éve alatt, de ezen az évjáraton még a régi, mívesebb (vékonyabb házú és gömbölyded burájú) indexlámpák voltak felszerelve.
A hátsó fékek belső fékkulcsosak voltak egészen 1973/1974-ig. Ekkor megváltoztatták a hátsófék-pedál nyomófelületét is: a korábban keskeny kivitel szélesebb, kerekdedebb lett.
Szín: vörös-homokszürke.
Piros: alulról a negyedik, szürke: alulról a harmadik festékcsík.
A gumik (gondolom, a gumiabroncsokra célzol) feketék: a Staron mindig is azok voltak.
Azt hiszem, minden lényegeset elmondtam. Tessék, itt van egy link a számodra!
http://www.youtube.com/watch?v=m_b6OoFQWMg
Ez egy viszonylag szép állapotban megmaradt '66-os gép. Jól látszódnak rajta az általam elmondottak, bár néhány hiányossága azért van (például fekete markolatokat tettek rá, gond van a kormányvégdugókkal, hiányzik a kilométeróra, a csomagtartószíj, és az ülés is újszerűbb a kelleténél, szerintem már újra húzták). De mindenképpen jó segítség lehet a felújításhoz, ami viszont, előre szólok, nem lesz egyszerű, mert van pár cucc, amit még Németországban is nehéz már beszerezni, nálunk pedig gyakorlatilag hozzáférhetetlen (ilyen a már említett kétszínű hátsó bura, fehér gumis csomagtartó, vagy az eredeti veseforma tükör). Benzincsapot viszont például még lehet kapni Németországban, az eredeti(!) gyártó jogutódja készíti, és tökéletesen ugyanolyan, mint az eredeti.
|
Ezek a képek az eladó képei (egyenlőre)
|
Zsoel
Megvettem a második STAR-omat, ez 1966-os évjárat. Mindjárt csatolok képeket is, légy szíves, ha időd engedi írjad le nekem, hogy milyen volt ez az évjárat (index, kéder színe, gumik színe) nehog úgy járjak, mint a 1974-essel, hogy 2 tükröt is tettem rá (szeretem a szimmetriát). Minden rúgásra indul, kúpos kipufogó véggel van szerelve, gumik nem Heidenau-k, és kell szereznem hozzá rendszámtartót is, ja és mindkét darabhoz kellene eredeti benzincsap is. Hátul belsőkulcsos a fék, volt-e már akkor külsős? A képeket egy következő üzenetben teszem fel. Várom a válaszod! Köszönettel: Haliltomi52
|
Halitomi52
Nincs mit, csak szólj nyugodtan, ha tudok valamiben segíteni. Mondom, igazából ezek sem nagy hibák, nem lett volna muszáj beléjük kötnöm, sőt, ha nagyon szurkálódni akarnék, még a nem mindenhol eredeti csavarokat is megemlíthetném, de hát azért túlzásokba én sem esek. :)) Viccet félretéve, mindezektől még jól látszik, hogy nagy szeretettel, odafigyeléssel és odaadással végezted ezt a felújítást. :) Igazán büszke lehetsz a munkádra!
A szövegszerkesztő felület sajnos nagyon pocsék, én javaslom, hogy minden hozzászólásodat inkább Word-ben írd meg először, és csak mikor már kész van, utána illeszd be, ha nem akarod, hogy eltűnjön.
|
Zsoel
Az előbb valamiért elment az üzenet, mielőtt befejeztem volna az írást. Újra indultam, és most minden rendben.
Köszönöm a tanácsot, megpróbálom a Babettás dolgokat is és a STAR-os hibákon is agyalok még. Egy - két dologra rájöttem már én is, pl. a hátsó gumira, a tükrökre és a csillagra. Az ülésre nem jöttem rá magamtól, csak az nem tetszett, hogy fordítva fért el a kapaszkodó. Van még festékem, tavasszal az indulás előtt átfestem a hátsó támasztóbakot (ezzel bakot lőttem, de így vettem a vaterán, azt hittem, ilyen). Hátsó lábtartó ...... majd meglátom, mit tehetek. Most alkudozoma egy másik STAR-ra, ha azon jó van, cserélem. Az adatlapban is igazad van, de a vásárlás után készült képet is megnéztem, azon is láttam, hogy már előttem le volt festve, csak ennyire mertem lemosni higítóval. A rácsos oldaldekninek utána nézek, én csak felpolíroztam egy kicsit, nem tűnt fel köszörülési nyom. Azt a hülye hosszú spirált pedig a MOFAKER-nél adták, mint STAR alkatrészt. Én is próbáltam eldugni a hosszát egyenlőre, amíg lesz rövidebb. Biztosan igazad van a vezetékeléssel kapcsolatban is, de nem tudhatom, mert egy kókányolt mocit vettem, nem volt hol megnéznem. Ez nem nagy ügy, átvezetem a kellő helyen. A matrica is igaz, lecserélem. A festés már két hónapos, kibírja a benzint. Igazából két fékkar kellene, elég avétosak, de eddig nem sikerült beszereznem. A fékrúd szintén ilyen volt, valószínűleg vissza alakítom.
Ezekre idén nem kerül sor, de kinyomtattam és elteszem az észrevételeidet, mert fontosnak tartom!
Szeretném, ha az első mű tényleg eredetihez minnél jobban hasonlító lenne.
Még egyszer köszönöm!
|
[Későbbi] [3344-3325] [3324-3305] [3304-3285] [3284-3265] [3264-3245] [3244-3225] [3224-3205] [3204-3185] [3184-3165] [3164-3145] [3144-3125] [3124-3105] [3104-3085] [3084-3065] [3064-3045] [3044-3025] [3024-3005] [3004-2985] [2984-2965] [2964-2945] [2944-2925] [2924-2905] [2904-2885] [2884-2865] [2864-2845] [2844-2825] [2824-2805] [2804-2785] [2784-2765] [2764-2745] [2744-2725] [2724-2705] [2704-2685] [2684-2665] [2664-2645] [2644-2625] [2624-2605] [2604-2585] [2584-2565] [2564-2545] [2544-2525] [2524-2505] [2504-2485] [2484-2465] [2464-2445] [2444-2425] [2424-2405] [2404-2385] [Korábbi]
| |