Simson Star veterán motor portál - klub, fórum, alkatrészek, felújítás, műszaki leírás, története
Alkatrész
     
Menü
     
Veterán apró Simson
     
Ajánló
     
Simson
     
Látogatók
Indulás: 2009-12-17
     
-
Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás
     
FÓRUM (csevegés, műszaki problémák, fényezés stb.)
[6224-6205] [6204-6185] [6184-6165] [6164-6145] [6144-6125] [6124-6105] [6104-6085] [6084-6065] [6064-6045] [6044-6025] [6024-6005] [6004-5985] [5984-5965] [5964-5945] [5944-5925] [5924-5905] [5904-5885] [5884-5865] [5864-5845] [5844-5825] [5824-5805] [5804-5785] [5784-5765] [5764-5745] [5744-5725] [5724-5705] [5704-5685] [5684-5665] [5664-5645] [5644-5625] [5624-5605] [5604-5585] [5584-5565] [5564-5545] [5544-5525] [5524-5505] [5504-5485] [5484-5465] [5464-5445] [5444-5425] [5424-5405] [5404-5385] [5384-5365] [5364-5345] [5344-5325] [5324-5305] [5304-5285] [5284-5265] [Korábbi]

2020.09.24. 13:00 Idézet
T Mániatársak! Szakember bevonásával végül is sikerült életre kelteni és útra kész állapotúvá tenni a Star-t. Jópár dolgot nem a megfelelően csináltam rajta, de korrigálta. Jelenleg a világítás az elmondása alapján elég kritikus, ami miatt majd a télen tekercs csere és napokon belül saját áramforrás a féklámpára. Sajnos a szerelő eléggé lesújtó véleménnyel van ezen korú Simsonokról, így határozottan nem ajánlotta, hogy a fiam mindennapi iskola és edzésre járásra használja, mivel szerinte 50 km-n belül a gyújtás így is úgy is cserben fogja hagyni. Kérdem a tapasztaltabbakat, tényleg le kell mondanunk a rendszeres használatról és csak a hétvégenkénti féltucat kilométer vállalható be?

2020.09.16. 21:35 Idézet

Zsoel

Értelek, akkor marad a minél óvatosabb összehúzatás az utolsó periódusban, az olajat pedig nem fogom sajnálni. Majd ha rakjuk össze a kollégám blokkját biztosra mennék, mert magamnak csak széthúzom a blokkot megint ha nem sikerül úgy ahogy kéne, de ebben az esetben csak egyszer kéne összeépíteni a két blokkfelet. A főtengely már a győri alkatrészesboltban várja hogy kezelésbe vegyék, aztán kellenek még csapágyak-szimmeringek utána jöhet az összerakás.


2020.09.15. 08:57 Idézet

starex

Ha jót akarsz magadnak, csináld úgy, ahogy javaslom. Édesmindegy, melyik oldalon helyezed be fordítva a szimeringet, bármelyiken "meglóghat" az elősűrített keverék egy része, azonkívül a bal motortömbfélbe sajtolt forgattyústengely-szimeringet is ugyanúgy megrongálhatod a tengely benyomásakor, mint a jobb oldalit. Olajozd be alaposan körben a szimering tömítőélét és a hozzá tartozó tengelylépcső élét, és melegítsd fel megfelelően a csapágyakat, akkor nem lesz semmi gond.

Belső szimeringeknél nem lehetséges szerelőhüvely alkalmazása, ez csak kívülről oldható meg (pl. a lánckeréktengelynél).
De ha annyira aggódsz, azt megteheted, hogy a két legbelső tengelylépcső peremének az élét sarokcsiszolóval vagy megfelelő keménységű reszelővel körben egy kissé letöröd vagy még inkább sugarasan lekerekíted, mielőtt lekennéd olajjal. (Mondanom sem kell, hogy ezt a műveletet rendkívül óvatosan, biztos kézzel kell végezni, nehogy a tengely megsérüljön, különösen a szimering tömítőélének felfekvő felülete vagy a golyóscsapágyak lépcsője, és ügyelni kell arra is, hogy a lekerekítés mértéke körben mindenhol egyforma legyen, azért, hogy a szimering egyenletesen táguljon ki az összeszereléskor.) A munka befejeztével a legömbölyített élt még finom csiszolóvászonnal is gondosan el kell simítani, nehogy megsérüljön a szimering, és a forgattyústengelyt benzinnel át kell mosni és leszárítani, nehogy fémreszelék kerüljön a hajtórúdcsapágyba.


2020.09.14. 22:33 Idézet

Zsoel

Az eltérés csak a leírtak után feltűnő, egy héttel ezelőtt nem tudtam volna, hogy mit érdemes nézni amikor a kezembe adják. A blokkot amúgy ma széthúztuk, 80-ban megfúratták, akkor kapott első túlméretű K20-as dugattyút, viszont ennyire nem szedték szét. A szimmeringek ,,rossz oldalukkal" néztek befelé, de úgy vélem eredeti 47 évesek lehettek. Összeszerelve majd a rugós oldallal befelé kerülnek a bele a szimmeringek. Mondjuk a gyújtás oldali belső szimmeringnél talán engedni kellene ebből az elgondolásból, mivel összerakáskor a jobb oldali blokkfélbe beszerelve, majd rátolva a másik blokkfélre a szimmering ajkai kifordulhatnak. Ha a sima fele néz befelé akkor viszont bombabiztos az összeszereléskor, és nem kell félni, hogy leugrik a rugó belül. Valami hüvely kellene a főtengely szimmering pályájára, mert azon a lépcsőn nem megy át könnyen. Az utolsó ilyen szerelésemkor ért az a meglepetés, hogy amikor eléri a belső szimmeringet a főtengely, akkor már hirtelen össze tud csúszni, megszűnnek a különféle feszülések, ez pedig nem segít a tömítő ajkak jó helyre ugásában.Van erre valami trükköd, vagy csak igen óvatosan szabad az utolsó centitn összekocogtatni/csavarozni? Az olajozás az természetes, de szerintem nem feltétlenül elégséges megoldás.


2020.09.14. 13:59 Idézet

starex

Nekem bizony nem tűnt fel, amíg oda nem próbáltam a helyére, és szemet nem szúrt, hogy milyen furcsán áll. Ilyesmire nem számít az ember, ugye. Azért mondtam, hogy inkább ne kockáztass, válaszd azt a lengyelt.
Amúgy netes vásárlásnál jogosult vagy 14 napig elállni a vásárlástól, és visszaküldeni az alkatrészt, tehát egy rossz alkatrész árát sem buknád el, de hát a dupla postaköltség, az időveszteség meg a bosszankodás is elég tud lenni.


2020.09.14. 13:53 Idézet

Lfox

Attól függ, mit értünk helytállás alatt. Mindkét segédmotorkerékpár-"alkategóriának" megvannak a maga előnyei és hátrányai. Az én szubjektív véleményezésem nagyjából így néz ki.

Egy Simson (Star) előnyei:

- jól átgondolt, kiforrott műszaki koncepció, masszív, strapabíró szerkezet (még ha keletnémet is, de NÉMET, tehát igazi, németek által tervezett és gyártott termék; nem véletlen, hogy Simsonokkal még manapság, akár 40-50 éves korukban is gyakran találkozunk az utakon, míg az ugyanezen korú Jawák, Komarok, Rigák és hasonlók réges-régen eltűntek)
- nagy kerék, két oldalon rögzített hátsó lengővilla, aránylag jól párnázott, kényelmes ülés; az úthibákat jól elnyelő futómű és a vezetési kényelem hosszabb távon sem fárasztó, ámbár az egyhengeres motor rezgései a rugalmas felfüggesztés ellenére is egy idő után elzsibbasztják az ember testének egyes részeit, különösen azt, amelyen ül
- kiváló tanulómotor, mivel viszonylag kis fordulatszám mellett, alapjáratnál alig magasabban is van már nyomatéka, ezért nem kell pörgetni, hogy menjen, emellett még az alacsonyabb emberek lába is leér róla; továbbá lábváltós konstrukció, tehát tengelykapcsoló- és sebességváltókarja van, mint egy "igazi" motorkerékpárnak, ezért aki nem szereti az automata váltókat, annak jó választás
- hozzáértő használat és karbantartás mellett még ma is megbízható
- igénytelen, a karbantartásra kevésbé kényes, ámbár ez, illetve a tulajdonosok és "szerelők" túlzott önbizalma sajnos mára számos példánynál visszaüt(ött)
- a Star és Schwalbe nagy sárvédői kiválóan elfogják a vizet, sarat esős időben; a Schwalbénak pláne térdvédője is van
- kevés a sérülékeny műanyag vázeleme, a legtöbb alkatrésze fémből készült
- ma már a legfiatalabb Simsonok is szinte mind veteránkorúak, de különösen a gyári állapotú, vagy szépen, igényesen eredeti állapotúra felújított régi típusok, például a Star, nagy feltűnést kelt, amerre megy vele az ember, mert megbámulják, megcsodálják

Hátrányok:

- régies, elavult formaterv (különösen a Starnál, Schwalbénál), aki az új dolgokat szereti, annak nem elég "menő"
- a Star hatvanas évekbeli divat szeriti dizájnja, a kormánnyal együtt el nem forduló fényszórója, benzintartállyal össze nem érő nyerge, Earls-villás első felfüggesztése riasztó lehet annak, aki újonnan ismerkedik vele össze; különösen ez utóbbi furcsa, mivel kézi fékezéskor a jármű eleje nem előrefelé besüllyedve "bólint", hanem hátrafelé "felágaskodik"
- menetteljesítménye, kényelme sokaknak ma már kevés lehet, habár a segédmotor-kerékpárok számára a KRESZ által megengedett maximális sebességet minden további nélkül hosszú távon tartani tudja
- világító- és jelzőberendezése hiányos (sok példányon nincs pl. irányjelző, habár tudomásom szerint a KRESZ rendelkezései alapján motorkerékpáron még ma sem kötelező kellék, azért elég nehézkes ma már anélkül részt venni az őrült forgalomban), fényszórója (a 12 V 35/35 W-os izzós kivitelt kivéve) éjszakai utazáshoz elég gyengécske
- elöl-hátul mechanikus dobfék van, amelyek közül főleg az első elég harmatos, még a max. 60-65 km/h-s végsebességhez is; a robogók többségén legalább elöl hidraulikus tárcsafék van
- az alkatrészellátottság siralmas; bár szinte minden van, de a gyártási és anyagminőség sok esetben gyatra, emiatt sokszor szakértelem, idő és türelem kell hozzá, hogy egy-egy újonnan vett alkatrészt használhatóvá "faragjon" az ember; szerencsére a legtöbb alkatrész aránylag olcsó

Mindent egybevéve: a Simsonokkal még ma is jól el lehet közlekedni, némi kompromisszumkészséggel, csak oda kell figyelni rájuk, és most már célszerű kímélni őket. Az áruk pedig azért megy föl, mert a németek fölvásárolják, illetve idehaza is elkezdték értékelni a jó állapotban megőrzött példányokat, hiszen, mint mondtam, alapvetően jó konstrukciók, és sok mai 40 és 70 év közötti embernek jelenti a simsonozás a fiatalkorát.

A robogók előnyei-hátrányai nagyjából a fordítottja a fentiekhez képest, de mivel gyártmánya és típusa válogatja, melyik milyen, azt nem sorolom fel. Nagy vonalakban annyit, hogy egy átlagos robogó az automata, fokozatmentes variováltója révén sokkal jobban gyorsul, mint egy Simson, ha jól be van állítva, és a végsebessége is nagyobb, ámbár a hosszabb időn keresztül való "csutkagázt" az sem szereti, tehát nem csak a rendőrök miatt nem célszerű kilométereken át 70-80-nal döngetni egy robogóval. Ami engem illet, én azt a vinnyogó hangot, amelyet a legtöbb robogó kiad, sem hallgatom szívesen.
A kemény felfüggesztés és a kis kerékátmérő miatt az úthibákat nagyon megérzi, ugrál és pattog, és ezen a lapos nyereg sem segít.
Bár sokan hiszik az ellenkezőjét, a robogókat is karban kell tartani; általában kevesebb "tökölnivaló" van rajtuk, mint egy Simsonon, de azt a keveset szigorúan el kell végezni, különösen a variátor és a röpsúlyos tengelykapcsoló, valamint a kenés és esetleg a hűtés karbantartására vonatkozó dolgokat, elenkező eseten kellemetlen meglepetések érhetik az embert. Az alapkarbantartás kopó-fogyó alkatrészei többnyire olcsók, utángyártott kivitelben is kaphatók, de gyakran előfordul, hogy valami csak gyári eredetiben kapható, különösen olasz és japán robogóknál meglehetősen borsos áron.
Burkolataik, idomaik kivétel nélkül műanyagból vannak, amelyek rövid idő (néhány év) alatt is rideggé, törékennyé válnak, és nagyon könnyen letörnek a csavartartó fülek, kiszakadnak a csavarfuratok; emiatt sok 5-10 évnél idősebb robogót kívülről már csak a Szentlélek tart egyben. Elég ronda látvány a sok kiálló facsavar, kábelkötegelő. Javítani ezeket az elemeket nemigen lehet, sőt, az újrafényezést sem szeretik.

Hát, hirtelen ennyi jutott eszembe. Ha esetleg van olyasmi, amire nem tértem ki, kérdezz rá nyugodtan.


2020.09.13. 22:49 Idézet

Zsoel

Köszi a képes alátámasztást! Ilyenen nem spórol, úgyhogy a magyar alkatrész ebben az esetben hanyagolva lesz. Egy ilyen áthegesztést úgy sem szívesen vállalnék be. Ha a boltban venném át, és nem futárral küldenék akkor lenne esély rá, hogy még fizetés előtt kiderüljön, jó-e a kérdéses alkatrész. De mivel nem Dunaharaszti közelében élek, erre nincs esélyem...
Amúgy szemmel látható az eltérés, élőben is kiszúrható.


2020.09.13. 21:14 Idézet

Zsoel

Mivel sokféle motorral találkozol,gondoltam megkérdezem.Általában a Simsonok,de legfőképpen a Starok összehasonlítva(ha lehet őket) a mostani 50 köbcentis 2 ütemű robogókkal és segédmotorokkal,mennyire állják meg a helyüket véleményed szerint?Tudom hogy a robogókkal kicsit nehéz összehasonlítani a kialakításuk miatt is.Az azért észrevehető hogy a jó állapotú Simsonoknak nagyon komoly áruk van a koruk ellenére is.


2020.09.13. 09:31 Idézet

starex

Anyag- vagy varratminőségi probléma szerintem egyikkel sincs, tehát a legolcsóbb magyart sem gyúrod le egyébként fél év alatt, vagy ilyesmi.
Csak hát a tengelyvállak kialakítása, illetve a fogasív felhegesztésének a helye sarkalatos kérdés, hiszen ez határozza meg a tengely elhelyezkedését összeszerelt állapotban, és biztosítja, hogy a fogak pontosan kapcsolódjanak.

Ha megnézed a szóban forgó javításról készült képeimet (lefényképeztem az összerakási folyamatot, hogy a megrendelő is lássa a saját szemével, mi volt a gond, különben aligha hitte volna el), láthatod, hogy a berúgótengely legvastagabb "lépcsőfokának" válla milyen messze van a fogasív síkjától, és mennyivel közelebb kellene lennie, ahogy a lengyel meg a német alkatrészen látszik is. A magyar azonban úgy van fényképezve, hogy nem látjuk, tehát lehetséges, hogy az is jó, de ha nem akarsz magadnak ilyen kellemetlen meglepetést, mint amilyenben nekem volt részem, inkább ne kockáztass.


2020.09.12. 14:58 Idézet

Zsoel

Egy ilyen 3 mm-es eltérés elég gáz. Akkor a lengyel alkatrészt fogom ajánlani neki. Itt nézegette ezeket: https://futarmotorosbolt.hu/kategoria/berugo-alkatreszek/46_245
Talán egyezik is az MZA-s alkatrésszel, vagy a gyári minőség jelzése csak marketingfogás?


2020.09.11. 22:39 Idézet

starex

Én csak német minőségűt vennék meg a helyedben. Lengyellel nincs tapasztalatom, de a magyar kisipari rémes. 3,5 éve vettem egyet egy Starhoz, és ugyan a tengelyvállak jól voltak kialakítva, de a fogasívet a kelleténél 3 mm-rel(!!!) odébb hegesztették fel a tengelyre. A fogak csak félig kapcsolódtak össze. Kénytelen voltam körben levágni és újra felhegeszteni jó helyre. De ugye az ember nem azt várja egy vadonatúj és nem is olcsó alkatrésztől, hogy utólag szabni-varrni kelljen, úgyhogy panaszt tettem a Mofakernél, hogy jelezze a gyártónál. Lehet, hogy azóta korrigálták ezt az elég vaskos hibát, de nem biztos. Csak németet, MZA-st vegyél; jóval drágább, de garantáltan kiváló minőségű és méretpontos.


2020.09.11. 19:35 Idézet

Hatalyák Máté

Nézegettem a jófogáson és a bal szélső porlasztó 16N1-6 lehet. Ha még nem találtál megfelelőt kérdezz rá telefonon, mert ahogy olvasom, nem tud az illető az üzenetekre válaszolni. Árban szerintem teljesen rendben van, ha a belseje nem teljesen üres.

https://auto.jofogas.hu/pest/Simson_karburator_3db_107574853.htm


2020.09.10. 21:05 Idézet

Zsoel

Köszi! Vettem régebben új tűszelepet,de őszintén szólva amikor a benzin szintet állítottam az tűnt fel hogy rosszabb mint a régi,sok éves eredeti.Vagy túl hamar zárt el,vagy egyáltalán nem,de nem tudtam vele a pontos szintet elérni bár azt nem értem hogy miért.De az is lehet hogy én néztem el valamit.A régivel megközelítőleg pontosan be sikerült állítani,lehet tényleg vennem kell még majd egy két újat hogy tökéletes legyen,gondolom hogy az után gyártottaknál ebből is sok a selejt.A kilóméteróra jól működik mostmár az új spirállal.

 


2020.09.10. 19:40 Idézet

Zsoel

Tőled, mint tapasztalt Simson alkatrész vásárlótól kérdezném, hogy az 50-es blokkhoz kínált berúgótengelyek közül a hazai vagy a lengyel gyártmányt érdemes megvenni? Egyáltalán van-e különbség? Az egyik kollégámnak, akinek nemrégiben S51-es blokkja összerakásában segítettem most a Starjához nyúltunk hozzá. DDR-es csapágyak vannak a főtengelynél, ha széthúzzuk kíváncsi leszek a szimmeringekre, de úgy tippelem, hogy már egyszer szétszedték és akkor ezeket kicserélték. Óra szerint 26 ezer km van a motorban. A főtengely felújításra, a csapágyai cserére szorulnak. A henger viszont nem vállas, még eredeti dugó van benne, az nem lesz cserélve. Még egyelőre a szükséges csere alkatrészek összeírása zajlik.


2020.09.06. 09:21 Idézet

Lfox

A benzinbeömlőcsonk alapján ez Schwalbéhoz való. A szögben megtört csonk hátrafelé mutat, mert a Schwalbénál a tartály a karburátor mögött van, nem fölötte. A Starhoz lineáris csonk kell. Szükség esetén persze át lehet cserélni a csonkokat, mert csak be vannak sajtolva, sőt, föl lehet szerelni ezt is, csak hülyén néz ki a túl hosszú és tekergő benzintömlő.


2020.09.06. 09:15 Idézet

Lfox

Mivel a tűszelep csak elhanyagolható mértékű hidrosztatikus nyomás alatt állt (vagyis csak a fölötte lévő benzin-folyadékoszlop önsúlya és a normál légköri nyomás hat rá), a tűszelep alatti tömítőgyűrűnek nem sok szerepe van. Inkább csak a német alaposság jele, de a kilencvenes évek végén (amikor nem lehetett ilyen tömítést újonnan kapni, az eredetiek lassan tönkrementek, kihagyták őket összeszereléskor, vágni meg nem lehetett, legalábbis én nem tudtam, mert nem volt sem ilyen vastagságú fíberlemezem, sem megfelelő kivágószerszámom) én simán beszereltem a tűszelepet tömítés nélkül is. A puha alumínium és sárgaréz elég jól tömített egymáson. A szivárgást sokkal inkább a tűszelep kúppalástjának megkopása, illetve az ülék (az a fúvóka, amely a szelepház végébe van becsavarva, és amelynek furatán keresztül a benzin az úszóházba folyik) furatának kiverődése (a körkörösséghez képest való eltorzulása okozza). Ugyanis a szelep úgy tömít, hogy a kúppalást a tengelyirányú nyomás hatására körben nekiszorul a furat peremének, de mivel fém fekszik fel fémen (nem úgy, mint a modernebb porlasztók tűszelepeinél, ahol a kúpos rész benzinálló, kemény gumi, amely teljesen hermetikusan zár), ezért a legkisebb kopás, illetve, sajnos, új, utángyártott alkatrészeknél a megmunkálási pontatlanság is elég hozzá, hogy ne zárjon tökéletesen a szelep. Így hiába megy fel ütközésig az úszó, az említett hidrosztatikus nyomás hatására a benzin szép lassan becsorog az úszóházba, és egy idő után túlfolyik. Terhelés alatt, magasabb fordulaton ez nem annyira zavaró, mert akkor a motor hamarabb "kihörpinti" a benzint, mint hogy a beállított szint fölé mászhatna, viszont üresjáratban bezavarhat.

Próbáld meg másik tűszeleppel. Előfordulhat, hogy többet is ki kell próbálnod, esetleg újat venned, mire találsz egy jót. Ez sajnos egy ilyen játék.


2020.09.05. 22:26 Idézet

Hatalyák Máté

Itt van egy 16N1 https://auto.jofogas.hu/somogy/Simson_karburator_6N1_elado_105105110.htm


2020.09.05. 22:20 Idézet

Zsoel

Elképzelhető hogy magasabb a benzinszint a pontos beállítás ellenére is,mivel nyitott csapnál álló helyzetben egy idő után látható hogy van egy kis benzin csöpögés.Pedig cseréltem a tűszelep tömítést,bár azt nem tudom hogy milyen minőségű.Annyira lassan ereszthet a tűszelepnél hogy menet közben már nem tud befolyásolni,de induláskor igen,én erre gondolok.

 


2020.09.03. 22:15 Idézet

Legyen úgy.


2020.09.03. 20:01 Idézet
Jaa, én írtam félreérthetően, csakis eredeti használtat vennék csak nem bukkan fel értelmes áron. A gyújtás nekem is gyanús, viszont ahoz nincsenek megfelelő eszközeim, szóval azt elviszem majd valakihez aki érti, hogy is kell beallitani hajszál pontosra és akkor lehet megint nyerek pár km/h és akkor kijelenthetem, hogy ez egy tökéletesen működő 50éves csoda 🙂

[6224-6205] [6204-6185] [6184-6165] [6164-6145] [6144-6125] [6124-6105] [6104-6085] [6084-6065] [6064-6045] [6044-6025] [6024-6005] [6004-5985] [5984-5965] [5964-5945] [5944-5925] [5924-5905] [5904-5885] [5884-5865] [5864-5845] [5844-5825] [5824-5805] [5804-5785] [5784-5765] [5764-5745] [5744-5725] [5724-5705] [5704-5685] [5684-5665] [5664-5645] [5644-5625] [5624-5605] [5604-5585] [5584-5565] [5564-5545] [5544-5525] [5524-5505] [5504-5485] [5484-5465] [5464-5445] [5444-5425] [5424-5405] [5404-5385] [5384-5365] [5364-5345] [5344-5325] [5324-5305] [5304-5285] [5284-5265] [Korábbi]

     
-

látogató van a honlapon.

     
Regisztráció

Jobb oldalon a honlap alján regisztrálj, így minden fontos információt (híreket, üzeneteket, aktualitásokat, rendezvényeket stb.) megkapsz e - mail üzenetben, a Simson Star portállal kapcsolatban.

     
Óra
     
Danuvia portál

     
Milyen messze mentél a Starral?
Távolsági használat
Mekkora volt a legnagyobb táv, amelyet egy túrán belül megtettél a Staroddal?

0-50 km
50-100 km
100-200 km
200-500 km
500 km-nél nagyobb
Ne röhögtess, a lakhelyemről is alig merek kimozdulni vele! :)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?