Simson Star veterán motor portál - klub, fórum, alkatrészek, felújítás, műszaki leírás, története
Alkatrész
     
Menü
     
Veterán apró Simson
     
Ajánló
     
Simson
     
Látogatók
Indulás: 2009-12-17
     
-
Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás
     
FÓRUM (csevegés, műszaki problémák, fényezés stb.)
[6224-6205] [6204-6185] [6184-6165] [6164-6145] [6144-6125] [6124-6105] [6104-6085] [6084-6065] [6064-6045] [6044-6025] [6024-6005] [6004-5985] [5984-5965] [5964-5945] [5944-5925] [5924-5905] [5904-5885] [5884-5865] [5864-5845] [5844-5825] [5824-5805] [5804-5785] [5784-5765] [5764-5745] [5744-5725] [5724-5705] [5704-5685] [5684-5665] [5664-5645] [5644-5625] [5624-5605] [5604-5585] [5584-5565] [5564-5545] [5544-5525] [5524-5505] [5504-5485] [5484-5465] [5464-5445] [5444-5425] [5424-5405] [5404-5385] [5384-5365] [5364-5345] [5344-5325] [5324-5305] [5304-5285] [5284-5265] [Korábbi]

2020.01.29. 17:28 Idézet

Bocsánat, hogy belekotty, de Szentendrén van egy kárpitos, aki kifejezetten motorülések felújításával foglalkozik, nekem is ő csinálta, még a színét is pontosan eltalálta. (Igaz, az ülés lemezt felújítva kérte.) Ha kell, elküldöm az elérhetőségét.


2020.01.29. 16:05 Idézet

Lfox

Akkor sajnos személyesen segíteni nem tudok a lengővillában, mert én halászi vagyok.

A boltban kapható nyeregfenéklemez nem Staré, semmi köze ahhoz. S50/S51, illetve az 1976 előtti nem alapkivitelű Schwalbék, valamint az ezt követő évjáratok összes Schwalbe típusának nyereglemeze, de Starhoz nem jó. Hosszabb is amazénál, meg szögletes végű is, nem hegyes, mint a Staré, sem a szivacs, sem a huzat nem passzolna hozzá.
Ugyan a kompletten kapható ilyen lemezű új nyerget egyben rá lehet szerelni a Starra, de egyrészt - szerintem - irtó ronda, úgy áll rajta, mint tehénen a gatya, másrészt előre is, de főleg hátra a kelleténél jobban túlnyúlik, emiatt a csomagtartón lévő, a jármű állványra húzására szolgáló fogantyú nem fér el tőle, le kell szerelni.

Ez egy eredeti nyereg:

Ez meg egy olyan ülés, amelyiknek a lemezét kérdezted:

Szerintem irtó ótvar látvány. Aránytalan. Én mindenképpen az eredeti ülést menteném meg, ha lehetséges. Szivacsot, huzatot lehet kapni hozzá, habár a szivacs nem öntött, hanem vágott, emiatt felhúzva kicsit csúnyább, mint az eredeti, viszont jóval kényelmesebb.

Egyébként maga az üléslemez elég jó minőségű munka, volt a kezemben ilyen. A megfelelő Simson típusok javításához nyugodtan fel lehet használni. De ha mindenképpen ilyet akarnál a motorodra tenni, inkább kompletten vedd meg az egészet, úgy se drágább, mint alkatarészenként. Mindenképpen kéne hozzá új szivacs és huzat is, azt pedig nem könnyű szépen ráfeszíteni a lemezre. Jobban járnál a komplettal. De még egyszer mondom, én inkább az eredeti nyereg megtartását javaslom. Látni kéne, milyen állapotú az a lemez, nem mindig olyan durva a helyzet, mint amilyennek látszik. Ügyes szakember ki tudja hegeszteni még a reménytelennek látszó darabokat is.


2020.01.29. 14:22 Idézet

Zsoel

 

Kiskunfélegyházán lakom,vagyis mellette. Az ülés lemez érekelne még,hogy a boltokban kapható utángyártott lemezek milyen minőségűek? Az enyémen lévő elég rossz állapotban van,bár valamikor régen már javították,mert merevítő lemezek vannak hegesztve az alján a  két szélére. Végülis még használható lehetne,de a zár füle alatt teljesn eltünt az anyag,körülötte viszont jó. Elvileg ki lehetne hegesztgteni,kérdés hogy van e értelme.


2020.01.29. 09:18 Idézet

Lfox

Hát pedig ha nem a lengéscsillapítók nyikorogtak, akkor csak meg kellene nézni, mi van azzal a tengellyel, ahhoz pedig ki kell műteni.

Merrefelé laksz?


2020.01.28. 22:49 Idézet

Zsoel

Lógás nincs,viszont van egyfajta nyikorgó hangja  kissebb mozgatás hatására is ami elég zavaró.Gondolom össze lehet rohadva a tengely és a perselyek és a tengelyt úgy kellene kiműteni belőle. Azt is kétlem hogy melegítés után ki lehetne ütni. A lapolt csavarvéget sem lehet megmozdítani,kulccsal legalábbis nem.


2020.01.28. 21:39 Idézet

Lfox

Örülök neki, csak így tovább!

A kérdésedet illetően az a véleményem, hogy nem sokat. Tapasztalataim szerint a kérdezett szilentgumik rendkívül tartósak, átlagos üzemszerű használat mellett évtizedek alatt sem mentek/mennek tönkre: nem keményednek meg, nem verődnek ki. A hülyegyerekek által baromkodásra, terepmotorozásra, ugratásra, egykerekezésre és hasonlókra használt, szerencsétlen sorsú járművekről perszen nem mondható el ugyanez, de azoknál általában sok minden más is görbül, törik, szakad, tehát ki lehet szűrni. Ha a lengővillát kézzel megmozgatva nincs érezhető lötyögés, kotyogás a villatengelynél, ha berugózva nem jönnek gyanús hangok ugyanonnét, akkor jellemzően nincs értelme hozzányúlni a lengővillák csapágyazásához, nem lesz érzékelhető változás.


2020.01.28. 15:39 Idézet

Zsoel

 

Lassan haladgat a Stár "felújítás". A hátsófék, a lábtartók,kormánycsapágyak mostmár rendben vannak,a kipugó kitisztítva. Azt szeretném kérdezni hogy a lengővilla első és hátsó szilentek cseréje mennyit javít a lengéscsilapításon és úgy álatalában.Úgy értem van e érezhető javulás valamilyen formában a motor használata közben?


2020.01.27. 21:13 Idézet

sarilaci

Hát most mit csináljak? Nem én találtam ki a benzinek összetételét, az pedig tény, hogy minél nagyobb százalékban tartalmaznak bioetanolt, annál romlékonyabbak.

Egyébként az is igaz, hogy a láncfűrészekben nem szerencsés egy hónapnál tovább benn hagyni a löttyöt. Azoknak ugyanis membrános porlasztójuk van, amely tele van apró furatokkal, és ezekbe még könnyebben "beleköt" a megkocsonyásodott olajos benzin. A benzinmotoros fűnyíró nem annyira kényes, de abban sem ajánlott szezon végétől szezonkezdésig benne tartani a tavalyi benzint. Ősszel ki kell járatni, ki kell önteni a tartályból a maradékot, és tavasszal újra fel kell tölteni friss benzinnel. Láncfűrészt is, fűnyírót is sokat javítok, úgyhogy gyakran találkozom ilyen "benzin-beleromlási" problémával.


2020.01.27. 12:43 Idézet

Zsoel ! Köszönöm bár nem nyugtattál meg hiszen a szezon elején egy tank benzint keverek be és az amedik tart .... A kertigépes szakértö meg azt mondja  egy hónapnál tovább ne tegyünk a rotába , fürészbe stb... Hát majd kiderül. Szép napot !


2020.01.26. 18:24 Idézet

sarilaci

Szia!

Nyugodtan lehet használni az E10-est, a motorra nézve nem káros.

Csak arra kell figyelni, hogy a több szerves anyag miatt még az eddigi E5-ösnél is romlékonyabb, tehát hosszabb időre (mondjuk ősztől tavaszig) semmiképpen sem szabad a rendszerben hagyni, mert belerohad a tartályba is, porlasztóba is,valamint alighanem tönkreteszi a benzincsap gumiját. Hónapokig tartó üzemen kívül tartás esetén tehát inkább ereszd le a benzintartály tartalmát, és járasd üresre a porlasztót.


2020.01.26. 16:46 Idézet
Zsoel . Régen voltam itt lehet írtál róla de nem találom az E10 benzint mi a véleményed Használjuk ? Vagy a drágább benzint ? köszönöm a választ . sarilaci

2020.01.24. 20:40 Idézet

Találtam képet a fékpedál karról.hát igen ez a csavaros megoldás cseles,de kókányolás. A  sérült fékkar miatt így lett megoldva a rögzítése,el is nyíródott a bovden szépen.


2020.01.24. 14:25 Idézet

Zsoel

 

Köszi!

Új gyújtáskapcsolót veszek majd. Vettem ma pár dolgot,többek között a hátsófékhez  bovdent,fékpedál visszahúzórugót. A rugó amit kaptam,szerintem nem lesz jó,legalábbis elsőre próbára,bár nincs összerakva még bovdennel stb.a fék.Sajnos a fékpedálon lévő kar is törött(rá van hegsztve a fékpedál végére) de elméletileg használható legalábbis ideiglensen,mivel a bovden rögzítő helye ép(sajnos az újat nem olcsón mérik). A régi,(szakadt) bovden egy M6-os hosszában bevágott csavarral és a ráhajtott anyával volt rögzítve,az érdekelne hogy ez eredetileg is így van e,vagy valami maszekolás lehet. A pedál visszhúzó rugó hossza amit kaptam 73 mm,nekem úgy tűnik hogy nem lesz jó,ezért kérdezném hogy mekkora a Starhoz való rugó hossza?


2020.01.23. 21:26 Idézet

Lfox

Áh, felejtsd el, ócska, sérült vacak. Nemcsak hogy agyon van oxidálódva, de hiányos is, a kilométeróra-világítás foglalata le van törve róla. Az eredeti megoldás szerint a kilométeróra-tok réselve van (fel van nyitva az oldalfala egy helyen), és ott elölről világítja meg a számlapot az a kis izzó, amelynek a foglalata a gyújtáskapcsolón van elhelyezve. A kapcsolón tehát két foglalata van, egy hátul, az üresjárásjelzőé, meg egy elöl, a kilométeróráé.

Beszerelve:

Vigyázz, mert vannak olyan gyújtáskapcsolók is, amelyeken nincs üresjárati visszajelző (kézikapcsolású KR51/1 Schwalbékhoz), meg olyanok is, amelyeken egyáltalán semmilyen izzófoglalat nincsen (S50/S51 típusok). Csakis olyat vegyél, amilyet a képen mutatok.

Viszont az előfordulhat, hogy a kilométerórádat már cserélték, vagy neked kell kicserélned, és olyan, már későbbi gyártású órád van vagy lesz, amelyiken nem a ház oldala van felnyitva, hanem az alján van egy szabványos csöves nyílás, amelybe Ba7s jelű foglalat illeszkedik. Ebben az esetben nem a gyújtáskapcsolón lévő foglalatot kell felhasználni, hanem egy ilyen típusú külön foglalatot keríteni, és abba megy majd bele a kilométerórát megvilágító izzó. (A pozitív kapcsát persze rá kell kötni az 58 jelű késre a gyújtáskapcsolón, sőt, az is előfordulhat, hogy a kilométeróra fémházát meg valamilyen módon össze kell kötni egy jó fémes testponttal, mert a festékbevonat elszigeteli.)

 


2020.01.23. 20:22 Idézet

Zsoel

 

Köszi!  Most egy használt gyújtáskapcsolót szeretnék mutatni,aminek az óra világítás része hiányosnak tűnik nekem,mivel az új kapcsolókat nézve,azoknál hosszabban kinyúló lemezek vannak,bár nem tudom mi a funkciója. A kapcsoló része állítólag jó minden állásban,rozsda viszont van rajta.Nem tudom,érdemes e megvenni,vagy jóval drágábban,de újat majd.

http://kepkezelo.com/images/fzvx3dhv27lf9k0blurm.jpg

http://kepkezelo.com/images/d13r779o5e0m1r1ycjlx.jpg

http://kepkezelo.com/images/8li7v1jnhr5qrjhys2no.jpg

http://kepkezelo.com/images/vwv30eding59btl28d4n.jpg

http://kepkezelo.com/images/7ycgn30fh23r4399557v.jpg


2020.01.22. 22:21 Idézet

Lfox

Semmi extra, egy közönséges testelő kapcsoló. A jobb motorblokkfél felső részében van egy műanyag persely, abban pedig anyával biztosítva egy kapcsolórúd, amelyen van egy kis hajlított kidudorodás, a túlsó vége pedig szintén szigetelt, hogy ne érjen hozzá a másik blokkfél furatában a fémhez.

Ez van belecsavarva tehát a jobb blokkfélben lévő furatba.

A fogaskerekeket léptető villán pedig van egy kis érintkezőnyelv:

Amikor a váltómű üres állásban van, ez az érintkezőnyelv hozzáér a kapcsolórúd bütykéhez, ezáltal a rúd testelődik. A rúd vége menetes, az M4-es rögzítőanyán kívül egy másik anya is van rajta, ez alá van rögzítve egy szál vezeték egy szemes saruval. A vezeték közvetlenül az üresjárásjelző lámpa foglalatához megy, amely a gyújtáskapcsolón van elhelyezve, és a benne lévő izzó egyik pólusa bekapcsolt gyújtás vagy világítás mellett állandóan feszültség alatt van. (Már amennyiben van akkumulátor szerelve a járműbe, mert ez arról működik.) Ha a hajtómű üresben van, a foglalat testelődik, és az izzólámpa felgyullad. Ha bekapcsolod valamelyik sebességfokozatot, a testelés megszűnik, és a lámpa kialszik. A világ legegyszerűbb kapcsolása.


2020.01.22. 21:19 Idézet

Zsoel

Az üresjárat visszajelző lámpa kapcsolójáról és bekötéséről kerestem képet de nem igazán találtam.


2020.01.22. 20:38 Idézet

Zsoel 

 

Köszi!  

Ma is tanultam valamit,és nagyon jó volt olvasni ezt a kis történelmi visszatekintést.


2020.01.22. 08:59 Idézet

Lfox

A külső fizikai méreteik (hosszúság, vastagság, lyuktáv, illetve úgy általánosságban az egész kinézet) megegyeznek. Belől viszont eltérés van: az első főrugók vékonyabb anyagból és ritkább menetsűrűséggel (nagyobb emelkedéssel) készültek, ezáltal gyengébbek. A hátsók jóval erősebbek, mivel a jármű és főleg a rajta ülő ember(ek) tömegének nagyobb részét ezek viselik (különösen, ha ketten ülnek a nyergen, hiszen eredendően erre tervezték a kismotorkerékpárt; lásd alább).

Első főrugó:

Hátsó:

Ennek megfelelően a két rugóstag belső dörzs-csillapítószerkezetének méretezése is eltérő.
Itt ugyanis a csillapítást nem folyadék, hanem egy kúpos dugattyúra helyezett, külön kis rugóval előfeszített három ferrodolszegmens végzi. Berugózáskor - összenyomódáskor - a három szegmens a rugó ellenében lefut a kúpos dugattyúról, kisebb lesz az általuk kiadott átmérő a henger átmérőjénél, amelyben mozognak, tehát könnyedén futnak, alig van ellenállásuk, az összenyomódás könnyedén megy. A visszaúton azonban a kis rugó rányomja a szegmenseket a dugattyú falára: a kúpon szétfeszülnek, és nekinyomódnak a henger belsejének, súrlódásukkal gátolva a dugattyú mozgását, ezáltal a kirugózást.
Az első rugóstagoknál a gyengébb főrugó miatt a csillapítószerkezet rugója kevésbé van előfeszítve, ezzel kirugózáskor gyengébb a dörzsellenállás, hiszen a főrugót nem kell annyira lefogni.
A hátsó rugóstagoknál az erősebb főrugó miatt a csillapítószerkezet rugója is jobban elő van feszítve.

A különbséget a lengécsillapító alsó csatlakozófejébe (amelyikben keresztben a kúposszeg van) beütött V (=Vorne, 'elöl') vagy H (=Hinten, 'hátul') betű jelöli, de összenyomással is megállapítható a különbség, ha van két biztosan különböző rugóstagunk. Az első a két kéz között is könnyen benyomható, a hátsó nem. Szétszedve látszódik a különbség a főrugók között, illetve az első csillapítószerkezet dugattyúrúdján a felső részen van egy beesztergált horony, míg a hátsón nincs ilyen.

Mindezek miatt én nem javaslom, hogy első lengéscsillapítót hátulra beszerelj, mert nagyon le fog ülni a motor a saját súlyától is, és akármilyen könnyű is vagy, igen kényelmetlen lesz az utazás az állandó hintázástól és a gyakori felütközésektől (amikor végpontig szalad be a lengéscsillapító). A hátsó rugóstagok a napfény és a nagyobb terhelés miatt jobban igénybe vannak véve, védtelenebbek, ezért gyorsabban tönkremennek. Ha a lengéscsillapító része még használható a két hátsónak (a hengerben lévő vezetőpersely is meg szokta adni magát a terheléstől, oválisra kopik), akkor esetleg az első tagokról át lehet szerelni a porvédő köpenyeket a hátsókra, de ehhez mindegyiket szét kell szedni, ami az összerohadás miatt általában nem egyszerű mutatvány.

 

"A  Stárok régen rendszám kötelesek voltak tehát nem segédmotornak minősültek. Mi indokolta ezt? Konkrétan két személy szállítására tervezték őket?"

Igen. A lehető legkonkrétabban. Sőt, az NDK-ban még utánfutót is lehetett kapcsolni hozzájuk, egy külön megvásárolható és felszerelendő, szabványosított vonószerkezet és villamos csatlakozó segítségével, pont, mint az autóknál.
Ehhez tudni kell, hogy Kelet-Németországban (az egész fennállása alatt, de a hatvanas évek elején, a Star tervezése idején különösen) iszonyatos járműínség volt. A legyártott saját autóik javát külföldre vitték, az import pedig igen szűkös volt. A keleti tömb későbbi jobb minőségű autóiból (Zsiguli, Polski Fiat) meg az egyszerű állampolgár nem is kaphatott, azokat csak nagyobb, rendszer szempontjából teljesen megbízható embereknek tartották fenn. Egy koszos Trabantra is 8-10 évet kellett várni. Ilyen hiánygazdasági körülmények között aztán nem csoda, ha az emberek (különösen a párok, családok ) úgy oldották meg a helyváltoztatási szükségleteiket, ahogy tudták. Mivel az NDK-nak saját motorkerékpár-ipara is volt, és annak termékei olcsóbban, könnyebben, GYORSABBAN hozzáférhetőek voltak, mint a gépkocsi, ezért a motorkerékpárokat igyekeztek kihasználni, amennyire lehetett. Például: nem volt ritka látvány az oldalkocsis, 250-es MZ: papa, mama a nyeregben, a két gyerek az oldalkocsiban, és így mentek látogatóba a nagyihoz vagy kirándulni autó helyett. Vagy: Simson Star, rajta az öregúr meg a mama, mögöttük az utánfutó, megpakolva szerszámokkal, elemózsiával, és robogtak a városszéli kert vagy hétvégi ház felé. És a Simson elvitte meg visszahozta őket, ami alig 3,5 lóerőtől igazán szép teljesítmény. Dinamizmust persze ilyen körülmények között még annyira sem lehetett várni tőle, mint egyébként, meg utánfutóval eleve csak 40 km/h volt a megengedett legnagyobb sebessége, de akkor is.

Egyébként a Star saját tömege 70 kg, a legnagyobb megengedett össztömege pedig 230. Ez azt jelenti, hogy kb. 160 kilónyi hasznos tömeggel lehet terhelni. Persze két megtermett, mázsás férfi annak idején is szétülte volna a szerencsétlen motort, meg a rövidke nyergen se nagyon fértek volna el, de mondjuk egy (felöltözve) 85 kilós férfi és 65 kilós felesége egész vígan. A hatvanas években pedig azért még kisebb termetűek voltak az emberek, azonkívül a viszonylag sportos Start elsősorban fiataloknak szánták, akik még nem voltak úgy "elterebélyesedve".

Sőt: az NDK ipara a kisgyermekesekre is gondolt. A Vogelserie-hez (Spatz, Star, Sperber, Habicht + Schwalbe) még gyermekülést is lehetett vásárolni. Ezt a nyereg elején lévő alakos lyukakhoz kellett rögzíteni, és akkor a szülő maga előtt biztonságosan szállíthatott rajta egy olyan kisgyereket, aki még nem volt elég magas ahhoz, hogy a hátsó lábtartóig leérjen a lába, így hátulra még nem ülhetett föl. (Az persze gyanítható, hogy az efféle terhelést aztán végképp nem tolerálta sokáig az amúgy is könnyen eltörő, vékony, alulméretezett nyereglemez.)


 


2020.01.21. 22:54 Idézet

Zsoel

 

A lengéscsillapító teleszkópokkal kapcsolatban azt szeretném tudni hogy az első tagok beszerelhetők-e hátulra? Van két darab teljesen jó első teleszkópom plusszban,viszont a  motoron lévő hátsók nem túl jók,ezért érdekelne.

A  Stárok régen rendszám kötelesek voltak tehát nem segédmotornak minősültek. Mi indokolta ezt? Konkrétan két személy szállítására tervezték őket?


[6224-6205] [6204-6185] [6184-6165] [6164-6145] [6144-6125] [6124-6105] [6104-6085] [6084-6065] [6064-6045] [6044-6025] [6024-6005] [6004-5985] [5984-5965] [5964-5945] [5944-5925] [5924-5905] [5904-5885] [5884-5865] [5864-5845] [5844-5825] [5824-5805] [5804-5785] [5784-5765] [5764-5745] [5744-5725] [5724-5705] [5704-5685] [5684-5665] [5664-5645] [5644-5625] [5624-5605] [5604-5585] [5584-5565] [5564-5545] [5544-5525] [5524-5505] [5504-5485] [5484-5465] [5464-5445] [5444-5425] [5424-5405] [5404-5385] [5384-5365] [5364-5345] [5344-5325] [5324-5305] [5304-5285] [5284-5265] [Korábbi]

     
-

látogató van a honlapon.

     
Regisztráció

Jobb oldalon a honlap alján regisztrálj, így minden fontos információt (híreket, üzeneteket, aktualitásokat, rendezvényeket stb.) megkapsz e - mail üzenetben, a Simson Star portállal kapcsolatban.

     
Óra
     
Danuvia portál

     
Milyen messze mentél a Starral?
Távolsági használat
Mekkora volt a legnagyobb táv, amelyet egy túrán belül megtettél a Staroddal?

0-50 km
50-100 km
100-200 km
200-500 km
500 km-nél nagyobb
Ne röhögtess, a lakhelyemről is alig merek kimozdulni vele! :)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?