Simson Star veterán motor portál - klub, fórum, alkatrészek, felújítás, műszaki leírás, története
Alkatrész
     
Menü
     
Veterán apró Simson
     
Ajánló
     
Simson
     
Látogatók
Indulás: 2009-12-17
     
-
Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás
     
FÓRUM (csevegés, műszaki problémák, fényezés stb.)
[6224-6205] [6204-6185] [6184-6165] [6164-6145] [6144-6125] [6124-6105] [6104-6085] [6084-6065] [6064-6045] [6044-6025] [6024-6005] [6004-5985] [5984-5965] [5964-5945] [5944-5925] [5924-5905] [5904-5885] [5884-5865] [5864-5845] [5844-5825] [5824-5805] [5804-5785] [5784-5765] [5764-5745] [5744-5725] [5724-5705] [5704-5685] [5684-5665] [5664-5645] [5644-5625] [5624-5605] [5604-5585] [5584-5565] [5564-5545] [5544-5525] [5524-5505] [5504-5485] [5484-5465] [5464-5445] [5444-5425] [5424-5405] [5404-5385] [5384-5365] [5364-5345] [5344-5325] [5324-5305] [5304-5285] [5284-5265] [Korábbi]

2020.09.03. 13:49 Idézet

Hatalyák Máté

"a 16n1-6os karburátor sehol nem kapható vagy csak jóval ár felett"

Azt hittem, az alant leírtakból kiviláglik, de akkor mondom explicite: utángyártott BVF karburátort NE vegyél. Ipari hulladék, pont úgy, mint az alkatrészei. Csakis jó állapotú használt eredetiben szabad gondolkodni. (Ez persze többnyire időbe telik, mire fölbukkan a megfelelő darab; nemritkán hónapokat kell rá várni, de még mindig jobban megéri, mint venni egy használhatatlan, cserébe legalább jó drága sz@rt.)

Egyébként örülök neki, hogy sikerült eredményt elérned, ez is valami. Ez reményt ad arra, hogy csak a keverékképzés nem volt igazán rendben, és remélhetőleg komolyabb mechanikai hiba nem áll fenn.
Továbbá az is lehetséges, hogy a gyújtáson is volna mit "reszelni", és a pontos beállítás visszahozná a hiányzó km/h-kat.

 


2020.09.03. 13:41 Idézet

Lfox

Csak találgatni tudok, de azt gondolom a legvalószínűbbnek, hogy "fordítva ülsz a lovon": nem a hideg állapotú üresjárati fordulatszám magas, hanem bemelegedve túl alacsony. Tehát amikor hideg a motor, az üresjárati tolattyúállásban képzett keverék aránya éppen optimális vagy akörül van (azaz durván 1:15,5 benzin-levegő arány), de ha bemelegszik a gép, akkor túldúsul a keverék, vagyis túl sok lesz benne a benzin. Emiatt, hogy ne fulladjon le, magasabbra kell tekerni a tolattyú ütközőcsavarját, de természetesen ezt azt eredményezi, hogy ami meleg állapotban a túldúsított keverékkel éppen jó fordulatszámérték, az hidegen a magasabban álló tolattyú által beengedett levegőtől már túl magas.

Ennek oka lehet:

- túl nagy furatú üresjárati fúvóka
- túl magas benzinszint
- nem megfelelő méretű, kúposságú és/vagy megkopott részterheléstű, illetve tűfúvóka (a szívóerő és a fel-le mozgás hatására csúnyán ki tud verődni a sárgaréz tűfúvóka, és ha már oválisra kopott, akkor alapjáranál is szívhat föl mellette a motor szükségtelen többletbenzint)
- túl magasan álló részterheléstű


2020.09.02. 20:21 Idézet
Mai pici fejlemény, mivel jelenleg a 16n1-6os karburátor sehol nem kapható vagy csak jóval ár felett így úgy döntöttem az 1-8asat alakitom 1-6osra mivel pár száz forintos kisérlet belefér ha nem jó akkor visszakerul a régi ha jó meg jó. Kapott 50es főfúvókát, 04es subertűt, 35ös alapjárati fúvókát, és felkerült a gyári légszűrő. Ennek a következménye az lett hogy durván 5-8km/h-val jobban megy a motor jelenleg, illetve érzésre is sokkal kellemesebb lett az egész , ami már egy fokkal közelebb áll az elképzeléseimhez, úgy ráadásul, hogy ezt én próbáltam beallitani, ami valószínűleg a közelébe sincs a tökéletesnek

2020.09.02. 19:38 Idézet

Zsoel

Szívató nélkül,csak még közvetlenül az indítás után még be nem melegedett motorral értettem.


2020.09.02. 13:05 Idézet

Lfox

A "hidegen" alatt azt az állapotot érted, hogy a szívatókar be van húzva, vagy a szívató (már) zárva van, csak még a motor nem melegedett be?


2020.09.01. 20:30 Idézet

Zsoel

Sikerült a csapágy csere. Az alapjárattal kapcsolatban lenne egy kérdésem. Egész jó  az alapjárat,viszont hideg motornál valamivel magasabb az elfogadhatónál közvetlenül elinduláskor.Ha megyek vele egy kört és kicsit melegszik a motor,utána viszont már tökéletes.Ez mi miatt lehet? Csak rövidebb távokat mentem eddig még, de azt vettem észre hogy nagyon jól húz a motor,és egész tűrhetőnek tűnik minden fordulatszám tartományban.Azért jó lenne látni majd azt is hogy mit mutat a kilóméteróra.


2020.09.01. 09:24 Idézet

Természetesen a megfelelő karburátort, illetve egyáltalán: az egész szívó- és kipufogórendszer gyári állapotúra való visszaállítását javasolnám, mielőtt motorfelújítást illető komolyabb munkába és költségbe vernéd magad.
A gond csak az, hogy a szükséges szakértelem és tapasztalat nélkül aligha fogod tudni a gyári porlasztót is beállítani. Ugyanis az eltelt idő és a használat nyomai miatt ma már a gyári méretek és értékek is csak kiindulási alapot jelentenek. Most, 2020-ban két egyidős, egyforma típusú, de más-más "életutat" bejárt Simson már biztosan nem működik ugyanolyan jól ugyanazzal a (az élettől vélhetően szintén sokat "kapott") porlasztóval. Ezért utólag gyakran igen sokat kell "reszelgetni" a beállításokon, mire a kívánt eredményt (menetteljesítményt) eléri az ember. Annál is inkább igaz ez, mivel eredeti BVF porlasztóalkatrészekhez már régen nem lehet hozzájutni, az utángyártott alkatrészek méretpontossága pedig - finoman fogalmazva - sok kívánnivalót hagy maga után. Ezek a világ különböző pontjain készülnek, és igen nagy köztük a szórás, ami főként a fúvókák belső kalibrált furatai miatt problémás, de ugyanígy gondot jelent a kapható különféle úszók trehány kialakítása, a rosszul záró vadonatúj tűszelep, az eredetivel köszönőviszonyban sem álló tűfúvóka, kúpostű, és hadd ne soroljam. Fejvakarásra készteti az embert, amikor két új, de különböző országban gyártott, névleg azonos méretű fúvókát egymás mellé tesz, és különbözik a furatméretük. A fentiek miatt sokszor a tapasztalt szerelő is hosszú órákat cseszik el kísérletezéssel, hogy a rendelkezésére álló alkatrészekkel megtalálja a megfelelő beállításokat: legyen stabil alapjárat, ne "zsírosodjon el" a keverék, ha pár percig üresben jár a gép, de a fordulatot is jól vegye, élénken reagáljon a gázra üresjáratban is is, terhelés alatt is, alapjáratról is, menet közbeni közepes fordulatról is, ne fulladjon le sem közepes, sem magas fordulatszám utáni gázelvételnél... Szóval bonyolult türelemjáték ez, amihez  szükséges a lelkesedés, de elengedhetlen a szakismeret meg a tapasztalat is. Arról nem is beszélek, hogy a jól beszabályozott keverékképzésen túl is még ezer oka lehet annak, ha a Simson nem úgy viselkedik, ahogy kellene. Én több mint húsz éve foglalkozom motorszereléssel, mégis újra és újra érnek meglepetések, mert mindig bukkan föl olyan hiba, amilyennel előtte még nem találkoztam. Ahhoz meg ritka nagy szerencse kell, hogy az ember fölszerel egy frissen kerített porlasztót meg légszűrőt, és attól mindjárt megtáltosodik és tökéletessé válik a motor.
Tehát önmagában az, ha másik alkatrészt szerzel, valószínűleg még nem lesz elég. Kellene egy hozzáértő és nem mellékesen: tisztességes szerelő, aki nem akar mindjárt rád tukmálni egy méregdrága motorfelújítást, hanem először becsületesen megpróbálja beállítani az általad szerzett porlasztót, és csak ha sehogy nem javul a helyzet, és a részletes kivizsgálás alapján úgy ítéli meg, hogy mechanikai gondok vannak belül, akkor kezdtek el komolyabb javítási munkákban gondolkodni.
Ez utóbbi (mármint ilyen szerelőt találni) lesz nehezebb.


2020.08.31. 22:54 Idézet
Ahaaa, nagyjából értem. Akkor mit mondanál végkifejletnek? Előbb 1-6os porlasztót szerezzek és lehet az meg is oldaná a gondom, vagy nagy eséllyel a blokkot is fel kell újítani és kezdjek el szerelőt keresni?

2020.08.31. 22:16 Idézet

Én szívesen segítenék neked, de a szavaidból ítélve Budapest környékén élsz, én meg Mosonmagyaróvár mellett lakom, szóval aligha jöhetek számításba mint szerelő. De ha el tudod juttatni valahogy a gépet, akkor persze megnézem.

Az az igazság, hogy a tengelykapcsolóoldal felől a tömítés vagy az olaj állapota semmi lényegesről nem ad tájékoztatást; ha mégoly szép tiszta is az olaj, attól még szerkezetileg lehet problémás a motor. Hengerfúrást nem feltétlenül kell alkalmazni, ha megfelelő beállításokkal elérhető a kívánt teljesítmény. Viszont ha rosszul összeszerelt motorral állunk szemben, vagy esetleg ugyan nem piszkálták még, de az említett szimeringek már megadták magukat az időnek (mivel gumi alkatrészekről van szó, az idő múlásával, évek-évtizedek alatt maguktól is tönkremennek, és a hosszú állás nagyon nem tesz jót nekik), akkor a rosszul tömített forgattyúsház miatt az istennek se lesz jó soha a keverési arány, akármit csinálsz porlasztóval. A kétütemű motor lelke a tökéletesen tömített forgattyúház és a jó tömítettség a dugattyúgyűrűk meg a hengerfal között.

Hengerfejet nem fúrunk, csak hengert, vagyis (néhány tized milliméterrel megnövelve) újra körkörössé tesszük a hengerfuratot, és ehhez új dugattyút és dugattyúgyűrűket illesztünk, annak érdekében, hogy a tömítettség javuljon, és a dugattyú felső holtponti helyzetében megfelelő mértékű legyen a sűrítési végnyomás. Ez viszont nem célszerű kivitelezni úgy, hogy a motor "alsó" részét meg érintetlenül hagyjuk. Én legalábbis nem szeretem: hengerfúrást csak úgy tartom érdemesnek végezni, ha a golyóscsapágyakat, szimeringeket is kicseréljük (természetesen a tömítésekkel együtt), illetve, ha szükséges, a forgattyús tengelyt is kicseréljük vagy megjavítjuk.


2020.08.31. 14:41 Idézet
Közben egy kis érdekesség. Le akartam cserélni az olajat mert ki tudja mikor volt az lecserélve, illetve ha ott voltam leszedten a deknit is hogy belessek hányas a kabát. Az olaj ami lejött szép szürkés fekete volt, mágnesen sehol egy kis fémdarab se. Azon kívül hogy népszavából vágott tömítést az előző tulaj, meglepően jó állapotban volt, fogaskerekek, csapágyak mindenhol szépek, szóval ha ebből következtetek akkor a motorja eléggé rendben kell lennie (nem adnám az életem rá azért). Szóval akkor tényleg csak a karbi maradt amin nyerhetek, illetve még az jutott eszembe hogy picit fúrni a hengerfejen, lehet meg van kopva már és nem 100%osan egyenesen fut.

2020.08.31. 10:16 Idézet
Ja igen, előéletéről sokat nem tudok, voltak nagyon érdekes mokolasok(biztositek egy dróttal helyettesitve, légszűrő egy ilyen fémdrótos mosogatoszivacs egy foglalattal, hátsó lámpa egy 2w kis izzo beforrasztva és ilyenek) szóval nagyjából bármi lehet a blokkon belül. Az biztos hogy volt szétszedve mert a középső tömítésnél látszódik, hogy a tömítés nagyobb és ezért felül kilóg, de a blokk az olyan dolog amihez már nem merek nyúlni, azt inkább valaki olyannal csinálnám aki csinálta már párszor, én meg max figyelek közben és tanulok.

2020.08.31. 10:07 Idézet
Köszönöm zsoel a kimeritő választ. Megprobalok akkor szerezni egy 1-6os porlasztót, és megnezem hogy azzal a felálással mit megy, viszont amennyiben nem változik semmit vagy csak minimálisan akkor esetleg tudsz segíteni motorblokk diagnosztikában, akár személyesen is?

2020.08.31. 09:14 Idézet

Hatalyák Máté

Szia!

A kérdezett két "karbi" (azaz karburátor, magyarul pedig porlasztó, amelyet én ezen a néven fogok nevezni, mert sem a fölösleges idegen szavakat, sem a nyelvi infantilizmust nem szeretem) nem teljesen egyforma.
Egyrészt a BFV 16 N1-6-on nincsen elvezetőtömlő számára kiképzett túlfolyócsonk az öntvényház oldalán, csak egy furat van belefúrva a ház falába, amelyen keresztül az esetlegesen túlcsorduló benzin a motortömb tetején lévő kis mélyedésbe, majd az annak az aljában lévő ferde furaton keresztül a földre folyik. Az 1-8-asra a furat helyett kiömlőcsonkot öntöttek fel, amelyre tömlőt húztak, és így vezették le a motor alá a kifolyó benzint. Így egyrészt tisztább maradt maga a porlasztó is meg a motor is, különösen a porlasztó alatti része, másrészt nehezebben folyhatott víz az úszóházba.
Aztán: az 1-6-nál az üresjárati benzin-levegő keverékszabályozó csavar recézett fejescsavar volt, amelyet szerszám nélkül, szabad kézzel is lehetett tekergetni. Tekergették is a hozzá nem értő használók agyba-főbe, ezért az 1-8-nál már besüllyesztett hernyócsavart alkalmaztak, amelyhez csak megfelelő méretű csavarhúzóval lehetett hozzáférni. (Persze az igazán elhivatott "szakértőket" ez sem tartotta vissza a babrálástól.)
Végül a legfontosabb változtatás: az 1-6-oson lévő segédlevegő-járat hátul, a szívótoroknál nyitott, míg az 1-8-nál ezt betömték, és alul tárcsamaróval hasították fel a torok falát, így a motor egy kis keresztmetszetben külső, szűretlen levegőt szív be. (Áramlástechnikai okokból tették ezt a lépést, a hatásfoknövelés végett, de pontos részleteit én sem ismerem.) Ennek megfelelően az 1-6-nál két keresztfuratos tűfúvókát alkalmaznak, az 1-8-ban egy keresztfuratos van.

BVF 16N1-6

BVF 16N1-8 (csak az innenső oldala változott, a túlsó ugyanaz):

Felül 1-8, alul 1-6 (az 1-8-nál jól látható a marószerszám nyoma is, ahol a hasítás történt):

Egy és két keresztfuratos tűfúvóka:

Ezen kívül még különbözik a levegőszabályozó tolattyúban elhelyezett kúpostű (részterheléstű) is: az 1-6-osban 04, az 1-8-asban 09 jelölésű van, amelyeknek más a hosszuk és a kúposságuk, tehát ha teljes egészében szerelték át a porlasztót, akkor valószínűleg a kúpostű sem megfelelő az 1-6-oshoz.

Ami a beállításokat illeti: az 1-6-hoz 50-es főfúvóka és 35-ös ürejárati fúvóka való (NEM 40-es, olyan csak az 1-3-ban meg az 1-5-ben van), a benzinszintnek pedig 7 mm-re kell az úszóház felső élétől lennie. (Az 1-8-nál ez 8 mm.)

A lánckerékcserét felejtsd el; nem lesz gyorsabb a jármű egy 15-ös lánckerékkel, sőt, lehet, hogy a vonóerő-csökkenés miatt még azt a sebességet sem éri el, mint addig. A 14-essel is hasítania kellene 60-65 km/h-val; ha nem teszi, akkor ott más gond van, de ezt távdiagnosztikával nemigen fogjuk tudni megoldani.

A motorkerékpár előéletéről lehet tudni valamit? Kitől van, hogyan használta, hogyan szervizelték, nem "újították-e fel" véletlenül? Nekem az elmúlt 6-8 évből öt olyan esetem volt, amikor úgynevezett teljes motorfelújítás után újra darabokra kellett szednem ilyen motorokat, mert nem megfelelő lelkiismeretességgel rakták össze őket. Jellemzően a forgattyús tengely szimeringjeit szerelik be fordítva (erről korábban már többször írtam), illetve a motorblokkfelek, hengertalp, vagyis ezzel együtt a forgattyúház tömítettségére sem fordítanak kellő gondot. Utána meg csodálkoznak, hogy nem megy a motor.


2020.08.30. 23:20 Idézet
Értem, elvileg rendben van minden, de aztán ki tudja. Gyújtás gyári jelölésnél, kompresszió remek, kiput ma szedtem szét, de szinte használva se volt(99% hogy utángyártott) ezek rendben vannak, amúgy meg nagyon jól megyeget, nem fullad, nem szerencsétlenkedik, nyomaték is akad. Ha a mostani karbit átfuvokazom 50es meg 40esre az elég lehet vagy másban is különbözik a 6os és 8as kivitel? Illetve még arra gondoltam, hogy mivel nyomaték van és a vegsebesseget is elég hamar elérem igy ha a 14es első lánckereket 15-re cserélném az még papiron segítene a helyzetemen, ráadásul ha megyek pestre vele akkor az odaút egy jó 30km egyenes ahol nem számít a gyorsulás.

2020.08.30. 21:53 Idézet

Üdv a Star tulajok között A porlasztót mindenképp cserélni kellene, 16N1-6 vagy 5 is jó a jelenlegi helyett. Szerintem ha minden más rendben van a motorodon, akkor a sebesség problémádat megoldaná a csere. Nekem is olyan 65-öt tudhat végsebességre, de nem az órája szerint.


2020.08.30. 17:33 Idézet
Sziasztok, Büszke star tulaj lettem pár hónapja, és segítséget szeretnék kérni. Jelenleg a végsebességem 50km/h körül mozog. Szeretném kihozni belőle legalább a gyári 60-65öt, nem azért hogy pályarekordot döntsek, csak amerre járok ott jó lenne az 50-55öt tartni és nem akarom ezt a 40km-t csutkán megtenni. A karbi perpill egy 16n1-8as és előző tulaj által mókolt légszűrő. Szereztem hozzá már gyári műanyagházas légszűrőt de ahoz meg illene a gyári 16n1-6os karbi mivel ott mások a fuvokaméretek és a 1-8as karbival a gyári légszűrő megfullad. Namármost ha szerzek egy 1-6os karbit és felmegy a gyári szűrő akkor nyerek rajta bármit, vagy marad minden és valahol máshol veszik a sebességem? Mit nézzek, állítsak vagy bármi tipp és ötlet? Előre is köszönöm Mato

2020.08.28. 22:16 Idézet

Lfox

Ha ismételten fel kívánod használni a golyóscsapágyat, akkor belső csapágykihúzó.
Ha ez nem szempont, akkor egy megfelelően sarkos és masszív csavarhúzóval ki lehet ütni oly módon, hogy az ellenkező oldali csapágy belső gyűrűjén keresztül támadod meg, és a csavarhúzó sarkát megtámasztod a kiütendő csapágy belső gyűrűjének peremén. (A távtartócső enged ennyi mozgást.) A csavarhúzót felváltva, a gyűrű hol egyik, hol másik oldalára áthelyezve kalapáccsal finoman ütögetni kell, de óvatosan, nehogy a csapágyfészek megsérüljön, és célszerű előzetesen fel is melegíteni a csapágyfészket (kerékagyat.)


2020.08.28. 20:39 Idézet

Zsoel

A kerékcspágyakatt hogyan lehet(mivel) a legegyszerűbben kivenni célszerszám nélkül?Ha már csak az egyik vant bent akkor ki lehet ütögetni a másikat,de amikor még minkettő bent van az érdekelne.A távtártó cső úgy látom nincs benne.

A kilóméteróra spirál cstlakozó vége sérült volt,az okozhatta a problémát,ha ki lesz csrélve szerintem rendben lesz.


2020.08.27. 20:41 Idézet

Ormossy

A spirállal tényleg lehet gond.Amikor először próbáltam az órát akkor sem működött,akkor viszont azért mert teljesen bevolt ragadva az óra tengelye. A hajtást viszont kapta, és megsérülhetett a spirál cstlakozó vége,ez most jutott csak eszembe. A fúrógéppel tényleg kaphatott egy kis rátartást és lehet ezért működött úgy az egyik irányba legalábbis.Szóval veszek majd egy új spirált.


2020.08.27. 19:34 Idézet

Zsoel

Köszi a részletes ismertetőt a kilóméteróráról.Az érdekes az,ahogy írtam is hogy visszafelé vagyis normál működési iránnyal ellentétesen,fúrógéppel meghajtva kitűnően mér az óra,még csak nem is remeg a mutató.Remélem nem Uri Geller delejezte meg valamikor a mágnest. Azért kiveszem majd az órát  és megnézem újra kiszerelt állapotban is. Remélem nem az olajozás okozta a problémát,de muszáj volt megolajozni mert teljesen be volt ragadva a tengelye.Esetleg majd megpróbálok rászólni ha minden kötél szakad hogy múúkodj!


[6224-6205] [6204-6185] [6184-6165] [6164-6145] [6144-6125] [6124-6105] [6104-6085] [6084-6065] [6064-6045] [6044-6025] [6024-6005] [6004-5985] [5984-5965] [5964-5945] [5944-5925] [5924-5905] [5904-5885] [5884-5865] [5864-5845] [5844-5825] [5824-5805] [5804-5785] [5784-5765] [5764-5745] [5744-5725] [5724-5705] [5704-5685] [5684-5665] [5664-5645] [5644-5625] [5624-5605] [5604-5585] [5584-5565] [5564-5545] [5544-5525] [5524-5505] [5504-5485] [5484-5465] [5464-5445] [5444-5425] [5424-5405] [5404-5385] [5384-5365] [5364-5345] [5344-5325] [5324-5305] [5304-5285] [5284-5265] [Korábbi]

     
-

látogató van a honlapon.

     
Regisztráció

Jobb oldalon a honlap alján regisztrálj, így minden fontos információt (híreket, üzeneteket, aktualitásokat, rendezvényeket stb.) megkapsz e - mail üzenetben, a Simson Star portállal kapcsolatban.

     
Óra
     
Danuvia portál

     
Milyen messze mentél a Starral?
Távolsági használat
Mekkora volt a legnagyobb táv, amelyet egy túrán belül megtettél a Staroddal?

0-50 km
50-100 km
100-200 km
200-500 km
500 km-nél nagyobb
Ne röhögtess, a lakhelyemről is alig merek kimozdulni vele! :)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?