|
[Későbbi] [5264-5245] [5244-5225] [5224-5205] [5204-5185] [5184-5165] [5164-5145] [5144-5125] [5124-5105] [5104-5085] [5084-5065] [5064-5045] [5044-5025] [5024-5005] [5004-4985] [4984-4965] [4964-4945] [4944-4925] [4924-4905] [4904-4885] [4884-4865] [4864-4845] [4844-4825] [4824-4805] [4804-4785] [4784-4765] [4764-4745] [4744-4725] [4724-4705] [4704-4685] [4684-4665] [4664-4645] [4644-4625] [4624-4605] [4604-4585] [4584-4565] [4564-4545] [4544-4525] [4524-4505] [4504-4485] [4484-4465] [4464-4445] [4444-4425] [4424-4405] [4404-4385] [4384-4365] [4364-4345] [4344-4325] [4324-4305] [Korábbi]
Natloz191
Én a telibe fújásra alapoztam főként, hogy nem éri meg az árát. Kis híján 80 ezer. 100 körül biztos szebbeket kapni, bár mostanában én nem követem a Starok árainak alakulását. Ha a blokk tényleg igényesen lett felújítva és összerakva akkor már nem olyan eltúlzott, de még nem éri el a hirdetett árat. Ha én venném meg, nekiállnék a lefestett csavarokat és rugóstagokat elmosogatni nitrohigítóban. A kürtöt talán nem ártana szét is szedni, a membránnak hátha nem tett jót a plusz festékréteg. A kipufogóját legalább újra cserélhették volna ilyen árnál. Egy új kipufogó árát kéne lealkudni(csak a dob kb12-13ezer Ft) belőle szerintem. És megemlítheted, hogy a hátsó lengővilla sem illik egészen a képbe. Viszont ha a csavarokat és a rugóstagokat letisztítod és kap új kipufogót egy szép motor lehet belőle. Onnan a patika állapot sincs messze...
Szóval próbálj meg alkudni belőle, ha nem megy várj a következőre. Starokból még elég sok van az országban, biztos felbukkan egy másik is a közeledben.
|
Blage kéne a telefonszám hogy megbeszéljük hová és mikorra vigyem a start
|
Blage kéne a telefonszám hogy megbeszéljük hová és mikorra vigyem a start
|
Köszi a hozzászólásokat srácok, megmondom őszintén picit el vagyok kenődve, mert egyébként megnézve a piacot, ennél lényegesen rosszabb állapotban levők vannak nem sokkal olcsóbban és az árak pedig úgy az átlagban magasak, tehát 100 ezer vagy ugye a patika példányok sokkal több.
Hazudnék, ha azt mondom, hogy nem szeretnék egy patikát, csupán arról van szó, hogy nem tehetem meg.
Úgy gondoltam, hogy 70ezer forint jó ár lehet érte(ezekszerint még kevesebbet ér?), főleg ha nem csak képek alapján, hanem a valóságban is szép a fényezés.
Telibe lett fújva ahogy írtad, a blokkot az eladó rakta össze, egyébként az egészet kosárból szerelte össze. Az alkétrészek, és ide tartoznak a csapágyak is német.
Van kapcsolási rajzom(innen az oldalról, köszi innen aki feltöltötte), nézegettem, deeee megmondom őszintén, hogy villamosságilag teljesen 'kuka' vagyok:)
|
Sziasztok
megnéztem én is ezt a motort a hátsó lengővilla nekem is szemet szúrt ( amúgy én is gondolkoztam már ilyen megoldásban ) schwalbinyó lengővilla kell hozzá és így be lehet rakni az s 50 51 hosszabb és olajos teleszkópokat , de még nem próbáltam .
a lényeg hogy így nem dől el a motor
amúgy szerintem is lehet alkudni ,de közelebbről kellene megnézni
|
Natloz191
Bocs, a lényeg meg kimaradt, ez az ár szerintem megas ehhez a motorthoz. Ha nincs más a közeledben alkudj keményen. Hogy szép legyen, még sokat kell vele foglalkozni. Költeni ha jó a mechanika talán nem kell rá sokat.
|
Natloz191
Üdv a fórumon!
Érdekes motor. Úgy néz ki, hogy az egészet a tank, blokk és oldallemezek nélkül egybe fújták. Így kicsit igénytelen, de a festés a képről szépnek tűnik. A hátsó lengővilla még érdekes. Olyan mintha Schwalbéről való lenne. A Staroké kicsit más. A vezetékek bekötése nem vészes, persze ha van hozzá kapcsolási rajzod. Az, hogy a henger fúrva van kb hatezer Forinttól megkímél, ha a legolcsóbb kínai csapágyak, vagy a szimmering fordítva van benn, akkor szét kell szedni. Ezeket ránézére nehéz megállapítani, szerintem kérdezz rá. Ha az eladó rakta össze, tudnia kéne. Szimmeringnél a rugós rész nézzen befelé, úgy a jó.
Üdv: János
És lenne egy kérdésem a nagyérdeműhöz nekem is, mekkora nálatok a porlasztóban a benzin szintje? Felkerült az immár felújított ülés a motorra, két hete pedig nekiálltam felkészíteni a motorásra egy kis üzemanyagrendszer tisztítással kezdve. Zöld lerakódást eltüntettem, a fúvókák tiszták. A szint viszont ellenőrzéskor alacsonynak tűnt. Emeltem rajta egy picit, még akkor sem érte el az úszóházban lévő váll tetejét. Most ahogy indítottam, és próbáltam vele menni, olyan mintha szegény lenne a keverék. Emeltem egyet a síbertűn, most a legdúsabb állásnál eggyel szegényebb, de így is, ha nem húzkodom a gázt lefullad. Alapjárati csavar telejesen be van tekerve Egyesben erőtlen, az indulásnál nagyon kell pörgetni, kettest nem bírja. Én az alacsony szintnek tudom be a jelenséget, ki mit gondol?
A gyújtást leellenőriztem, 1,3-1,5 mm az előgyújtás, hézag 0,35 mm, gyertyahézag 0,4 mm. Pipát levéve a kábelvég 5 mm-ről áthúz a hengerre, úgyhogy szerintem a tekercsem is jó. A gyertya fekete(igaz sok ideje nem volt kiégni), és száraz.
|
Sziasztok,
Üdvözlök mindenkit a fórumon, újdonsült tag vagyok:)
Egy 1957-es D Csepel birtokosaként egy balatoni túra során jutottam el oda, hogy a körülvevő S51, Schwalbi; Star tömeg magával ragadjon, ennek már 2 éve és kinéztem egy közelben levő Start, amiről szeretném ha látszat - ár alapján elmondanátok a véleményeteket:
http://www.jofogas.hu/pest/Elado_50cm3_Simson_Star_49450076.htm
Szemet szúrt a sajnos telibe pirossal lefújt első-hátsó teleszkóp, még a csavarok-duda is, illetve a gázkar-kezelőszervek sem típusazonosak, emellett a korából adódoan, ha jól tudom nem is ilyen üléssel szerelték.
Beszéltem a tulajjal, a motor újra lett fúra, és igazából elektronikai-bekötés maradt hátra, jön-megy, de féklámpa-duda nem üzemel a bekötés hiányából adódóan.
Vélemény? :)
Zoli
|
rendben megyek de jo lenne egy telefonszám hogy feltudjuk venni a kapcsolatot az én számom 0630-964-17-04 üdv
|
pjanos
Ha eljössz egyik hétvégén (8.ker, Vajda Péter u.) megnézhetjük tudunk e vele valamit csinálni. Van otthon gyári alkatrész is, amivel ki lehet zárni pontosan mely alkatrésznek a hibája okozza.
Üdv
Balázs
|
ma szolgálatbn vagyok de lefényképezem az a problémám hogy van két komplett kormányom és képtelen vagyok összerakni még egy ismerős is megprobálta de sajnos nem jutottunk semmire mindenkinek nagyon köszönöm a segitségét a segitséget még Blagenak köszönöm hátha ő tud ebben nekem segiteni
2016.05.25 22:07 starex „
Még valami eszembe jutott. Ha nem jó a csúszka íve, az is akadályozhatja a működést és megakad. Persze több más dolog is közrejátszhat még.
|
Még valami eszembe jutott. Ha nem jó a csúszka íve, az is akadályozhatja a működést és megakad. Persze több más dolog is közrejátszhat még.
|
Peresztegi János
Üdv!
Ha jól gondolom, nekem szól az előző hozzászólásod.
Olvastam a problémádat, Zsoel jól leírta, hogy az utángyártott alkatrészek nem használhatók mindig tökéletesen, de a legtöbb esetben egy kis otthoni túlórázással megoldhatók a problémák. Nálad ha feltekered a csúszkára a gázcsövet nem bírod forgatni, ha jól értettem. Én eddig csakis gyári gázkarral találkoztam, ott csak arra kellett figyelni, hogy legyen jól bezsírozva minden alkatrész, és hogy a felrakáskor a bordát sikerüljön a csúszka hornyába irányítani. Ha ezek nálad mind stimmelnek az jut eszembe, hogy a csúszka hornya, vagy a gázcső belső bordája túl meredeken(vagy épp hogy nem) emelkedik. A csúszkánál ezen könnyen lehet alakítani. Ha tudnál mondjuk egy képet küldeni az alakatrészekről az sokat segíthetne. Van felújítás előtt lévő motorban ilyen alkatrészem, szóval onnan kiszerelve és lefényképezve össsze lehetne hasonlítani, amennyire ez monitoron keresztül lehetséges.
|
van egy stárom gázt kéne valahogy beállitani egy pár dolgot kérdeznék nagyon megköszönném a sgitségedet
|
furikk79
Szervusz!
Szerintem annyira nem kényesek az olaj minőségére a Simsonok. Arra kell figyelni, hogy az előírt mennyiség legyen benne, akkor nem lehet gond. Az enyémben jelenleg Trabant hajtóműolaj van, ha esedékes lesz az olajcsere Q8 15W40 kerül bele. Ilyet tettem az MZ-be egy tanács hatására. Ez amúgy jó téma, remélem többen is írnak.
|
Sziasztok!
"Turbós blokkba" ( még bronzperselyes ) szeretném lecserélni a váltóolajat minőségire, nem arol, castrol, record... és hasonlókra, hanem belevaló minőségire! Ebben szeretném kérni a segítséget, ki milyet ajánl.
János
|
Hali!
Most nézem a klub tagnévsort, és megláttam, hogy valakinek van egy 1965-ös gépje!!??? Lehet tudni róla valamit???
|
pjanos
Nem mondanám magam "jó szerelőnek" így ha csak pár beállítani valód van szívesen segítek.:)
Mit szeretnál rajta megcsinálni?
|
jo szerelő kéne aki átnézné a sztaromat budapesti vagyok nagyon köszönöm
|
pjanos
"pedig mundent ujjonan vettem"
Pont ez a gond. A csúszkát Tajvanon gyártották, a gázcsövet mondjuk Indiában, az egyik is hasonlít a gyárira úgy nagyjából, a másik is, csak éppen véletlenül sem passzolnak össze. Sajnos egyebet nem tudok tanácsolni, mint hogy meg kell próbálni úgy megreszelni a csúszka hornyát, hogy "bevegye" a gázcső belsejében lévő spirális lemezbordát, és az könnyen járhasson benne. Meg lehet próbálni a csőborda sorjás éleit is megmunkálni, pl. vékony körreszelővel, de ez elég nehéz. Legcélszerűbb lenne megpróbálni gyári alkatrészeket keríteni; nem baj, ha használtak, azok biztosan működnek egymással.
|
[Későbbi] [5264-5245] [5244-5225] [5224-5205] [5204-5185] [5184-5165] [5164-5145] [5144-5125] [5124-5105] [5104-5085] [5084-5065] [5064-5045] [5044-5025] [5024-5005] [5004-4985] [4984-4965] [4964-4945] [4944-4925] [4924-4905] [4904-4885] [4884-4865] [4864-4845] [4844-4825] [4824-4805] [4804-4785] [4784-4765] [4764-4745] [4744-4725] [4724-4705] [4704-4685] [4684-4665] [4664-4645] [4644-4625] [4624-4605] [4604-4585] [4584-4565] [4564-4545] [4544-4525] [4524-4505] [4504-4485] [4484-4465] [4464-4445] [4444-4425] [4424-4405] [4404-4385] [4384-4365] [4364-4345] [4344-4325] [4324-4305] [Korábbi]
| |