|
[Későbbi] [4304-4285] [4284-4265] [4264-4245] [4244-4225] [4224-4205] [4204-4185] [4184-4165] [4164-4145] [4144-4125] [4124-4105] [4104-4085] [4084-4065] [4064-4045] [4044-4025] [4024-4005] [4004-3985] [3984-3965] [3964-3945] [3944-3925] [3924-3905] [3904-3885] [3884-3865] [3864-3845] [3844-3825] [3824-3805] [3804-3785] [3784-3765] [3764-3745] [3744-3725] [3724-3705] [3704-3685] [3684-3665] [3664-3645] [3644-3625] [3624-3605] [3604-3585] [3584-3565] [3564-3545] [3544-3525] [3524-3505] [3504-3485] [3484-3465] [3464-3445] [3444-3425] [3424-3405] [3404-3385] [3384-3365] [3364-3345] [Korábbi]
starex
Én leégetném, drótkoronggal fémtisztára pucolnám, aztán pedig CO-val kihegesztgetném azt az ülést. MÉG nem túl csúnya, most még menthető, de az eleje csúnyán rohad, és már bőven vannak rajta kezdeti repedések is, amelyeket ha nem kezelnek, tovább fognak terjedni, és végül kettérepedhet a lemez. Ha már egyszer le van szedve szivacs és huzat, érdemes ezt megcsinálni, majd rozsdagátló alapozóval ellátni, illetve szürke fémzománccal két rétegben lefesteni, mielőtt az új huzat rákerül. Ugyanis a huzat rögzítésére szolgáló kis fülecskék sem bírnak el korlátlan számú ki- és visszahajlítást, előbb-utóbb letöredeznek. Ha már egyszer szét van bontva a nyereg, mindenképpen javaslom a fentiek kivitelezését.
|
kisTSavo
A motorkarakterisztikában, így a nyomatékgörbében is nagyon csekély az eltérés Star és S51 között, mivel az S51-nek mindössze 4 mm-rel hosszabb a lökete (viszont ezzel együtt 2 mm-rel kisebb a dugattyúja). Egy háromsebességes S51 és egy Star között, ha kifogástalan műszaki állapotúak, nincs lényegesen nagy különbség menetteljesítmények tekintetében. Inkább az a kérdés, hogy mechanikailag milyen állapotban van a motorod? Szimeringeket cseréltek benne mostanában? Hengerfúrás volt? Mert ez az "alacsonyabb fordulatszámon nem megy" hibajelenség leginkább ilyenek miatt szokott előjönni, ha egyébként a porlasztó, gyújtás és (amire gondoltál is) kipufogó rendben van.
|
KisTSavo
A kettest nem tudom mikor, de hármast csak akkor kapcsolok, ha elértem a 40-et. Az 50-es blokkoknál rövidebb a löket az 51-eshez képest, ezért pörgetősebbek. A főtengelycsapágyakat a váltóolaj keni, szóval bírják is.
Lekaptam az üléslemezről délután a szivacsot és huzatot. A szivacs úgy nézem a gyári lehet, a huzat valami kisipari cucc, hozzáalakítva. Az elejét összébbhúzták. Talán az 50-51-es Simsonokra árulták valamikor.
A lemez nem vészes. Egy karbantartás azért ráfér.
Provizorikusan visszatettem, mivel még ma ki szeretném próbálni az új kipufogót.
|
Sziasztok!
Van egy 1968-as Star-om. Üresben szépen veszi a lapot gondolkodás nélkül és végsebességre sincs panasz (szélcsendben egyensen ülve 64Km/h GPS szerint.) Viszont alacsony fordulaton nem igazán megy megfelelően, tehát minden fokozatban egészen ki kell húzatni. Egyesben majdnem 20-ig, kettesben 35-ig ha nem akarom feltartani a forgalmat. A gyújtást a gyári értéktől próbáltam kisebb nagyobb megszakítóhézaggal és előgyújtással is. A karbi is jól be van állítva, hiszen alacsonyabb fordulatról is gondolkodás nélkül húz csak nagyon gyengén. Másik, jól működő motorról raktam át kipufogót is és a helyzet változatlan.
Esetleg csak hozzá lennék szokva hogy az 51-es Simsonok alacsonyabb fordulaton jobban használhatóak és ez az alacsony fordulati nyomatékszegénység a túrbóhűtéses blokkok sajátossága?
|
starex
A gyári öntött szivacs formásabb, elegánsabb, viszont (40-50 éves lévén) általában meg van gyengülve, illetve a használat miatt szét van s*ggelve. Az utángyártott vágott szivaccsal nem néz ki annyira jól a nyereg, meglátszódik a bőrhuzaton, hogy nem eredeti szivacs van bévül - viszont vastagabb, feszesebb, jobban elnyeli az üléslemez formáját és az útegyenetlenségből származó felütéseket, rázkódásokat, sokkal kellemesebb ülés esik rajta. Valamit valamiért.
|
maggio65
Köszönöm a gratulációt! Zsoel mondta, hogy kényelmesebb is az utángyártott szivacs. Nem várok vele sokáig
|
Zsoel
Értem, köszi. A csomagban amúgy Schwalbére való kipufogó felfogató, és a könyökre a dobot rászorító bilincs volt. Ennek az eredeti taiwani csavarját kicseréltem, mivel nem lehetett normálisan meghúzni. Nem bírta a menet. Kapott egy 8.8-ast helyette. Így már nem mozog a könyök a dobnál.
Az ülés nekem sem a szívem csücske. Megvételkor jó pontnak számított, mivel az összes többi Staron amiket néztem mind szakadt ülés volt. Megvan a gyárira inkább hasonlító cseredarab nindenből hozzá, de még nem álltam neki feltenni. Erre hamarosan sort kerítek. Remélem az üléslemez teteje is olyan szép, mint az alja.
|
starex
Szép lett gratula!Az ülés pedig valóban megérett a cserére, az új szivaccsal huzattal készen is lesz a motorod.
|
starex
Nincs, de a szerkezetével sem, mert a kipufogóban nincs semmiféle dobozolás. Passz. Szerintem úgy kell érteni a dobozost, hogy komplettan adták, minden tartozékkal együtt, mert egyébként úgy kínálják, hogy külön van a könyök, külön a dob, külön a végdarab, és külön kell megvenni a hollandert meg a bilincseket. Jobb ötletem nincs.
Egyébként szép, bár egy kissé hátracsúszott a dob, a könyökbilincsnek kb. a kis kerek ablak alatt kellene lennie. Nem tudom, ez a kipufogó hogy viselkedik, de gyári kipufogó esetében bizos, hogy nem mindegy, hogy a könyök mennyire lóg bele a dobba, az befolyással van a motor viselkedésére. Amúgy különösebb kifogásolható már nem nagyon van rajta esztétikailag, leszámítva persze azt az idomtalan, bumfordi ülést - de ha neked tetszik...
|
Sziasztok Starosok!
Szeretném bemutatni Nektek a 45 éves Starom újabb szépítését a rávaló szivar kipufogóval
Sokat dob rajta A kormány karjai is kaptak két utángyártott hüvelyt. Ezek ragasztása miatt a próbaút elmaradt. A hangjára kíváncsi voltam ezért beindítottam. Szép tiszta, fémes kipufogóhangja van, ahogy egy új kipufogóhoz illik. A fémházas gyertyapipa is új. Egy szürke üléshuzat, és a hozzávaló szivacs is várja hogy a méltó helyére kerüljön. Utána már egészen gyárias kinézetű lesz. Még pár dolgon megütközhet egy szakértő szeme, melyek nagyrészt esztétikai hibák. De mivel nem vitrinmotornak készül, ez nálam belefér.
Zsoel
Lenne hozzád egy kérdésem. Ezt a dobot dobozos jelzővel illették a webáruházban ahol vettem. Ez pontosan mit takar? Gondolom nincs összefüggésben a csomagolással
|
bálint lászló
Arra gondolsz, amelyik a dob és a hangtompítót tartalmazó, lehúzható végdarab között van?
|
Kipufogótömitőgumi német minőség kellene!
|
Köszönöm Zsoel ! De nagy kár hogy a kitünö irásokat nem szemlélteti kép . Szép napot !!! sarilaci
|
8,5 liter (ebből 1,5 liter a tartalék)
|
Sziasztok!
A STAR benzintankja hány literes?
|
sarilaci
A Képfeltöltés-re régebben feltett és idelinkelt képek egy idő után törlődnek. Nem a te gépedben van a hiba, de sajnos ezeket a régi képeket már nem lehet megnézni.
|
Üdv. Mindenkinek !
Olyan segitséget szeretnék kérni hogy az oldalon található képeket hogy tudnám megnézni ? Valami képfeltöltés.hu felirat jelenik meg. Nálam van a hiba ? segitségetek elöre is köszönöm ! Üdv.sarilaci
|
köszi nektek megpróbálok akkor a gyujtáskörül szét nézni:)
|
[Későbbi] [4304-4285] [4284-4265] [4264-4245] [4244-4225] [4224-4205] [4204-4185] [4184-4165] [4164-4145] [4144-4125] [4124-4105] [4104-4085] [4084-4065] [4064-4045] [4044-4025] [4024-4005] [4004-3985] [3984-3965] [3964-3945] [3944-3925] [3924-3905] [3904-3885] [3884-3865] [3864-3845] [3844-3825] [3824-3805] [3804-3785] [3784-3765] [3764-3745] [3744-3725] [3724-3705] [3704-3685] [3684-3665] [3664-3645] [3644-3625] [3624-3605] [3604-3585] [3584-3565] [3564-3545] [3544-3525] [3524-3505] [3504-3485] [3484-3465] [3464-3445] [3444-3425] [3424-3405] [3404-3385] [3384-3365] [3364-3345] [Korábbi]
| |