|
[Későbbi] [5247-5228] [5227-5208] [5207-5188] [5187-5168] [5167-5148] [5147-5128] [5127-5108] [5107-5088] [5087-5068] [5067-5048] [5047-5028] [5027-5008] [5007-4988] [4987-4968] [4967-4948] [4947-4928] [4927-4908] [4907-4888] [4887-4868] [4867-4848] [4847-4828] [4827-4808] [4807-4788] [4787-4768] [4767-4748] [4747-4728] [4727-4708] [4707-4688] [4687-4668] [4667-4648] [4647-4628] [4627-4608] [4607-4588] [4587-4568] [4567-4548] [4547-4528] [4527-4508] [4507-4488] [4487-4468] [4467-4448] [4447-4428] [4427-4408] [4407-4388] [4387-4368] [4367-4348] [4347-4328] [4327-4308] [4307-4288] [Korábbi]
Sajnálom, de idő közben a tükröt elvitték.
|
Blage
Köszi a tippet! Erről még nem hallottam. Ez a bowdenkülső milyen? Olyan, mint pl a régi magyar motorokon, tehát csíkos? Vagy mint a gyári Star, ami sima külsejű. Mindegyiknek örülnék
A hétvégén most már tényleg ki kell vennem a hátsó kereket, a fék lámpa miatt, és mert a csomagtartó felső két csavarja elveszett valamikor útközben. Kap majd önzárós anyákat, az megoldja a problémát.
|
Starex
Ha ráér, börzéken szokott lenni egy árus, aki árul méterre szürke bowden külsőt....
Ormossy, Kovati88
Ha nem kell a tükör kovati88-nak én még igényt tartanék rá :) Csak azért mondtam vissza, mert kovati88 előbb kérte ,előbb lett neki ígérve, csak nem jelentkezett. De ha mint olvastam nem kell mégsem neki, Én "vevő vagyok rá" A motor már fejben készül, előbb utóbb kell majd az a tükör :)
|
Ma kaptam a levelet, hogy nem tudnak szürke km óra bowdent és mást sem rendelni. Még megkérdezem másik boltban is, hátha.
|
Zsoel
Köszi, most megnyugtattál. Akkor csak hajtom tovább a gépet, nem veszem le a porlasztót. Holnap is azzal megyek munkába:)
|
starex
Meleg időben és/vagy (még) meleg motornál előfordulhat, hogy akkor is szükségtelenné válik a szívató használata, ha egyébként tökéletes a karburátor beállítása. Épp a napokban tanácsoltam apukámnak is, hogy ne húzza be reggelente a szívatót, amikor indítja a motort, mert ez mostanában, ebben a meleg időben fölösleges: túlszívja magát a gép, utána meg sok rugdosás kell neki szívató nélkül, mire kitisztul a henger, és beindul (amivel persze engem is felébreszt, mivel itt csinálja az ablakom alatt).
|
Azt vettem észre, hogy szivatóval nehezebb beindítani a motort, mint néküle. Egészen pontosan szivatóval és kis gázzal kb 4x is rá kell rúgni a berúgókarra, míg szivató nélkül egy rúgásra beindul. Nem tudom, hogy sokat kap-e. Nem akarok benzinszintet csökkenteni, mert füstje szinte nincs is. Kifelé a pótlevegőcsavart nem akarom tekerni, mivel akkor beindítás után hidegen nem veszi a gázt, nagyon elszegényedik a keverék. Volt, hogy melegen kitekertem, akkor jól ment a gép, másnap pedig nem bírtam vele elindulni, csak miután visszatekertem kb fél fordulattal a csavart. A hideg indítás másnál is így van, vagy tényleg csökkenteni kellene a benzinszintet a karburátorban, mert ez így nem egészséges?
|
starex
Talán valamelyik héten most az ősszel majd be tudom suvasztani, csak nem akarok előre felelőtlenül ígérgetni. Majd szólok, ha aktuális lesz.
|
Zsoel
Az jó, ha van munka, de ha túlságosan a szabadidő rovására megy az már nem annyira. Mindegy én nem fogom kidobni, majd egyszer összejön Akár hogy is lesz, még az ősszel valamikor elmotoroznék fogyasztás mérés okán az MZ-vel a szigetközi úton, nem feltétlenül Óvárig, talán Lébény felé lefordulnék, de ha megyek szóljak itt a fórumon?
A tárcsára nem emlékszem a szimmering cserénél. Lehet hogy benne volt, de lehet hogy nem. Látni már láttam az biztos, de az valamelyik Schwalbe blokknál is előfordulhatott.
|
csabi208
A jobboldali, belül elhelyezkedő "cimerin" és a főtengelycsapágy közé kell az olajterelő-tárcsa.
|
starex
Mostanában sajnos nemigen érek rá, rengeteg a munkám. :(
|
Az előbb lehet, hogy hülyeséget írtam. Nemrég tömítettem le a külső szimmeringházat, de alatta csak a hézagoló lemezek voltak, majd a csapágy. De lehet, hogy nálam ez az alkatrész hiányzott. Amikor széthúztam a blokkot a szimmeringházat nem bántottam, mert nem volt olajos a blokk, csak idén kezdte. A csapágyakat meg már kicserélték. Csak a belső szimmeringeket kellett normálisan betennem.
|
csabi208
Szia!
Kb kettő éve raktam össze utoljára turbós Simson blokkot, de úgy rémlik, hogy olajterelő tárcsa a gyújtás felől van, mégpedig a külső szimmeringház és a csapágy között. Mi lett a motorddal, hogy szét kellett szedni? Vagy ez egy másik már? Csak azért kérdezem, mert ismerős a neved régebbről.
|
Ki tudna segíteni,olajterelő lemezzel kapcsolatban? Melyik oldalra melyik kell,és cimerin vagy csapágy közé . STÁR.
|
Zsoel
Köszönöm a tippet! Írok is nekik a spirál ügyében.
Veled mi újság? Jótállási füzetet mikor vihetem a szkennelésre?
|
Kovati88, Blage, ne szemérmeskedjetek, valamelyikőtök vigye már el Ormossy tükrét! Amit adnak, el kell fogadni. :)
|
Sziasztok Starosok!
Régen írtam, és kezdeném is egy kis helyzet jelentéssel. Mostanában ha jó idő van a Starral megyek dolgozni. 10-12 km-es út, autóval sem érek oda sokkal előbb. Elég jól működik minden a Staron, a fékek lehetnének erősebbek, a hátsó kereket úgy is ki akarom venni, mert ott szinte semmi fékhatás nincs, talán már teljesen elkoptak a fékpofák, plusz nem villan fel a féklámpa sem. Tudom, hogy kívülről, állítással is meg lehetne oldani, de talán egy kis kontakt tisztítás is ráférne. Még a nyár elején a porlasztó finomhangolása miatt nem szereltem fel a jobb oldali motor takaró lemezt, de egyszer elment az öcsém motorozni a géppel, viszont ő felszerelte és alá szorította a km spirált, ami hamar el is törött. Szerencsére a meghajtónak ahogy néztem nem lett baja, de ez majd csak az új spirállal fog kiderülni. Az egyetlen jó a dologban, hogy fekete volt, és ki akartam cserélni szürkére. Tud valaki ajánlani egy boltot itthon, ahol kapni Starhoz? A Schwalbére való sajnos hosszú. A tavaly felrakott csomagtartó gumi szíj már teljesen elmacskásodott. Vágok helyette egy újat autó belsőgumiból, az talán hosszabb életű lesz:)
|
[Későbbi] [5247-5228] [5227-5208] [5207-5188] [5187-5168] [5167-5148] [5147-5128] [5127-5108] [5107-5088] [5087-5068] [5067-5048] [5047-5028] [5027-5008] [5007-4988] [4987-4968] [4967-4948] [4947-4928] [4927-4908] [4907-4888] [4887-4868] [4867-4848] [4847-4828] [4827-4808] [4807-4788] [4787-4768] [4767-4748] [4747-4728] [4727-4708] [4707-4688] [4687-4668] [4667-4648] [4647-4628] [4627-4608] [4607-4588] [4587-4568] [4567-4548] [4547-4528] [4527-4508] [4507-4488] [4487-4468] [4467-4448] [4447-4428] [4427-4408] [4407-4388] [4387-4368] [4367-4348] [4347-4328] [4327-4308] [4307-4288] [Korábbi]
| |