|
[Későbbi] [5264-5245] [5244-5225] [5224-5205] [5204-5185] [5184-5165] [5164-5145] [5144-5125] [5124-5105] [5104-5085] [5084-5065] [5064-5045] [5044-5025] [5024-5005] [5004-4985] [4984-4965] [4964-4945] [4944-4925] [4924-4905] [4904-4885] [4884-4865] [4864-4845] [4844-4825] [4824-4805] [4804-4785] [4784-4765] [4764-4745] [4744-4725] [4724-4705] [4704-4685] [4684-4665] [4664-4645] [4644-4625] [4624-4605] [4604-4585] [4584-4565] [4564-4545] [4544-4525] [4524-4505] [4504-4485] [4484-4465] [4464-4445] [4444-4425] [4424-4405] [4404-4385] [4384-4365] [4364-4345] [4344-4325] [4324-4305] [Korábbi]
Ma kaptam a levelet, hogy nem tudnak szürke km óra bowdent és mást sem rendelni. Még megkérdezem másik boltban is, hátha.
|
Zsoel
Köszi, most megnyugtattál. Akkor csak hajtom tovább a gépet, nem veszem le a porlasztót. Holnap is azzal megyek munkába:)
|
starex
Meleg időben és/vagy (még) meleg motornál előfordulhat, hogy akkor is szükségtelenné válik a szívató használata, ha egyébként tökéletes a karburátor beállítása. Épp a napokban tanácsoltam apukámnak is, hogy ne húzza be reggelente a szívatót, amikor indítja a motort, mert ez mostanában, ebben a meleg időben fölösleges: túlszívja magát a gép, utána meg sok rugdosás kell neki szívató nélkül, mire kitisztul a henger, és beindul (amivel persze engem is felébreszt, mivel itt csinálja az ablakom alatt).
|
Azt vettem észre, hogy szivatóval nehezebb beindítani a motort, mint néküle. Egészen pontosan szivatóval és kis gázzal kb 4x is rá kell rúgni a berúgókarra, míg szivató nélkül egy rúgásra beindul. Nem tudom, hogy sokat kap-e. Nem akarok benzinszintet csökkenteni, mert füstje szinte nincs is. Kifelé a pótlevegőcsavart nem akarom tekerni, mivel akkor beindítás után hidegen nem veszi a gázt, nagyon elszegényedik a keverék. Volt, hogy melegen kitekertem, akkor jól ment a gép, másnap pedig nem bírtam vele elindulni, csak miután visszatekertem kb fél fordulattal a csavart. A hideg indítás másnál is így van, vagy tényleg csökkenteni kellene a benzinszintet a karburátorban, mert ez így nem egészséges?
|
starex
Talán valamelyik héten most az ősszel majd be tudom suvasztani, csak nem akarok előre felelőtlenül ígérgetni. Majd szólok, ha aktuális lesz.
|
Zsoel
Az jó, ha van munka, de ha túlságosan a szabadidő rovására megy az már nem annyira. Mindegy én nem fogom kidobni, majd egyszer összejön Akár hogy is lesz, még az ősszel valamikor elmotoroznék fogyasztás mérés okán az MZ-vel a szigetközi úton, nem feltétlenül Óvárig, talán Lébény felé lefordulnék, de ha megyek szóljak itt a fórumon?
A tárcsára nem emlékszem a szimmering cserénél. Lehet hogy benne volt, de lehet hogy nem. Látni már láttam az biztos, de az valamelyik Schwalbe blokknál is előfordulhatott.
|
csabi208
A jobboldali, belül elhelyezkedő "cimerin" és a főtengelycsapágy közé kell az olajterelő-tárcsa.
|
starex
Mostanában sajnos nemigen érek rá, rengeteg a munkám. :(
|
Az előbb lehet, hogy hülyeséget írtam. Nemrég tömítettem le a külső szimmeringházat, de alatta csak a hézagoló lemezek voltak, majd a csapágy. De lehet, hogy nálam ez az alkatrész hiányzott. Amikor széthúztam a blokkot a szimmeringházat nem bántottam, mert nem volt olajos a blokk, csak idén kezdte. A csapágyakat meg már kicserélték. Csak a belső szimmeringeket kellett normálisan betennem.
|
csabi208
Szia!
Kb kettő éve raktam össze utoljára turbós Simson blokkot, de úgy rémlik, hogy olajterelő tárcsa a gyújtás felől van, mégpedig a külső szimmeringház és a csapágy között. Mi lett a motorddal, hogy szét kellett szedni? Vagy ez egy másik már? Csak azért kérdezem, mert ismerős a neved régebbről.
|
Ki tudna segíteni,olajterelő lemezzel kapcsolatban? Melyik oldalra melyik kell,és cimerin vagy csapágy közé . STÁR.
|
Zsoel
Köszönöm a tippet! Írok is nekik a spirál ügyében.
Veled mi újság? Jótállási füzetet mikor vihetem a szkennelésre?
|
Kovati88, Blage, ne szemérmeskedjetek, valamelyikőtök vigye már el Ormossy tükrét! Amit adnak, el kell fogadni. :)
|
Sziasztok Starosok!
Régen írtam, és kezdeném is egy kis helyzet jelentéssel. Mostanában ha jó idő van a Starral megyek dolgozni. 10-12 km-es út, autóval sem érek oda sokkal előbb. Elég jól működik minden a Staron, a fékek lehetnének erősebbek, a hátsó kereket úgy is ki akarom venni, mert ott szinte semmi fékhatás nincs, talán már teljesen elkoptak a fékpofák, plusz nem villan fel a féklámpa sem. Tudom, hogy kívülről, állítással is meg lehetne oldani, de talán egy kis kontakt tisztítás is ráférne. Még a nyár elején a porlasztó finomhangolása miatt nem szereltem fel a jobb oldali motor takaró lemezt, de egyszer elment az öcsém motorozni a géppel, viszont ő felszerelte és alá szorította a km spirált, ami hamar el is törött. Szerencsére a meghajtónak ahogy néztem nem lett baja, de ez majd csak az új spirállal fog kiderülni. Az egyetlen jó a dologban, hogy fekete volt, és ki akartam cserélni szürkére. Tud valaki ajánlani egy boltot itthon, ahol kapni Starhoz? A Schwalbére való sajnos hosszú. A tavaly felrakott csomagtartó gumi szíj már teljesen elmacskásodott. Vágok helyette egy újat autó belsőgumiból, az talán hosszabb életű lesz:)
|
No, úgy látom a végén senkinek sem kell ez a jó kis tükör.
Nagy kár, mert egyébként ingyen adtam volna...
|
Sziasztok!
Ormossy, Blage
Pont nyaralni voltam, ezért nem tudtam írni, meg tanfolyam közepette is vagyok...
Nagyon rendes vagy Blage tényleg, de nem akarom előled elhalászni, nem erről szól a dolog. Majd lesz a motoromon idővel ilyen tükröm, a motorod meg előbb-utóbb úgyis elkészül. :)
Üdv:
kovati88
|
Blage,
Korrekt.
kovati88,
ofk@freemail.hu, vagy t-mobil-93egy-14egy8 telfonon keressél meg.
|
[Későbbi] [5264-5245] [5244-5225] [5224-5205] [5204-5185] [5184-5165] [5164-5145] [5144-5125] [5124-5105] [5104-5085] [5084-5065] [5064-5045] [5044-5025] [5024-5005] [5004-4985] [4984-4965] [4964-4945] [4944-4925] [4924-4905] [4904-4885] [4884-4865] [4864-4845] [4844-4825] [4824-4805] [4804-4785] [4784-4765] [4764-4745] [4744-4725] [4724-4705] [4704-4685] [4684-4665] [4664-4645] [4644-4625] [4624-4605] [4604-4585] [4584-4565] [4564-4545] [4544-4525] [4524-4505] [4504-4485] [4484-4465] [4464-4445] [4444-4425] [4424-4405] [4404-4385] [4384-4365] [4364-4345] [4344-4325] [4324-4305] [Korábbi]
| |