|
[Későbbi] [4304-4285] [4284-4265] [4264-4245] [4244-4225] [4224-4205] [4204-4185] [4184-4165] [4164-4145] [4144-4125] [4124-4105] [4104-4085] [4084-4065] [4064-4045] [4044-4025] [4024-4005] [4004-3985] [3984-3965] [3964-3945] [3944-3925] [3924-3905] [3904-3885] [3884-3865] [3864-3845] [3844-3825] [3824-3805] [3804-3785] [3784-3765] [3764-3745] [3744-3725] [3724-3705] [3704-3685] [3684-3665] [3664-3645] [3644-3625] [3624-3605] [3604-3585] [3584-3565] [3564-3545] [3544-3525] [3524-3505] [3504-3485] [3484-3465] [3464-3445] [3444-3425] [3424-3405] [3404-3385] [3384-3365] [3364-3345] [Korábbi]
Zsoel
Rendben!
Egyébként nem sürgős a munka!
Telefon számom 06209430819,majd akkor egyeztessünk!!
Előre is köszönöm!!
|
Pepi
Na, remek, akkor az jó is lesz. :)
|
Medve
Oké. De remélem, nem nagyon sürgős. Mert most nagyon tele vagyok, meghalni sincs időm. Ha 1-2 hét haladékot kérhetnék, az nagyon jól lenne.
|
Zsoel
Egy hete, pont ugyanezt néztem ki én is:)
|
Zsoel
Nem gondolom,hogy meg bánná a dolgot,mivel nagy veterán gyűjtő!
Ezért is keres,precíz,nagy szaktudással lévő szakembert!
Továbbiakban,ha érdekel,vegyük fel a kapcsolatot telefonon!!
|
Medve
Nézd, én elvállalom, ha kell, de jól meggondolta az ismerősöd ezt a dolgot? Nem akarom leszólni a Romet- és Komár-típusokat, de meglátásom szerint nem érik meg a beléjük fektetendő összeget. Mentem Komarral, sőt, az öcsémnek rövid ideig volt is egy Rometje, és az a meglátásom, hogy ezek a gépek új korukban sem érhettek egy kalap sz@rt sem. Észszerűtlen, rossz tervezés, silány anyagminőség, gyatra kivitelezés jellemzi őket. Nem véletlen, hogy Komart, Rometet, Jawa Mustangot, Verhovinát, Rigát és hasonló KGST-s rémséget egy darabot sem látsz már az utakon, míg Simsonokból mind a mai napig elég sok fut (főleg vidéken, pedig negyed százada már, hogy szabadon lehet vásárolni modern kismotorokat is)...
Komart felújítani csak annak éri meg, aki vitrinben fogja utána tartani, esetleg személyes emlékek kötődnek hozzá, mindennapi használatra nem tarto alkalmasnak. Csak azért mondom mindez, hogy nehogy csalódás érje az ismerősödet, hogy én rendbe hozom a motort, aztán mégis tele lesz majd mindenféle nyűggel. Engem ne okoljon azért, ha trágya marad a felújítás után is.
|
Zsoel
Csak a motorblokkról,igen!!
A többi részt nekem kell összerakni!
|
Sziasztok!
Hengerfúráshoz közeledve kérdezem, hogy honnan és milyen fölső tűgörgőt ajánlanátok? Mindenféleképpen acélkosarast gondoltam. ( Konkrét webshoppos linket is szívesen várok :)
Pepi
|
Medve
Csak magáról a motorról lenne szó?
|
Zsoel
Vállalsz más tipusú motor blokk felújítást?
Konkrétan egy komár motorról lenne szó! Egy veterános ismerősmnek kellene felújítani!
|
ferdor
Szia!
A jobboldali cső 130, a baloldali 195 mm hosszú.
|
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem mégpedig az hogy meg tudná valaki mondani hogy annak a két csőnek amit a lábtartó vasra kell rácsavarozni és a lábtartó gumi van ráhúzva mennyi külön külön a hosszúsága?Az én motoromról valamikor régen letört és most szeretném pótolni de nem találok pontos méretet.
Előre is köszi: Feri
|
Kovati88
Nincs mit.
59a (piros/sárga vezeték) kapocs: töltőáram, a biztosítótábla 59a kapcsán, biztosítón, 59a kapcsán keresztül a töltőberendezéshez töltőáram-fojtótekercséhez csatlakozik.
59b (piros/szürke vezeték) kapocs: féklámpát, hátsólámpát és műszermegvilágító lámpát ellátó vezeték, a gyújtáskapcsoló háromkéses csomópontjára csatlakozik, ahol az 54 (fekete/piros) vezetékkel (féklámpaizzó) és az 59b (szürke/fekete) vezetékkel (töltőberendezés, hátsólámpa-fojtótekercs) kapcsolódik össze.
59 (piros/fehér vezeték) kapocs: a fényszórótekercs kivezetése, a gyújtáskapcsoló 59 jelű késéhez csatlakozik, amelyen keresztül az első lámpa izzóját látja el árammal.
2 (barna/fehér vezeték) kapocs: a gyújtótekercs primer kivezetését, a megszakítókalapácsot és a kondenzátort egyesítő kapocs, amely a gyújtáskapcsoló 2-es késéhez csatlakozik; a gyújtáskulcs O állásában ezen keresztül testelődik (vagyis záródik rövidre) a gyújtótekercs primer áramköre.
|
Még valami:
barna-fehér gyújtás,
piros-sárga töltés
piros-zöld töltés
piros-fehér világítás
|
Kovati88,
Most látom, hogy a rajz szerint 4 vezetéknek kell a blokkból felmennie, + az alőbb említett üresjárati vezeék.
1, gyújtás, 2-3 töltőtekercstől, és a 4. a világítütekercstől
|
Kovati88,
A 4. vezeték szerintem az üresjárat kapcsolótól megy fel, a kis zöld lámpához. Az eredeti rajz szerint annak kék-zöld színűnek kellene lennie, de ilyet a Te felsorolásodban ne találtam.
|
Üdvözlök Mindenkit!
Kérdésem lenne, a motorblokk bekötésével kapcsolatban. A motorblokkból 4 darab vezeték jön ki, melynek színei, amit úgy gondolok, hogy gyári, a következők:
1. piros-sárga
2. szürke-piros
3. piros fehér
4. barna-fehér
Ezek a színű vezetékek a gyújtáskapcsoló mely lábára csatlakozik? Az oldalon itt van fent egy rajz, amin végülis érthetően van levezetve a nyomvonal, de ezen rajz alapján csak 3 vezeték jön ki a blokkból.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Zsoel
Köszönöm szépen a küllőkkel kapcsolatos hozzászólásod. Elnézést, hogy nem tudtam visszaírni időben.
|
Medve
Nahát, kicsi a világ... :) Bár ez a ritkábbik eset; ha valaki a szóbeli vagy tettleges segítségemet kérné, arról általában az szokott kiderülni, hogy minimum 2-300 kilométerre lakik tőlem.
Keress nyugodtan, ha aktuális lesz, és egyeztetünk valamit.
|
[Későbbi] [4304-4285] [4284-4265] [4264-4245] [4244-4225] [4224-4205] [4204-4185] [4184-4165] [4164-4145] [4144-4125] [4124-4105] [4104-4085] [4084-4065] [4064-4045] [4044-4025] [4024-4005] [4004-3985] [3984-3965] [3964-3945] [3944-3925] [3924-3905] [3904-3885] [3884-3865] [3864-3845] [3844-3825] [3824-3805] [3804-3785] [3784-3765] [3764-3745] [3744-3725] [3724-3705] [3704-3685] [3684-3665] [3664-3645] [3644-3625] [3624-3605] [3604-3585] [3584-3565] [3564-3545] [3544-3525] [3524-3505] [3504-3485] [3484-3465] [3464-3445] [3444-3425] [3424-3405] [3404-3385] [3384-3365] [3364-3345] [Korábbi]
| |