Simson Star veterán motor portál - klub, fórum, alkatrészek, felújítás, műszaki leírás, története
Alkatrész
     
Menü
     
Veterán apró Simson
     
Ajánló
     
Simson
     
Látogatók
Indulás: 2009-12-17
     
-
Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás
     
FÓRUM (csevegés, műszaki problémák, fényezés stb.)
[Későbbi] [5264-5245] [5244-5225] [5224-5205] [5204-5185] [5184-5165] [5164-5145] [5144-5125] [5124-5105] [5104-5085] [5084-5065] [5064-5045] [5044-5025] [5024-5005] [5004-4985] [4984-4965] [4964-4945] [4944-4925] [4924-4905] [4904-4885] [4884-4865] [4864-4845] [4844-4825] [4824-4805] [4804-4785] [4784-4765] [4764-4745] [4744-4725] [4724-4705] [4704-4685] [4684-4665] [4664-4645] [4644-4625] [4624-4605] [4604-4585] [4584-4565] [4564-4545] [4544-4525] [4524-4505] [4504-4485] [4484-4465] [4464-4445] [4444-4425] [4424-4405] [4404-4385] [4384-4365] [4364-4345] [4344-4325] [4324-4305] [Korábbi]

2016.06.02. 15:42 Idézet

Natloz191

Én a telibe fújásra alapoztam főként, hogy nem éri meg az árát. Kis híján 80 ezer. 100 körül biztos szebbeket kapni, bár mostanában én nem követem a Starok árainak alakulását. Ha a blokk tényleg igényesen lett felújítva és összerakva akkor már nem olyan eltúlzott, de még nem éri el a hirdetett árat. Ha én venném meg, nekiállnék a lefestett csavarokat és rugóstagokat elmosogatni nitrohigítóban. A kürtöt talán nem ártana szét is szedni, a membránnak hátha nem tett jót a plusz festékréteg. A kipufogóját legalább újra cserélhették volna ilyen árnál. Egy új kipufogó árát kéne lealkudni(csak a dob kb12-13ezer Ft) belőle szerintem. És megemlítheted, hogy a hátsó lengővilla sem illik egészen a képbe. Viszont ha a csavarokat és a rugóstagokat letisztítod és kap új kipufogót egy szép motor lehet belőle. Onnan a patika állapot sincs messze... 

Szóval próbálj meg alkudni belőle, ha nem megy várj a következőre. Starokból még elég sok van az országban, biztos felbukkan egy másik is a közeledben.


2016.06.02. 09:35 Idézet

Blage kéne a telefonszám hogy megbeszéljük hová és mikorra vigyem a start


2016.06.02. 09:35 Idézet

Blage kéne a telefonszám hogy megbeszéljük hová és mikorra vigyem a start


2016.06.02. 09:23 Idézet

Köszi a hozzászólásokat srácok, megmondom őszintén picit  el vagyok kenődve, mert egyébként megnézve a piacot, ennél lényegesen rosszabb állapotban levők vannak nem sokkal olcsóbban és az árak pedig úgy az átlagban magasak, tehát 100 ezer vagy ugye a patika példányok sokkal több.

Hazudnék, ha azt mondom, hogy nem szeretnék egy patikát, csupán arról van szó, hogy nem tehetem meg.

Úgy gondoltam, hogy 70ezer forint jó ár lehet érte(ezekszerint még kevesebbet ér?), főleg ha nem csak képek alapján, hanem a valóságban is szép a fényezés.

Telibe lett fújva ahogy írtad, a blokkot az eladó rakta össze, egyébként az egészet kosárból szerelte össze. Az alkétrészek, és ide tartoznak a csapágyak is német.

Van kapcsolási rajzom(innen az oldalról, köszi innen aki feltöltötte), nézegettem, deeee megmondom őszintén, hogy villamosságilag teljesen 'kuka'  vagyok:)


2016.06.01. 16:30 Idézet
vogler

Sziasztok

megnéztem én is ezt a motort a hátsó lengővilla nekem is szemet szúrt ( amúgy én is gondolkoztam már ilyen megoldásban )  schwalbinyó lengővilla kell hozzá és így be lehet rakni az s 50 51 hosszabb és olajos teleszkópokat , de még nem próbáltam .
a lényeg hogy így nem dől el a motor

amúgy szerintem is lehet  alkudni ,de közelebbről kellene megnézni


 


2016.06.01. 11:31 Idézet

Natloz191

Bocs, a lényeg meg kimaradt, ez az ár szerintem megas ehhez a motorthoz. Ha nincs más a közeledben alkudj keményen. Hogy szép legyen, még sokat kell vele foglalkozni. Költeni ha jó a mechanika talán nem kell rá sokat.


2016.06.01. 11:27 Idézet

Natloz191

Üdv a fórumon!

Érdekes motor. Úgy néz ki, hogy az egészet a tank, blokk és oldallemezek nélkül egybe fújták. Így kicsit igénytelen, de a festés a képről szépnek tűnik. A hátsó lengővilla még érdekes. Olyan mintha Schwalbéről való lenne. A Staroké kicsit más. A vezetékek bekötése nem vészes, persze ha van hozzá kapcsolási rajzod. Az, hogy a henger fúrva van kb hatezer Forinttól megkímél, ha a legolcsóbb kínai csapágyak, vagy a szimmering fordítva van benn, akkor szét kell szedni. Ezeket ránézére nehéz megállapítani, szerintem kérdezz rá. Ha az eladó rakta össze, tudnia kéne. Szimmeringnél a rugós rész nézzen befelé, úgy a jó. 

Üdv: János

 

 

És lenne egy kérdésem a nagyérdeműhöz nekem is, mekkora nálatok a porlasztóban a benzin szintje? Felkerült az immár felújított ülés a motorra, két hete pedig nekiálltam felkészíteni a motorásra egy kis üzemanyagrendszer tisztítással kezdve. Zöld lerakódást eltüntettem, a fúvókák tiszták. A szint viszont ellenőrzéskor alacsonynak tűnt. Emeltem rajta egy picit, még akkor sem érte el az úszóházban lévő váll tetejét. Most ahogy indítottam, és próbáltam vele menni, olyan mintha szegény lenne a keverék. Emeltem egyet a síbertűn, most a legdúsabb állásnál eggyel szegényebb, de így is, ha nem húzkodom a gázt lefullad. Alapjárati csavar telejesen be van tekerve Egyesben erőtlen, az indulásnál nagyon kell pörgetni, kettest nem bírja. Én az alacsony szintnek tudom be a jelenséget, ki mit gondol?

A gyújtást leellenőriztem, 1,3-1,5 mm az előgyújtás, hézag 0,35 mm, gyertyahézag 0,4 mm. Pipát levéve a kábelvég 5 mm-ről áthúz a hengerre, úgyhogy szerintem a tekercsem is jó. A gyertya fekete(igaz sok ideje nem volt kiégni), és száraz.


2016.06.01. 09:13 Idézet

Sziasztok,

Üdvözlök mindenkit a fórumon, újdonsült tag vagyok:)

Egy 1957-es D Csepel birtokosaként egy balatoni túra során jutottam el oda, hogy a körülvevő S51, Schwalbi; Star tömeg magával ragadjon, ennek már 2 éve és kinéztem egy közelben levő Start, amiről szeretném ha látszat - ár alapján elmondanátok a véleményeteket:

http://www.jofogas.hu/pest/Elado_50cm3_Simson_Star_49450076.htm

Szemet szúrt a sajnos telibe pirossal lefújt első-hátsó teleszkóp, még a csavarok-duda is, illetve a gázkar-kezelőszervek sem típusazonosak, emellett a korából adódoan, ha jól tudom nem is ilyen üléssel szerelték.

Beszéltem a tulajjal, a motor újra lett fúra, és igazából elektronikai-bekötés maradt hátra, jön-megy, de féklámpa-duda nem üzemel a bekötés hiányából adódóan.

Vélemény? :)

Zoli


2016.05.30. 06:22 Idézet

rendben megyek de jo lenne egy telefonszám hogy feltudjuk venni a kapcsolatot az én számom 0630-964-17-04 üdv


2016.05.27. 13:46 Idézet

pjanos

Ha eljössz egyik hétvégén (8.ker, Vajda Péter u.) megnézhetjük tudunk e vele valamit csinálni. Van otthon gyári alkatrész is, amivel ki lehet zárni pontosan mely alkatrésznek a hibája okozza.

Üdv
Balázs

 


2016.05.26. 05:23 Idézet

ma szolgálatbn vagyok de lefényképezem az a problémám hogy van két komplett kormányom és képtelen vagyok összerakni még egy ismerős is megprobálta de sajnos nem jutottunk semmire mindenkinek nagyon köszönöm a segitségét a segitséget még Blagenak köszönöm hátha ő tud ebben nekem segiteni


2016.05.25 22:07
starex

„ Még valami eszembe jutott. Ha nem jó a csúszka íve, az is akadályozhatja a működést és megakad. Persze több más dolog is közrejátszhat még.


2016.05.25. 22:07 Idézet

Még valami eszembe jutott. Ha nem jó a csúszka íve, az is akadályozhatja a működést és megakad. Persze több más dolog is közrejátszhat még.


2016.05.25. 21:56 Idézet

Peresztegi János

Üdv!

Ha jól gondolom, nekem szól az előző hozzászólásod. 

Olvastam a problémádat, Zsoel jól leírta, hogy az utángyártott alkatrészek nem használhatók mindig tökéletesen, de a legtöbb esetben egy kis otthoni túlórázással megoldhatók a problémák. Nálad ha feltekered a csúszkára a gázcsövet nem bírod forgatni, ha jól értettem. Én eddig csakis gyári gázkarral találkoztam, ott csak arra kellett figyelni, hogy legyen jól bezsírozva minden alkatrész, és hogy a felrakáskor a bordát sikerüljön a csúszka hornyába irányítani. Ha ezek nálad mind stimmelnek az jut eszembe, hogy a csúszka hornya, vagy a gázcső belső bordája túl meredeken(vagy épp hogy nem) emelkedik. A csúszkánál ezen könnyen lehet alakítani. Ha tudnál mondjuk egy képet küldeni az alakatrészekről az sokat segíthetne. Van felújítás előtt lévő motorban ilyen alkatrészem, szóval onnan kiszerelve és lefényképezve össsze lehetne hasonlítani, amennyire ez monitoron keresztül lehetséges.


2016.05.25. 18:17 Idézet

van egy stárom gázt kéne valahogy beállitani egy pár dolgot kérdeznék nagyon megköszönném a sgitségedet


2016.05.25. 15:33 Idézet

furikk79

Szervusz!

Szerintem annyira nem kényesek az olaj minőségére a Simsonok. Arra kell figyelni, hogy az előírt mennyiség legyen benne, akkor nem lehet gond. Az enyémben jelenleg Trabant hajtóműolaj van, ha esedékes lesz az olajcsere Q8 15W40 kerül bele. Ilyet tettem az MZ-be egy tanács hatására. Ez amúgy jó téma, remélem többen is írnak.


2016.05.24. 20:10 Idézet

Sziasztok!

"Turbós blokkba" ( még bronzperselyes ) szeretném lecserélni a váltóolajat minőségire, nem arol, castrol, record... és hasonlókra, hanem belevaló minőségire! Ebben szeretném kérni a segítséget, ki milyet ajánl.

János


2016.05.24. 19:22 Idézet

Hali!

Most nézem a klub tagnévsort, és megláttam, hogy valakinek van egy 1965-ös gépje!!??? Lehet tudni róla valamit???


2016.05.24. 10:36 Idézet

pjanos

Nem mondanám magam "jó szerelőnek" így ha csak pár beállítani valód van szívesen segítek.:)

Mit szeretnál rajta megcsinálni?


2016.05.21. 16:21 Idézet

jo szerelő kéne aki átnézné a sztaromat budapesti vagyok nagyon köszönöm


2016.05.17. 21:59 Idézet

pjanos

"pedig mundent ujjonan vettem"

Pont ez a gond. A csúszkát Tajvanon gyártották, a gázcsövet mondjuk Indiában, az egyik is hasonlít a gyárira úgy nagyjából, a másik is, csak éppen véletlenül sem passzolnak össze. Sajnos egyebet nem tudok tanácsolni, mint hogy meg kell próbálni úgy megreszelni a csúszka hornyát, hogy "bevegye" a gázcső belsejében lévő spirális lemezbordát, és az könnyen járhasson benne. Meg lehet próbálni a csőborda sorjás éleit is megmunkálni, pl. vékony körreszelővel, de ez elég nehéz. Legcélszerűbb lenne megpróbálni gyári alkatrészeket keríteni; nem baj, ha használtak, azok biztosan működnek egymással.


[Későbbi] [5264-5245] [5244-5225] [5224-5205] [5204-5185] [5184-5165] [5164-5145] [5144-5125] [5124-5105] [5104-5085] [5084-5065] [5064-5045] [5044-5025] [5024-5005] [5004-4985] [4984-4965] [4964-4945] [4944-4925] [4924-4905] [4904-4885] [4884-4865] [4864-4845] [4844-4825] [4824-4805] [4804-4785] [4784-4765] [4764-4745] [4744-4725] [4724-4705] [4704-4685] [4684-4665] [4664-4645] [4644-4625] [4624-4605] [4604-4585] [4584-4565] [4564-4545] [4544-4525] [4524-4505] [4504-4485] [4484-4465] [4464-4445] [4444-4425] [4424-4405] [4404-4385] [4384-4365] [4364-4345] [4344-4325] [4324-4305] [Korábbi]

     
-

látogató van a honlapon.

     
Regisztráció

Jobb oldalon a honlap alján regisztrálj, így minden fontos információt (híreket, üzeneteket, aktualitásokat, rendezvényeket stb.) megkapsz e - mail üzenetben, a Simson Star portállal kapcsolatban.

     
Óra
     
Danuvia portál

     
Milyen messze mentél a Starral?
Távolsági használat
Mekkora volt a legnagyobb táv, amelyet egy túrán belül megtettél a Staroddal?

0-50 km
50-100 km
100-200 km
200-500 km
500 km-nél nagyobb
Ne röhögtess, a lakhelyemről is alig merek kimozdulni vele! :)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?