|
[Későbbi] [4304-4285] [4284-4265] [4264-4245] [4244-4225] [4224-4205] [4204-4185] [4184-4165] [4164-4145] [4144-4125] [4124-4105] [4104-4085] [4084-4065] [4064-4045] [4044-4025] [4024-4005] [4004-3985] [3984-3965] [3964-3945] [3944-3925] [3924-3905] [3904-3885] [3884-3865] [3864-3845] [3844-3825] [3824-3805] [3804-3785] [3784-3765] [3764-3745] [3744-3725] [3724-3705] [3704-3685] [3684-3665] [3664-3645] [3644-3625] [3624-3605] [3604-3585] [3584-3565] [3564-3545] [3544-3525] [3524-3505] [3504-3485] [3484-3465] [3464-3445] [3444-3425] [3424-3405] [3404-3385] [3384-3365] [3364-3345] [Korábbi]
Szép estét mindenkinek!
Kellene hozzáértő és tapasztalt segítség,mert rettentő nyiszorog az első teleszkópom és arra gondoltam,hogy kiszedem ,kipucolom és ha kell átkenem. Viszont a teló alsó csavarját sikerült kiszedni de a felsőt az istenért sem. Az a szilenttengely vagy mi ami kilóg a sárvédő oldalán csak forog, a teló meg bent pihen. Szétbarmolni nem akarom,a ráolvasás nem segített így most megint segítségre szorulok.
Előre is köszönöm és szép estét mindenkinek.
|
Frenklin
Nincs mit. Végül is azt mindenkinek magának kell eldöntenie, megéri-e, hogy megvegyen egy ilyen járművet; ha te úgy ítélted meg, hogy javítható a dolog, bírsz vele, akkor semmi gond. Jó munkát!
|
Nagyon köszönöm a segítséged.
Így is bőven látni a lényeget. Megveszem a lábtartót és a középállvány csövét és felhegesztetem. Talán nem akkora a baj, csak az oda nem illő maszatot és varratot kell lepucolni.
Elég problémás valóban az ekecs mester műve miatt, de olyan kevés pénzért adák, hogy nem tudtam otthagyni. Így lényegében csak a felújítás összegében lesz.
|
Frenklin
Kellemetlen. Típushiba volt egykor a lábtartók letörése, és sajnos az is, hogy hozzá nem értő módon taknyolták vissza. Kár volt megvenni ilyet. Nem könnyű kijavítani, de meg lehet oldani. Sajnos én ezt most saját motoron nem tudom lefényképezni, mert ahhoz félig szét kéne bontani és fejreállítani, de megpróbálom néhány képen bemutatni, hogy kell kinéznie.
Ez maga a tartó, amely rá van hegesztve a vázra. Alapvetően szimmetrikus, csak a derékszögű bedobozolásos része nem.
Ezek pedig a csapokra húzandó lábtartócsövek. (Sajnos csak olyan képet találtam, ahol a gumi is rajtuk van, de így is látható a méretkülönbség.) Nem kell megijedni, ezeknél normális, hogy nem egyformák; a hosszabbik balra, a sebességváltókar felőli, a rövidebbik a fékpedál felőli oldalra megy, és összességébn ki adják a kétoldali szimmetriát (mindkét cső vége egyenlő távolságra van a jármű középvonalától).
Amúgy szerintem az a legegyszerűbb, ha megveszed kompletten a tartót (mivel már kapható ilyen, itthon is), és fölhegeszt(et)ed. De szakszerűen ám, mert különben letörhet, ami rohadt balesetveszélyes...
http://www.addel.hu/uj_termekek/simson_star_labtarto_cso_251425_-hun-id561172
|
Sziasztok !
Segítséget kérnék.
Sikerült hozzájutnom egy 1970-es Starhoz. Fel szeretném újítani és járni vele. Már darabokra szedtem. Vannak hiányosságai, de a legnagyobb problémája, hogy a jobb oldali lábtartó hiányzik és a közép állvány felfogatásánál is hiányos. Össze vissza van heggesztve és pótolva. A fék pedál megvan. Az egész " pótlást " le kell vágnom és úja felépítgetni. Csinált már valaki ilyet? Ha valakinek lenne erről a részről közeli képe, esetleg méretek azt nagyon megköszönném. Sajnos a környéken nincs motor amit megnézhetnék.
|
bálint lászló
Ez bizony így igaz!!
|
simson star egy csodálatos motor.
|
jani Kardos
Köszi, de nemigen iszom alkoholt, a sört meg különösen utálom. Meg különben is: szívesen segítek ellenszolgáltatás nélkül is bárkinek, ha tudok, a tanács nem kerül semmibe. :)
|
Szép napot mindenkinek.
Köszönöm Zsoel,ezt is. Már lassan vagyok egy sörrel .
Szép napot és köszönöm mégegyszer. |
jani Kardos
Nem lehet készen kapni, csinál(tat)ni kell.
|
Zsoel.
Köszönöm gyors válaszod. Mi is erre gyanakodtunk
csak rutin hiányában szenvedünk.
Még egy kérdésem merült fel,Star első teleszkopjához lehet e kapni azokat a dörzskupokat. Mert feujítanám mert szegény már nyiszorog és ha egyszer már szét van szedve.
Köszönök minden segítséget és szép napot. |
jani Kardos
Akkor üzemanyaghiány. Valószínű, hogy mégsem jó a benzinszint, esetleg el van dugulva az alapjárati fúvóka, netán túl mélyen van a részterheléstű.
|
Szép napot mindenkinek.
Köszönöm Zsoel gyors válaszod. Rápontosítottam a hibára,ha rajta van a szívató szépen megy és pörög nélküle meg lefullad. Gyanunk az uszószint vagy a kicsi főfuvóka.
Előre is köszönök minden segítséget és szép napot kívánok mindenkinek. |
jani Kardos
Ha fals levegőt szív a motor, akkor az könnyed gázreakcióval, gyorsan felugró, nehezen visszaesni akaró fordulatszámmal jár.
Először azt kéne tisztázni, milyen jellegű az a fuldoklás. Ha gázadáskor érzéskor felpörögne a motor, csak épp menet közben érezhetően elfogy a szufla, akkor keveset kap. Lehet, hogy nincs a helyén a légszűrő, esetleg az alapjárati fúvóka van eldugulva, nem jó a keverékcsavar beállítása, vagy egyéb zűr van a porlasztóval (gyújtás ebben az esetben kizárható). A 70-es főfúvóka helyett meg lehet próbálni a 72-est is, igazából az való S51-hez.
Ha egyáltalán nem akar felpörögni, már a gázfogantyú kismértékű elfordítása esetén is hallhatóan tompán, fojtottan, "zsírosan" jár a motor, akkor pedig jó eséllyel túl sok a keverék. Lehet, hogy nem zárja el a búvárcső száját rendesen az indítóporlasztó tolattyújának végében a gumi, de itt már előfordulhat, hogy a hibás gyertya van kondenzátor is okoz hasonló tünetet, nemkülönben az eldugult kipufogórendszer.
|
szép estét mindenkinek
Segítség kellene,bár nem Star de simson. S51N. Hiba a következő,hidegen indul szívatóval,bemelegszik,ha gázt adok megfullad. Karbi felujítva 70 főfuvóka 4es subert tü állás,iszószint beállítva. Uj a gyertya. Létezik hogy a kondi vagy a megszakító esetleg fals levegő? Köszönöm előre is és jó egészséget mindenkinek. |
rabcsab
Szia! én is egy 71-es start újjítok és ha kell még akkor hétvégére megtudom adni a színkódot mert nekem volt színmintám és kikevertettem. bordó és kicsit almazöldes lett, de tuti ilyen volt a színe is 71-ben :D
|
rabcsab
Közelítésként a színek árnyalatai a bordópiros-zöldesszürke kombinációnál.
Bordeauxrot: RAL 3004
Tundragrau: RAL 1020+7034 (1:1 arányban keverve)
|
Sziasztok!
Köszönöm az információkat. Megpróbálom valahogy beazonosítani az eredeti színt, csak az a baj, hogy a váz fémtisztára van már tisztítva.
S
|
menyus97
Szia!
Az irányjelzőrelé két rezgéscsillapító habgumilap között, egy kifejezetten erre a célra szolgáló (az SR4-X sorozathoz és a KR51-ekhez való, 6 V, 1×18 W feliratú) hengeres tartóban van elhelyezve, amelyet a benzintartály alatti, a vázcsőre hegeszett tartófülre erősítenek fel.
A "rendszámtábla-kiemelőről" fogalmam sincs, hogy micsoda.
|
Sziasztok! valaki tudna képet küldeni hogy hova, és hogyan rögzítették az indexrelét?
Illetve elveszett a rendszámtábla kiemelőm, azt mondták hogy csak egy vasdarab az egész de még nem láttam élőbe. Tudnátok képet küldeni róla és méreteket írni hozzá hogy legyárcsak itthon egyet?
|
[Későbbi] [4304-4285] [4284-4265] [4264-4245] [4244-4225] [4224-4205] [4204-4185] [4184-4165] [4164-4145] [4144-4125] [4124-4105] [4104-4085] [4084-4065] [4064-4045] [4044-4025] [4024-4005] [4004-3985] [3984-3965] [3964-3945] [3944-3925] [3924-3905] [3904-3885] [3884-3865] [3864-3845] [3844-3825] [3824-3805] [3804-3785] [3784-3765] [3764-3745] [3744-3725] [3724-3705] [3704-3685] [3684-3665] [3664-3645] [3644-3625] [3624-3605] [3604-3585] [3584-3565] [3564-3545] [3544-3525] [3524-3505] [3504-3485] [3484-3465] [3464-3445] [3444-3425] [3424-3405] [3404-3385] [3384-3365] [3364-3345] [Korábbi]
| |