Simson Star veterán motor portál - klub, fórum, alkatrészek, felújítás, műszaki leírás, története
Alkatrész
     
Menü
     
Veterán apró Simson
     
Ajánló
     
Simson
     
Látogatók
Indulás: 2009-12-17
     
-
Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás
     
FÓRUM (csevegés, műszaki problémák, fényezés stb.)
[Későbbi] [5264-5245] [5244-5225] [5224-5205] [5204-5185] [5184-5165] [5164-5145] [5144-5125] [5124-5105] [5104-5085] [5084-5065] [5064-5045] [5044-5025] [5024-5005] [5004-4985] [4984-4965] [4964-4945] [4944-4925] [4924-4905] [4904-4885] [4884-4865] [4864-4845] [4844-4825] [4824-4805] [4804-4785] [4784-4765] [4764-4745] [4744-4725] [4724-4705] [4704-4685] [4684-4665] [4664-4645] [4644-4625] [4624-4605] [4604-4585] [4584-4565] [4564-4545] [4544-4525] [4524-4505] [4504-4485] [4484-4465] [4464-4445] [4444-4425] [4424-4405] [4404-4385] [4384-4365] [4364-4345] [4344-4325] [4324-4305] [Korábbi]

2019.10.21. 19:49 Idézet

Zsoel

Levettem vasárnap a kuplungfedelet. Sajnos szerelési hiba vezetett a repedéshez, mivel csak a kuplung állítócsavarja tekeredett ki a nyomólapból. Kb 1 hónapja állítottam a kuplungon, mert a bowden állító már annyira ki volt tekerve a kormányon, hogy a menetből csak kb 2 volt a konzolba tekerve, az sem tartotta a helyén. A blokkban állítottam annyit, hogy kb pont középútig kelljen betekerni az állítócsavart a kormányon. De úgy  látszik, hogy nem húztam meg eléggé az állítócsavar anyáját a blokkban. Mivel mással nem tudok rányúlni, csak crova fejjel ezért kézzel betekerem az anyát ilyenkor a megfelelő beállítás elérésekkor, majd a crova-s kulcsot rátéve a meghúzás felé hirtelen mozdulattal ráütök a kulcsra párat. Ezek szerint nem volt elég. Van erre valami jól bevált módszered, vagy csak tegyem sebességbe, és akkor elvileg nem tud elmozdulni a kuplung? A henger kompressziója kevésnek bizonyult ehhez.

FPJ

Üdv a Starosok között! Jól meg lehet csinálni egy ilyen gépet, alkatrész is van, többnyire jó minőségűt is találni, de ha tényleg pöcc-röff gépet akarsz amiben biztos vagyok alaposan végig kell menni az alap dolgokon. Mivel ezek a gépek sokáig jó motornak számítottak javarészt több kézen és persze sok szerelésen(házilag) átestek már, így a gyári értékek nem mindig maradtak meg. Finom szerkezetek a korabeli társaikhoz képest, a szerelésük ezért nagyobb figyelmet igényel mind a gyújtás és a porlasztó terén is. Viszont cserébe tökéletes beállítással kiválóan üzemel a Simson. Írod, hogy kitisztítottad a kipufogót. Jó az eredeti kipufogó, ha nincs kiherélve. Sajnos az ifjonti hév áldozatául esik a legtöbb esetben, legalábbis ez az én tapasztalatom. A Tiedé épségben átvészelte a majdnem 5 évtizedet? A dolog ami még engem szívatott a porlasztó típusa. Írd le légyszíves, hogy milyen porlasztó van a gépeden. A hengerre felmegy az utolsó s51 porlasztó is, de azzal nem olyan a motor, mint kéne. Gyári hengerhez gyári porlasztó a legjobb. Tuning hengerhez nem vitatom, talán másik porlasztó illik de annyira nem vagyok otthon a tuning témában hogy bármt is biztosan leírhassak.


2019.10.19. 13:33 Idézet

FPJ

Szia, üdv a fórumon!

Köszönjük a lélekemelő történetet, örülök, hogy újabb Start akar megmenteni valaki az enyészettől, és külön örülök annak is, hogy hasznos volt számodra az a sok problémamegoldás, szerelési leírás, amellyel itt az évek során foglalkoztunk. Nyugodtan írj, amennyi jólesik, arra van a fórum. Nem kell ezért bocsánatot kérni.

Tapasztalatom szerint az állás során (ha egyébként szakszerűen van tárolva a motor) leginkább csak a gumi és műanyag alkatrészek vásnak el. Ha a benzint nem hagyják benne a tartályban, leállítás előtt kiürítik és átszellőztetik, ugyanígy a porlasztót is, akkor különösebb baj nem éri a tüzelőanyag-ellátást. Két dolog okozhat problémát: a benzincsap forgótányérjának a gumitömítése (ez hosszabb idő után esetleg kidagad, és a csap karjának első elfordításakor megsérül, illetőleg a szimeringek (gumiból lévén) megkeményednek, vagy éppen a tömítőajkak a forgattyústengelyre "gyógyulnak", és az első megrúgáskor leszakadnak. De ha nálad van stabil alapjárat, és gázadásra nem fuldoklik, hörög a motor, akkor itt nemigen lehet ilyen gond. Ez majd a menetpróbán kiderül.

Amit még javasolni tudok: a gumiabroncsokat, ha öregek, megkeményedtek, megrepedeztek, cseréld ki, mert életveszélyesek lehetnek. Hiába jó még a futófelületük, ha az anyaguk az idő múlásával (és esetleg a nem megfelelő tárolással) elöregedett. Főleg vizes, csúszós úttal nagyon veszélyes tud lenni az öreg abroncs. Fontos a helyes levegőnyomás is, elöl-hátul.
A láncfeszességet állítsd be, a láncot kend meg! Nézd meg, nincsenek-e kitört láncgörgők.
Ugyanígy javasoltam volna a hátsó lámpabúra cseréjét, ha már nagyon matt, ezt nagyon okosan tetted, hogy kicserélted, illetve ajánlom a fényszóró cseréjét is, ha esetleg bemattult, megrohadt a lámpatükör. Akár a fényszóró cseréje is szóba jöhet, nagyobb teljesítményű (illetve nagyobb feszültségű ÉS teljesítményű) izzóval, de ehhez tekercscsere is szükséges az alaplapon. Nem olcsó dolgok ezek, az tény, de életet menthetnek, hiszen jó, ha az ember rendesen látszódik, és még jobb, ha lát is. Nem szeretem a nem gyári megoldásokat, de tény, hogy az a 6 V 15 W fényszóróteljesítmény bizony sajnos nem sokat ér.
A lengővillákat mozgasd meg oldalirányban, nincsenek-e kikopva a szilentek, és persze ellenőrizd a fékhatást elöl-hátul; ha szükséges, állítsd be őket, illetve cseréld ki a pofákat. Ha ki vannak szőrösödve a bovdenek, azokat se legyél rest kicserélni, nagyon kellemetlen, ha valamelyik (pláne a féké) menet közben szakad el.
Nézd meg, nem ütnek-e a kerekek, ha esetleg van laza vagy törött küllő, ezeket javítsd ki. Hosszabb állás után előfordulhat a lengéscsillapítók nyikorgása, főleg elöl, ami menet közben elég idegesítő tud lenni; ezeket sajnos meglehetősen körülményes dolog sérülésmentesen szétszedni, még hozzáértő szerelőnek is, de átmenetileg segíthet, ha kiszerelve, a burkolatokat kicsit visszahúzva jó alaposan beszórod őket valami kenősprayjel, pl. WD40-nel, esetleg negyedórára 60-70 °C-ra felmelegített, hígfolyós motorolajba áztatod, és aztán egy napig hagyod kicsöpögni őket.
Szintén javasoltam volnaa gumimarkolatokat, lábtartógumikat kicserélni, ezt is jól tetted, illetve a nyergen, ha kell, cseréld ki a szivacsot meg a huzatot, mert szakadt markolatokkal, lábtartókkal, kis*ggelt, üléssel bizonytalan az üléshelyzet, lábtartás, kormányfogás.  Visszapillantó-tükör is mindenképpen legyen bal oldalt a járművön; ha nincs vagy bemattult, rossz a visszaverő-képessége, ne sajnáld a pénzt a pótlására/cseréjére. (Nagy felületű, kormányvégbilincses darabot javaslok, ne fúrj rá hosszú, M8-as szárú tükröt - 1972-es Starnal amúgy sincs még a kormánytartón felöntés erre a célra.)
Gyújtógyertyát szintén cserélj, azonkívül tarts az ülésben tartalék gyertyát és gyertyakulcsot is. (Az elektródhézag 0,4 mm legyen, a hőérték a legmagasabb, 260 vagy afeletti. Pl. NGK B8HS, de motorja válogatja, melyik márkát szereti.)

Nagy vonalakban hirtelen ennyi jutott eszembe.
 

 

 

 


2019.10.19. 00:32 Idézet

Üdvözlök mindenkit a Simson Star oldalon.FPJ  vagyok,székesfehérvári lakos,s új Star tulajdonos.Pontosabban 2 hónapja vásároltam meg gyerekkorom kedvenc motor típusainak egyikét,fellelt állapotban,de szinte hiánytalanul .Ami nincs meg az az akku,kilométer-óra spirál,visszapillantó tükör, s a nyeregzár kulcsa.A motor 6 éve nem ment,s egy elesés miatt lett lerakva.Az első sárvédő,és a jobb első teleszkóp sérült, illetve diónyi horpadás van a tankon.A gép 1972-es évjárat,piros váz,és szürkés tank színben "pompázik".A km-mérő 48 255-öt mutat,de a spirál nincs meg,illetve annak mechanikája is hiányos.Eddíg a tankot savaztam ki,fémtisztára,vettem rá tankmatricákat,új benzincsapot,új hátsó lámpa búrát tömítéssel,új légszűrőház tömítést,új gázbovdent,karburátor javító szettet,és új benzincsövet tettem rá köztes szűrő alkalmazásával.Lecserélésre került a hajtómű olaja /15W40  motorolajra/.A kipufogó rendszert szétszedtem,és kitakarítottam,ezek után ezüstre lett festve mert nagyon csúnya volt.

Vettem markolat,és lábtartó gumikat ,s új berugókart is,de ezek még  dobozban vannak.Karburátor szintet az itt olvasottak alapján állítottam be,s meg kell mondjam nagyon hasznos infókkal gazdagodott az egyébként hiányos tudás szintem.Igaz 2 hét kellett a fórum végig olvasásához...Szikra volt,s kb.a 10-12-dik rúgásra életre kelt a gép 6 év pihenő után!!!!Szépen jár alapjáraton " komárosan"pattogós hangja van,veszi és tartja a fordulatot,de csak álló helyzetben járattam,mert az ülést levettem javítás miatt.Kb. 5-6 percet járattam,nem hallok kopogást,csörgést nem folyik semmi belőle sehol sem.Egyenlőre itt tartok,ha esetleg valaki tud jó tanácsot adni,hogy milyen dolgok amik mellett ne feledjek el elmenni,azt előre is tisztelettel megköszönöm.Szeretném,ha tavaszra egy teljesen menetkész veteránt sikerülhetne vissza téríteni az aszfaltra.És saját célra vettem a gépet nem haszon szerzés okán.Elnézést a hegyi beszédért.

Köszi : Józsi

 


2019.10.18. 22:05 Idézet

Zsoel

Köszi, ezt nem tudtam. Keretes változatot kap.


2019.10.17. 22:38 Idézet

starex

Nem, éppen hogy a későbbi darabokra. Díszkeretes kell rá, olyat keress.


2019.10.17. 22:16 Idézet

Egy valami kimaradt, 1970 az évjárata.


2019.10.17. 22:15 Idézet

Zsoel

Egy újabb felújítás nekem sem hiányzik. Én bízom benne, hogy mással nem lesz gond. Ha már fedélcsere. Most csíkos volt rajta, de nekem van egy csík nélküli fedelem is, az elvileg a régi darabokra való. Melyik illik hozzá? Ami rajta volt, vagy akkor már tegyem a csík nélkülit?


2019.10.16. 22:24 Idézet

starex

Kellemetlen.

Bosszantó, de szerencse, hogy ennyivel megúsztad. Remélem, nagyobb baj nem lett (lesz) az esetből.


2019.10.16. 22:21 Idézet

star74

A pontos méretetét sajnos nem tudom neked megmondani. Épp most raktam össze egy Start a napokban, jelenleg nincs alkatrészem, amit megmérhetnék. Fejből meg nem tudom. Az biztos, hogy a lánckeréknél lévő távtartó persely (jól mondod, ott is van egy) belül jóval kisebb átmérőjű, mert az a hajtott tengely külső vállán ül föl. Nem megy el a harmadik fokozat hajtott fogaskerekéig, szóval nem tudod felcserélni őket.

Magyarországon sajnos nem találtam azt, amire szükséged van, csak a lánckerék perselyét kínálgatják, de Németországban kapható, pl. itt:

https://www.ost-moped.de/buchse-abtriebswelle-s50-kr51-1-spatz-sr4-1-star-sr4-2-duo-4-1.html

Ezek szállítanak Magyarországra, és PayPal-lal is lehet fizetni, megbízható bolt.


2019.10.16. 19:22 Idézet

Zsoel

Ma elérte a Start, ami talán még emlékszel Halászin ütötte fel a fejét a garázsodban. Egészen pontosan szépen robogtam hazafelé a munkából ma délután 50-55 km/h sebességgel amikor kerregést és roppanást hallottam a blokkból. A sebességem szerencsére nem változott de reflexből azonnal behúztam a kuplung kart, ez viszont nem hozott semmi változást, akkor már tudtam is mi történt. Leszakadt a kuplung nyomólapról a kuplung állító része, ami aztán megfeszegette az állító ablakot, el is repesztve a deknit, egyúttal letölve az egyik rögzító fület. A kis ablak ép maradt, a deknit azt cserélhetem. Talán még jól is jártam, mivel azt könnyebben és olcsóbban találok. Na meg hogy nem ékelődött be a leszakadt alkatrész egy fogaskerékpár közé, és hármasban szépen haza tudtam motorozni. Egyszer ugyan megálltam, de mivel ez  a helyszínen nem javítható, és transzport sem állt a lehetőségemre a tolás helyett az óvatos hazamotorozást választottam. 40-el sikerrel haza is jutottam. Az elindulás volt csak bajos, ugyanis 3-asban betoltam a gépet és szorítottam, hogy fel tudjon gyorsulni. Feltudott, nem hagyott cserben. Talán amikor kb 5 éve hazamentem vele Halásziról akkor kellett volna kicserélni a nyomólapot, vagy csak megsértődött amiért délelőtt megáztattam az őszi esőben. Valamelyik nap leveszem a kuplung fedelet aztán megnézem azt a letört alkatrészt. Idén talán ez volt az utolsó útja. Úgy is október közee van.


2019.10.16. 13:18 Idézet
Zsoel Rendben,nem a valasz gomra nyomok,bocsi. Megvan a problema Nekem ez a persely hianyzik,mekkora ennek a merete? Ha ossze van rakva a blokk a hajtott tengelyre ugye a lanckerek ala is kell ilyen persely? Azon fut a szimering ugye? Annak mekkora a merete? Vagy lehet hogy en kavartam ossze es oda nem kell? Valaszod előre is koszonom

2019.10.15. 22:11 Idézet

Star 74

Ahelyett, hogy bemásolod a levelemet, hasznosabb lett volna, ha inkább fényképeket mutatsz, hogy néz ki az összeszerelésre előkészített blokkfél. Ne kattints a Válasz gombra, nagyon kérlek, mert fölösleges tartalmat generál. Elég csak a hozzászólásod elején megcímezni, kinek szánod, nincs itt akkora forgalom, hogy ne találja meg a címzett.

Erre a perselyre gondoltam: egy központozó-távtartó gyűrű tulajdonképpen, amely a harmadik fokozatt hajtott kerekének agyában lévő fészekbe ül, és erre jön rá a menesztő fogaskerék, amelyet központoz. Hosszúsága révén pedig felül a golyóscsapágy belső gyűrűjén, ezzel meggátolja, hogy a hajtott tengely axiálisan elmozduljon.

Ott van benn a rugó közepén, a ritka fogú fogaskerék (a menesztő) agyában.

Jó lenne, ha le tudnád fényképezni a saját alkatrészeidet, könnyebben tudnék segíteni, mit lehet a gond.


2019.10.13. 22:03 Idézet

Nagyon Szépen Köszönöm válaszod,de a problema tovabbra is fent all, a motor tolasra indul,de berugni nem lehet,ma raktam ossze ellenőrizve az altalad leirtakat,viszont nem tudom milyen perselyt emlitettel,nemtudok rajonni,lehet az hianyozna nekem?nem tudom hogy jot csinaltam e a rugo elofesziteset megerositettem ugy,hogyraktam bele meg egy alatetet egy donor blokkbol,valamivel jobb lett,de meg mindig atugrik. Tokeletesen mukodott mikor csak a kuplungon keresztul hajtotta a fotengelyt,de ahogy rakerult a henger hengerfej, sokkal nehezebb letbes atugrik,magyarul ekkora igenybevetelnel nem akar mukodni,valami csak megadja magat. Köszönöm Szépen előre is valaszod

 


2019.10.11. 08:23 Idézet

Star74

Szia!

Ha a berúgótengely indító fogasíve és a hozzá kapcsolódó menesztő fogaskerék fogai épek, nincs kopás, törés, akkor két esetre tudok gondolni.

Az egyik, hogy a berúgótengelynek MINDKÉT oldalán lennie kell egy-egy ütközőalátétnek, amelyek felülnek a tengely vállaira. (Nagy méretű alátétekről van szó, középen egy nagy, oldalt egy-egy kisebb furattal.) Ez biztosítja, hogy indítás közben a fogasív és a menesztő kerék fogsorának a mértani középvonala egybeessen. Ha valamelyik hiányzik, féloldalasan kapcsolódnak a fogak, és előbb-utóbb lekopnak, de ez meg is látszódik a fogakon, és azt mondod, már cserélgettél alkatrészeket. Ettől függetlenül ellenőrizd még egyszer. Így néz ki a szétszedett, illetve összerakás előtt álló motorblokk; a tengely innenső oldalán látszódik az ütközőalátét, de a túlsó oldalán is van.

A másik lehetőség a hajtott tengely. Előfordulhat, hogy a menesztőkerék, illetve a harmadik fokozat hajtott fogaskerekének a racsnija (farkasfogazott homlokfelület) nem kapcsolódik rendesen.

Esetleg hiányzik vagy nem megfelelő méretű az a központozó-távtartó persely, amelyik a menesztőkerék agya és a hajtott tengely között van. Körülbelül 6-8 mm-rel ki kell lógnia a menesztő fogaskerék agyából, ez biztosítja, hogy a hajtott tengely (és vele a fogaskeréksor) se mozdulhasson el tengelyirányban. Ezt azért mondom, mert találkoztam már olyan motorral, amelyiknél házilag esztergált persely volt ott, de csak olyan szélesre készítették, mint a fogaskerék. Nem lógott ki kellően, így el tudott mozdulni a tengely. Valamint annak a nyomórugónak is megfelelő hosszúságúnak és erejűnek kell lennie, amelyik a menesztőkereket szorítja neki, és van ennek kívül még egy alátétje is, annak is meg kell lennie, különben nem elég az előfeszítés ahhoz, hogy megfelelően összenyomja a racsni fogait. Mindez szintén okozhatja a problémádat.

 


2019.10.11. 07:40 Idézet
Sziasztok, Valaki tudna segíteni? Van ugye a turbo huteses blokknak a berugo szerkezete: berugotengely,racsnis kerek, rugo hezagolo Problemam hogy mar mindent csereltem,probalgattam de sikertelenul A problemam az hogy mikor nyomom le a berugokart egy darabig forgatja a motort aztan atugrik, ha erosebben nyomom lefele szinte alig fog,atugrik,nem hajtja a motort, sokszor szet lett szetszedve osszerakva , probaltam masik alkatreszekkel es nem jo. Szinte hallani lehet ahogy atugrik de nem tudok rajonni hogy mi Valaszokat elore is koszonom

2019.09.25. 20:44 Idézet

Zsoel

Egy kicsit karcsú az igaz, próbára működik, idén még kihúzza vele. A 6 Voltos rendszerével a töltésnél voltak problémák. Nemrég kapott egy elektronikus szabályzót, aztán ahogy használni kezdtük az akku döglött be. 4ride márkájú volt, most ez az új osztrák van benne. Azért ez biztos  többet ér. Jövőre kap egy új 11 Ah-s akkut, lehetőleg nem kínai szemetet. A 6 V legfőbb hátránya vélemnyeem szerint az este és a városi menetben van, ahol sokat kell indexelni és állni. Ezeket a körülményeket viszont könnyen lehet minimalizálni, hacsak nem városi vagy, és nappal jársz dolgozni.


2019.09.23. 07:39 Idézet

Ormossy

Vagy úgy. Akkor mégiscsak hepiend a történet vége, örülünk neki.


2019.09.23. 07:34 Idézet

starex

Az MZ TS-ek akkumulátora 11 Ah-s, és azok, ugye, akkumulátoros gyújtásúak, valamint az egész villamos hálózatba bele vannak kötve, tehát rendesen igénybe vannak véve. Ez a kicsi nem sokáig bírná két feltöltés között, sőt, igazából az egész 6 V-os, dinamós rendszer elavult és alul van méretezve, nem véletlenül álltak át a 12 V-ra az ETZ-vel (eredetileg már a TS 250/1-es modellt is azzal akarták).


2019.09.22. 18:36 Idézet

Köszönöm a gratulációkat!

 

Ma meg volt az első kisebb túra az "új" motorral. 

Ebéd után elgurultam Hortra, pár db. sütőtökért. Kb. 15 km-t mentem, amikor egyszer csak kicsit rángatni kezdett a gép, majd egy lámpánál való megálláskor le is állt.

Szerencsére csak egy kis kosz került a gyertyahézag közé. Tisztítás után hiba nélkül gurultunk hazáig.

Ez valószínűleg a motor bosszúja volt azért, mert megváltam tőle, és figyelmeztetés is, hogy ez még egyszer elő ne forduljon. 

Kicsivel több, mint 100 km-t mentünk együtt ma délután.


2019.09.20. 23:10 Idézet

Ormossy

,,Minden jó ha jó a vége!" Ez márpedig jó hír, kívánom hogy még sokáig húzhassad a Starodnak!


[Későbbi] [5264-5245] [5244-5225] [5224-5205] [5204-5185] [5184-5165] [5164-5145] [5144-5125] [5124-5105] [5104-5085] [5084-5065] [5064-5045] [5044-5025] [5024-5005] [5004-4985] [4984-4965] [4964-4945] [4944-4925] [4924-4905] [4904-4885] [4884-4865] [4864-4845] [4844-4825] [4824-4805] [4804-4785] [4784-4765] [4764-4745] [4744-4725] [4724-4705] [4704-4685] [4684-4665] [4664-4645] [4644-4625] [4624-4605] [4604-4585] [4584-4565] [4564-4545] [4544-4525] [4524-4505] [4504-4485] [4484-4465] [4464-4445] [4444-4425] [4424-4405] [4404-4385] [4384-4365] [4364-4345] [4344-4325] [4324-4305] [Korábbi]

     
-

látogató van a honlapon.

     
Regisztráció

Jobb oldalon a honlap alján regisztrálj, így minden fontos információt (híreket, üzeneteket, aktualitásokat, rendezvényeket stb.) megkapsz e - mail üzenetben, a Simson Star portállal kapcsolatban.

     
Óra
     
Danuvia portál

     
Milyen messze mentél a Starral?
Távolsági használat
Mekkora volt a legnagyobb táv, amelyet egy túrán belül megtettél a Staroddal?

0-50 km
50-100 km
100-200 km
200-500 km
500 km-nél nagyobb
Ne röhögtess, a lakhelyemről is alig merek kimozdulni vele! :)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?