|
[Későbbi] [5264-5245] [5244-5225] [5224-5205] [5204-5185] [5184-5165] [5164-5145] [5144-5125] [5124-5105] [5104-5085] [5084-5065] [5064-5045] [5044-5025] [5024-5005] [5004-4985] [4984-4965] [4964-4945] [4944-4925] [4924-4905] [4904-4885] [4884-4865] [4864-4845] [4844-4825] [4824-4805] [4804-4785] [4784-4765] [4764-4745] [4744-4725] [4724-4705] [4704-4685] [4684-4665] [4664-4645] [4644-4625] [4624-4605] [4604-4585] [4584-4565] [4564-4545] [4544-4525] [4524-4505] [4504-4485] [4484-4465] [4464-4445] [4444-4425] [4424-4405] [4404-4385] [4384-4365] [4364-4345] [4344-4325] [4324-4305] [Korábbi]
Megoldottam közben...
starex kollega!
Menj rá erre a honlapra: ofk.hupont.hu és a legutolsó menüpont a bal oldaon: "starexnex"
Ide tettem fel ideiglenesen a képeket.
|
Hogyan tudok ide képeket feltenni?
|
starex,
ok, a hét végén átnézm a készletemet, hogy mit tudok összehozni. A 16N1-6 az jó mert nagyrészt nekem is azok vannak.
De lehet ám, hogy Neked is jó a porlasztód, csak össze kell hangolni a fúvókákat, a tű helyzetét, a benzinszintet, és lehet, hogy működne.
Jelentkezem a hét végén mindenképpen, de javaslom, hogy e- mailban beszéljük meg a többit, ne terheljük ezzel a fórumot.
ofk@freemail.hu
|
Ormossy
Nagyon köszönöm a felajánlást, ha akadna használható porlasztó akkor megbeszélhetnénk a részleteket. 16N1 6-os kellene a gépre. Ugyanis ma sikerült vennem új síbert, de alig változtatott a helyzeten. Egyesben jól megy, kettesben 30 fölött elkezd rángatni a motor. Alapjárata nincs, pedig a csavar végig be van tekerve. A levegőcsavar fél fordulatnyit van kitekerve. Próbáltam még a tűn egyet emelni, de akkor már egyesben sem pörög úgy, mint előtte. Én szerintem a porlasztó lesz a hibás, nem tud megfelelő benzin-levegő keveréket produkálni. Schwalbe porlasztók vannak itthon, de azokkal csak légszűrő nélkül hajlandó működni. Amíg nem tudtam, hogy külön típus kell a Starra és a Schwalbe-re azokkal szenvedtem.
|
Ormossy
Ő messzebb. :) De posta is van a világon, mindent meg lehet oldani.
|
starex,
ha nagyon elakadsz a porlasztóval, szójl, mert nekem van DDR porlasztóm több darab, szétszedve,sívesen segítek, bár nem tudom a tiéd milyen tipus, de biztosan össze tudunk hozni egy használhatót.
Bár az sem mindegy, hogy te merre laksz. Én Dunakeszin.
|
starex
Szívesen neked is, bízom benne, hogy ki tudod pofozni a porlasztót.
|
TopJoe
"Megjavult a km óra, valószínű sok-sok évet állt és beragadt a számláló?"
Valószínű, mivel a számtárcsák tengelye vékonyan be van olajozva, és az olajfilm idővel (illetve a légköri porral) besűrűsödik, ezért megszorulhatnak rajta a tárcsák. Ebben az esetben viszont oltári szerencséd van, hogy semmi nem törött el, mert ezeknek a tárcsáknak az oldalán nagyon finom rovátkolás, illetve ebbe illeszkedő kis fogaskerekek vannak, és ez az egész szerkezet - műanyagból lévén - nagyon sérülékeny.
|
Natloz191
Nincs mit. Remélem, nem fogsz "bevásárolni" vele.
|
Zsoel
Megjavult a km óra, valószínű sok-sok évet állt és beragadt a számláló? Lényeg, hogy jó lett. Mire ma hazaértem munkából már működött.
|
Zsoel
Köszönöm az újabb hasznos infókat! Én semmilyen motornál nem találkoztam még utángyártott porlasztóval, ezek szerint nem csak az anyagminőséggel van baj. Tovább szenvedni meg nem szándékozom, de még lehet jó lesz új síberrel a mostani is, nem akarom egyből temetni. Úgy volt, hogy ma megyek boltba, de elment az idő, csak holnap derül ki, hogy viselkedik egy új tolattyúval.
Natloz191
Részemről nincs mit köszönni, örülök hogy ilyen hamar megoldódni látszik a dolog! Tökéleteset venni ebben az árfekvésben nem lehet, de ha akarod ebből könnyen lehet szebb motor apránként finomítva. Így sem csúnya éppenséggel, ezt-azt ki lehetne cserélni, de ez csak rajtad áll, eldöntöd jó-e így, vagy jobban belemerülsz. Motorozni büszkén lehet vele, ilyen nem igen jön mégegy szembe az úton. Sirok innen kicsit messze van, szóval én nem megyek, de ha összefutnánk valahol valamikor a sörömet én egy fröccsre cserélném
|
Köszönöm szépen Urak! Ha nem sör, hanem gyümölcslé, akkor legyen az :)
Minden hozzászólást, TopJoe semmi gond, ne viccelj, örülök, hogy hozzászóltál a "vergődésemhez", és gratulálok a paripához!
Az, hogy a takaró lemez kicsit elüt egyáltalán nem zavar, szerintem összességében ez egy egyben levő motor, a jelenlegi tulaj egy bácsikától vette pár éve, az idős bácsikánál egyébként majd 30 évet volt.
Igyekezett a jelenlegi tulaj szépen rendbetenni, szerintem a nagyon apróságoktól eltekintve, teljesen rendben van, igen készíthetett volna a másik oldaláról képet, de nem hinném, hogy elcsúszott vele- vagy valami kókányság van ott.
Egy Pannóniája is van amit el kell adnia(kiadta a felesége, hogy kell a hely), szóval nem kenyérre kell a pénz és úgy néz ki nem adják el másnak(KOpp-KOPP), hanem jövőhéten várnak amikor is lemegyünk érte és reméhetőleg tényleg szép-ha nem szebb mint a képen.
Kérdés: Valaki esetleg tervez jönni július végén Sirokra - motorostalálkozóra?
http://www.bikeweeksirok.hu/
Zoli
|
starex
Hát ez elég kopott. Remélem, segít az új tolattyú.
Nekem nem jöttek be az utángyártott karburátorok: eddig kettővel találkoztam, egyiket sem tudtam rendesen beállítani, mindkét esetben az lett a dolog vége, hogy használt porlasztót kellett vennem. Nemcsak anyagukban ócskák, méretpontatlanok is. Ahhoz meg szerintem egy kissé sokba kerülnek, hogy kísérletezzen velük az ember.
|
Natloz191
Eddig ez a legnormálisabb külsejű, amit mutattál. Egyetlen csúnya hibája - az viszont eléggé számottevő -, hogy a buzi vízzsákos benzincsap miatt szétbarmolták a baloldali burkolólemezt: két helyen is ki van vágva. Ez azért baj, mert nem lehet kijavítani: ha szerzel is másik burkolatot, el fog ütni a színe, tehát a tartállyal, a másik burkolólemezzel és a hátsólámpa-házzal együtt kellene újrafényezni, ami azért elég nagy meló. Ettől függetlenül eléggé "egyben lévőnek" néz ki, legalábbis balról. (Nem értem, hogy lehet egy járműhirdetéshez feltenni 2, azaz két darab nyomorult képet, ráadásul azok is majdnem egyformák.) Én ezért nem venném meg a járgányt, de ha te ezzel együtt tudsz élni, akkor ez olyan vehetős forma... Esetleg majd a kipufogót ki lehetne cserélni, ugyanis nemcsak ronda, de ráadásul nem is eredeti, szóval nincs értelme megtartani.
Köszönöm a nemes felajánlást, de én nem nagyon élek alkohollal, a sört pedig különösen utálom, úgyhogy a magam részéről inkább egy pohár gyümölcslével váltanám ki a meghívást, ha lehet. :)
|
TopJoe
Nem rossz. De ha a kilométerórád nem számlálja a távolságot, nem fogod tudni, mikorra járatódik be a motor. 4-5 ezer forintért már lehet szerezni szép állapotú használt órát.
|
Natloz191
Na ez már teljesen jó lenne egy kiindulási alapnak. Kis csinosítások ráférnek, de a pumpa, rendszámtartó, rövid berúgókar(talán még az eredeti), kezelő kar hüvelyek és csomagtartó gumi a többi fölé helyezik. Szerintem igényesebb kezek hozták formába. Itt sem egyformák az első-hátsó rugóstagok, gondolom a hátsók porvédői eltörtek, és feketével tudták csak helyettesíteni. A benzincsap miatt át lett faragva a takarólemez. A többi része rendben van. Az ár sem túlzó, nagyjából ennyibe kerülhet ilyen állapotúra hozni egy Start. Ha a blokkja is okés.
TopJoe
Jól néz ki a moci, gratulálok! Bejáratás elején elég is ez a tempó. Azért nem szabad ellustítani, majd később 50 fölé is érdemes hajtani. Bár ha nem mér a km számláló nehéz tudni a megtett távolságot. Igazából fülre hagyatkozva is lehet figyelni, bírja-e a motor a tempót, vagy érdemesebb inkább lassítani.
|
Végre az én Star-om is elkészült. Finomhangolások még ezen is vannak de már közúton használható. Nem restaurált hanem mindennapi közlekedésre készült. Eredeti karok megvannak szép műanyag hüvelyekkel csak sajnos a kormány kivágása kopott, csúszka és gázcső átfordul. Majd egyszer csere. Az is kiderült, hogy km óra távolságot nem mér csak sebességet :( De ma voltam vele egyet kirándulni, tetszett. 40-50 között mentem vele,menne jobban de friss a henger, járatni kell.
|
Natloz191. Bocs igy ismeretlenül is de nézegettem a hirdetéseket melyeket feltettél ide. Ez a legutóbbi éri szerintem. http://www.jofogas.hu/jasz_nagykun_szolnok/Felujitott_simson_star_50037735.htm
Egy szép kipufogó rá ( vagy ez felújit ) és lesz egy szép motorod.
|
Sziasztok,
Köszi megint, hogy megnéztétek-elemeztétek.
Megmondom a tutit, a karok feltétlenül nem érdekelnek, ha éppen Schwalbi.
Eddig úgy voltam, ha nem a legjobb a fényezés akkor sem baj, mert jó lesz nekem úgy is rohangálni, de Igazatok van, jobban meg kell nézni a fényezéssel való igényességet, mert akkor belül is egy rakás szra száímthatok...
Namár most elkezdtem magam beleási a régebbi hirdetésekbe, ígérem többször nem fárasztalak ezzel Titeket:
http://www.jofogas.hu/jasz_nagykun_szolnok/Felujitott_simson_star_50037735.htm?first=1
Bordó-szürkés kombó, a hangoláson a gyújtáshézag-gyertyaelektróda és ilyen kis apróságokat ért az eladó.
Világítás - ülészár rendbe van, ülés alatt gyári pumpa, az ülés újra lett húzva.
A kormányzár hiányzik, a kipufogó igen olyan amilyen, de szerintem ez már olyan állapot amire TI is bólintanátok.
Egy a baj....nem tudok a héten lemenni megnézni, mert a családi autónak a küszöb korrekciója zajlik+újrafényezik azon részét.
ui.:a tanácsokért -biztatásért 1-1 sörre mindenképpen a vendégeim vagytok, ha az élet úgy hozza!! :)
|
Ezt vettem ki belőle:
Látszik, hogy kissé elkopott, de hogy mennyire, azt csak kézbevéve lehet érzékelni. Elől és hátul is van válla.
Ez a kép érzékelteti talán a legjobban:
Amióta megvan a motor, mindig a karbival volt valami baj, azért gondolkozom egy újon. Árban már bőven túlléptem, de még adok egy esélyt ennek a gyárinak.
|
[Későbbi] [5264-5245] [5244-5225] [5224-5205] [5204-5185] [5184-5165] [5164-5145] [5144-5125] [5124-5105] [5104-5085] [5084-5065] [5064-5045] [5044-5025] [5024-5005] [5004-4985] [4984-4965] [4964-4945] [4944-4925] [4924-4905] [4904-4885] [4884-4865] [4864-4845] [4844-4825] [4824-4805] [4804-4785] [4784-4765] [4764-4745] [4744-4725] [4724-4705] [4704-4685] [4684-4665] [4664-4645] [4644-4625] [4624-4605] [4604-4585] [4584-4565] [4564-4545] [4544-4525] [4524-4505] [4504-4485] [4484-4465] [4464-4445] [4444-4425] [4424-4405] [4404-4385] [4384-4365] [4364-4345] [4344-4325] [4324-4305] [Korábbi]
| |