|
[6224-6205] [6204-6185] [6184-6165] [6164-6145] [6144-6125] [6124-6105] [6104-6085] [6084-6065] [6064-6045] [6044-6025] [6024-6005] [6004-5985] [5984-5965] [5964-5945] [5944-5925] [5924-5905] [5904-5885] [5884-5865] [5864-5845] [5844-5825] [5824-5805] [5804-5785] [5784-5765] [5764-5745] [5744-5725] [5724-5705] [5704-5685] [5684-5665] [5664-5645] [5644-5625] [5624-5605] [5604-5585] [5584-5565] [5564-5545] [5544-5525] [5524-5505] [5504-5485] [5484-5465] [5464-5445] [5444-5425] [5424-5405] [5404-5385] [5384-5365] [5364-5345] [5344-5325] [5324-5305] [5304-5285] [5284-5265] [Korábbi]
Zsoel & starex!
Köszönöm, tényleg gyújtás gond volt. Gyerty, kondenzátor, tekercs cserélve, megszakító hézag állítva.
Most, egy maga szintjén, erőteljes fürge géppel robog a fiam, aki ezt tisztaszívvel élvezi. |
Zsoel
Igazán nincs mit! Ha idén összejön még pár kép felteszem azokat is, így színesebb az oldal.
|
Medvelac
Alighanem gyújtásprobléma. Legvalószínűbb a hibás gyertya, aztán a kondenzátor, végül a gyújtótrafó. Sorban végig kell nézni ezeket.
|
starex
Köszönjük az élménybeszámolót!
|
Ormossy
Szokatlannak találtam én is, hogy elmaradtak a beszámolóid és a honlapod sem frissült. Gondoltam, hogy köze lehet a járványhoz és sajnos ez be is igazolódott. Örülök neki, hogy immár jobban vagy, mielőbbi felépülést kívánok.
|
Medvelac
Szerintem gyújtás. Ha lefullad és kiveszed a gyertyát milyen a szikrája? Gyertyacserét próbáltál? Nem mindig az új gyertya a jó gyertya, párszor megjáratam a boltban kapott újakkal.
|
Ormossy
Nagyon örülök, hogy egy ilyen csekélységgel sikerült hozzájárulnom a gyógyulásodhoz. Nagyon pontosan leírtad, ami egy ilyen Simsonos túra alkalmával a lényeg. Nem eljutni A-ból B-be, hanem az út és a táj élvezete. Nagyobb és gyorsabb gépekkel is lehet élvezni az utat, de magasabb sebességgnél egy bizonyos szint alá nem szabad engedni a figyelmet. Itt jobban át tud szellemülni az ember.
A Starod beindításához gratulálok, egy következő lépés a jövő évi túráid felé! A hangja gyógyító hatása sokszorosa lehetett a virtuális túrabeszámoloménak.
|
Ave!
Mi lehet az oka annak, ha a motor elkezd dadogni, majd lefullad? Arra már rájöttem, hogy a motor hőmérsékletével van összefüggésben, mert cca.: 5 km megtétele után jelentkezik, majd ha visszahül ismét pöcre indul és szépen pörög. |
starex,
Kicsit (nahyon!!) irígy vagyok!
Én szerencsére általában nem időre megyek/mentem a Simsonnal, így mindig van időm nézelődni, vagy rövid időre megállni. Minden túrámon készítek fotókat is.
Köszönöm, hogy megosztottad velünk a túrád képeit, máris jobban érzem megam.
Tegnap egyébként én is beindítottam a motoromat, igyaz, csak az udvaron. Legutóbb úgy május vége felé ketyegett, amikor a fiaim a kedvemért indították be, de még kerekes székkel toltak oda hozzá.
Most egyet rúgtam rajta gyújtás nélkül, majd a következőnél már azonnal indult.
Jó volt hallani a hangját.
|
Ormossy
Ma délután olyan szépen sütött a nap, hogy útra is keltem a Star nyergében. Az volt a gondolatom, hogy elindulok a Bakony felé majd egy órányi út után viszafordulok, így kb 100 km táv meglesz. Az oda-vissza utakat nem kedvelem annyira, most úgysem munkába mentem, úgyhogy egy rövidebb körutat tettem meg, olyan 70 km-t. Sokkal kellemesebb így motorozni, hogy nem időre megy az ember, szinte el is felejtettem milyen ez kismotorral. A vasárnapi forgalom is gyér volt, bár egy rövid szakaszon a 82-esen mentem, ott már volt forgalom. Az elején volt tökéletes a környezet, a tavaly újra aszfaltozott és szinte üres utakon. Sajnos ez nem az egész útszakaszra volt igaz, de minőségre a többi része is közepesnek mondható volt. Egy Simsonnak úgysem jelent problémát néhány úthiba
Az út első része, irány Réde.
Útközben, még túlnyomórészt sík utakon.
Ott a távolban pedig már Csesznek környéke látszik, a Bakonyi hegyekkel. A vár romot innen nézve eltakarják.
Itt pedig megpihentünk 10 percre, kb a mai etap közepén, a Bakony lábánál. Nemsokára fordulam visszafelé a 82-esre.
Ugyanott, de a másik irányból fényképezve.
Ormossy márkatársam, a gyógyulásodhoz küldöm ezt a pár sort és képet. Remélem sikerült átadnom egy keveset a mai motorozási élményeimből. Még biztosan kell mennem vele, mivel mindössze csak 2 litert fogyasztott a nyáron tankolt nedűből, erre még fölösleges rátankolnom. Több mint félig van a tartálya, takarékos jószág.
|
starex,
Valóban elmaradtak az idén a túrabeszámolóim, sajnos, és nem a "leszakadás" miatt. Szívesen írtam volna motoros élményeimről, de ezt dobta a gép.
Jövőre be kell pótolnom, az itthoni ráérésemben már összeállítottam egy bakancslistát, a belföldi és külföldi túraútvonalakról.
Igazán rendes Tőled, hogy miattam és tiszteletemre teszel egy hosszabb túrát, köszönöm előre is, már a gondolatától is jobban vagyok.
|
Ormossy
Feltűnt nekem, hogy elmaradtak a túrabeszámolóid, de nem gondoltam semmi rosszra. Előfordult már, hogy valaki ,,leszakadt". De sajnos valójában nem ez történt. A lényeg, hogy túlélted a betegséget, és a javulás útján haladsz. Én is azt kívánom amit az előttem szólók, hogy minél előbb gyógyulj fel, hogy újra a régi formádban lehess! Na meg várjuk jövőre a friss túrabeszámolókat Én idén csak munkábajárásra használtam a gépet, amit természetesen hiba nélkül teljesített, bár 5-600 km-nél többet nem ment. A visszatérésed alkalmából egy év végi 100 km-es karikát lehet megyek vele, hogy friss 500 Ft-os üzemanyaggal tudjam eltenni télire.
ui: ilyen üzemanyagárak mellett felértékelődnek a közlekedésben a Starok, és a hozzájuk hasonló kismotorok, alkatrész pedig szerencsére van, úgyhogy szerintem a Starok még sokáig életképesek lesznek. Aki meg robogózni akar annak egészségére
Üdv: starex
|
Ormossy VÁRUNK !!!!!! Sarilaci
|
Zsoel,
Szerintem még legalább 10-15 évig nem fog a Simson kimenni a divatból, de lehet, hogy keveset mondtam. Nyilván, jó lenne, ha pörögne a topic, de az emberk egy jelentős résza ma már mással van elfoglalva, nem ér rá fórumozni.
Igazad van, olcsón megúsztam... a statisztikák szerint, - ha jól emlékszem - a lélegeztető gépeken kb. 20 % marad életben.
(A családom minden nap érdeklődött az orvosoktól telefonon az állapotomat illetően, és hát volt olyan nap, amikor azt mondta az orvos, hogy "rezeg a léc" - de megúsztam.
Köszönöm a jókívánságaidet, igyekszem felgyógyulni, mert nagyon szeretek=szeretnék motorozni!
|
Ormossy
Hát, most mit tegyünk - fogynak az öreg Starok, ne feledjük, 46 éve gyártották le az utolsó példányt. Egyre kevesebbet látni belőlük az utakon (ahogy bármilyen Simsonból is), előbb-utóbb-teljesen ki fognak kopni, sajnos. Akkor pedig már nemigen lesz miről fórumozni. Bizony, maga az oldal is 12 év körül jár már. Én különben igyekszem legalább 2-3 naponta felnézni ide, de hát ha senki nem ír semmit, csak úgy, a magam szórakoztatására nyilván én se fogok írogatni.
Nagyon sajnálom egyébként én is a szomorú sorsodat. Azt mondom, még így is "olcsón" megúsztad; csak az én tágabb ismeretségi körömben öten vesztek oda a vírus miatt az elmúlt egy évben, valamennyien 45-75 év közötti, egészséges(nek tűnő) emberek... Kívánom, hogy mielőbb sikerüljön teljesen felépülnöd, és a következő szezonod sok motorozással teljen.
|
sarilaci!
Köszönöm a jókívánságokat, igyekszem gyógyulni, mert jövőre sokat kell motoroznom, hogy az ez évi lemaradást bepótoljam.
|
Ormossy ! Szomoruan hallom mi történt Veled. Kivánok néked eröt egészséget s mielöbbi gyógyulást !!!! Hajrá simson !
|
Szép napot mindenkinek!
Szomorúan látom, hogy nagyon "leült" a topic. Igaz, én is január 1-én írtam ide utoljára, de mentségemre szolgáljon, hogy sajnos ebben az évben egy km-t sem mentem a szeretett motorommal.
Hiába kívántam mindenkinek jó egészséget, sok balesetmentes km-t, nekem sajnos egyik sem jött be.
Amikor az év elején már arra készültem, hogy ha az idő engedi, rövidesen motorozni fogok, akkor elgázolt a covid...
Március 15-én mentő, - Honvéd Kórház, - lélegeztetőgép... 1 hónap alatt 73-ről 50 kg-ra fogyás, segítség nélkül egy pohár vizet sem voltam képes meginni, felülni-állni-járni nem tudtam.
Most már bottal sikerül jönni menni.
Jövőre majd 2x annyit kell mennem a Starral, hogy kijöjjön az átlag.
|
András
Szia! Pedig vissza kell fordítani a gázcsövet, másként nem fog menni. Mondjuk túlhúzásról még nem hallottam, általában a visszaforgatáskor szokott túlszaladni az alapálláson, de más megoldás akkor sincs, valahogy vissza kell erőltetni a helyére. Legfeljebb letörik a cső belsejében a spirállemez, vagy megsérül a csúszka, de legalább le tudod szedni az indexlámpát. Ezeket az alkatrészeket ki lehet cserélni. Igaz, végszükség esetén a lámpát is ki lehet cserélni. Mindegy, próbáld meg óvatosan visszaforgatni a gázcsövet.
|
Ave!
Elrontottam! Túlhúztam a gázkart. Most nem férek hozzá az index rögzítőcsavarjához. Annélkül meg nehéz a gázcsövet visszaigazítani.
Hol és hogyan kezdjek neki? |
[6224-6205] [6204-6185] [6184-6165] [6164-6145] [6144-6125] [6124-6105] [6104-6085] [6084-6065] [6064-6045] [6044-6025] [6024-6005] [6004-5985] [5984-5965] [5964-5945] [5944-5925] [5924-5905] [5904-5885] [5884-5865] [5864-5845] [5844-5825] [5824-5805] [5804-5785] [5784-5765] [5764-5745] [5744-5725] [5724-5705] [5704-5685] [5684-5665] [5664-5645] [5644-5625] [5624-5605] [5604-5585] [5584-5565] [5564-5545] [5544-5525] [5524-5505] [5504-5485] [5484-5465] [5464-5445] [5444-5425] [5424-5405] [5404-5385] [5384-5365] [5364-5345] [5344-5325] [5324-5305] [5304-5285] [5284-5265] [Korábbi]
| |