|
[Későbbi] [4306-4287] [4286-4267] [4266-4247] [4246-4227] [4226-4207] [4206-4187] [4186-4167] [4166-4147] [4146-4127] [4126-4107] [4106-4087] [4086-4067] [4066-4047] [4046-4027] [4026-4007] [4006-3987] [3986-3967] [3966-3947] [3946-3927] [3926-3907] [3906-3887] [3886-3867] [3866-3847] [3846-3827] [3826-3807] [3806-3787] [3786-3767] [3766-3747] [3746-3727] [3726-3707] [3706-3687] [3686-3667] [3666-3647] [3646-3627] [3626-3607] [3606-3587] [3586-3567] [3566-3547] [3546-3527] [3526-3507] [3506-3487] [3486-3467] [3466-3447] [3446-3427] [3426-3407] [3406-3387] [3386-3367] [3366-3347] [Korábbi]
starex
Köszi! :)
Egyébként észrevettem én is, hogy a jótállási füzet valamivel kisebb főfúvókát ír, mint amekkora a normális, de nemcsak a Starhoz, hanem a Schwalbéhoz is. Nem tudok másra gondolni, mint hogy (mivel a füzet nyomtatása idején még átmeneti - átállási - szakaszban vagyunk) a továbbfejlesztéskor először ilyen mérettel szerelték fel a porlasztókat, aztán később, a gyakorlati tapasztalatok alapján mindkét főfúvóka furatát még 2-3 század milliméterrel nagyobbra vették, és így alakult ki a "normál" 67 és 50 méret, 65 és 47 helyett.
A túrához annyit, hogy nagyon szívesen látlak mindig, de ha kérhetném, inkább áprilisra tervezd, mert a márciusom máris olyan sűrű, hogy meghalni sem lesz időm. Úgysincs még olyan túl jó idő egy 50 km-es motorozásra. :)
|
sanyi4012
A jelenleg kapható Isolator-ok nem a legjobb minőségű gyertyák. Nekem egy Denso van a gépben most, azzal jól muzsikál, előtte egy használt Champion L86C volt ha jól emlékszem. Azzal sem volt semmi probléma, most az a pót gyertyám. Gyertyapipa jó lehet?
Ezek a puffanások engem amúgy benzinhiányra emlékeztetnek. Bár azt írtad, hogy a rendszer ki lett takarítva.
Lássuk Zsoel mit szól hozzá
|

Szia Zsoel!
Segítségre van szükségem,hol is kezdjem..
Tehát pár hete motoroztam a star-al és kifogyott a benzin. Leálltam az út közepén,de szerencsére közelben volt egy benzinkút. Elmentem tankolni,megtankoltam,megpróbáltam berúgni,de istennek se akart elindulni,csak néha-néha nagyokat pöffent mint egy puska. Gondolom ez azért volt,mert kezdett eltömülni benzinnel a kipufogtó a sok rúgdosás hatására,de ha nem,kérlek ezt is magyarázd meg nekem:-) Haza kellett toljam. Otthon megnéztem,volt szikra,folyamatos, benzint is kapott rendesen, a karburátor értékei gyáriak,és mindezidáig tökéletesen is működött,a gyertyám szép "őzbarna" színű volt minden esetben. Én hülye,nem próbáltam ki másik gyertyával. Ellenőriztem a megszakítóhézagot,az előgyútást,minden tökéletes volt. Kicseréltem a kondenzátort,megszakítót is,nem lett jobb,végül ráeszméltem,hogy a gyertya ugyanaz maradt,kicseréltem,tökéletesen ment.
Viszont rá pár napra hasonló gondok jöttek. Kevés benzin volt a tankba,és el kellett még valahogy jutnom a kútra,volt egy kevés koszos benzinem,azt beletöltöttem(törjön le a kezem) gondoltam a szűrő a csapba majd leszűri. Elmentem a benzinkútra,megtankoltam,elindultam a város másik végére,és pár km megtétele után elkezdett szaggatni a motor,érezhetően nem kapott benzint,és gondoltam,hogy dugulás. Nagyapámnál kitisztítottam a karbit,tényleg koszos volt. Beindítottam,elindultam,tökéletesnek tűnt,ámde pár száz méter után nem akart 40nél gyorsabban menni,majd ahogy visszaengedtem a gázt,nemtudtam megint fentebb vinni,végül kb 10 km/h sebességgel szenvedtem,nem volt értelme tovább nyúzni,megálltam. Szikra volt,benzin volt. Gyertya új volt. Eltoltam egy ismerősömhöz. Összegezzük: Kondi,megszakító új, végül vettem egy tekercset is. Vettem még egy gyertyát, méghozzá egy szép Izolátort. Jelenleg a motor beindul néha,de mikor nem,akkor nagyokat pöffen ismét,mikor beindul,egyszerűen nem pörög fel. Ugyanezt produkálja az új illetve a régi gyújtótekercsel is.
Ennyi jutott eszembe, kérlek segíts!:-)
|
Közkívánatra az ínyenceknek tálalom a többi oldalt is





Az egykori győri szervíz helyét ismerem nagyjából, ha minden igaz ott most lakóházak vannak. Ha elakadok valahol egész halászi-ig kell menjek
Zsoel
Terveztem egy kis túrát a tavasz beköszöntével, az útvonal ezennel meg is van. Szívesen elviszem a könyvet. Majd írok mikor számíts a jöttömre.
|
starex
Köszi!
Engem mondjuk érdekelne az egykori országos szervizhálózat is, mint érdekesség. :) A magam részéről nem bánnám, ha föltennéd a kihagyott részeket is. Sőt, ha legközelebb erre jársz, elhozhatnád ezt a csekkfüzetet, beszkennelném.
|
sarilaci
"Nékem nem a gumin kerestem a lyukat , magán a markolaton sem volt"
Hát olyan a mesében sincsen, ezt még a legsilányabb minőségű utángyártott alkatrészről sem tudom elképzelni. Ez körülbelül olyan, mintha egy hengerfejben nem lenne gyertyamenet, egy főfúvókában nem lenne furat, vagy ha a fékpofát súrlódóbetét nélkül árulnák. Akkor azt a markolatcsövet valaki házilag eszkábálta össze.
|
Zsoel!
Köszönöm a választ.
Közben feltúrtam a garázst és találtam egy nenm kopott, jobb állapotú menesztőt a kuplunkhoz és téged igazolva eltűnt a holtjáték :)
|
Lefényképeztem a Jótállási könyvet, felrakom ide a fórumra érdekességképpen.



Ezek után csak az országos szervízjegyzék, és a 3 kötelező átvizsgálást igazoló tömb található.
A Toldalék még érdekes:



Ahogy látom épp a napokban eset szó a régebbi, SR 4-2 típus hengeréről. Itt a két oszlop mutatja az egymástól való teljesítménybeli eltérést is.
|
Zsoel !
Nékem nem a gumin kerestem a lyukat , magán a markolaton sem volt ( már kifurtam ) remélem sikerül ! Szép napot ! sarilaci
|
sarilaci
A markolatgumin NINCS lyuk, egyiken sem, neked kell elkészítened, ott, ahová a csavar a kormánycsőbe belemegy.
|
sarilaci
A markolatgumin NINCS lyuk, egyiken sem, neked kell elkészítened, ott, ahová a csavar a kormánycsőbe belemegy.
|
Blage
Így van, ahogy írtad, bár nem minden kuplungszerkezetet kell még pluszban kihézagolni. Attól függ, milyen állapotban van az adott motor.
Nagy galibát nem okoz, szétesni nem fog a kuplung, ha ilyesmire gondolsz, de azért jobb, ha nem tud "kóvályogni" a kosár. Akkor nem mindig pontosan ugyanott kapcsolódnak a fogak.
|
Zsoel - Ormossy !
Igazatok volt ! Kell lenni egy furatnak valoban, az enyém egy maszekul gyártott darab azért nem volt ott. Ha szerzek másikat cserélem, ha nemsikerül akkor fúrok ! Szép napot !! sarilaci
|
Sziasztok!
A turbós blokknál a kuplung kosarat miképp kell hézagolni?
A tengelyre van egy gyári hézagoló ami a kosarat megemeli a meghajtó kerék magasságába, de ezen kívül, ha jól rémlik a kosár tengely irányú holtjátékát kell beállítani 0,1 mm-re. Most ez kb 1 mm.
Jól gondolom, hogy a kuplung kosár alá kell egy olyan hézagolót csinálni, ami a tengelyen lévő csúszógyűrű köré illik és csak a kosarat emeli meg annyira, hogy a menesztő tárcsa rögzítése után a kosát csak előírás szerűen tudjon mozogni?
A hangzavaron kívül okozhat galibát, ha nincs kihézagolva a kuplungkosár?
|
Igen , világos (nehézfejü vagyok ) erre énis gondoltam . Csak az a baj legalább is nálam hogyha mindent helyrerakok akkor a gázmarkolatot hiába forditom el mégakkor se stimel a furat a csövön. Nembeszélve a gumirol.Azt mégcsak kilukasztom de hogy uj lukat is furjak ?? Szoval érted kedves zsoel ?! Ez fogott meg hogy nem stimmel a furat hely a villogon lévö furat és a gázmarkolat . Na majd lesz valahogy Üdv! sarilaci
|
Ja, közben Ormossy már írt; bocs, amikor gépelni kezdtem, még nem volt itt ez a válasz, csak egyéb dolgaim miatt eltartott egy ideig, amíg leírtam ezt a pár sort is. :)
|
sarilaci
Előbb kell feltenni a gázmarkolatot, és aztán a villogólámpát.
A gázmarkolat csövén van egy kis furat, ha megnézed. De mivel a boltokban jelenleg kapható markolatgumin eredetileg nincsen lyuk, sem a jobb, sem a bal oldalin, úgy kell kilyukasztani őket a megfelelő helyen, kicsivel kisebb méretben, mint az átmenő csavarfej, hogy valamelyest azért takarja azt az összerakás után. A jobb oldali markolatot értelemszűren ott kell kilyukasztani, ahol a csövön is van a furat, a bal oldalin meg tetszőleges helyen, de valahol a kormánycső furatának a vonalában.
Tehát: gázcső (rajta a KILYUKASZTOTT markolatgumival), lámpa, és amikor össze van rakva, akkor a gázmarkolat gumiján és csövén keresztül dugod be és rögzíted a csavart. Így már világos?
|
Sarilaci,
Neked valószínűleg nincs furat a műanyag markolaton, nekem sem volt. Sajnos ki kell vágni rajta, és úgy lhet betenni a csavart.
|
Üdv Zsoel !
Idáig énis eljutottam de a rögzitöcsavaroknak a helye a markolaton is kell lenni ? Nemtudom jól mondtam-e tehát vegyük az üres kormányt bevezetékezed aztán bedugod a villogot . rögzited a csavarral .itt a kérdésem hogy huzod fel a gázkart ? Üdv . sarilaci
|
[Későbbi] [4306-4287] [4286-4267] [4266-4247] [4246-4227] [4226-4207] [4206-4187] [4186-4167] [4166-4147] [4146-4127] [4126-4107] [4106-4087] [4086-4067] [4066-4047] [4046-4027] [4026-4007] [4006-3987] [3986-3967] [3966-3947] [3946-3927] [3926-3907] [3906-3887] [3886-3867] [3866-3847] [3846-3827] [3826-3807] [3806-3787] [3786-3767] [3766-3747] [3746-3727] [3726-3707] [3706-3687] [3686-3667] [3666-3647] [3646-3627] [3626-3607] [3606-3587] [3586-3567] [3566-3547] [3546-3527] [3526-3507] [3506-3487] [3486-3467] [3466-3447] [3446-3427] [3426-3407] [3406-3387] [3386-3367] [3366-3347] [Korábbi]
| |