|
[Későbbi] [5264-5245] [5244-5225] [5224-5205] [5204-5185] [5184-5165] [5164-5145] [5144-5125] [5124-5105] [5104-5085] [5084-5065] [5064-5045] [5044-5025] [5024-5005] [5004-4985] [4984-4965] [4964-4945] [4944-4925] [4924-4905] [4904-4885] [4884-4865] [4864-4845] [4844-4825] [4824-4805] [4804-4785] [4784-4765] [4764-4745] [4744-4725] [4724-4705] [4704-4685] [4684-4665] [4664-4645] [4644-4625] [4624-4605] [4604-4585] [4584-4565] [4564-4545] [4544-4525] [4524-4505] [4504-4485] [4484-4465] [4464-4445] [4444-4425] [4424-4405] [4404-4385] [4384-4365] [4364-4345] [4344-4325] [4324-4305] [Korábbi]
Úúúúúrr...??
Jesszusom, ezt nehogy olvassam még egyszer!
|
Ormossy Úr ! Ezer köszönet. Jó olvasni ezeket az írásokat és szépek a képek.
|
Jelentem a társulatnak, hogy a motorom gyújtása beállítva.
A megszakító hézag - hát nem is tudom - alig kellett rajta állítani. Persze felcsiszoltam a pofákat és pontosan beállítottam. Egy pöccre indul, de sajnos kipróbálni nem tudtam a dombokon, mert olyan szél fújt felénk, hogy nem volt kedvem nyeregbe pattani. Remélem, hogy jó lesz.
TopJoe kérésének megfelelően a honlapomon beszámoltam az ez évi túráimról, bár több túra volt tervbe véve, mint amennyit sikerült teljesíteni.
ofk.hupont.hu/44/simsonturak-2016
|
T. Ormossy !
Tessék majd a blogot is írogatni, mert hosszú őszi, téli estéken olvasgatnánk a star-os kirándulásokat :)
|
Köszönöm az ötleteket TopJoe-nak és starex-nek is.
Két-három hete ellenőriztem a gyújtás beállítását, rendben volt, olyan pont passzos. Kapott egy csepp olajat is. De ha végig gondolom, valóban csak az lehet a probléma, hogy "elfogyott" egy kicsit a hézag. Majd ma délután megnézem, és az eredményről beszámolok.
Egyébként tényleg nagyon jól indul, talán még jobban is mint eddig, ha még lehet fokozni.
A kipufogó témához: én egy éve vettem kb. 25.000,- ft.-ért egy új szivarvégűt, Gyömrőn. Semmi gondom vele, a végében a hagtompító két csövű.
Mivel aránylag új a kipuf. ezért nem gondolom, hogy el lenne dugulva, de azért bele kukkantok abba is ma délután.
|
Ormossy
Szervusz!
A megszakítóhézaggal mi a helyzet? Nem csökkent picit? Indulni kisebb hézaggal is indul, talán még könnyebben is.
kovati88
Én két éve vettem egy új szivarvégű dobot a Staromra. Talán az e-motorparts oldaláról. Ez a 15 ezer Ft-os kategoria. Szerintem kínai, de 50-60 között tudok vele haladni, úgyhogy annyira nem rossz, fogyasztást mondjuk nem mértem, ahogy végsebességet sem. Nem néztem bele a megvételkor a belsejébe, mert olyan jól egyben volt, nem akartam, hogy utána meg csöpögjön az olaj a tompító és a dob találkozásánál. Idáig jól is tömít. Nem hangos, szépen szól vele a motor. Igaz, gyári kipufogóval nincs emlékem.
|
Blage
Köszönöm az információt.
|
Kovati88
Anno sokat nézegettem Én is szivarvégeket, de mivel a motorom nem patika állapotú volt nagyon elütött volna tőle a vadi új vég, inkább bányásztam egy börzén egy rozsda, horpadás mentes véget, az jobban állt neki, igaz pici karcsok voltak rajta, de az illett a mocihoz.
Persze, ha neked patika géped van :) akkor tényleg érdemes újat venni.
Nem láttam még utángyártott szivarvéget. Amit Én vettem itthon kb 3 éve, az német volt, benne a speckó tompítóval. Nem hiszem, hogy a kínaiak már szivarvéget is csinálnak, bár ki tudja. Lehet, csak "duma" a Német minőség....
A probléma inkább,az, hogy a szivarvégbe más tompitó betét való. nem fér bele a sima Simo tompító. Pár miliméterrel kisebb az átmérője a szivarvégnek, illetve gyárilag duplacsöves tompítóval szerelték.
Ha nem csak véget veszel, hanem teljes dobot adnak, akkor a dob belsejét kell megnézni, hogy tényleg gyári e a kialakítása. Egy lyuggatott tölcsért kell benne találni, ha gyári, vagy azzal megegyező..
|
Esetleg kipufogó dugulás vagy gyújtás félrement egy kicsit ? ( mostanában nekem is csinál ilyet, de még nem néztem utána. Nekem is emelkedőn 3-ban gyengül, sik terepen megvan a végsebesség és húz is jól )
|
Sziasztok!
Egy pici segítség kellene...
Előre bocsájtom, hogy a motorom hosszabb ideje kiválóan működik, tökéletesen megy, eddig a június óta van benne több mint 3000 km.
Azaz ment, tegnapig...
Tegnap gy hosszabb 250-300 km-es túrán voltam, eleinte nem is volt semmi baj.
Majd napközben azt éreztem, mint annak idején a Zsigulin, amikor csak három henger ment. Ment szépen a motor sík terepen, a végsebességgel sem volt baj, de emelkedőkön keveset vesztett az erejéből, mintha nem pörgött volna ki teljesen a motor. Ahol máskor 3-al felmentem, most az emelkedő kétharmadánál vissza kellett tenni 2-ba.
Gondoltam valami részleges kis dugulás...
Most néztem meg, kapott egy teljes porlasztó tisztítást, de nem nagyon volt mit kitisztítani belőle, minden fúvóka rendben volt, az úszóházban sem volt semmi kosz. És most sem akar igazán kipörögni...
Hozzáteszem, hogy a motor egy rúgásra indul hidegen egy pillanatnyi szívatóval, melegen a nélkül úgy, hogy hozzá sem érek a gázkarhoz, és olyan kiváló alajárata van, hogy el sem hiszem.
Va valakinek ötlete?
|
Sziasztok! Szivarvégű kipufogó vételén gondolkozom. Nézegettem több helyen. Van 15000 Ft-os és van 25000Ft-os! A drágábbikhoz írják, hogy német minőség, tényleg ennyivel többet tud ez a kipufogó? Jobb minőségű a krómozása? Irreálisan nagynak tartom az árkülönbséget!
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv:
Kovati88 |
TopJoe
Nem. A hátsó keréknek kb. 30 mm-rel a talaj felett kell lennie. El van kopva a sztendered talpa és/vagy az a rész, ahová kitámasztáskor felütközik.
|
Üdv ! Most szombaton lesz a Szigetszentmiklósi börze. ( én megyek )
Más. Nektek is mindkét kerék leér ha állványon áll a motor? Régen az 51-nek szépen ki volt emelve a hátulja,stabilabb volt. Egész nyarat jól bírta a motor, 4 tanknyi benzint füstöltem eddig el,kezdeti hibák kiküszöbölése óta minden rendben eddig.
|
Blage
Azok tőlem messze esnek, de nagyobb börzéken ahova eljutok szerintem is ott van a többségük. Legalább is ezek után remélem
|
Starex
Szigetszentmiklósi és a lőrinci börzére szktam kijárni, de ha jól gondolom az árusok ott vannak szinte mindenütt. :)
|
Blage
Oké, ezentúl ezeket is figyelni fogom. Ezeket amúgy egy Budapest környéki börzén láttad?
|
Ormossi
Oda se neki, biztos jó gazdára talált :)
Starex
Mindkettőt láttam már. Simát tekercsben, barázdáltat meg mindenféle méreben.
Nem mindig van kint mindenki és lehet csak annyi volt mait láttam és már régen valaki fiókjának mélyén, vagy a motorján díszeleg.
A lényeg, hogy járni kell a börzéket és kis szerencsével megtalálható amit keres az ember. :)
|
Sajnálom, de idő közben a tükröt elvitték.
|
Blage
Köszi a tippet! Erről még nem hallottam. Ez a bowdenkülső milyen? Olyan, mint pl a régi magyar motorokon, tehát csíkos? Vagy mint a gyári Star, ami sima külsejű. Mindegyiknek örülnék
A hétvégén most már tényleg ki kell vennem a hátsó kereket, a fék lámpa miatt, és mert a csomagtartó felső két csavarja elveszett valamikor útközben. Kap majd önzárós anyákat, az megoldja a problémát.
|
Starex
Ha ráér, börzéken szokott lenni egy árus, aki árul méterre szürke bowden külsőt....
Ormossy, Kovati88
Ha nem kell a tükör kovati88-nak én még igényt tartanék rá :) Csak azért mondtam vissza, mert kovati88 előbb kérte ,előbb lett neki ígérve, csak nem jelentkezett. De ha mint olvastam nem kell mégsem neki, Én "vevő vagyok rá" A motor már fejben készül, előbb utóbb kell majd az a tükör :)
|
[Későbbi] [5264-5245] [5244-5225] [5224-5205] [5204-5185] [5184-5165] [5164-5145] [5144-5125] [5124-5105] [5104-5085] [5084-5065] [5064-5045] [5044-5025] [5024-5005] [5004-4985] [4984-4965] [4964-4945] [4944-4925] [4924-4905] [4904-4885] [4884-4865] [4864-4845] [4844-4825] [4824-4805] [4804-4785] [4784-4765] [4764-4745] [4744-4725] [4724-4705] [4704-4685] [4684-4665] [4664-4645] [4644-4625] [4624-4605] [4604-4585] [4584-4565] [4564-4545] [4544-4525] [4524-4505] [4504-4485] [4484-4465] [4464-4445] [4444-4425] [4424-4405] [4404-4385] [4384-4365] [4364-4345] [4344-4325] [4324-4305] [Korábbi]
| |