|
[6224-6205] [6204-6185] [6184-6165] [6164-6145] [6144-6125] [6124-6105] [6104-6085] [6084-6065] [6064-6045] [6044-6025] [6024-6005] [6004-5985] [5984-5965] [5964-5945] [5944-5925] [5924-5905] [5904-5885] [5884-5865] [5864-5845] [5844-5825] [5824-5805] [5804-5785] [5784-5765] [5764-5745] [5744-5725] [5724-5705] [5704-5685] [5684-5665] [5664-5645] [5644-5625] [5624-5605] [5604-5585] [5584-5565] [5564-5545] [5544-5525] [5524-5505] [5504-5485] [5484-5465] [5464-5445] [5444-5425] [5424-5405] [5404-5385] [5384-5365] [5364-5345] [5344-5325] [5324-5305] [5304-5285] [5284-5265] [Korábbi]
Lfox
Persze, ez törött. Ifjabb korában ilyen volt.
De hát ilyen hibát azért illene fölismerni: ott egy kés, ahová rá van tűzve egy sárga vezeték, belül meg ott a biluxizzó, amelynek van egy "üres" pólusa, és a kettő között nincs semmi - ez így szemmel láthatóan nem kerek dolog, nemde?
|
Zsoel
Köszi a képet! Akkor az enyémről levan törve az egyik érintkezőnyelv mivel az egyik oldalon van csak,és az be van állítva középre,gondolom normál izzóhoz. Jajj.. :)
http://kepkezelo.com/images/abn1dm7s6fsgkt9cu3fc.jpg
|
Lfox
Amikor ilyen kérdéseket teszel föl, jó lenne, ha mindjárt képet is mellékelnél hozzájuk, mert ennyiből nem tudom a választ. Valószínűleg hajlítani kell, de nem biztos, látnom kéne.
Így kell állniuk a foglalat érintkezőnyelveinek.
|
Ormossy
Hát azt én sajnos innen, a számítógép elől nem tudom megmondani, ezernyi oka lehet.
|
Zsoel
Köszi! Úgy tűnik hogy a forrasztásos módszer beválik. Viszont azt nem tudom hogy a bilux izzó jól van a foglalatba rakva(elvileg igen mert csak így passzol a bele) viszont az érintkező nyelv az izzó két érintkezője közé esik,és vagy az egyikkel nem kontaktol vagy a máikkal.Éppen csak a szélükhöz ér hozzá.Hajltani kell a nyelven,vagy eredetileg így kell állnia?
|
És változatlanul nem értem, miért kell most hamarabb visszakapcsolnom az emelkedőkön, mint eddig?
|
Zsoel,
Nem, ellenőriztem, nem lyukas.
|
Ormossy
Nem lehet, hogy kilyukadt az úszód? Mástól nemigen szokott elmászni a benzinszint.
|
Lfox
A hátsó lámpa foglalatának nincsen külön testvezetéke, a lámpatányért a sárvédőhöz rögzítő csavarokon, illetve azok anyáin, végső soron az egész hátsó sárvédőn keresztül testelődik. Tisztítsd meg a szóban forgó csavarokat, illetve vakard meg az érintkező felületeket, hogy mindenhol fémtisztaság legyen. Egyértelműen testhibád van.
A biluxkapcsoló valószínűleg javítható, ahogy mondod, én is szoktam alkalmazni a forrasztást mint anyagpótlási módszert.
|
A biluxkapcsolót jobban megnézve,az egyik érintkezője annyira elvan kopva,hogy nincs kontakt a kapcsolóval.Itt segíthet az hogy az érintkezőre megpróbálok forrasztani egy kis "pöttyet" vagy nincs értelme kínlódni vele?Mert akkor tényleg szerzek egy használt eredeti kapcsolót.
|
Zsoel,
A benzin szivárgás jelentősen mérséklődött, egy hajszálnyit lejebb vettem a benzinszintet? (De mitől lett magasabb, ugyanis eddig nem szivárgott a benzin...)
Az utóbbi napokban azt vettem észre, hogy a motor sík terepen nagyon jól megy, viszont nagyobb partoknaál valamivel hamarabb kell visszaváltanom, mint eddig. Van valami ötleted, hogy mitől lehet? Nem állítottam semmin.
|
Zsoel
Köszi! Hát ez a kompresszió teszt tényleg nem egy emberes mutatvány... :)
A hátsó helyzetjelző test vezetékét is a sárvédőrögzítő csavar alá kell kötni?(most oda van)
Valamiért nem működik a helyzetjelző ha foglalatban van az izzó,pedig alaposan levan tisztítva,jónak kellene lennie e kontaktnak,és mégsem az. Ha csak a vezetékeket érintem az izzóhoz, úgy hogy nincs a foglalatban akkor vígan világít.Teljesen fémtisztára van takarítva a foglalat.
|
Medvelac
Nincs mit.
Az akkumulátor negatív kapcsának a vezetékét a bal legalsó sárvédőrögzítő csavar feje alá kell bekötni, így:
Persze nem ilyen mocskosan, hanem szép fémtisztára meg kell pucolni a furat környékét, ahová a kábelsaru megy, és egyébként is mindenhol ügyelni kell a biztonságos, fémes kapcsolatra.
|
Zsoel!
Köszi a segítséget! Te nyertél. Tényleg beszorult alátét volt, mind a két keréknél.
Most viszont elektromos ügyben kérem a segítséget. Az akksi "-"-át hova kössem?
Mivel amikor megvettem nem volt benne aksi, így vezeték se.
Üdv.: András
|
Lfox
Jó kérdéseket teszel föl nekem...
Csavard ki a gyertyát, és fogd be a gyertyanyílást oly módon, hogy az egyik hüvelykujjaddal lefogod a lyukat, a másikat pedig jó erősen rászorítod emerre. (A gyújtást kapcsold ki, és ha a művelet meghaladja artistai képességeidet, akkor inkább kérj meg valakit, hogy a rúgásnál segítsen.) Ha átlagos erősséggel megrúgod a berúgókart, a nyomásnak pöffenő hanggal erősen félre kell löknie az ujjadat. Ha be tudod fogni a gyertyanyílást, akkor alacsony a sűrítési végnyomás.
|
Zsoel
Azt szeretném kérdezni,hogy hogyan lehet meghatározni egy Simsonban lévő kompresszió mértékét hozzávetőlegesen? Vagyis kompresszió mérő nélkül milyen módokon lehet következtetni rá?
|
Lfox,
Küldtem a csomagban rugós, rögzítő alátétet is a kipufogó hollandihoz, ha azt jól rakod fel, nem lazul meg. Nekem tavaly nyár óta még csak meg sem kellett húzni.
|
Köszi Zsoel, majd megnézem mi lehet a baj. Benzinszint eddig rendben volt, de lehet, hogy tényleg egy kicsit meglazult a tűszelep, majd ellenőrzöm.
|
Lfox
Tökmindegy, úgyis le fog lazulni. Jó alaposan húzd meg, ameddig csak a puha tömítőgyűrű deformálódik; érzed, amikor már nem enged tovább.
|
[6224-6205] [6204-6185] [6184-6165] [6164-6145] [6144-6125] [6124-6105] [6104-6085] [6084-6065] [6064-6045] [6044-6025] [6024-6005] [6004-5985] [5984-5965] [5964-5945] [5944-5925] [5924-5905] [5904-5885] [5884-5865] [5864-5845] [5844-5825] [5824-5805] [5804-5785] [5784-5765] [5764-5745] [5744-5725] [5724-5705] [5704-5685] [5684-5665] [5664-5645] [5644-5625] [5624-5605] [5604-5585] [5584-5565] [5564-5545] [5544-5525] [5524-5505] [5504-5485] [5484-5465] [5464-5445] [5444-5425] [5424-5405] [5404-5385] [5384-5365] [5364-5345] [5344-5325] [5324-5305] [5304-5285] [5284-5265] [Korábbi]
| |