|
[Későbbi] [4295-4276] [4275-4256] [4255-4236] [4235-4216] [4215-4196] [4195-4176] [4175-4156] [4155-4136] [4135-4116] [4115-4096] [4095-4076] [4075-4056] [4055-4036] [4035-4016] [4015-3996] [3995-3976] [3975-3956] [3955-3936] [3935-3916] [3915-3896] [3895-3876] [3875-3856] [3855-3836] [3835-3816] [3815-3796] [3795-3776] [3775-3756] [3755-3736] [3735-3716] [3715-3696] [3695-3676] [3675-3656] [3655-3636] [3635-3616] [3615-3596] [3595-3576] [3575-3556] [3555-3536] [3535-3516] [3515-3496] [3495-3476] [3475-3456] [3455-3436] [3435-3416] [3415-3396] [3395-3376] [3375-3356] [3355-3336] [Korábbi]
jani Kardos
Nem lehet készen kapni, csinál(tat)ni kell.
|
Zsoel.
Köszönöm gyors válaszod. Mi is erre gyanakodtunk
csak rutin hiányában szenvedünk.
Még egy kérdésem merült fel,Star első teleszkopjához lehet e kapni azokat a dörzskupokat. Mert feujítanám mert szegény már nyiszorog és ha egyszer már szét van szedve.
Köszönök minden segítséget és szép napot. |
jani Kardos
Akkor üzemanyaghiány. Valószínű, hogy mégsem jó a benzinszint, esetleg el van dugulva az alapjárati fúvóka, netán túl mélyen van a részterheléstű.
|
Szép napot mindenkinek.
Köszönöm Zsoel gyors válaszod. Rápontosítottam a hibára,ha rajta van a szívató szépen megy és pörög nélküle meg lefullad. Gyanunk az uszószint vagy a kicsi főfuvóka.
Előre is köszönök minden segítséget és szép napot kívánok mindenkinek. |
jani Kardos
Ha fals levegőt szív a motor, akkor az könnyed gázreakcióval, gyorsan felugró, nehezen visszaesni akaró fordulatszámmal jár.
Először azt kéne tisztázni, milyen jellegű az a fuldoklás. Ha gázadáskor érzéskor felpörögne a motor, csak épp menet közben érezhetően elfogy a szufla, akkor keveset kap. Lehet, hogy nincs a helyén a légszűrő, esetleg az alapjárati fúvóka van eldugulva, nem jó a keverékcsavar beállítása, vagy egyéb zűr van a porlasztóval (gyújtás ebben az esetben kizárható). A 70-es főfúvóka helyett meg lehet próbálni a 72-est is, igazából az való S51-hez.
Ha egyáltalán nem akar felpörögni, már a gázfogantyú kismértékű elfordítása esetén is hallhatóan tompán, fojtottan, "zsírosan" jár a motor, akkor pedig jó eséllyel túl sok a keverék. Lehet, hogy nem zárja el a búvárcső száját rendesen az indítóporlasztó tolattyújának végében a gumi, de itt már előfordulhat, hogy a hibás gyertya van kondenzátor is okoz hasonló tünetet, nemkülönben az eldugult kipufogórendszer.
|
szép estét mindenkinek
Segítség kellene,bár nem Star de simson. S51N. Hiba a következő,hidegen indul szívatóval,bemelegszik,ha gázt adok megfullad. Karbi felujítva 70 főfuvóka 4es subert tü állás,iszószint beállítva. Uj a gyertya. Létezik hogy a kondi vagy a megszakító esetleg fals levegő? Köszönöm előre is és jó egészséget mindenkinek. |
rabcsab
Szia! én is egy 71-es start újjítok és ha kell még akkor hétvégére megtudom adni a színkódot mert nekem volt színmintám és kikevertettem. bordó és kicsit almazöldes lett, de tuti ilyen volt a színe is 71-ben :D
|
rabcsab
Közelítésként a színek árnyalatai a bordópiros-zöldesszürke kombinációnál.
Bordeauxrot: RAL 3004
Tundragrau: RAL 1020+7034 (1:1 arányban keverve)
|
Sziasztok!
Köszönöm az információkat. Megpróbálom valahogy beazonosítani az eredeti színt, csak az a baj, hogy a váz fémtisztára van már tisztítva.
S
|
menyus97
Szia!
Az irányjelzőrelé két rezgéscsillapító habgumilap között, egy kifejezetten erre a célra szolgáló (az SR4-X sorozathoz és a KR51-ekhez való, 6 V, 1×18 W feliratú) hengeres tartóban van elhelyezve, amelyet a benzintartály alatti, a vázcsőre hegeszett tartófülre erősítenek fel.
A "rendszámtábla-kiemelőről" fogalmam sincs, hogy micsoda.
|
Sziasztok! valaki tudna képet küldeni hogy hova, és hogyan rögzítették az indexrelét?
Illetve elveszett a rendszámtábla kiemelőm, azt mondták hogy csak egy vasdarab az egész de még nem láttam élőbe. Tudnátok képet küldeni róla és méreteket írni hozzá hogy legyárcsak itthon egyet?
|
starex
Nincs mit. Jó munkát, remélem, jó lesz a gép!
|
Zsoel
Nagyon köszönöm a linket! Ezt még nem ismertem, csak a Simsonosat. Így már könnyen megoldom.
|
starex
https://www.youtube.com/watch?v=yo_pPqWlAfs
A csavarokat teljesen meg kell húzni (5 Nm-rel), nem szabad visszalazítani őket! A távolságot a nyomólap és a csavarfurat síkja között a videón látható módon ki kell mérni, és aztán a különböző vastagságú (0,2, 0,3, 0,5, 1,0 mm) beállítóalátétekkel kell elérni az előírt 20,7 mm-t. (A videón 19,0 mm a kiinduló távolság, tehát 1,7 mm-t kell összerakni három beállítóalátéttel.)
|
Zsoel
Még egy utolsó MZ-s kérdésem lenne hozzád. Összeraktam a kuplungot, a rugó három leszorítócsavarját betekertem tövig, majd egynegyed fordulatot vissza. A szétszedés elötti kuplungkar holtjáték eltűnt. Gondolom nem voltak ennyire betekerve ezelőtt a csavarok. De kérdés, hogy én jól csináltam-e, vagy még kijjebb kell tekerjek rajtuk. Te biztos szereltél már ilyet, én eddig még nem.
|
Zsoel
Ránéztem újra a dekni belső oldalára, a kuplungkosár teteje(talán az egyik csavar) karcolt egy karikát rá. A lánc nem ért bele. A kuplungagyat is cserélem, mert az egyik csavarnál el van repedve az öntvény(talán ez ért bele a deknibe). Majd figyelek rá az összerakásnál. Szerintem ez még egy régi dolog lehet, mert én nem hallottam sivító hangot a blokk felől.
Ez bíztató. Köszi az infót! Ha megyek készítek pár képet, s beszámolok röviden. Műszaki hibától nem tartok, eddig egy gyertyát nem kellett cserélni rajta. Csak egy jó porlasztót kért. Persze alapszerszámok mindig vannak nálam. Az ördög sohasem alszik.
|
starex
Szia!
Gyárilag a két lánckerék közé kell betenni egy nyeles célszerszámot: ez lényegében egy acéltömb, megfelelő bemarásokkal a fogak számára, így blokkolja a hajtó lánckereket és a kuplungkosarat is, mindkettőt lehet szerelni.
Pedig elég valószínű, hogy a lánc koptathatta meg egy kicsit az öntvényt, máshonnan nemigen tudom elképzelni, hogy fémszemcsék váltak volna le.
Épp az imént nézegettem az Időképet: most egészen október közepéig szép, napos, viszonylag langyos időt mutat, 20 fok körüli hőmérséklet-maximumokkall. Lehet még motorozgatni, és akár a Bakonyt is célba lehet venni. :) Remélem, csapsz egy kellemes túrát, és a géppel sem lesz gond.
|
Szervusz Zsoel!
Segítettél távgyógyításilag a rakoncátlankodó MZ-men még a nyáron. Most új fejlemények vannak, röviden leírom elvégre ez egy Simson Star fórum. A gyújtásnál és a porlasztónál minden rendben volt, aztán a szimmeringre gondoltam. El is kezdtem lebontani a blokk bal oldalát, de a kuplung agyat már nem tudtam leszerelni úgy meg volt húzva az anya, ehhez kaptam most egy lefogó célszerszámot. Lényeg a lényeg végre kiszereltem a szimmering házat. Bebizonyosodott a gyanúm, kopott szimmering. Még aluminium szemcsék is voltak rajta. Nem tudom honnan. A duplex láncot cserélem, de nem láttam hogy hozzáért volna valamihez.
Ma szép idő volt kora délután ezért lemostam a Staromról a port. Mostanában inkább csak az állástól porosodik. Nem motoroztam vele már egy ideje, mondjuk mással sem. Egyik nap beindítottam, elsőre elkapta. Még azért nem teszem el télire, ha kisüt a nap szeretnék vele majd menni. Elmerészkednék a bakony felé, a bejáratásnak már vége.
|
rabcsab
Szia!
Zsoel 2014.09.07. 21:20 - ezt a hozzászólást nézd meg.
|
Kedves rabsab!
Üdv a fórumon!
Színkód nem volt ezekhez a motorokhoz, azzal a festékkel festették ami kaptak a festékgyárból:). Jó persze bordó helyett sosem kaptak mondjuk feketét, de pár árnyalattal a gyári festékek is eltérhettek egymástól. A legpontosabb módszer a bordó szín kikeverésére a levett hátsó sárvédő váz által takart részét elvinni egy olyan festékboltba, ahol kevernek színt is, és az alapján kevertetni. A másik színnél az üzemanyagtank lámpabúra mögötti része lehet egy jó kiindulási pont.
Vagy próbálkozhatsz a bordóra Wartburg színkódokkal is, nemtudom azokat talán még számontartják. És hasonló is lehet.
|
[Későbbi] [4295-4276] [4275-4256] [4255-4236] [4235-4216] [4215-4196] [4195-4176] [4175-4156] [4155-4136] [4135-4116] [4115-4096] [4095-4076] [4075-4056] [4055-4036] [4035-4016] [4015-3996] [3995-3976] [3975-3956] [3955-3936] [3935-3916] [3915-3896] [3895-3876] [3875-3856] [3855-3836] [3835-3816] [3815-3796] [3795-3776] [3775-3756] [3755-3736] [3735-3716] [3715-3696] [3695-3676] [3675-3656] [3655-3636] [3635-3616] [3615-3596] [3595-3576] [3575-3556] [3555-3536] [3535-3516] [3515-3496] [3495-3476] [3475-3456] [3455-3436] [3435-3416] [3415-3396] [3395-3376] [3375-3356] [3355-3336] [Korábbi]
| |