|
[Későbbi] [4304-4285] [4284-4265] [4264-4245] [4244-4225] [4224-4205] [4204-4185] [4184-4165] [4164-4145] [4144-4125] [4124-4105] [4104-4085] [4084-4065] [4064-4045] [4044-4025] [4024-4005] [4004-3985] [3984-3965] [3964-3945] [3944-3925] [3924-3905] [3904-3885] [3884-3865] [3864-3845] [3844-3825] [3824-3805] [3804-3785] [3784-3765] [3764-3745] [3744-3725] [3724-3705] [3704-3685] [3684-3665] [3664-3645] [3644-3625] [3624-3605] [3604-3585] [3584-3565] [3564-3545] [3544-3525] [3524-3505] [3504-3485] [3484-3465] [3464-3445] [3444-3425] [3424-3405] [3404-3385] [3384-3365] [3364-3345] [Korábbi]
Zsoel ! Köszönöm a képet.. Remélem eltudok majd igazodni a Motoron is :-)
|
starex
Lehetséges, erről még nem hallottam. De nem tartom kizártnak, hogy egy rövid átmeneti időszakan 48-as fúvókával szerelték a porlasztókat, vagy adtak hozzájuk módosító tartalék főfúvókákat (kisebb és nagyobb méretűeket), mint pl. a Pannoniákhoz. Én mindenesetre még soha életemben nem találkoztam 48-as főfúvókával, sem papíron, sem a valóságban.
|
Persze ha mást is érdekel, Zsoel biztos fel tudja tölteni az oldalra.
|
Topa József
Köszönöm az infót, akkor már értem miért nem kaptam eddig(kétszer rendeltem már). Így nem is fogom keresni. A börzéket azért nézem, márciusban úgy is lesz a közelben. Remélem hamarosan kerül rá. Úgy emlékszem nekem is van itthon egy törött karon, de azt idáig nem találtam meg.
mzsolt
Gratulálok a mocihoz, ahogy Zsoel is írta, biztos sok mukna lesz vele, de megéri a fáradtság! Első lépés a beindítás, ha a motor nincsen beállva, és könnyedén forog. Ajánlott belenézni a hengerbe, rozsdás perselyű hengerrel ne próbálkozz. Ha megy a motor kiderül fel kell-e újítani a blokkot. Ehhez szerencsére semmi vezeték nem kell, kivéve a gyertyakábel, de az gondolom megvan. A világításhoz már igen.
Zsoel
Apám holmijai közül előkerült egy Simson Star jótállási jegy. A sógoráé, együtt vettek egy-egy Start még egyszer régen. Vannak benne műszaki adatok. Érdekes hogy a főfúvóka méretnek 48-at ír. 1969-es kiadás Ha érdekel, készítek róla képeket és elküldöm.
|
mzsolt
Szia!
Pedig él a kézikönyv feletti hivatkozás, az imént néztem meg.
Ámbár ha abból akarod "rendbe tenni" a motort, el kell, hogy keserítselek. Az egy használati, ápolási és karbantartási kézikönyv, amelyet egykor az újonnan való átvételkor kapott kézhez az újdonsült Simson-tulajdonos, vagyis inkább abban segít, hogyan tartsuk meg a gyári új járművet ezen állapotában. Javításhoz, felújításhoz nem alkalmas; minden komolyabb javítási, karbantartási feladattal szervizbe küldi a használót.
Ami a Star rendbe tételét illeti, ezt a motorkerékpárt gyönyörűen fel lehet újítani és üzembiztossá, napi szinten használhatóvá lehet tenni; minden csak pénz és (hozzértéssel végzett) munka kérdése. De ha 25 ezer forintért vetted, akkor jó eséllyel SOK pénz kell hozzá, ha a fenti állapotot el akarod érni...
A vezetékhálózat kapcsolási rajza szintén megtalálható az oldalon, de itt van a képhez a közvetlen link is:
http://pctrs.network.hu/clubpicture/3/9/5/_/08_395170_55888.jpg
|
sarilaci
Pedig tényleg nem nagy kunszt a bekötés, ha az alkatrészeket sikerült összevadászgatni. Remélem, azért majd előbb-utóbb újra felbuzog benned a tettvágy. :)
|
Sziasztok! Ma vettem egy S.start igaz csak tólni tudom, (10 éve nem használták) de csak rendbe tudom rakni!? :-) (25 ezerbe került kaptam mellé egy nem működö verhovinát is)
Sajnos az oldalon található kézikönyvet nem tudom letőlteni, pedig az elektromos bekötéshez jó lenne. Még próbálkozom vele. Addig is sok sikert mindenkinek!!
|
Zsoel !
Nem tettem le rola hogy a mocimon irányjelzö legyen de öszintén szólva egy kicsit a kudarcok elvették a kedvem egy kis idöre.Szép napot! sarilaci
|
Topa József
A fórum azért van, hogy mindenki "beleszólhasson".
Az a műanyaghüvely nagyon vacak anyagminőségű, ez kétségtelen, és ráadásul ahhoz képest mocskosul drága, de az ócska hüvely is jobb, mint a semmilyen. Elég kényelmetlen dolog a csupasz kuplung- és fékkart rángatni, nem igazán "ujjbarát".
|
sarilaci
Ezt nem értem. Ha már minden együtt van az irányjelző-berendezés felszereléséhez, akkor most miért teszed félre a projektet?
Ha tényleg tartós eredményt akarsz, akkor az a legjobb, ha kétkomponensű (edzős) fedőlakkal felüllakkozod az egész tartályt, miután felragasztottad a matricát, így a lakkréteg védi azt is. Ehhez persze alaposan le kell tisztítani a tartályt, és valamelyik rejtett részén próbát kell végezni, nem támadja-e meg a festéket a lakk.
|
starex
Üdv! Bocs, hogy beleszólok. 2 hónapja voltam alkatrészekért a kamioldmotornál, volt fékkarra való hüvely nála de elmondta, hogy küldi mind vissza a gyártónak mert mind rossz, elreped, semmire sem lehet használni nem akarja eladni senkinek. Egyébként volt a kezemben tényleg nevetségesen silány minőség. Nekem szerencsére volt egy jó, egyet meg a havertól kaptam. Kis pucolás és majdnem ójnak néz ki. Vadászni kell sajnos vaterán, olx-en vagy börzéken.
|
Üdv Zsoel !
Az hiszem köszönettel tartozom a jó tanácsokért,a relét meg félretettem várok talán lesz jelölt is. Csak hát ripsz ropsz összeakartam rakni de nem jött össze énmeg agyaltam.
De hogy kerek legyen a kép most meg kaptam matricát a tankra s agyalhatok hogy tegyem fel hogy tartos legyen. Na hát itt tartok. További szép napot !!sarilaci
|
sarilaci
Igen, van ilyen, én is találkoztam már jelöletlen relével.
De sajnos nem tudsz mást csinálni, mint hogy bekötöd valahogy, és egy pillanatra bekapcsolod az indexet gyújtás kulcsálláson. Ha jó, akkor nyert ügyed van, ha nem, akkor fel kell cserélni a vezetékeket a kapcsokon. Nem lesz tőle baja a relének.
|
Zsoel !
Megint kellene a segitséged, emlékszel mikor az index reléröl kértem tanácsot.Most szintén azzal van a gondom, mégpedig a fiamtol kaptam egy eredeti DDr -es relét ami 6V 1x 18W -ot tud . Neki is álltam levettem a tankot stb..... hogy bekötöm. Igenám de nincs megirva melyik lehet a 49a és 49-es vezeték hely. Itt aztán megállt a tudomány .A motor szétdülve a fejem fogom. Véleményed szerint mindegy hogy hova kössem ?? Légyszives ha van idöd válaszolj mert igy csak rágom magam. Köszönet Szép estét sarilaci
|
Zsoel !
Tényleg arra az akkumlátorra gondoltam amiröl a linket küldted, a másikon nagyon elgondolkodom valoban jóbb a szállitási dijuk s ugy látom minden van. Köszönöm. Szép hétvégét sarilaci
|
Zsoel !
Nem tudom hogy hol milyet árulnak, s talán az ár sem mindegy. Mert ha csak ezt küldetem meg akkor az nagyon drága lenne. A mofa-ker töl tudnák ezt hozni 3400ért . 6 V 4 AH.De ha tudsz tippet adni szivesen fogadom. (csórokámnak segitség ) volna.ÜDV sarilaci
|
sarilaci
Elég. De miért nem veszel kifejezetten bele valót 4,5 Ah-st? Lehet kapni.
|
Zsoel !
Mit gondolsz a 6V 4 AH- aksi elég lesz a stár indexének ? Szép napot sarilaci
|
Zsoel
Azt a 30 évet szarkasztikusan jegyeztem csak meg. Ezek az utángyártott alkatrészek árnyékai a gyáriaknak. Van itthon használt gyári menetszőgumi, amivel kicseréltem egy utángyártottat egyik Schwalbémben. A fiatalabb gumi elnyűtebb volt...
Ja és köszi a tanácsokat!
atreju
Elég ritkák börzéken ezek az alkatrészek, de talán még nem lehetetlen. A példádon felbuzdulva ezeket is lesni fogom.
Igazából egy törött karon megvan itthon, nagybátyám vagy nagynéném motorján lehetett. Ahhoz kellene keresni egy párt. Persze csak ha nem repedt szét, ezt még meg kell néznem.
|
[Későbbi] [4304-4285] [4284-4265] [4264-4245] [4244-4225] [4224-4205] [4204-4185] [4184-4165] [4164-4145] [4144-4125] [4124-4105] [4104-4085] [4084-4065] [4064-4045] [4044-4025] [4024-4005] [4004-3985] [3984-3965] [3964-3945] [3944-3925] [3924-3905] [3904-3885] [3884-3865] [3864-3845] [3844-3825] [3824-3805] [3804-3785] [3784-3765] [3764-3745] [3744-3725] [3724-3705] [3704-3685] [3684-3665] [3664-3645] [3644-3625] [3624-3605] [3604-3585] [3584-3565] [3564-3545] [3544-3525] [3524-3505] [3504-3485] [3484-3465] [3464-3445] [3444-3425] [3424-3405] [3404-3385] [3384-3365] [3364-3345] [Korábbi]
| |